Espai d'Aprenentatge Digital

espai d'aprenentatge digital

Aquest és un lloc de divulgació per tal que la ciutadania trobi eines i habilitats per relacionar-se amb normalitat amb l’administració electrònica, aprofundint en el coneixement de:

  • la tramitació electrònica
  • la Carpeta Ciutadana, com espai personal en la relació amb l'Ajuntament de Reus.
  • Eines per aconseguir una autèntica Autonomia Digital Ciutadana. Tu pots!

És el moment! Fes el clic!

Guia. El tràmit telemàtic, pas a pas

Aquesta guia explica com fer un tràmit telemàtic en 10 passos, a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Reus.Miniatura el tràmit telemàtic pas a pas

El tràmit telefònic

Permet fer tràmits per telèfon, sense desplaçar-se a les oficines d'ateció ciutadana. Demana cita i et truquem el dia i hora acordats.

Miniatura El tràmit telefònic

 

 

 

 

 

 

 

 

Signatura remota

Per renovar una subvenció, per recollir el consentiment, per validar determinats documents... pots fer servir la signatura remota. 

Signatura remota

Videos Relacionats:
Fitxers relacionats:

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.