Notes de premsa

Sessió de treball de l’Ajuntament de Reus amb els administradors de finques

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimarts, 20/01/2015
Sessió de treball de l’Ajuntament de Reus amb els administradors de finques
Recepció amb els administradors de finques

El regidor de Promoció Econòmica i Ocupació, Marc Arza, s’ha reunit aquest dimarts 20 de gener amb administradors de finques i membres de la junta del Col·legi d’Administradors de Finques de Tarragona en una sessió de treball tractar temes comuns relatius a diferents serveis i actuacions municipals d’interès per les comunitats de propietaris i els seus administradors.

Durant la sessió s’han analitzat:

  • El funcionament del catàleg de tràmits municipal, l’oficina virtual i la gestió de queixes i suggeriments.
  • La intervenció de la Guàrdia Urbana en problemes de comunitats, i el ervei de mediació.
  • La gestió de les peticions relacionades amb la neteja i la recollida de residus.
  • Criteris de l’Ajuntament sobre la podra d’arbres.

La convocatòria de la reunió parteix d’una entrevista prèvia dels administradors de finques amb l’alcalde de Reus, Carles Pellicer, i té com a objectiu principal faciltar les gestions que el col·lectiu d’administradors fa habitualment amb l’administració municipal.

Sessió de treball de l’Ajuntament de Reus amb els administradors de finques
Recepció amb els administradors de finques

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.