Ple ordinari 2014-03-28

Cerca sessions de Ple

E.g., 09/06/2024
E.g., 09/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 28 Març, 2014

EXTRACTE DE L'ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 28 DE MARÇ DE 2014

1. Aprovació actes dels dies 22 de novembre i 13 de desembre de 2013.
S’aproven per unanimitat les actes dels dies 22 de novembre i 13 de desembre de 2013.

2. Informació de l’Alcaldia.

MOCIONS DE L’ALCALDIA

3. Moció de l’Alcaldia. Substitució d'un membre del Consell Municipal de Serveis Socials.

S’acorda: Designar la Sra. Misericòrdia March i Juncosa, en substitució del Sr. Alfred Artiga i Callizo com a membre del Consell Municipal de Serveis Socials.

4. Moció de l’Alcaldia. Donar compte de la renúncia efectuada per un patró de la Fundació IMFE Mas Carandell designat per l'Ajuntament.

Es dóna compte del següent:

Primer. Donar compte de l’escrit presentat pel Sr. Josep Machado Barroso en data 17 de març de 2014 de renúncia voluntària al seu càrrec de patró de la Fundació IMFE Mas Carandell.

Segon. Donar trasllat d’aquest acord a la Fundació IMFE Mas Carandell i de l’escrit presentat pel Sr. Machado, per tal que es puguin dur a termes els actes que legalment corresponguin per donar tràmit a aquesta renúncia.”

5. Moció de l’Alcaldia. Modificació dels estatuts de la Mancomunitat Intermunicipal “Serveis Mancomunats d’Incineració de Residus Urbans”.

S’acorda:

Primer. Aprovar la modificació d'estatuts de la Mancomunitat Intermunicipal, “Serveis Mancomunats d'Incineració de Residus Urbans” d'acord amb la modificació aprovada inicialment per la Junta General de la Mancomunitat en sessió del dia 20 de març de 2014, condicionada a la no presentació d'al·legacions ni suggeriments durant el tràmit d'informació pública al qual resta sotmès l'acord de la Junta General i la modificació d'estatuts.

Una vegada transcorregut el termini d'informació pública, si no han estat presentades al·legacions, aquest acord esdevindrà aprovat definitivament sense necessitat d'acord exprés.

Segon. Comunicar a la Mancomunitat Intermunicipal, “Serveis Mancomunats d'Incineració de Residus Sòlids Urbans” l'adopció d'aquest acord”.

HONORS I DISTINCIONS

6. Concessió de la Menció Honorífica Municipal al col·legi Sant Pau de Reus.

S’acorda:

Concedir al COL·LEGI SANT PAU de Reus, la Menció Honorífica Municipal pels mèrits i circumstàncies que en ella concorren i que han quedat suficientment acreditats a l’expedient a l’efecte incoat.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

7. Intervenció. Donar compte de la liquidació del Pressupost de l'Ajuntament i Organismes Autònoms Administratius corresponent a l'exercici 2013.

Es dóna compte del següent:

PRIMER:

A).- APROVAR la liquidació del pressupost de l'Ajuntament de l'exercici 2013, en la forma que ha estat redactada, el resum de la qual és el següent:
1.- Fons líquids . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6.829.135,16 €
2.- Drets pendents de cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40.639.877,32 €
3.- Obligacions pendents de pagament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31.522.038,53 €
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15.946.973,95 €
II.- Saldos de dubtós cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8.126.027,34 €
III.- Excés de finançament afectat . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6.722.572,03 €
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III). 1.098.374,58 €

B) APROVAR les incorporacions de romanents de crèdits a l'exercici 2014 per un import de 5.148.062,29 euros amb llur finançament segons consta a l'expedient.

C) APROVAR el resultat pressupostari ajustat de l'exercici, per import de 4.429.994,53 € i la resta de documentació de l'expedient, tal i com ha estat redactada.

SEGON:

A).- APROVAR la liquidació del pressupost de l'Institut Municipal d'Acció Cultural corresponent a l'exercici 2013, en la forma que ha quedat redactada, el resum de la qual és el següent:

1.- Fons líquids . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9.751,83€
2.- Drets pendents de cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 315.257,73€
3.- Obligacions pendents de pagament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 208.584,85€
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) . . . . . . . . . . . . . . . . . . 116.424,71€
II.- Saldos de dubtós cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 361,04€
III.- Excés de finançament afectat. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20.445,67€
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III). 95.618,00€

B) APROVAR el resultat pressupostari ajustat de l'exercici 2013, per import de 43.924,71€, la resta de documentació, tal i com ha estat redactada.

TERCER:

A).- APROVAR la liquidació del Pressupost de l’Agència de Promoció de Ciutat, corresponent a l'exercici 2013, en la forma que ha estat redactada, el resum de la qual és el següent:
1.- Fons líquids . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34.196,81€
2.- Drets pendents de cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 512.243,76€
3.- Obligacions pendents de pagament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 283.448,54€
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) . . . . . . . . . . . . . . . . . . 262.992,03€
II.- Saldos de dubtós cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13.409,65€
III.- Excés de finançament afectat. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10.353,72€
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III). 239.228,66€

B) APROVAR el resultat pressupostari ajustat de l'exercici, per import de 241.721,34 €, i la resta de documentació, tal i com ha estat redactada.

QUART:

A).- APROVAR la liquidació del pressupost de l’Institut Municipal de Museus, corresponent a l'exercici 2013, en la forma que ha estat redactada, el resum de la qual és el següent:

1.- Fons líquids . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17.352,91€
2.- Drets pendents de cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74.084,05€
3.- Obligacions pendents de pagament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57.676,72€
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33.760,24€
II.- Saldos de dubtós cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0,00€
III.- Excés de finançament afectat. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23.968,92€
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III). 9.791,32€

B) APROVAR el resultat pressupostari ajustat de l'exercici. Per import de 33.674,64 €, i la resta de documentació, tal i com ha estat redactada.

CINQUÈ:

A).- APROVAR la liquidació del Pressupost de l’Institut Municipal de Puericultura Dr. Frías, corresponent a l'exercici 2013, en la forma que ha estat redactada, el resum de la qual és el següent:

1.- Fons líquids . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.684,82€
2.- Drets pendents de cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8.809,20€
3.- Obligacions pendents de pagament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6.396,44€
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5.097,58€
II.- Saldos de dubtós cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0,00€
III.- Excés de finançament afectat. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4.463,30€
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III). 634,28€

B) APROVAR el resultat pressupostari ajustat de l'exercici, per import de 4.310,28 €, i la resta de documentació, tal i com ha estat redactada.

SISÈ:

A).-APROVAR la liquidació del Pressupost de l'Institut Municipal de Formació i Empresa, corresponent a l'exercici 2013, en la forma que ha estat redactada, el resum del qual és el següent:

1.- Fons líquids . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35.370,91€
2.- Drets pendents de cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 546.445,66€
3.- Obligacions pendents de pagament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 329.009,59€
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) . . . . . . . . . . . . . . . . . . 252.806,98€
II.- Saldos de dubtós cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0,00€
III.- Excés de finançament afectat. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 70.796,80€
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III). 182.010,18€

B) APROVAR el resultat pressupostari ajustat de l'exercici, per import de -138.084,75 €, i la resta de documentació, tal i com ha estat redactada.

SETÈ: Donar compte del present Decret al Ple de l'Ajuntament, en la primera sessió que es celebri, de conformitat amb allò establert a l'article 193.4t del RDL 2/2004 de 5 de març pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Hisendes Locals.”

Pel que fa als criteris seguits per a la quantificació dels drets de difícil o impossible recaptació, per tal de donar compliment a les previsions de l’article 193.bis del RDL 2/20014, de 5 de març, que aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, es dona compte de la resolució del Regidor delegat d’hisenda i Recursos generals de data 24 de febrer de 2014, segons el següent literal:

“Atès l’existència de deutes pendents de cobrament en el pressupost municipal a data 31 de desembre de 2013.

Vist l’article 103 del R.D. 500/1990 de 20 d’abril, en relació a l’article 191.2 del Reial decret legislatiu 2/2004 que aprova el Text refós de la Llei d’hisendes locals, el qual estableix que el romanent de tresoreria es quantificarà deduïts els drets pendents de cobrament d’impossible o difícil recaptació.

Tenint en compte el previst a les de Bases d’execució del Pressupost de l’exercici 2013, concretament a la Base 41ena estableix uns criteris homogenis per al càlcul del drets de dubtós cobrament, i que aquest es realitzarà, amb caràcter general, tenint en compte l’antiguitat dels deutes i la naturalesa dels recursos de que es tracti, consistents amb els recomanats per la Sindicatura de Comptes de Catalunya, i que són els següents:

Capítols I, II i III de l’estat d’ingressos (excepte multes de circulació):

Antiguitat del deute Percentatge provisió
Deutes amb antiguitat igual o superior a 4 anys 100%
Deutes amb antiguitat igual o superior a tres anys i inferior a quatre 80%
Deutes amb antiguitat igual o superior a dos anys i inferior a tres 40%
Deutes amb antiguitat igual o superior a 1 any i inferior a dos 15%
Deutes amb antiguitat inferior a 1 any 5%

Multes de circulació:

Antiguitat del deute Percentatge provisió
Deutes amb antiguitat igual o superior a tres anys* 100%
Deutes amb antiguitat igual o superior a dos anys i inferior a tres 90%
Deutes amb antiguitat igual o superior a 1 any i inferior a dos 90%
Deutes amb antiguitat inferior a 1 any 90%
*Sindicatura de Comptes recomana un 90% amb independència de l’antiguitat del deute

Vist l’informe de la Intervenció General en què es dona compliment amb l’aplicació d’aquests criteris a la previsió de l’art. 193.bis del TRLRHL, en termes de límits mínims a provisionar per a any d’antiguitat.

HE RESOLT:

Primer: Quantificar en 8.126.027,34 € l’import dels drets pendents de cobrament que es consideren de difícil o impossible recaptació en relació als deutes existents a 31 de desembre de 2013 i assentar en aquesta data la provisió per insolvències corresponent.

Aquest import equival a aplicar als deutes corresponents als Capítols I a III del Pressupost d’ingressos pendents, en funció de la seva naturalesa i antiguitat, els criteris següents:

Exercici Pendent 31-12-2013 Provisió Percentatge provisió
2008 i anteriors 635.591,95 635.591,95 100%
2009 747.065,93 747.065,93 100%
2009 (multes) 5.190,30 5.190,30 100%
2010 2.589.605,46 2.071.684,37 80%
2010 (multes) 63.693,96 63.693,96 100%
2011 3.228.458,46 1.291.383,38 40%
2011 (multes) 662.867,24 596.580,52 90%
2012 4.634.825,58 695.223,84 15%
2012 (multes) 865.603,47 779.043,12 90%
2013 7.977.605,07 398.880,25 5%
2013 (multes) 935.210,80 841.689,72 90%
Totals 22.345.718,22 8.126.027,34

Segon: Donar compte del resultat de l’aplicació d’aquests criteris al Ple de l’Ajuntament de Reus i al Ministeri d’Hisenda, segons disposa l’art. 193.bis del TRLRHL.”

D’aquestes resolucions es dóna compte al Ple als efectes oportuns.

8. Gestió Econòmica i Pressupostària. Expedient de modificació de crèdits de la Corporació.

S’acorda:

PRIMER.- Aprovar inicialment l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament de Reus, el resum del qual per capítols és el següent:

CRÈDITS EXTRAORDINARIS
CAPÍTOL IV TRANSFERENCIES CORRENTS 32.303,10
CAPITOL VI INVERSIONS REALS 32.698,91
CAPITOL VII TRANSFERENCIES DE CAPITAL 13.666,03
SUBTOTAL CRÈDITS EXTRAORDINARIS 78.668,04
SUPLEMENTS DE CRÈDITS
CAPITOL II DESPESES DE BENS CORRENTS I SERVEIS 137.537,60
CAPÍTOL IV TRANSFERENCIES CORRENTS 4.356,00
CAPITOL VI INVERSIONS REALS 295.011,64
CAPITOL VII TRANSFERENCIES DE CAPITAL 39.899,41
SUBTOTAL SUPLEMENTS DE CRÈDITS 476.804,65
TOTAL ALTES DE CREDITS 555.472,69
BAIXES DE CRÈDITS
CAPITOL II DESPESES DE BENS CORRENTS I SERVEIS 156.893,60
CAPITOL VI INVERSIONS REALS 107.445,76
CAPITOL VII TRANSFERENCIES DE CAPITAL 281.133,33
CAPITOL VIII ACTIUS FINANCERS 10.000,00
TOTAL BAIXES DE CREDITS 555.472,69

SEGON.- Exposar al públic, de conformitat amb allò que disposa l’article 169 del RDL 2/2004 de 5 de març pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Hisendes Locals, l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament de Reus i per un termini de quinze dies als efectes del seu examen i presentació de reclamacions, transcorregut el qual sense que se'n realitzin es considerarà l'expedient definitivament aprovat.

9. Servei de Tecnologies de la Informació i Telecomunicacions. Modificació del reglament municipal de les notificacions i les comunicacions per a mitjans electrònics de l’Ajuntament de Reus.

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment la modificació del reglament de les notificacions i les comunicacions per mitjans electrònics de l’Ajuntament de Reus següents, a efectes d’incorporar la regulació dels tauler d’edictes electrònic municipal, el text integre de la qual consta a l’expedient administratiu:

1) Modificació del títol del Reglament

2) Afegir un segon paràgraf a l’article 1: Objecte

3) Modificar el redactat del paràgraf primer de l’article 3: Gestió i manteniment del sistema de notificacions

4) Modificar el redactat de l’article 5.1): Règim de les convocatòries dels òrgans col·legiats i actes de les sessions

5) Modificar el redactat del paràgraf segon de l’article 10: Acreditació de la identitat

6) Modificar el redactat de l’article 11: El tauler d’anuncis electrònic

7) Modificar el redactat de l’’article 12: Arxiu i conservació

8) Modificar el redactat del segon i del tercer paràgraf del punt primer de l’article 18: Notificació per compareixença en l’àmbit tributari

9) Modificar el redactat del paràgraf primer del punt 18.2 de l’article 18: Notificació per compareixença en l’àmbit tributari

10) Afegir els punts 18.2. Bis, 18.4, 18.5, 18,6 i 18,7 a l’article 18: Notificació per compareixença en l’àmbit tributari

11) Es suprimeix la DISPOSICIÓ TRANSITÒRIA Primera. Tauler d’anuncis

Segon. Sotmetre el present acord, a informació pública, per un període de 30 dies, mitjançant edicte al Butlletí oficial de la província, el Diari oficial de la Generalitat i el taulell d’anuncis de la Corporació. Durant aquest període es podran formular les al·legacions que es considerin pertinents. L’acord adoptat esdevindrà definitiu si dins el termini esmentat no es presenten al·legacions.

Tercer. Comunicar el contingut d’aquest acord a totes les àrees, serveis, departaments i organismes autònoms municipals, i publicar-lo a la seu electrònica i l’Intranet de l’Ajuntament de Reus.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

10. Gestió Urbanística. Aprovació provisional del Pla especial urbanístic del catàleg de masos i edificacions en sòl no urbanitzable.

S’acorda:

Primer. Assumir l'informe emès en data 20 de novembre de 2013 per l'arquitecte del Departament de Planejament i Projectes Urbans d'aquest Ajuntament, que s'adjunta com a fonament d'aquest acord, pel qual es dóna resposta a les al·legacions formulades durant el període d'informació pública del Pla especial urbanístic del catàleg de masos i edificacions en sòl no urbanitzable i, d'acord amb les consideracions resultants d'aquest informe, estimar les al·legacions formulades per Carme Miró Saltó (M-10005 Maset del Negrillo), José Luis Vilar Guañabens (M-14012 Mas la Florida), Domingo Papió Serra (M-22041 Mas), Maria Yeste Lozano i Delfín Isern Feliu (M-53029 Mas) i Montserrat Soronellas Biarnès (M-32014 Granja del Soronellas), estimar parcialment les al·legacions formulades per Montserrat Boronat Piqué i altres (M-19001A Mas de Vidal i M-19001B Paller), Inés Vallverdú Aymamí (M-54008 Mas del Padrol), Núria Salvadó Aragonès (M-66009A Mas de Borràs, M-66009B Magatzem i M-66009C Mas), Raúl Úrsula (M-44036 Mas) i desestimar la resta d'al·legacions.

Segon. Aprovar provisionalment el Pla especial urbanístic del catàleg de masos i edificacions en sòl no urbanitzable, promogut per aquest Ajuntament.

Tercer. Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.”

SERVEIS A LA PERSONA

11. Ensenyament i Política Lingüística. Cessament i nomenament de membres del Consell Escolar Municipal.

S’acorda:

Primer. Cessar la Sra. Carme Coca Torrell, com a membre del CEM en representació del professorat de la secundària pública i nomenar al Ple Municipal el Sr. Albert Avila González, com a membre del CEM representant del professorat de la secundària pública.

Segon. Cessar la Sra. Esther Vidal Massot, com a membre del CEM en representació de les Escoles d'Educació Especial i nomenar al Ple Municipal a la Sra. Maria Pia Bosch Domingo com a membre del CEM representant de les Escoles d'Educació Especial.

Tercer. Agrair a les senyores Carme Coca Torrell i Esther Vidal Massot, la seva dedicació i esforços esmerçats des del Consell Escolar Municipal vers la gestió educativa de la ciutat de Reus.

PROPOSTES DE RESOLUCIÓ DELS GRUPS MUNICIPALS

12. Proposta del PSC-PM, referent a la supressió de la música com a assignatura troncal de primària.

S’acorda:

Que l’Ajuntament insti a la Generalitat a promoure davant el Govern de l’Estat la necessitat que l’assignatura de música a Primària formi part del 65% del currículum que fixa el govern central.

13. Proposta de la CUP, per demanar un calendari de tancament de les centrals nuclears a l’estat espanyol.

Sotmesa la proposta a votació, és rebutjada.

14. Proposta de la CUP, contra la “Ley Orgánica de Mejora de la Calidad Educativa, (LOMCE).

S’acorda:

Primer. Que l'Ajuntament de Reus en Ple Municipal es pronunciï contra l'aplicació de la LOMCE als centres docents de Reus i de tot Catalunya i que , doncs, es posicioni a favor que aquests continuïn funcionant en tots els aspectes didàctics, organitzatius i administratius segons el marc legal vigent a Catalunya, és a dir, segons la LEC, aprovada democràticament i legítimament pel poder legislatiu de la Generalitat de Catalunya, el Parlament de Catalunya.

Segon. Que l'Ajuntament de Reus expressi el seu rebuig a la política dels governs del PP a la resta dels territoris dels Països Catalans (especialment a les Illes Balears, al País Valencià i a la Franja de Ponent) que va contra la presència del català a l'ensenyament com a llengua vehicular i d'aprenentatge.

Tercer. Que l'Ajuntament de Reus expressi el suport al nostre govern de la Generalitat de Catalunya perquè continuï blindant l'escola catalana i els seus docents, esgotant les vies judicials, defensant les competències educatives de Catalunya i els marcs legals dels que ens hem dotat.

Quart. Que l'Ajuntament de Reus comuniqui a tots els centres docents de la ciutat de Reus el contingut d'aquesta Moció.

Cinquè. Que la Regidoria d'Ensenyament de l'Ajuntament de Reus s'adreci a tots els presidents dels Consells Escolars dels centres docents de la ciutat de Reus per comunicar-los que els representants municipals als consells escolars votaran a favor d'un pronunciament del consell escolar de cada centre docent contra la LOMCE i, doncs, per un país de tots, que és el que representa i garanteix l’escola catalana i en català.”

MOCIONS DELS GRUPS MUNICIPALS

15. Moció del PSC-PM, referent a la construcció d’un baixador ferroviari a l’Àrea de Bellisens.

S’acorda:

Que l'Ajuntament de Reus, continuï desenvolupant les gestions inicials del Ministeri de Foment i del Departament del Territori i Sostenibilitat per la construcció d'un baixador ferroviari a Bellisens, i que es demani formalment la seva construcció.

16. Moció del PSC-PM, referent a la represa de la iniciativa de la Llei de grans ciutats.

Sotmesa la proposta a votació, és rebutjada.

17. Moció de la CUP, per la reforma del Reglament Orgànic (ROM), de l’Ajuntament de Reus.

Sotmesa la proposta a votació, és rebutjada.

18. Moció d’ARA REUS, per la instal·lació de desfibril.ladors en punts claus municipals.

S’acorda:

Primer. Iniciar un estudi a l’any en curs per tal que Reus disposi d’una xarxa de desfibril·ladors municipal en punts clau del municipi, com podrien ser els equipaments esportius de la ciutat, les seus de consell de barri o edificis municipals, la xarxa d’equipaments polivalents culturals de la ciutat, determinats centres docents, o els polígons o àrees d’activitat econòmica.

Segon. Realitzar un pla plurianual d’inversió per tenir la xarxa i al personal format que previsiblement l’utilitzarà. Cercar la complicitat públic-privada tant el cost de la instal·lació/manteniment com en la formació.

Tercer. Donar a conèixer el pla de manera transversal a tot el personal de l’ajuntament i a la ciutadania, i incorporar-ho als diferents plans específics de seguretat i al Pla de Seguretat Local.”

19. Moció d’ARA REUS, perquè l’Ajuntament de Reus doni suport al manifest Volem BCN WORLD

S’acorda:
Primer. Que l’Ajuntament de Reus manifesti el suport al manifest Volem BCN World.

Segon. Demanar que per part del Parlament de Catalunya es millori la Llei que s'està tramitant, en el sentit de preservar la costa, obtenir el màxim benefici possible per al nostre territori. Així com la protecció dels menors, i mesures efectives contra el blanqueig de capitals.

Tercer. Traslladar aquest acord i posar-lo en coneixement de les Cambres de Comerç de Tarragona, Reus, Tortosa i Valls; associacions empresarials del territori; la patronal de petites i mitjanes empreses PIMEC, el sindicat UGT i a tots els grups parlamentaris del Parlament de Catalunya.”

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha

Precs i preguntes

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.