Junta de Govern Local 2006-06-23

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 21/06/2024
E.g., 21/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 23/06/2006

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 23 DE JUNY DE 2006.

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 16 de juny de 2006.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Aprovació del Pla de Riscos Laborals de l’Ajuntament de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar l’aplicació del Pla de Prevenció de Riscos laborals de l’Ajuntament de Reus segons la legislació vigent.

Segon: Aquest Pla de Prevenció s’ha d’aplicar amb efectes 29 de juny de 2006.

4.- Moció de l’Alcaldia. Encàrrec a INNOVA relatiu a l’estudi de diferents projectes.

S’acorda:

Encarregar a l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL l’anàlisi de la millor fórmula per a l’execució dels següents projectes:

• Àrea de Medi Ambient
- Instal·lació de contenidors soterrats al nucli antic- fase II
- Adquisició de contenidors varis

Aquest anàlisi es desenvoluparà mitjançant estudis detallats en relació a les actuacions esmentades que contemplaran, entre d’altres, els següents extrems: detall de l’actuació, quina empresa municipal és més idònia per a dur-la a terme, termini d’execució, destí dels béns i instal·lacions i, en el seu cas, termini de lliurament, cost de l’actuació i previsió de possibles modificacions, finançament, en el seu cas, possibles compensacions econòmiques de l’Ajuntament…

5.- Moció de l’Alcaldia. Donant compte de la concessió de subvencions per a la promoció de l’ocupació i l’activitat empresarial local.

S’acorda:

Donar compte a la Junta de Govern Local, de les subvencions atorgades per mitjà de Decrets de data 20 de juny de 2006, els quals ascendeixen a 5.025,12 i 9.900,00 euros respectivament, i els quals s’adjunten a l’expedient, segons l’informe realitzat pel Conseller Delegat i el Gerent de REDESSA, tot d’acord amb el previst al capítol 2 i 3 de les Bases per a l’atorgament de subvencions per a la promoció de l’ocupació i de l’activitat empresarial local acordades en el Ple de l’Ajuntament de data 29 d'octubre de 2001.

Per fer-les efectives, caldrà que els beneficiaris justifiquin prèviament la realització de la inversió i de tots els altres extrems que s’estableixen en les Bases per a l’atorgament de les subvencions.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

6. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 603.729,60 € (sis-cents tres mil set-cents vint-i-nou amb seixanta cèntims).

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

7.- Patrimoni del Sòl. Aprovació del conveni de fixació del preu just de mutu acord de la finca núm. 70 del Polígon 26, parcel·la 4, afectada pel projecte “Carretera N-420 de Tarragona a Córdoba por Cuenca. P.K. 868+500 al 879+800, Tramo: Variante Sur de Reus.

S’acorda:

Aprovar en la seva integritat la proforma del Conveni de fixació de preu just de mutu acord per l’expropiació de la finca núm. 70 del Polígon 26, Parcel·la 4., de les afectades pel Projecte “Carretera N-420 de Tarragona a Córdoba por Cuenca. P. K. 868+500 al 879+800, Tramo: Variante Sur de Reus”. Aquest Conveni importa la quantitat total de 54.228,32 €.

8.- Patrimoni del Sòl. Inici de l’expedient de venda mitjançant concurs de diverses finques de propietat municipal.

S’acorda:

Primer: Iniciar expedient i aprovar la venda mitjançant concurs de les finques següents:

1).- c/. de l’Agricultura núm. 5
2).- c/. de l’Agricultura núm. 7
3).- c/. de Tàrrega núm. 24
4).- c/. de Tàrrega núm. 26
5).- c/. de Tàrrega núm. 28
6).- c/. de Tàrrega núm. 30
7).- c/. de Tàrrega núm. 32
8).- c/. de Tàrrega núm. 34/36

Segon: Aprovar els Plecs de Condicions particulars que hauran de regir l’esmentat concurs.

Tercer: Sotmetre els esmentats Plecs de Condicions, a tràmit d’informació pública per un termini de 20 dies, per tal que es puguin formular reclamacions i al·legacions. Si no es formula cap reclamació ni al·legació els esmentats plecs s’entendran aprovats definitivament, i s’acreditarà mitjançant certificació de la Secretaria General.

Quart: Convocar simultàniament mitjançant anunci al BOP i al DOGC concurs públic amb procediment obert, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacions al Plec de Clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un cop resoltes, s’anunciï de nou la licitació.

Cinquè: Donar compte a la Direcció General d’Administració Local del Departament de Governació i Administracions Públiques de la Generalitat de Catalunya, d’aquest acord d’inici de venda de les finques abans esmentades.

Sisè: Manifestar: expressament que l’import obtingut de la venda de les finques esmentades, no es destinarà a finançament de despeses corrents, de conformitat amb l’establert a l’art. 40.2 del Reglament de Patrimoni de les Entitats Locals de Catalunya.

9.- Patrimoni del Sòl. Acceptació de l'Acord del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 04.04.06, fixant el preu just de 376,03 m_ de superfície de l'immoble situat al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 3, afectats per sistema viari del PGOU a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau.

S’acorda:

Acceptar en la seva integritat l'Acord del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 04.04.06, fixant el preu just per l'expropiació de la superfície afectada de l'immoble situat al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 3, propietat de la Sra. Anna Roca Majoral que importa la quantitat total de 48.042,22 Euros.”
10.- Patrimoni del Sòl. Acceptació de l'Acord del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 04.04.06, fixant el preu just de 57 m_ de superfície de l'immoble situat al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 5, afectats per sistema viari del PGOU a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau.

S’acorda:

Acceptar en la seva integritat l'Acord del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 04.04.06, fixant el preu just per l'expropiació de la superfície afectada de l'immoble situat al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 5, propietat del Sr. Josep Balaña Delfina que importa la quantitat total de 21.443,29 Euros.

11.- Patrimoni del Sòl. Acceptació de l'Acord del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 04.04.06, fixant el preu just de 133,03 m_ de superfície de l'immoble situat al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 7, afectats per sistema viari del PGOU a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau.

S’acorda:

Acceptar en la seva integritat l'Acord del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 04.04.06, fixant el preu just per l'expropiació de la superfície afectada de l'immoble situat al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 7, propietat dels Srs. Juan Martínez Caparrós i Juana Noguera Casanova que importa la quantitat total de 12.789,98 Euros.

12.- Patrimoni del Sòl. Acceptació de l'Acord del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 04.04.06, fixant el preu just de 112,95 m_ de superfície de l'immoble situat al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 6, afectats per sistema viari del PGOU a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau.

S’acorda:

Acceptar en la seva integritat l'Acord del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 04.04.06, fixant el preu just per l'expropiació de la superfície afectada de l'immoble situat al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 6, propietat de la Sra. MARIA ROSA CLOTET BORAFULL que importa la quantitat total de 10.345,30 Euros.

13.- Patrimoni del Sòl. Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord de la superfície afectada de l’immoble situat al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 8, afectada per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau.

S’acorda:

Aprovar en la seva integritat el Conveni de fixació de preu just de mutu acord per l’expropiació de la superfície afectada de l’immoble núm. 8 del C/ Bonaventura Carles Aribau, afectada per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau, subscrit en data 12.05.06 amb la mercantil PUGICERVER, SA, i que importa la quantitat total de 7.500,00 Euros.

14.- Patrimoni del Sòl. Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord de la superfície afectada de l’immoble situat al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 10, afectada per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau.

S’acorda:

Aprovar en la seva integritat el Conveni de fixació de preu just de mutu acord per l’expropiació de la superfície afectada de l’immoble núm. 10 del C/ Bonaventura Carles Aribau, afectada per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau, subscrit en data 12.05.06 amb la mercantil PUGICERVER, SA, i que importa la quantitat total de 12.000,00 Euros.

15.- Patrimoni del Sòl. Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord de la superfície afectada de l’immoble situat al C/ Capafonts, núm. 1-3, afectada per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau.

S’acorda:

Aprovar en la seva integritat el Conveni de fixació de preu just de mutu acord per l’expropiació de la superfície afectada de l’immoble núm. 1-3 del C/ Capafonts, afectada per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau, subscrit en data 12.05.06 amb la mercantil PUGICERVER, SA, i que importa la quantitat total de 500,00 Euros.

16.- Patrimoni del Sòl. Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord de la tanca afectada dels immobles situats al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 8 i 10 i C/ Capafonts, núm. 1-3, finques afectades per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau.

S’acorda:

Aprovar en la seva integritat el Conveni de fixació de preu just de mutu acord per l’expropiació de la tanca afectada dels immobles situats al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 8 i 10 i C/ Capafonts, finques afectades per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau, subscrit en data 12.05.06 amb la mercantil PUGICERVER, SA, i que importa la quantitat total de 13.817,44 Euros.

17.- Patrimoni del Sòl. Acceptació de l'Acord del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 04.04.06, fixant el preu just de 135,10 m_ de superfície de l'immoble situat al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 9, afectats per sistema viari del PGOU a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau.

S’acorda:

Acceptar en la seva integritat l'Acord del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 04.04.06, fixant el preu just per l'expropiació de la superfície afectada de l'immoble situat al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 9, propietat dels Srs. JOSEP I FRANCISCO MÀDICO BOSCH. L’import d’aquest preu just –aplicant els nous mesuraments que resulten de l’acord de la Junta de Govern Local de data 07.04.06- importa la quantitat total de 12.788,38 Euros.

18.- Patrimoni del Sòl. Aprovació del Conveni de fixació del preu just de mutu acord dels baixos i primer pis de l'immoble núm. 1 del C/ Metge Fortuny, afectats per equipament públic del PGOU.

S’acorda:

Aprovar en la seva integritat el Conveni de fixació del preu just de mutu acord per l'expropiació dels baixos i primer pis de l'immoble núm. 1 del C/ Metge Fortuny, subscrit amb la Sra. MARIA ANTÒNIA PAPASEIT TOTOSAUS en data 07.06.06, i que importa la quantitat total de 250.250,00 Euros (144.470,00 € pels baixos i 105.780,00 € pel primer pis).

19.- Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del projecte bàsic i executiu de les obres de construcció d’una central de recollida pneumàtica de residus urbans a la zona del Velòdrom al terme municipal de Reus.

S’acorda:

Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.

Segon: Aprovar inicialment el projecte bàsic i executiu de les obres de construcció d’una central de recollida pneumàtica de residus urbans a la zona del Velòdrom al terme municipal de Reus, amb un pressupost de 2.603.054,42 euros (IVA inclòs).

Tercer: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 15 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

L’aprovació definitiva d’aquest projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats.

20.- Gestió Ambiental. Concórrer a la convocatòria de l’Agència de Residus de Catalunya d’ajuts per la implantació de deixalleries de residus municipals, aprovada per Resolució d’11 d’abril de 2006, publicada al DOGC núm. 4623, de data 28.04.2006.

S’acorda:

Primer: Concórrer a la convocatòria d’ajuts per la implantació de deixalleries i altres equipaments per a la recollida selectiva i valortizació dels resiuds municipals aprovada per resolució d’11 d’abril de 2006, publicada al DOGC núm. 4623, de data 28.04.2006 i sol.licitar a l’Agència de Residus la subvenció de 384.677’66 euros corresponent al 100 % del cost d’adequació de les deixalleries d’acord amb el punt 3.3 de la sol·licitud objecte de subvenció.

Segon: Aprovar el document tècnic indicat al punt 3.2.C de les bases contingudes en l’annex 1 de la resolució d’11 d’abril de 2006.

Tercer: Comprometre’s a facilitar tota la informació que l’Agència de Residus de Catalunya requereixi per donar tràmit a la sol·licitud de subvenció.

Quart: Assumir les responsabilitats que puguin derivar-se de la realització de les actuacions i de la inversió de la subvenció sol·licitada.

Cinquè: Assumir el compromís, en el cas d’atorgament de la subvenció sol·licitada, de complir la normativa legal vigent per aquest tipus d’ajuts i totes les condicions previstes en les bases de la convocatòria i en la Resolució de la subvenció.

Sisè: Prestar el consentiment per tal que l’Agència de Residus de Catalunya pugui obtenir directament els certificats tributaris corresponents per via telemàtica per mitjà del Departament d’Economia i Finances.

21.- Gestió Ambiental. Concórrer a la convocatòria d’ajuts de l’Agència de Residus de Catalunya per al foment de la recollida selectiva de la fracció orgànica de residus municipals, aprovada per Resolució d’11 d’abril de 2006, publicada al DOGC núm. 4625, de data 03.05.2006.

S’acorda:

Primer: Concórrer a la convocatòria d’ajuts pel foment de la recollida selectiva de fracció orgànica de residus municipals aprovada per resolució d’11 d’abril de 2006, publicada al DOGC núm 4625, de data 03.5.2006 i sol·licitar a l’Agència de Residus de Catalunya la subvenció per import de 323.802’00 euros, desglossada en els següents conceptes:

a) Projectes i actuacions de millora de la recollida selectiva de la FORM: 214.590’00

b) Projectes de foment de la recollida i gestió de la fracció vegetal (FV): 24.912€

c) Projectes de formació de l’autocompostatge: 84.300’00 €

Segon: Aprovar el document tècnic i la memòria tècnica del projecte indicats al punt 5.1. B i C, respectivament, de les bases aprovades com a annex a la resolució d’11 d’abril de 2006.

Tercer: Comprometre’s a dotar en el pressupost de la Corporació les reserves de consignació necessàries per tal d’assumir el cost de la recollida selectiva de la fracció orgànica de residus municipals d’acord amb el p
nt 5.1.A de les bases de la convocatòria d’ajuts aprovada en la Resolució MAH d’11 d’abril de 2006 descrita en l’apartat primer d’aquesta resolució i, en conseqüència, comprometre’s a finançar la part del pressupost que no cobreixi la subvenció atorgada.

Quart: Comprometre’s a facilitar tota la informació que l’Agència de Residus de Catalunya requereixi per donar tràmit a aquesta sol·licitud.

Cinquè: Prestar el consentiment per tal que l’Agència de Residus de Catalunya pugui obtenir directament els certificats tributaris corresponents per via telemàtica per mitjà del Departament d’Economia i Finances .

Sisè: Assumir les responsabilitats que puguin derivar-se de la realització de les actuacions i de la inversió objecte de la subvenció sol·licitada.

Setè: Comprometre’s, en el cas d’atorgament de la subvenció sol·licitada, de complir la normativa legal vigent per a aquest tipus d’ajuts i totes les condicions previstes en les bases de la convocatòria i en la Resolució d’atorgament de la subvenció.

Vuitè: Prestar el consentiment per tal que l’Agència de Residus de Catalunya pugui obtenir directament els certificats tributaris corresponents per via telemàtica per mitjà del Departament d’Economia i Finances.

22.- Gestió Ambiental. Concórrer a la convocatòria d’ajuts de l’Agència de Residus de Catalunya per a projectes en matèria de residus que es desenvolupin amb col·lectius d’inserció sociolaboral, aprovada per Resolució d’11 d’abril de 2006, publicada al DOGC núm. 4623, de data 28.04.2006.

S’acorda:

Primer: Concórrer a la convocatòria d’ajuts per a projectes en matèria de residus que es desenvolupin amb col·lectius d’inserció sociolaboral, aprovada per resolució d’11 d’abril de 2006, publicada al DOGC núm.4623 de data 28.04.2006 i sol·licitar a l’Agència de Residus la subvenció per import de 294.021’00 euros corresponent al 75% del total del cost de les actuacions, d’acord amb el pressupost del projecte desglossat que consta en cadascun dels documents tècnics normalitzats.

Segon: Aprovar els documents tècnics indicats al punt 5.3 de les bases aprovades com annex a la resolució d’11 d’abril de 2006.

Tercer: Prestar el consentiment per tal que l’Agència de Residus de Catalunya pugui obtenir directament certificats tributaris corresponents per via telemàtica per mitjà del Departament d’Economia i Finances.

Quart: Comprometre’s a executar els projectes de sol·licitud de subvenció a través de la Fundació per a la Innovació de l’Acció Social (FIAS), entitat sense ànim de lucre que treballa per la inserció sociolaboral.

23.- Gestió Urbanística. Aprovació de l’esmena de l’errada material advertida en el Projecte de compensació del Pla parcial del sector H.6 “Bellisens Autopista”.
S’acorda:

Primer: Aprovar l’esmena de l’errada material advertida en el Projecte de compensació del Pla parcial del sector H.6 “Bellisens Autopista”, en el sentit d’incorporar a la descripció de les finques resultants la següent:

- ILLA : 4f
- PARCEL·LA: 6
- Qualificació Urbanística: IF.- Indústria en filera
- Superfície: 776,25 m2
- Titularitat: PROYECTOS CASTELLANOS DE INVERSIÓN, S.A.
- Llindes:
. Al front, EST amb el vial B del Pla parcial
. Al fons, OEST amb la parcel·la 11 del la mateixa illa, adjudicada a Proyectos Castellanos de Inversión, S.A.
. A la dreta entrant, NORD amb la parcel·la 5 de la mateixa illa, adjudicada a Proyectos Castellanos de Inversión S.A.
. A l’esquerra entrant, SUD amb la parcel·la 7 de la mateixa illa, adjudicada a Proyectos Castellanos de Inversión, S.A.
- Títol: El d’aquest Projecte de Compensació en virtut de les finques aportades 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,30,32,38,A1 i A2.
- Càrregues:
Subjecte al compliment de les obligacions urbanístiques amb un saldo del compte de liquidació provisional de 21.947,77 € (IVA no inclòs), i una quota de participació en càrregues del 0,40%.
- Valor urbanístic : 40.861,80 €.

Segon: Mantenir les determinacions que resulten de l’acord d’aprovació definitiva adoptat per la Comissió de Govern en data 1 d’agost de 2003 a excepció de les que resulten del present acord, i donar trasllat d’aquest acord al Registre de la Propietat núm. 1 als efectes de la corresponent inscripció.

24.- Gestió Urbanística. Recepció provisional de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Polígon I del Pla parcial del sector A.8 “Roureda”.

S’acorda:

Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Polígon I del Pla parcial del sector A.8 “Roureda”, a excepció del següent:

1. Les xarxes de sanejament d’aigua potable. Pendent de concloure la part de bombejament de les aigües residuals i presentar l’informe d’acceptació de la companyia).
2. La jardineria (pendent de disposar d’aigua a la xarxa de reg i de presentar l’informe d’acceptació per part de Serveis.
3. Documentació acreditativa de la legalització de l’enllumenat públic.

25.- Gestió Urbanística. Aprovació de la constitució de la Junta de Compensació del Pla parcial urbanístic del sector H.12 “Mas Sunyer”.

S’acorda:

Primer: Aprovar la constitució de la Junta de Compensació del Pla parcial urbanístic del sector H.12 “Mas Sunyer” i demanar a la Direcció General d’Urbanisme la seva inscripció al Registre d’entitats urbanístiques col·laboradores.

Segon: Supeditar l’executivitat d’aquest acord a l’executivitat del Pla parcial urbanístic del sector H.12 “Mas Sunyer” i dels Estatuts i Bases d’Actuació de la Junta de Compensació, que es tramiten simultàniament i li donen suport.

Tercer: Designar com a representant de l’Ajuntament dins l’òrgan rector de la Junta de Compensació el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, senyor Jordi Bergadà i Masquef.

26.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte d’urbanització d’en-degament d’un tram de 400 m. del Barranc del Cementiri i construcció d’obra de pas.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte d’urbanització d’endegament d’un tram de 400 m. del Barranc del Cementiri i construcció d’obra de pas, condicionat a que durant l’execució de les obres d’aquest projecte d’endegament s’incorporin proteccions per evitar la caiguda de persones al barranc.

Segon: Sotmetre-ho a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer: Sol·licitar informe als organismes públics afectats i establir un termini d’un mes perquè si hi ha empreses de subministrament de serveis afectades es pronunciïn sobre l’esmentat projecte d’urbanització.

27.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual del Pla parcial urbanístic del sector A.12 “Riera del Molinet”, proposada per GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, SA (GUPSA).

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment la proposta de modificació puntual del Pla parcial urbanístic del sector A.12 “Riera del Molinet”, formulada per GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, SA (GUPSA).

Segon: Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer: Sol·licitar informe als organismes sectorials afectats.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

28.- Moció de l’Alcaldia. Conveni amb l’Ajuntament de Constantí per a la cooperació en l’abastament d’aigua.

S’acorda

Primer: Ratificar el conveni de col·laboració formalitzat entre l’Ajuntament de Reus i l’Ajuntament de Constantí per a la prestació del servei d’abastament d’aigua a la finca denominada Clos Montserrat, situada a la Partida Mas Alemany, i amb referència cadastral 43048A016000680000TQ.

Segon: Comunicar aquest acord a l’Ajuntament de Constantí.

Reus, 27 de juny de 2006

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.