Notes de premsa

El Ple aprova la creació del Consell Assessor de Mercats

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 20/12/2019
Mercats de Reus

El Ple de l’Ajuntament d’aquest divendres, 20 de desembre, ha aprovat la constitució del Consell Assessor de Mercats de Reus, que pot funcionar en ple o de manera sectorial per cada mercat, segons el que preveu l’article 16 del Reglament de mercats municipals.

El consell estarà presidit pel regidor competent en matèria de mercats i com a vocals hi haurà un màxim de 4 membres de l’Ajuntament de Reus, un màxim de 4 membres de l’empresa municipal Reus Mobilitat i Serveis i un màxim de 20 membres en representació dels venedors dels mercats municipals. Els membres que representin als venedors han de tenir la condició de concessionaris o de titulars d’autoritzacions

El Consell pot funcionar en ple o separadament per a cadascun dels mercats.

Carles Prats, regidor d’Empresa i Ocupació, i responsable dels mercats municipals, considera: «Els mercats municipals es troben en un moment clau en què cal prendre decisions i per això ens dotem d’aquest consell assessor. La necessitat de crear el consell es posa de manifest per facilitar la implantació de les mesures i objectius que es preveuen als estudis elaborats per l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona. I una de les primeres tasques que durem a terme és crear el consell sectorial del Mercat Central per proposar l’ampliació de l’horari d’obertura. Des de la Regidoria considerem que s’hauria de modificar al llarg de 2020».

Mercats de Reus
Fitxers relacionats:
Tipus de fitxer Mercats de Reus 4119.7 KB

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.