Notes de premsa

Nou servei de cita prèvia al Portal de Tràmits de www.reus.cat

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dilluns, 23/11/2015

L’Ajuntament de Reus, ha habilitat un servei de cita prèvia a la seu electrònica del portal web municipal www.reus.cat per l’atenció de la ciutadania que demani ser atès a les seves oficines d’atenció per realitzar tràmits. Aquest nou servei informa des d’un únic espai de tots aquells tràmits que pot fer la ciutadania i que requereixen cita prèvia.

El servei, que fins ara únicament es podia realitzar via telefònica, s’ha incorporat al portal web de l’Ajuntament donat que cada vegada són més els tràmits que la ciutadania pot realitzar via telemàtica.

El servei de cita prèvia inclourà tràmits fixes, que es poden realitzar en qualsevol moment, i tràmits periòdics, subjectes a termini, que es publicaran segons el calendari. Actualment, els tràmits vigents són: l’empadronament; Targeta Daurada i d’autobús urbà gratuït; i Informe municipal d’adequació d’habitatge i del grau d’integració.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.