LA PE I EL CORDI FAN BALLAR A L'ESCOLA
Cercador d'Activitats

Primària, Cicle Mitjà, preferiblement 4t
- Treballar la sensibilitat artística dels alumnes mitjançant el llenguatge corporal i musical.
- Potenciar la relació i la comunicació no verbal amb els companys mitjançant la dansa i la música.
- Afavorir i motivar l‘autoestima per tal de poder resoldre reptes personals.
- Fomentar l'empatia.
Professores de l'Escola de Dansa del Centre de Lectura de Reus treballen a les escoles per fomentar possibles ballarins i ballarines que s'adonin de la seva capacitat de creativitat tot fent-se més conscients del cos i l'espai. Tot això, a partir de la lectura d'un conte, La Pe i el Cordi ballen al centre, de la música (obra de Prokovief ó Txaikovoski) i de la dansa (a l'àrea d'educació física i/o música).
Després d'un trimestre de treball, l'experiència culminarà al Teatre Bartrina de Reus on els alumnes es convertiran, al mateix temps, en artistes i espectadors.
MESURES COVID19. En el cas que no puguem anar al Teatre Bartrina, les representacions es faran igualment al teatre però SENSE PÚBLIC ASSISTENT. Es realitzarà una gravació de les actuacions que es faran arribar a la direcció de les escoles participants.
Per als alumnes: roba còmoda i mitjons.
Per a l’escola: instruments de percussió, un equip de música i un espai ampli i amb un terra adequat.
Per a la representació: el vestuari i material elaborat a l’aula de plàstica al centre educatiu.
PROPOSTA PRESENCIAL (amb les mesures de prevenció i seguretat sanitària).
Una sessió d’una hora a la setmana en horari lectiu (10 sessions) i una representació. Horari a concretar anticipadament amb la representant de l’activitat de l’Escola de Dansa del CdL.
PROPOSTA EN LÍNIA. S’haurà de comptar amb el suport tècnic a l’escola per poder estar connectats amb la professora de l’Escola de Dansa.
Centre de Lectura de Reus. Escola de Dansa
Persona de contacte: Teresa Aguadé
Adreça: c/ Major, 15, Reus 43201
Telèfon: 977 77 31 12
Inscripció: secretaria@centrelectura.cat
Formulari d'inscripció