Notes de premsa

Campanya turística d’estiu i «Reus Shopping Day»

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dilluns, 16/06/2014
Foto de família dels agents que col·laboren en la campanya d'estiu i el «Reus Shopping Day»

La campanya d’estiu que coordina Reus Promoció té com a objectiu principal donar un millor servei als visitants i allargar la seva estada a la ciutat, per fomentar el consum a Reus.En aquest sentit la proposta d’aquest estiu es centra en els següents punts:

  • Millora de l’atenció i informació al visitant
  • Obertura de patrimoni cultural de la ciutat
  • Millora de la seguretat
  • Campanya comercial «Reus Shopping Day»

Millora de la informació i l’atenció al client
Informadors de carrer:
Després de l’experiència positiva de l’any passat, enguany s’amplia el període en que es realitza aquest servei d’informació, i estarà vigent de l’1 de juny al 30 de setembre. És un servei orientat sobretot al turista rus, que té més dificultats amb l’idioma i necessita més orientació.
Punt d’informació de l’estació d’autobusos:
En servei de l’1 juny al 30 de setembre, en horari de 9:30 a 13:00 h i de 14:30 a 18:00 h.

Gaudí Centre i Oficina de Turisme del Gaudí Centre:
Del 15 de juny al 15 de setembre no tanca al migdia i amplia el seu horari, obrint de dilluns a dissabte 10:00 a 20:00 h. els diumenges i festius d’11:00 a 14:00 h.

Servei de City Cash (Tax Free):
S’incorpora una persona de reforç pels mesos de juny a setembre.

Obertura d’alguns indrets del patrimoni cultural de la ciutat
Pavelló dels distingits de l’Institut Pere Mata:
Aquest estiu s’amplien els dies i les hores de visita. De l’1 de juny al 30 de setembre es podrà visitar de dilluns a dissabte d’11:00 a 13:00 h i de 16:30 a 18:30 h.

Església Prioral de Sant Pere:
Mitjançant un conveni de col·laboració, obertura especial de juny a setembre, en horari de dilluns a dissabte de 10:30 a 13:00 h i de 16:30 a 20:00 h. S’editarà un fulletó específic de promoció.

Església de Sant Joan Baptista:
Aquest estiu s’incorpora la visita a aquesta església, projectada per l’arquitecte modernista Pere Casellas, que està oberta cada dia de 8:30 a 13:00 h i de 16:00 a 20:00 h. S’ha editat un fulletó específic de promoció.

Seguretat
Amb l’objectiu de millorar el servei a turistes i visitants, aquest estiu es portaran a terme les següents accions:

Comissaries externes de proximitat:
Una a l’estació d’autobusos i una altra a l’antic hospital de Sant Joan, que donaran servei en horari de 8:00 a 21:30 h durant tota la temporada d’estiu. En aquests punts es disposarà de documentació en diferents idiomes, inclòs el rus, i s’atendrà als visitants en cas d’incidències.

Formació de rus als agents:
Per millorar l’atenció als visitants russos, els agents de la Guàrdia Urbana han rebut formació de vocabulari bàsic en aquest idioma.

Campanya comercial «Reus Shopping Day» 2014
Neix de l’experiència de les passades campanyes «Reus Shopping Day» 2012 i 2013 i de l’objectiu d’allargar l’estada dels visitants, oferint tot un dia de compres i restauració a la ciutat.

Seguint la línia de treball habitual de l’Agència Reus Promoció, la campanya «Reus Shopping Day» és fruït de la col·laboració i treball conjunt entre Reus Promoció i les entitats que representen als establiments comercials: Unió de Botiguers, Reus per Tothom, El Tomb, l’Eix comercial Prim Sunyer, Passeig Comercial El Pallol, Mercat Central, Mercat del Carrilet i Cambra de Comerç. Reus Promoció coordina i lidera la campanya i les entitats comercials participen contactant i implicant als seus associats.

Per dissenyar la campanya 2014, l’Agència ha realitzat diverses sessions de treball amb els representants del món comercial i de restauradors de la ciutat, i ha tingut en compte les valoracions de la campanya de l’any passat.

La campanya suma els esforços dels sectors del comerç i la restauració, i aquest any incorpora com a novetat als productors de «Vermut de Reus», tot creant sinèrgies que beneficien als tres sectors

Les característiques d’aquesta campanya són les següents:

  • Campanya comercial orientada bàsicament als visitants d’estiu, que també vol dinamitzar el sector restauració de la ciutat
  • Dates: del 20 de juny al 13 de setembre. La campanya d’enguany allarga la seva durada un mes
  • Per donar més servei i aprofitar al màxim l’afluència de visitants a la ciutat, s’amplien els horaris d’obertura del comerç: els establiments participants realitzen un esforç i no tanquen al migdia o bé, redueixen l’horari de tancament al migdia (només romandran tancats de 14:00 a 16:00 h).
  • Com a novetat, aquest any es realitza una promoció a l’entorn del «Vermut de Reus», amb la implicació dels comerciants, restauradors i els productors de vermut. Es promociona el vermut de Reus com a element genuí i producte típic de la ciutat. Per les compres realitzades en els establiments comercials participants, s’obsequiarà a tots els clients amb vals de degustació de vermut de Reus per utilitzar si es queden a dinar i/o sopar en una selecció de restaurants de Reus. Els establiments comercials participants també disposaran d’ampolles de vermut als seus aparadors, per fer promoció d’aquest producte.
  • Repetint l’experiència de l’any passat, els informadors de carrer donaran servei als establiments comercials que necessitin servei de traducció puntual (especialment per l’idioma rus). De l’1 de juny fins al 30 de setembre.
  • Està confirmada la participació de 152 establiments (123 establiments comercials i 29 restaurants). També hi col·laboraran el Mercat Central i el Mercat del Carrilet.

Campanya del Vermut de Reus
Els establiments comercials participants obsequiaran als seus compradors amb tiquets per degustar vermut al restaurants participants a la campanya si es queden a dinar o sopar.

Per promocionar aquesta acció amb els restaurants, els comerços exposaran als seus aparadors 4 ampolles dels diferents productors de «vermut de Reus».

Senyalització dels establiments participants:
Com a evolució del que es va fer a les passades edicions, aquest any els establiments participants a la campanya estaran senyalitzats amb vinils amb la imatge del «Reus Shopping Day» a l’aparador. Els restaurants també disposaran d’un vínil distintiu que hauran de col·locar en lloc visible com a participants a la campanya.

Foto de família dels agents que col·laboren en la campanya d'estiu i el «Reus Shopping Day»

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.