Junta de Govern Local 2013-01-18

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/06/2024
E.g., 18/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 18/01/2013

Acta núm. 01/2013

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 18 DE GENER DE 2013

1. Aprovació acta sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió del dia 14 de desembre de 2012.

2. Informació de l’Alcaldia

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Ampliació del contracte de prestació íntegra del servei d’impressió, fax, digitalització i copisteria de l’Ajuntament de Reus, dels seus organismes autònoms i altres ens dependents.

S’acorda:

Primer. Ampliar en 14 equips més, d’acord amb el detall que consta a l’informe del Coordinador del Servei de Tecnologies de la Informació i Telecomunicacions de data 11 d’octubre de 2012, el contracte administratiu de la prestació íntegra del servei d’impressió, fax, digitalització i copisteria de l’Ajuntament de Reus, dels seus Organismes Autònoms i altres ens dependents, adjudicat a SISTEMAS DIGITALES DE CATALUNYA SL, representant un import mensual addicional de 285,14€ (IVA inclòs 21%) i essent l’import total mensual del contracte de 6.647,15€ (IVA inclòs 21%).

Segon. Requerir a l’empresa SISTEMAS DIGITALES DE CATALUNYA SL per tal que en el termini de 10 dies hàbils, a comptar des del següent a la notificació del present acord, constitueixi la garantia definitiva complementaria per import de 600,91€, equivalent al 5% de l’import de l’ampliació del contracte.

Tercer. Subscriure els documents necessaris per a l’efectivitat d’aquesta resolució.

Quart. Atorgar els recursos legals oportuns.

4. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovar la revisió del preu de la quota mensual per beneficiari del servei d’assegurança d’assistència sanitària del personal de l’Ajuntament de Reus i organismes autònoms depenents.

S’acorda:

Primer. Aprovar la revisió del preu de la quota mensual per beneficiari del servei d’assegurança d’assistència sanitària del personal de l’Ajuntament de Reus i organismes autònoms depenents, adjudicat a l’empresa ASSISTENCIA SANITARIA INTERPROVINCIAL DE SEGUROS SAU (ASISA), quedant en 44,96 euros, i amb efectes d’1 de gener de 2013.

Segon. Atorgar els recursos legals oportuns.

5. Recursos Humans. Declaració compatibilitat de l’exercici d'un lloc de treball de personal funcionari en aquest Ajuntament amb la corresponent activitat privada per a l'exercici lliure de la seva professió

S’acorda:

Primer. Declarar la compatibilitat de l’exercici del lloc de treball ocupat per la funcionària al servei d’aquesta Corporació Sra. Elena Cervera Lainez, amb la corresponent activitat privada sol·licitada.

Segon. Aquesta declaració ve subjecte al compliment de les condicions previstes en els articles 324, 325, 326, 329, 330, 335, 343 del Reglament del personal al servei de les entitats locals i més concretament el personal autoritzat no podrà realitzar les activitats següents:

a) Aquelles que tinguin per clients persones físiques o jurídiques amb interessos econòmics a la ciutat de Reus.
b) Aquelles que el seu resultat hagi de ser sotmès a autorització, llicència, permís, ajuda financera o control de l’Ajuntament de Reus.
c) Les que es relacionin directament amb la que realitza en la unitat o servei a què estigui adscrit el personal autoritzat.
d) Aquelles que requereixin o puguin requerir la coincidència d’horari o la presència física del personal amb el que tingui atribuït en l’Ajuntament.
e) Les què el assumptes en què intervingui o hagi intervingut en els dos darrers anys o en els que hagi d’intervenir per raó del lloc públic.
f) Aquelles que es tractin de gestories, mediació, representació i defensa d’interessos de particulars davant l’Ajuntament de Reus o dels seus organismes autònoms.

El personal no podrà invocar la seva condició pública, ni fer-ne ús, per a l’exercici de cap activitat.

3r.- Els efectes dels anteriors acords seran des de la data d’avui.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

6. Habitatge. Proposta d’Addenda de pròrroga del conveni de col·laboració entre l’Agència de l’Habitatge de Catalunya i l'Ajuntament de Reus, relatiu al servei d’Assessorament sobre el deute hipotecari.

S’acorda:

Primer. Aprovar la proposta d’addenda de pròrroga del conveni de col·laboració entre l’Agència de l’Habitatge de Catalunya i l'Ajuntament de Reus, relatiu al servei d’Assessorament sobre el deute hipotecari.

Segon. Facultar el Molt Il·lustre senyor alcalde, Sr. Carles Pellicer Punyed, per subscriure l'esmentada addenda i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

SERVEIS A LA PERSONA

7. Ensenyament i Política Lingüística Encàrrec a AMERSAM del manteniment d'edificis i instal·lacions d'escoles i escoles bressol per l'any 2013

S’acorda:

Primer. Encarregar a la societat AMERSAM, durant el període comprès entre l´1 de gener i el 31 de desembre de 2013, la realització dels següents treballs:

- Manteniment, conservació i reparació d’edificis i instal·lacions de les escoles públiques i escoles bressol municipals, per un import màxim de 412.000 euros

- Manteniment de les pistes i equipaments esportius de les escoles públiques i escoles bressol municipals, per un import màxim de 30.900 euros

L’encàrrec abasta les escoles públiques i les escoles bressol públiques de titularitat municipal, que es detallen en la relació annexa a l’informe emès per la Regidoria d´Ensenyament i Política Lingüística de data 9 de gener de 2013, obrant a l’expedient.

El personal afecte a la prestació de les tasques encarregades, dependrà a tots els efectes d’AMERSAM o de l’empresa a qui aquesta li encarregui l’execució de les mateixes, segons correspongui, havent de complir aquesta, en tot moment, les obligacions derivades de la legislació laboral, de seguretat i salut en el treball i previsions socials essent responsable directe de tots els pagaments i indemnitzacions que es puguin derivar de l’incompliment de les seves obligacions generals o particulars relatives a la seguretat social i ordenació de treball, quedant l’Ajuntament de Reus exonerat de qualsevol tipus de responsabilitat, solidària o subsidiària, d’aquest tipus en que pugui incórrer la referida empresa o el seu personal.

En cap cas, el conveni donarà lloc a cap tipus de dependència laboral ni funcionarial del personal adscrit al servei vers l’Ajuntament de Reus.

Segon. Aprovar la despesa inherent a ambdós encàrrecs esmentats en el primer punt del present acord, en un import màxim de 442.900 euros, d’acord amb el detall que consta en el primer punt del present acord, a càrrec de la partida pressupostària 309119-3200-22799, del pressupost de despeses per a l’any 2013.

Tercer. El pagament del servei es farà prèvia presentació mensual de la factura pertinent, per part de la societat AMERSAM a l’Ajuntament de Reus, en la qual s’indicarà de forma separada l’import per cadascun dels treballs que consten al punt primer del present acord.

Quart. Facultar al Molt Il·ltre. Sr. Alcalde i a la regidora delegada de l’àrea d’ Ensenyament i Política Lingüística per tal que, qualsevol d’ells indistintament, formalitzin l’esmentat encàrrec, i per aprovar, mitjançant resolució, i amb el límit econòmic indicat al decret de l’alcaldia de delegació de competències de data 17 de juny de 2011, qualsevol modificació en la renovació de l’encàrrec, o la inclusió, substitució o supressió de centres educatius inclosos a l’encàrrec.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

8. Ensenyament i Política Lingüística: Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Reus i el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per al funcionament de les escoles bressol municipals. Curs 2011-2012.

S’acorda:

Primer. Acceptar la subvenció atorgada pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya a l’Ajuntament de Reus, per a l’escolarització corresponent al curs escolar 2011-2012 de les escoles bressol de titularitat municipal que seguidament s’indiquen, per un import global de 555.100 euros (cinc-cents cinquanta-cinc mil cent euros, a raó de 1.300,00 euros per plaça equivalent, i de conformitat amb el detall per a cada escola bressol que consta en els antecedents d’aquest acord.

Segon. Aprovar el conveni formalitzat amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per a la formalització de la subvenció per al funcionament de centres educatius de primer cicle d’educació infantil de titularitat municipal per al curs 2011-2012.

Tercer. Notificar el present acord a la Direcció General de Centres Públics del Departament d’Ensenyament.

Quart. Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i a la regidora delegada de la Regidoria d’Ensenyament i Política Lingüística, Sra. Maria Dolors Sardà Lozano, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin els documents i adoptin les resolucions i acords necessaris per fer efectius els acords anteriors.

Reus, 30 de gener de 2013

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.