Immigració i nova ciutadania

La realitat social i demogràfica de la ciutat ha anat canviant amb el pas dels anys. L’arribada de nova ciutadania ha anat modificant l’entorn social de la nostra ciutat i, atesos a aquests canvis, l’Ajuntament ha anat desenvolupant polítiques i actuacions municipals  per tal de promoure la integració de les persones d’origen estranger, la cohesió social i la convivència a la ciutat.

Aquesta diversitat planteja nous reptes per al conjunt de la ciutadania, en diversos àmbits d’actuació, que obre un nou eix de treball cap a una ciutat activa i socialment cohesionada que avanci cap a la igualtat de deures i drets.

L’Oficina del Padró és el servei de l’Ajuntament de Reus gratuït que ofereix informació i gestió dels tràmits municipals relatius al padró d'habitants, sent la finestreta a través de la qual cal empadronar-se a Reus. Empadronar-se serveix per demostrar la permanència a la ciutat i facilita l’accés a la sanitat, a l’escola i a altres serveis.

Necessites inscriure't en el padró d'habitants? Has de renovar-lo o modificar les teves dades? Et cal aportar documentació de suport? Hi ha un espai al nostre web per trobar fàcilment tots els tràmits de padró i resoldre els dubtes que puguis tenir:

Padró d'habitants

Oficina del Padró i Població
Carrer Sant Llorenç, 25
Tel. 977 010 010

Horaris: De dilluns a divendres de 8:30 a 14 h. Dimarts i dimecres de 15:30 a 17:30 h. Estiu i Nadal: de dilluns a divendres de 8:30 a 14 h.

Per realitzar qualsevol tràmit presencial a l'Oficina del Padró i Població, és imprescindible demanar CITA PRÈVIA.

Oficina del Padró i Població

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.