Beques menjador. Targetes moneder

CaixaBank informa que, per un error de processos, han suspès temporalment l'operativa de les targetes de prepagament d'aquesta entitat. Tan aviat com ens comuniquin que està resolta la incidència i tornen a ser operatives us ho farem saber.


Les targetes moneder de les beques de menjador. Què cal saber?

La targeta està recarregada amb 4 euros/dia/infant corresponent a un àpat per cada dia lectiu que romanguin tancats els centres educatius.

L'ús de les targetes és exclusivament per a compres en qualsevol establiment d'alimentació amb terminal TPV. No hi ha un import màxim temporal de despesa, més enllà del saldo màxim amb què han estat carregades. Les targetes tenen un període de caducitat d'un any.

No cal operativa prèvia per activar l'ús de la targeta.

FAQS sobre l'ús de les targetes moneder de les beques menjador

  • Ja tinc la targeta. L'he d'activar? No, la targeta ja ve activada i preparada per a ser utilitzada.

  • Amb quin saldo ve carregada la targeta? Les targetes vénen carregades amb un saldo inicial de 40 €. En cas d'allargar-se el tancament dels centres, se us recarregarà automàticament a raó de 4 € per dia de tancament dels centres.

  • Quin import puc pagar amb la targeta? L'import que tingueu disponible a cada moment, si es fa una compra superior, donarà un error al datàfon.

  • Com puc saber el saldo que tinc disponible a la targeta? Pots consultar el saldo i moviments de manera gratuïta a qualsevol caixer de CaixaBank i mitjançant la web www.moneytopay.com > Altres gestions de la meva targeta > Consulta de saldo i moviments.

  • Si l'import de la compra és superior al saldo disponible, què puc fer? Demana a l'establiment que et fraccioni la compra en 2 pagaments: un del saldo disponible que podràs pagar amb aquesta targeta i la resta la pots pagar en metàl·lic o amb una altra targeta.

  • El datàfon m'ha demanat un PIN i no en tinc cap. Què he de fer? Prem directament la tecla verda del datàfon i el pagament es validarà.

  • El datàfon em mostra un error: Codi Error 104. Què vol dir? És un error de classificació de comerç, vol dir que no és un comerç d'alimentació i, per tant, no es pot procedir amb la compra.

  • Puc treure els diners del saldo a un caixer? No, l'ús de les targetes és exclusivament per compres de productes bàsics a qualsevol establiment d'alimentació amb sistema de pagament amb targeta.

  • Fins quan puc utilitzar la targeta? Les targetes tenen un període de caducitat d'un any, per tant, pots gastar el saldo durant tot aquest període.

  • Quan es faci la recàrrega, el saldo ha de ser 0 euros? No, el saldo és acumulable a les properes recàrregues que es facin. 

  • He exhaurit el saldo de la targeta. La puc llençar? No, es recarregarà automàticament mentre es perllongui l'estat d’alarma.

  • Tinc una incidència durant el pagament que no apareix en aquesta llista, què puc fer? Truca a l'Atenció al Client de CaixaBank al 900 404 090. Quan et demani el DNI facilita el codi que apareix davant de la targeta i que comença per DE.

  • M'és impossible contactar amb CaixaBank. Què puc fer? CaixaBank és qui més et pot ajudar per solucionar les incidències. Però si és impossible contactar-hi, intentarem buscar una solució. Enviar un correu electrònic a [email protected], indicant a l'assumpte INCIDÈNCIA TARGETA BECA MENJADOR, i inclou la informació següent: • codi de la targeta • hora de l'operació.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.