Ple extraordinari 2003-03-14

Cerca convocatòries del Ple

E.g., 29/04/2024
E.g., 29/04/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 14 Març, 2003

SESSIÓ EXTRAORDINÀRIA DEL PLE

Senyor/senyora,

Us convoco a la sessió extraordinària del Ple, el dia 14 de març de 2003, a les 12,30 hores, en aquest Palau Consistorial amb el següent

ORDRE DEL DIA

1.- Aprovació acta sessió anterior.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Adhesió al manifest de Sabadell sobre seguretat i convivència.

4.- Moció de l’Alcaldia. Adhesió a la Carta Europea dels Drets dels Vianants.

5.- Moció de l’Alcaldia. Ampliació de capital social d’INNOVA, GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL. Subscripció i desemborsament de participacions.

6.- Moció de l’Alcaldia. Sol·licitud finançament despeses explotació EDAR per a l’exercici 2003.

7.- Moció de l’Alcaldia. Tarifes subministrament d’aigua per a l’any 2003.

8.- Moció de l’Alcaldia. Aprovació definitiva constitució “Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona” i dels seus estatuts.

9.- Moció de l’Alcaldia. Sol·licitud d’autorització administrativa general TV local.

10.- Moció de l’Alcaldia. Aprovació d’un conveni de col·laboració entre la Fundació URV i l’Ajuntament de Reus per a la rehabilitació del “Mas Miarnau” per tal d’acollir la seu del Centre de Formació Permanent de la Fundació URV.

11.- Moció de l’Alcaldia. Declaració d'especial interès o utilitat municipal a favor de diverses obres.

12.- Moció de l’Alcaldia. Sol.licitar al Ministeri d’Hisenda (Direcció General de Fons Comunitaris i Finançament Territorial) el canvi de l’òrgan responsable de l’execució en relació al projecte “d’actuacions prioritàries de sanejament, previstes al pla director de sanejament de Reus” inclosa en el programa de finançament dels Fons de Cohesió.

13.- Moció de l’Alcaldia. Aprovació de la subscripció del conveni de col.laboració entre l’Ajuntament de Reus i l’Arquebisbat de Tarragona, per tal d’executar la cinquena fase i última de les obres de remodel.lació de la Prioral de Sant Pere.

14.- Moció de l’Alcaldia. Ratificació del Decret d’Alcaldia acceptant les manifestacions exposades per ALEDORA SA, en relació al termini del rescat de les places d’aparcament.

15.-Moció de l’Alcaldia. Comunicar al Ministeri d’Hisenda (Direcció General de Fons Comunitaris i Finançament Territorial) els noms i càrrecs de les persones que han de signar les certificacions i els informes d’execució del projecte d’optimització de la gestió de residus sòlids urbans.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

16.- Assessoria Jurídica. Aprovació de les bases que han de regir la concessió de subvencions atorgades per l’Ajuntament de Reus a favor de persones o entitats que desenvolupin actuacions relatives a la Salut Pública (2003).

17.- Assessoria Jurídica. Acceptació de la delegació de competències sancionadores en matèria de gossos considerats potencialment perillosos.

18.- Polítiques Transversals. Constitució comissió organitzadora Any Europeu de les persones amb discapacitats, i nomenament dels seus membres.

COMISSIÓ D’HISENDA

19.- Gestió Jurídica. Expedient de modificació ordenances 2003.

20.- Gestió Jurídica. Renúncia a l’inspecció i gestió censal de l’IAE.

21.- Gestió Jurídica. Aprovació dels preus públics de la Biblioteca Central de Reus.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

22.- Contractació i Patrimoni. Desestimació de les al.legacions presentades i aprovació definitiva del projecte de les obres d’urbanització dels carrers Ponent, Mestral, Alegria, Sud i Immaculada, al Barri Immaculada.

23.- Gestió Urbanística. Aprovació del text refós del Pla parcial del sector F.1 “Mas Anglès”, presentat per Joan Batet i Pons en representació de propietaris del sector.

24.- Gestió Urbanística. Aprovació del text refós del Pla especial de l’àrea 3.9b “Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta”, promogut per ENBLOC, SL.

25.- Gestió Urbanística. Aprovació definitiva de la modificació de l’Estudi de detall de la parcel·la situada al camí de Valls, núm. 76, promoguda per Joan i Josep M. Toset Roig, C.B.

26.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual del Pla general d’ordenació urbana pel que fa a l’article 167 de les normes urbanístiques, proposada per la Junta de Compensació de l’àrea 6.4 Gaudí Sud.

27.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual del PGOU pel que afecta al solar situat al carrer Jacint Barrau (antiga fàbrica de Pich Aguilera).

28.- Patrimoni del Sòl. Recurs de reposició interposat contra els acords del Ple de dates 08.11.02, 20.12.02 i 17.01.03 pels titulars de les finques 3, 5, 6, 7, 11, 16, 20, 26 i 27 en l’expedient administratiu d'expropiació forçosa dels béns i drets afectats per sistema viari i espais lliures del PGOU a executar mitjançant el Projecte d'urbanització dels carrers Ponent, Frederic Mistral, Alegria, Sud i Immaculada.

29.- Gestió Ambiental. Aprovació de les bases per a l’atorgament de subvencions per al foment de projectes i programes de promoció, difusió i propagació d’activitats relacionades amb la protecció del medi ambient.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

30.- Recursos Humans. Declaració de compatibilitat d’una treballadora de la Corporació.

31.- Contractació i Patrimoni.- Acceptació de la proposta econòmica presentada per l’empresa concessionària del servei públic integral de recollida de residus sòlids urbans i de neteja viària de Reus, per raó de les modificacions del servei ordenades per l’Ajuntament.

SECRETARIA GENERAL

Informe del Síndic de Greuges exercici 2002-2003.

Reus 12 de març de 2003

L’alcalde

Lluís Miquel Pérez

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.