Donació documentació mestre Vidal

Cerca convocatòries de premsa

E.g., 23/04/2024
E.g., 23/04/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

18/12/2017 - 12:00
Adreça: 
Carrer de Sant Antoni M. Claret, 3
Lloc: 
Arxiu de Reus
Assistents: 
Joaquim Enrech, regidor d'Hisenda i Recursos Generals i la família de Xavier Vidal
Motiu: 

ntació de la donació del fons documental musical del mestre Vidal a l'Arxiu

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.