Ple extraordinari 2012-03-27

Cerca sessions de Ple

E.g., 11/06/2024
E.g., 11/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimarts 27 Març, 2012

núm. 04/2012

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ EXTRAORDINÀRIA I URGENT DEL PLE DE L’AJUNTAMENT DE REUS DE 27 DE MARÇ DE 2012

1. Ratificació de la urgència de la convocatòria.

S’aprova per majoria absoluta ratificar la urgència de la convocatòria.

MOCIÓ DE L’ALCALDIA

2. Moció de l’Alcaldia. Presa en coneixement de la renúncia al seu càrrec de regidora presentada per la Sra. Maria Teresa Pallarès Piqué.

Es dóna compte:

Primer. Donar-se per assabentat de la renuncia al càrrec de regidora d’aquest Ajuntament presentada per la Sra. Maria Teresa Pallarès Piqué, regidora del Grup municipal del PSC-PM.

Segon. Declarar la vacant d’un lloc de regidor/a pertanyent a la llista del PSC-PM.

Tercer. Sol·licitar a la Junta Electoral Central que expedeixi la credencial acreditativa de la condició d’electa a favor de la Sra. Martina García Frontera, per ser la candidata a la que correspon cobrir la vacant produïda, ja que es tracta de la següent en la candidatura de la llista presentada pel PSC-PM.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Hisenda – Intervenció. Dació de compte certificació factures que compleixen els requisits del RDL 4/2012 de 24 de febrer.

D’acord amb les previsions del RDL 4/2012, es dóna compte al Ple de l’Ajuntament de Reus del certificat de data 14 de març de 2012, el qual diu:

“Baldomero Rovira López, Interventor general de l’Ajuntament de Reus

Certifico:

Que d’acord amb les previsions incorporades al RDL 4/2012 de 24 de febrer, pel que es determinen obligacions d’informació i procediments necessaris per a establir un mecanisme de finançament per al pagament als proveïdors de les entitats locals, s’estableix la obligatorietat per part de l’òrgan interventor de l’entitat local d’emetre certificació relativa de les factures pendents que compleixen els requisits fixats a l’art. 2 del citat RDL 4/2012 de totes les entitats locals compreses en l’àmbit subjectiu del Reial Decret Llei en data màxima de 15 de març de 2012.

Vistos els requisits i l’àmbit subjectiu en relació a les factures que consten al registre administratiu de factures així com als registres comptables de les diferents entitats del Grup Ajuntament de Reus.

Vistes les certificacions dels respectius secretaris de les societats i entitats municipals incloses en l’àmbit subjectiu que donen fe de les factures que compleixen els requisits previstos al RDL 4/2012

Per tant, d’acord amb els criteris exposats, el total de les factures que compleixen, per cada entitat, d’acord amb les certificacions respectives i relació que consta a l’expedient, és la següent:

Ajuntament de Reus 11.391.447,73
Innova SA 3.405.220,24
EPEL Innova 879.432,41
AMERSAM 1.420.623,47
GUPSA 1.000.874,05
Reus Transport públic 167.914,78
RELLSA 156.580,51
Hospital de Sant Joan de Reus SAM 13.826.086,39
Gestió Comarcal Hospitalària SA 1.743.744,43
Centre MQ de Reus 606.711,79
AREMSA 2.020.532,41
Sanejament ambiental SA 541.211,81
GAIASA 230.910,59
Total 37.391.290,61

La qual cosa es fa constar als efectes previstos al RDL 4/2012 i que s’emet amb el vist-i-plau del Regidor delegat d’hisenda de l’Ajuntament de Reus, el dia 14 de març de 2012.”

La qual cosa es posa en coneixement del Ple en ús de les funcions reservades atribuïdes pel RDL 4/2012.

4. Hisenda – Intervenció. Pla d'ajust, període 2012-2022 en compliment del previst al RDL 4/2012.

S’acorda:

Primer. Aprovar el Pla d’Ajust per al període 2012-2022, segons el contingut fixat en els antecedents i els documents que integren l’expedient.

Segon. Comunicar al Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques el Pla d’Ajust aprovat.

Tercer. Sol·licitar l’autorització al Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques d’una operació d’endeutament per a finançar el deute certificat en data 15 de març de 2012, per un import màxim de 37.391.290,61 €.

Quart. Adoptar els acords necessaris per a l’execució del Pla d’Ajust, segons el previst per aquest en funció de la periodificació de les mesures contemplades.

Reus, 11 de juny de 2012

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.