Notes de premsa

L'Ajuntament de Reus licita el servei de teleassistència

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dijous, 14/03/2024

L’Ajuntament de Reus, a través de  l’Àrea de Serveis a les Persones i Drets Socials de l’Ajuntament de Reus, ha tret a licitació el servei de teleassistència.

El termini de durada inicial del contracte és de dos anys i es podrà prorrogar anualment per un període de fins a dos anys més, per la qual cosa la durada màxima serà de quatre anys. El pressupost anual total màxim de licitació és de 299.520 euros, IVA inclòs. El servei de teleassistència domiciliària pot ser bàsic o avançat. Per als dispositius de teleassistència avançada l’Ajuntament compta amb un ajut de 175.828,83 € per als anys 2023-2025 en el marc de la convocatòria d’ajuts en l’àmbit social (línia 3: (Línia 3: Projectes tecnològics que contribueixin a la millora i transformació dels models de gestió dels serveis socials) del Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) – Fons Next Generation EU.

El servei de teleassistència domiciliària constitueix una modalitat del servei d’atenció domiciliària que, amb la tecnologia adequada, permet detectar situacions d’emergència, donar una resposta ràpida a aquestes situacions i garantir la comunicació permanent de l’usuari/ària amb l’exterior.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.