Cartes de serveis

Les cartes de serveis són documents amb els quals la corporació municipal informa la ciutadania sobre els serveis que presta, com els presta i els compromisos de qualitat i eficàcia que assumeix, alhora que informa sobre quines mesures pren per avaluar el resultat d’aquests compromisos i com la ciutadania pot participar en la millora de les prestacions.

Totes les cartes presenten una bateria de compromisos i indicadors per avaluar el seu compliment, i preveuen la publicació d’aquests indicadors de compliment al Portal de Transparència de l’Ajuntament.

Portal de Transparència · Cartes de serveis

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.