Ple ordinari 08/06/2012

Cerca convocatòries del Ple

E.g., 26/04/2024
E.g., 26/04/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 08 Juny, 2012

Senyor/senyora,

Us convoco a la sessió ordinària del Ple, el dia 8 de juny de 2012, que tindrà lloc a les 10 hores, en aquest Palau Consistorial, amb el següent

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l’acta del dia 27 de març de 2012

2. Informació de l’Alcaldia

MOCIONS DE L’ALCALDIA

3. Assessoria Jurídica. Nomenament de membres i representants en distints òrgans.

4. Assessoria Jurídica. Nomenament del Gerent d'àmbit de Serveis Territorials.

5. Assessoria Jurídica. Aprovació dels comptes anuals i comptes anuals consolidats de l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA de l’exercici 2011.

6. Assessoria Jurídica. Aprovació de la fusió de les empreses AREMSA, GAIASA i SASA.

7. Assessoria Jurídica. Donar compte dels acords adoptats per les societats GAPS i GINSA en relació a la seva dissolució i liquidació.

8. Assessoria Jurídica. Ampliació del capital social d’INNOVA SA. Subscripció i desemborsament d’accions.

9. Assessoria Jurídica. Modificació de la denominació i dels estatuts del Patronat Municipal de Turisme i Comerç.

COMISSIÓ D’HONORS I DISTINCIONS

10. Concessió de la Menció Honorífica Municipal al Centre de
Formació d’Adults Mas Pellicer de Reus.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

11. Assessoria Jurídica. Aprovació inicial de l’expedient del canvi de la forma de gestió dels serveis funeraris i del cementiri de Reus.

12. Assessoria Jurídica. Aprovació inicial de la nova ordenança municipal del cementiri.

13. Assessoria Jurídica. Aprovació inicial de la nova ordenança municipal reguladora de la prestació de serveis funeraris.

14. Hisenda - Intervenció. Aprovació del Pla de sanejament financer de l'Ajuntament de Reus per al període 2012-2015.

15. Hisenda – Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació inicial d’un expedient de modificació de crèdits del pressupost de la Corporació.

SERVEIS A LA PERSONA

16. Coordinació i Organització. Denominació de nous vials municipals.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

17. Medi Ambient. Gestió Ambiental. Limitació horària de les activitats de locutori i perruqueria: incorporació al formulari de comunicació d’inici d’activitat.

18. Medi Ambient. Gestió Ambiental. Aprovació de la modificació de la classificació municipal de les activitats no incloses a la legislació ambiental i sectorial i modificació dels membres de la ponència municipal d’avaluació ambiental.

19. Gestió Urbanística. Aprovació i publicació de l'Avanç del Pla d'ordenació urbanística municipal de Reus (POUM).

PROPOSTES DE RESOLUCIÓ DELS GRUPS MUNICIPALS

20. Proposta de CiU i PPC, sobre la política d’atenció a les persones amb discapacitat.

21. Proposta de CiU i PPC, de recolzament a les persones afectades per les participacions preferents.

22. Proposta del PSC-PM, relativa a les polítiques locals de formació i ocupació.

23. Proposta del PSC-PM, contra les retallades en matèria d’ocupació per a persones amb discapacitat i malaltia mental.

24. Proposta de la CUP, de suport a les Cooperatives i a l’Any Internacional de les Cooperatives.

25. Proposta de la CUP, de suport a les represaliades polítiques de Reus i el conjunt de la nació.

MOCIONS DELS GRUPS MUNICIPALS

26. Moció del PSC-PM, per a l’aprovació de les bases de subvencions a diversos impostos i taxes municipals a col·lectius en risc d’exclusió social.

27. Moció d’ARA REUS, per incloure els rentadors com a punt d’interès en el plànol turístic de Reus.

28. Moció d’ARA REUS, per fonamentar la recollida selectiva.

29. Moció de la CUP, per a la reducció del desequilibri en la retribució econòmica entre els treballadors i treballadores de l’Ajuntament i els càrrecs directius de les empreses municipals.

Assumptes sobrevinguts

Precs i preguntes

Reus, 5 de juny de 2012

L’alcalde

Carles Pellicer Punyed

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.