Punt d'Assessorament Energètic
Vols estalviar en les factures de la llum, de l'aigua i del gas?
Vine a les sessions grupals del Punt d'Assessorament Energètic (PAE) amb la teva darrera factura de llum, d'aigua i de gas!
EL PAE és un servei municipal que facilita l'estalvi en les factures d'electricitat, d'aigua i de gas i que presta atenció presencial, de manera gratuïta, els dimecres, al Centre Cívic del Carme i els dijous, al Centre Cívic Llevant, de les 15.30 a les 17 h. Per poder assistir a aquestes sessions grupals, cal demanar cita a través del web reus.cat o trucant al 010 i portar les darreres factures d'electricitat, d'aigua i de gas. L'objectiu d'aquest assessorament és reduir la despesa en aquests subministraments a través d'algun tipus de bonificació, de millora en l'ús dels subministraments, de reducció de potència, d'estalvi en el consum energètic, etc. En finalitzar cada sessió, les persones que vulguin poden fer consultes personalitzades sobre les seves factures.
I a més, al Punt d'Assessorament Energètic t'informarem de com funciona la nova factura elèctrica.
És gratuït i està obert a tothom.
Per pal·liar les conseqüències socioeconòmiques derivades de la pandèmia i l'increment dels costos energètics en l'àmbit mundial, en els darrers anys s'han fet diversos canvis en la normativa que regula la pobresa energètica. Entre altres, s'ha fet una modificació de les condicions d'obtenció del bo social i s'han aprovat bonificacions per a col·lectius específics afectats. Per això, és important que la ciutadania s'informi.
Cal demanar cita prèvia al número de telèfon 010 o telemàticament, clicant a continuació:
APUNTAR-SE al Punt d'Assessorament Energètic
Per a més informació sobre com afrontar la pobresa energètica, pots visitar el Web de la Taula de la Pobresa Energètica de Tarragona i Reus:
http://taulapobresaenergetica.cat/