Teleassistència domiciliària

El servei de teleassistència domiciliària és un servei d’atenció permanent i a distància adreçat a persones grans i a persones amb discapacitat física que facilita una resposta ràpida i adequada davant qualsevol eventualitat que pugui sorgir. Es tracta d’un sistema que permet la connexió permanent entre l’usuari i un centre d’atenció atès per professionals.

Els usuaris tenen un dispositiu que porten constantment posat perquè en cas de necessitat l’accionin i contactin amb el centre d’atenció mitjançant la línia telefònica i un equipament de comunicacions informàtic específic.

Poden ser destinataris dels ajuts les persones majors de 65 anys o persones amb discapacitat física, sempre i quan tinguin dificultat per desenvolupar les activitats bàsiques ordinàries. Per optar a la prestació del servei de Teleassistència domicilària cal adreçar-se als Serveis Socials Bàsics de l’Ajuntament de Reus i demanar cita prèvia.



Tramita l'ajut per teleassistència domiciliària

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.