Junta de Govern Local 2017-09-22

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 22/09/2024
E.g., 22/09/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 22/09/2017

ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL

Núm.: 15/2017

Caràcter: ordinària
Data: 22/09/2017
Horari: 09:15h a 09:25h
Lloc: Palau Municipal

Hi assisteixen:

Sr. Carles Pellicer Punyed, alcalde-president

Sra. Montserrat Vilella Cuadrada
Sra. Noemí Llauradó Sans
Sr. Hipòlit Monseny Gavaldà
Sr. Jordi Cervera Martínez
Sr. Marc Arza Nolla
Sr. Joaquim Enrech Garola
Sra. Montserrat Caelles Bertran
Sr. Daniel Rubio Angosto
Sra. Montserrat Flores Juanpere

Sr. Jaume Renyer Alimbau, secretari general

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior.

2. Informació de l’Alcaldia

3. Benestar Social. Modificació de l'encàrrec de gestió a la Fundació per a l'Acció Educativa per la gestió dels programes i projectes grupals i comunitaris d'intervenció educativa i cohesió social: Projecte diagnòstic participatiu de poble gitano.

4. Ensenyament i Política Lingüística. Encàrrec a l'IMFE de la gestió de l'Escola de Formació d'Adults Marta Mata pel període d'1 de setembre a 31 de desembre de 2017.
5. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Acceptar provisionalment la subvenció per l'operació de "PECT de Reus i el Camp de Tarragona basat en una alimentació innovadora, segura, saludable" presentada en els projectes d'especialització i competitivitat territorial emmarcats en la RIS3CAT, PO FEDER Catalunya 2014-2020.

Assumptes sobrevinguts

Desenvolupament de la sessió

Oberta la sessió per la presidència es passen a tractar els temes següents:

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior.

S'aprova, per unanimitat, l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local del dia 8 de setembre de 2017.

2. Informació de l’Alcaldia

El Sr. Pellicer informa del següent:

- De l'assistència a l'espectacle "Misericòrdia: De Reus al Cel" a la Prioral de Sant Pere.

- De la inauguració de l'exposició de Bonsais als Jardins de la Casa Rull.

- De la inauguració del Festival de Rumba Catalana al Mas Iglesias.

- De l'assistència a la XXXI Edició de la Diada del Club Natació Reus Ploms.

- Del 51è Aplec Baix Camp al Santuari de la Mare de Déu de Misericòrdia.

- Del lliurament dels premis "Elements del Seguici fets per tu" a la plaça Mercadal.

- De la presentació del projecte "Lectura a les Places" a la plaça Abat Oliba.

- De l'assistència a l'exposició fotogràfica de Meritxell Perpiñà a Bravium Teatre.

- De la visita de les obres al Mas Mainer.

- De la descoberta del quadre de Modest Gené, del fill il·lustre de Reus, a l'Alcaldia.

- De l'assistència a la XXV Trobada de Misericòrdies al Saló de Plens.

- De la seva compareixença a la Fiscalia Provincial de Tarragona.

- De l'assistència a l'acte de descoberta d’una placa commemorativa a la casa natal del Dr. Alexandre Frias i Roig situada al raval de Martí i Folguera, 19.

- Del lliurament dels Guardons de la Ciutat. Concessió de Mencions Honorífiques Municipals a: l’Escola Prat de la Riba, la Banda-Cobla Pare Manyanet, el Club Esportiu Santes Creus, la Fundació Mossèn Frederic Bara i Cortiella, el Drac de Reus, el Ball de Prims i l’equip d’Hoquei Patins del Reus Deportiu.

3. Benestar Social. Modificació de l'encàrrec de gestió a la Fundació per a l'Acció Educativa per la gestió dels programes i projectes grupals i comunitaris d'intervenció educativa i cohesió social: Projecte diagnòstic participatiu de poble gitano.

"Atès que per acord de la Junta de Govern Local en sessió duta a terme el dia 13/01/2017 va encarregar a la Fundació per a l’Acció Educativa, (FAE), diferents projectes grupals i comunitaris adreçats als diferents àmbits de població amb qui es treballa, amb l’objectiu comú de promoure la integració social de les persones i famílies, per un import de 187.685,46€.

Atès que dins del programa d’Intervenció Comunitària-Convivència i Integració a l’entorn, es porta a terme els projecte “DIAGNÒSTIC PARTICIPATIU POBLE GITANO”, (a través del qual l’Ajuntament de Reus realitza actuacions per la promoció i la inclusió social de les persones del poble gitano), durant els períodes de 9/01/2017 al 16/6/2017 i del 18/09/17 fins al 15/12/2017 amb un pressupost de 8.992,87€ i 20 hores setmanals.

Vist que en el període inicial del projecte, de gener a juny de 2017, l'avaluació d'aquests mesos ha estat molt satisfactòria i positiva.

Vist l'informe favorable emès pel tècnic responsable de Benestar Social, de data 5 de juliol de 2017, que consta a l’expedient, en el qual indica la necessitat d’ampliar les hores d'aquest encàrrec de 20 a 30h setmanals, durant el segon període del 18/09/2017 al 15/12/2017, per consolidar i poder donar continuïtat al treball ja iniciat:

• Dinamització de grups de mares d’alumnes del poble gitano amb els centres educatiu amb fills/e en diferents etapes educatives, foment activitats conjuntes amb el centre per a promoure el procés educatius dels nens i nenes.
• Intervenció sobre l'absentisme, i dificultats escolars tant de primària com de secundària, dels alumnes del poble gitano dels diferents centres educatius.

• Actualització del fòrum participatiu amb el poble gitano i diferents agents socials.
• Fomentant la transmissió del valor de l’educació entre les famílies gitanes, conjuntament amb persones de respecte i entitats representatives, del poble gitano a Reus.

Atès que l’esmentada Regidoria no ostenta els recursos adients per a l’execució dels del programa indicat.

Vist que la Fundació per a l’Acció Educativa, (FAE), ha presentat un pressupost ( número FAE-15_2017), per un import de 2.823,26€ acceptat per la Regidoria de Benestar Social, que consta a l’expedient.

Atès que la FUNDACIÓ PER A L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE) ostenta la consideració de mitjà propi i servei tècnic respecte de, entre altres poders adjudicadors, l’Ajuntament de Reus, que li pot fer encàrrecs de gestió i adjudicar-li contractes, en relació a les activitats compreses dins del seu objecte i activitats fundacionals, en els termes previstos a l’article 4.1.n) i 24.6 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic.
Considerant que l’ens esmentat disposa dels recursos adients per desenvolupar la gestió d’aquestes accions, com s’ha posat de manifest en l’encàrrec originari.
Atès que la FUNDACIÓ PER L'ACCIÓ EDUCATIVA (FAE) executarà en més del 50% l'encàrrec amb mitjans propis. Els contractes que hagi de realitzar l'entitat resten subjectes al Reial Decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic en els termes que siguin procedents d'acord amb la naturalesa de l'entitat, així com pels tipus i la quantia dels contractes.
Vist l’informe favorable amb data 6 de setembre de 2017 emès per la Cap de servei de Benestar Social i la Gerent d’àmbit de Serveis a la Persona, que consta a l’expedient, pel qual es valora la necessitat d’ampliar l’encàrrec i l’oportunitat d’encarregar-lo a la FUNDACIÓ PER A L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE), per donar continuïtat a les tasques iniciades i consolidar així els resultats.
Vist l’informe de fiscalització prèvia de data12 de setembre de 2017 acreditatiu de l’existència de consignació pressupostària a la partida de Benestar Social 30422-23132-250 del pressupost municipal de despeses de l’any 2017 per atendre les obligacions de caràcter econòmic que s’indiquen.
Atès que, de conformitat amb el que preveu l’article 4, apartat 1, n) del Reial Decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic, resten fora de l’àmbit de la citada llei “els negocis jurídics en virtut dels quals s’encarregui a una entitat que, de conformitat amb l’indicat a l’article 24.6, tingui atribuïda la condició de mitjà propi i servei tècnic del mateix, la realització d’una determinada prestació”.
Considerant els principis d’eficàcia i d’eficiència previstos a l’article 3 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic. i el d’optimització dels recursos disponibles que han d’informar la pràctica administrativa.
Vist el decret de l’alcaldia número 7032 de data 15 de juny de 2015, pel qual es delega en la Junta de Govern local l’aprovació dels encàrrecs, les encomanes de gestió i els convenis de cooperació i col·laboració quan per raó del seu import sigui competent l’alcalde i la seva quantia excedeixi els límits atribuïts als/les regidors/es delegats/des.

Atès que corresponia a la Junta de Govern Local aquells encàrrecs d’import superior a 25.000€.

Atès que l’acord inicial de l’encàrrec superava amb escreix aquesta xifra, motiu pel qual fou aprovat per acord de la Junta de Govern Local.

Considerant que el present acord suposa una modificació de l’encàrrec inicial, per la qual cosa correspon aprovar-lo també a la Junta de Govern Local.

D’acord amb tot l’exposat, es proposa a la Junta de Govern Local l’adopció dels següents acords:
Primer. Ampliar l’encàrrec de gestió encomanat a la Fundació per a l’Acció Educativa, (FAE), aprovat per acord de la Junta de Govern Local en sessió duta a terme el dia 13/01/2017, pel qual es va encarregar el desenvolupament del projecte del programa d’Intervenció Comunitària-Convivència i Integració a l’entorn “DIAGNÒSTIC PARTICIPATIU POBLE GITANO”, en 10 hores setmanals, fent un total de 30 hores setmanals durant el període comprès del 18/09/2017 al 15/12/2017 per un import total de 2.823,26€.
Aquest encàrrec s’efectua en els termes previstos al present acord i, en allò que no s’hi especifica, de conformitat amb el programa que consta a l’expedient de referència.
Segon: Correspondrà a les persones responsables de l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.
Tercer: Aprovar la despesa prevista per a l’execució de l’esmentada activitat xifrada en 2.823,26€ a càrrec de la partida de Benestar Social 30422-23132-250 del pressupost municipal de despeses de l’any 2017.
El pagament d’aquest encàrrec es realitzarà mitjançant factura mensual emesa per la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA. L'import de cada factura correspondrà als serveis efectivament prestats.
Quart: La FUNDACIÓ PER L'ACCIÓ EDUCATIVA (FAE) executarà en més del 50% l'encàrrec amb mitjans propis. Els contractes que hagi de realitzar l'entitat resten subjectes al Reial Decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic en els termes que siguin procedents d'acord amb la naturalesa de l'entitat, així com pels tipus i la quantia dels contractes.
Cinquè: En tot allò no previst en el present acord, serà d’aplicació l’establert a l’acord aprovat per la Junta de Govern local en sessió duta a terme el dia 13 de gener de 2017.
Sisè: Notificar aquest acord a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE), als efectes escaients."
Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

4. Ensenyament i Política Lingüística. Encàrrec a l'IMFE de la gestió de l'Escola de Formació d'Adults Marta Mata pel període d'1 de setembre a 31 de desembre de 2017.

"Atès que el dia 18 de març de 2011, aquest Ajuntament formalitzà un conveni amb l’Institut Municipal de Formació i Empresa “Mas Carandell” tendent a la reorganització i la racionalització dels recursos destinats a l’Escola de Formació d’Adults, en virtut del qual s’efectua el traspàs de la integritat de la gestió i de la titularitat de l’escola a l’Ajuntament de Reus, així com la subrogació del personal de l’IMFE que desenvolupava la seva tasca per al Centre de Formació d’Adults.

Atès que l’esmentat conveni preveia el successiu traspàs dels recursos humans i econòmics de l’Institut a l’Ajuntament, si bé, en el seu antecedent VIII s’esmentava que la reorganització de la gestió de l’esmentat Centre de Formació d’Adults s’efectuaria “…sens perjudici que s’estableixi un marc de col·laboració en aquells aspectes que esdevingui necessari amb l’esmentat organisme autònom, atès que ha estat dotat, especialment amb aportacions municipals, dels recursos, instal·lacions i elements necessaris per al desenvolupament de la seva activitat entre els quals també els que fins a la data ha destinat a Marta Mata”; per la seva banda, la clàusula sisena del conveni esmentat preveu que “L’Ajuntament de Reus i l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell articularan els mecanismes adients per establir les condicions en què l’Escola de Formació d’Adults Marta Mata podrà seguir emprant els espais i elements que són de la titularitat o que té adscrits l’esmentat Institut, per tal de garantir que l’optimització dels recursos disponibles que es pretén amb el present conveni sigui una realitat. També s’articularan els mecanismes per definir qualsevol altre aspecte inherent a aquesta centralització de la titularitat de l’Escola de Formació d’Adults Marta Mata que no vingui recollit en aquest conveni. La definició d’aquests aspectes es concretarà, si així es fa necessari, en les corresponents addendes al present document.”

Considerant que en base a criteris d’economia i d’escala, el redimensionament que eventualment esdevindria necessari en el marc de l’organització municipal per assumir el conjunt de tasques inherents al Centre de Formació d’Adults, podria esdevenir superior, per la manca d’un estructura especialitzada en aquesta tasca, als recursos de què s’ha de dotar l’IMFE per assumir la gestió temporal dels aspectes d’aquest servei.

Atès que per al període de l’1 de setembre al 31 de desembre de 2017, del curs escolar 2017/18, estan previstos uns ingressos de 46.034,39 euros, i previstes unes despeses directes de 3.632,19 euros, el que implica que s’estima una diferència entre els ingressos i les despeses de 42.402,20 euros,que l'Institut Municipal de Formació i Empresa “Mas Carandell” té previst liquidar a l' Ajuntament de Reus, d'acord amb l'encàrrec.

Atès que mitjançant decret de data 3 d'octubre de 2011, s'encarregà a l'Institut Municipal de Formació i Empresa “Mas Carandell” el conjunt de tasques necessàries per a la posada en funcionament del conjunt d'accions inherents a l'inici d'activitat de l'Escola de Formació d' Adults Marta Mata per al curs 2011/2012, amb efectes des del dia 3 d'octubre de 2011 i fins al dia 31 de desembre de 2011, per tal d'atendre de forma eficient les necessitats de la citada escola de formació d'adults d'obtenir els recursos precisats, de naturalesa diversa, per al desenvolupament de la seva tasca, en consideració al fet que l'esmentat organisme autònom esdevé l'organització municipal amb els recursos adients per desenvolupar aquesta tasca.

Atès que la Junta de Govern local, en sessions de data 3 de març de 2012, 27 de juliol de 2012, 6 de setembre de 2013, 25 de juliol de 2014, 15 de maig de 2015 i 1 de juliol de 2016, acordà renovar l'encàrrec pels períodes compresos entre els mesos de gener a agost de 2012, entre l' 1 de setembre de 2012 i el 31 d'agost de 2013, entre l' 1 de setembre de 2013 i el 31 d'agost de 2014, l' 1 de setembre de 2014 i el 31 d'agost de 2015, entre l’1 de setembre de 2015 i el 31 d’agost de 2016 i entre l’1 de setembre de 2016 i el 31 d’agost de 2017 respectivament, i es concretaren i/o matisaren determinats aspectes del conveni originari amb successives addendes.

Vist l'informe tècnic de data 15 de maig 2017 pel qual es proposa encarregar de nou a l'Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell el conjunt de tasques necessàries per al desenvolupament de les accions inherents a l'activitat de l' Escola de Formació d'Adults Marta Mata pel curs 2017/2018.

Vist l'informe de la Intervenció General de fiscalització prèvia de data 24 de maig de 2017, emès en relació a l’encàrrec, en què s'informa favorablement amb una sèrie d’observacions.

Vist l’informe tècnic de data 14 de setembre de 2017 que dona resposta a les observacions realitzades per la Intervenció General en l’informe abans esmentat, en el qual es detallen les tasques realitzades actualment pel departament de Gestió Econòmica de l’IMFE i que a partir de l’1 de gener de 2018, després d’un període de formació i aprenentatge, es podrà dur a terme el traspàs d’aquestes a l’Ajuntament de Reus.

Atès que el conveni formalitzat el dia 18 de març de 2011 i referenciat en el primer paràgraf d’aquest acord, regula determinats aspectes de l’Escola de Formació d’Adults Marta Mata de forma exhaustiva per a l’any 2011, que per al curs vinent han de ser objecte de concreció i/o matisació.

Vist el document consensuat pels serveis tècnics d’ambdós ens (que consta a l’expedient de referència), que esdevindria una addenda al conveni formalitzat el dia 18 de març de 2011 i que ha de permetre regular de forma més adient la relació entre l’Ajuntament i l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell en l’activitat de l’Escola de Formació d’Adults Marta Mata pel període comprès entre l'1 de setembre de 2017 i el 31 de desembre de 2017.

Vist el que disposa l’article 140 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, del règim jurídic del sector públic, i l’article 31 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya preveuen els principis que han de regir l’actuació administrativa, entre els quals s’inclouen, en un o altre text normatiu, els d’eficàcia i eficiència; de simplificació i racionalitat administrativa; de cooperació, assistència i col·laboració.

Vist, així mateix, el previst a l’article 11 de la Llei 40/2015 i a l’article 10 de la Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, en relació als encàrrecs de gestió.

Vist, finalment, el previst a la clàusula sisena del conveni que aquest Ajuntament formalitzà amb l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell el dia 18 de març de 2011.

Atès que amb el present acord s’aprova una addenda d’un conveni que fou aprovat per acord de la Junta de Govern Local.

En conseqüència, la Junta de Govern Local adopta els següents acords:

Primer: Encarregar a l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell el conjunt de tasques necessàries per al desenvolupament del conjunt d’accions inherents a l’activitat de l’Escola de Formació d’Adults Marta Mata pel període d’ 1 de setembre de 2017 a a 31 de desembre de 2017.

Els termes del present encàrrec són els previstos en aquest acord i en l’addenda al conveni formalitzat el dia 18 de març de 2011, que seguidament també s’aprova, i a l’esmentat conveni de 2011.

En conseqüència, els elements inclosos en l’esmentat encàrrec, amb caràcter exemplificatiu i no exhaustiu, comprenen les següents accions, que s’executaran d’acord els procediments establerts a l’IMFE:

• L’ús dels espais i les instal·lacions necessàries per acollir la totalitat de l’activitat formativa Marta Mata, així com dels recursos tecnològics necessaris (ordinadors, pissarres digitals,...) i altre material de suport pedagògic de l’IMFE Mas Carandell.

• La gestió, control i seguiment de l’oferta formativa de l’Escola d’Adults Marta Mata; per a aquesta tasca, s’empraran les aplicacions que l’IMFE Mas Carandell disposa per a tal efecte. Així mateix, la gestió dels preus públics aprovats per l’Ajuntament s’efectuarà de conformitat amb els criteris establerts en el mateix acord d’aprovació dels preu i amb la normativa reguladora específica que té aprovada l’Institut, sempre i quan aquesta no resulti contrària a les disposicions de l’Ordenança general de gestió, recaptació i inspecció dels tributs i preus públics municipals i al Reial Decret legislatiu 2/2004; igualment, el cobrament de les matrícules de l’Escola d’Adults així com els tràmits que se’n derivin es realitzaran a través del servei de gestió econòmica de l’Institut Municipal de Formació i Empresa, i als comptes que indiqui aquest Institut.

• Així mateix, l'IMFE efectuarà la contractació de béns i serveis no docents necessaris per a l’oferta formativa de l’Escola d’Adults Marta Mata, d’acord amb les necessitats indicades pel responsable tècnic del citat Centre de formació d’Adults, i amb l'operativa també indicada a l'annex del present document.

El present encàrrec no inclou, en cap cas, la gestió dels recursos humans de la plantilla de l’Ajuntament de Reus adscrit al Centre de formació d’Adults Marta Mata, que restaran sota la dependència funcional i exclusiva de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística.

Segon: El present encàrrec abasta el període comprès entre l'1 de setembre de 2017 i el 31 de desembre de 2017.

Tercer: Aprovar l’addenda 7 al conveni formalitzat entre l’Ajuntament i l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell el dia 18 de març de 2011, (en els termes previstos a l’expedient de referència) i que ha de permetre regular de la forma més adient la relació entre ambdues entitats en l’activitat de l’Escola de Formació d’Adults Marta Mata per al període indicat en el punt anterior d'aquest acord.

Quart: Facultar al/la regidor/a amb competència de l’Escola d’Adults Marta Mata per a la formalització de l'esmentada addenda 7.

Cinquè: Donar trasllat d’aquest acord a l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell, als efectes pertinents."

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

5. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Acceptar provisionalment la subvenció per l'operació de "PECT de Reus i el Camp de Tarragona basat en una alimentació innovadora, segura, saludable" presentada en els projectes d'especialització i competitivitat territorial emmarcats en la RIS3CAT, PO FEDER Catalunya 2014-2020.

"Atès que per decret de l’alcaldia signat en data 12 d’agost de 2016, l’Ajuntament de Reus, en el marc de la convocatòria regulada per l’Odre GAH/95/2016, de 26 d'abril de 2016, del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge, per al qual s’aproven les base per al desenvolupament de projectes d’especialització i competitivitat territorial (PECT) en l’àmbit local dins el Programa operatiu FEDER de Catalunya 2014-2020, va presentar el «PECT de Reus i el Camp de Tarragona basat en una alimentació innovadora, segura, saludable i sostenible» per un pressupost global de 2.958.085,00 euros, amb un conjunt d’accions desenvolupades essencialment pel EURECAT, IRTA, la URV i la FURV, de les qual l’Ajuntament n’exerciria tasques de coordinació amb un cost de 199.206,00 euros.

Atès que d’acord amb la Proposta de resolució provisional del Departament de Governació Administracions Publiques i Habitatge de data 5 de setembre de 2017, de concessió de subvencions als PECT emmarcats en la RIS3CAT susceptibles de cofinançament del PO FEDER de Catalunya 2014-2020 (Ordre GAH/95/2016, de 26 d’abril), la nostra entitat ha resultat proposada com a beneficiària provisional del cofinançament, per una despesa elegible global proposada provisionalment, per tot el PECT de 1.924.619,00 euros, obtenint, per tant, un cofinançament FEDER corresponent al 50% de la despesa elegible de 962.309,50 euros, resultant per les tasques de coordinació una despesa elegible de 149.188,00 euros, i un cofinançament de 74.594,00 euros.

Vist l’escrit rebut per l’EACAT en data 12 de setembre de 2017, en el qual, d’acord amb la base 14.5 de l’Ordre GAH/95/2016, de 26 d’abril, i la disposició transitòria tercera de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s'atorga un termini de deu dies hàbils, per formular les al.legacions que es considerin convenients, i alhora, d’acord amb la base 14.4 de l’esmentada ordre, pel fet d’haver estat proposada com a beneficiària de la subvenció, per acceptar provisionalment la subvenció aportar, dins del mateix termini, la següent documentació:
- Document d’acceptació de la subvenció.
- Conveni de participació
- Declaració de responsable.
- Adaptació del pressupost a l’import previst en la proposta provisional de concessió, així com l’adaptació de la memòria PECT.

Vist que s’ha efectuat la pertinent adaptació a l’import previst en la resolució definitiva de la memòria tècnica del PECT.

Vist que és necessari que es complimentin els models que preveu el FEDER relatius a l'acceptació de la subvenció.

Vist el que disposa l’article 51, en relació a la disposició addicional segona, apartat segon del TRLCSP, i en virtut de les competències delegades en aquest òrgan de govern, que resulten de Decret de l’Alcaldia de data 15 de juny de 2015, s'acorda:

Primer. Aprovar la memòria tècnica relativa al projecte «PECT de Reus i el Camp de Tarragona basat en una alimentació innovadora, segura, saludable i sostenible», adaptada a l’import previst en la Proposta de resolució provisional del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge, de data 5 de setembre de 2017.

Segon. Acceptar provisionalment la subvenció relativa al 50% de la despesa elegible global (1.924.619,00 euros), per un import total de 962.309,50 euros, per l'operació de «PECT de Reus i el Camp de Tarragona per una alimentació innovadora, segura, saludable i sostenible» presentada en els projectes d'especialització i competitivitat territorial emmarcats en la RIS3CAT, susceptibles de cofinançament del Programa Operatiu FEDER Catalunya 2014-2020.

Tercer. Instar als departaments municipals corresponents i a la Secretaria General per tal que efectuïn la tramitació dels documents necessaris per donar resposta a l’esmentat requeriment.

Quart. Comunicar l’adopció d’aquest acord a l’administració competent als efectes corresponents, i adjuntar la documentació que s’ha de remetre telemàticament, dins del termini establert."

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

Assumptes sobrevinguts

No n'hi ha.

I, sense més assumptes a tractar, s'aixeca la sessió de la qual, com a secretari general estenc aquesta acta, amb el vistiplau del Molt Il·lustre Sr. Alcalde.

L'alcalde El secretari general

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.