Notes de premsa

Acord per iniciar els tràmits de dissolució de la Mancomunitat del Camp

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimarts, 17/02/2004

missió Gestora de la Mancomunitat del Camp, que gestiona el Mercat del Camp, ha acordat aquest dimarts, 17 de febrer, iniciar l’expedient per a la dissolució d’aquest ens, un pas previ a que la gestió i la propietat de l’equipament passin a ser assumides íntegrament per l’Ajuntament de Reus.

El canvi de titularitat es realitza amb la voluntat d’introduir una gestió més flexible i àgil del Mercat del Camp. L’Ajuntament de Reus encarregarà la gestió a la societat de titularitat municipal AMERSAM.
La dissolució de la mancomunitat seguirà el procediment que marca la llei de règim local de Catalunya. Mentre no es faci efectiva la dissolució de la mancomunitat, l’ens gestor del mercat haurà de signar un conveni mitjançant el qual encarrega a l’Ajuntament de Reus la gestió de l’equipament.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.