Taller d'organització i conservació de documents I: el nostre arxiu en paper, com l'organitzem i el conservem?

Cerca al Blog de l'Arxiu

E.g., 17/10/2019
E.g., 17/10/2019
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Dimarts 04 Juny, 2019

Nocions bàsiques de conservació i organització de documents en suport paper. A càrrec de l'Anna Ferran, restauradora-conservadora.

Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents
Taller d'organització i conservació de documents

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.