Junta de Govern Local 2013-02-08

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 25/06/2024
E.g., 25/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 8/02/2013

Acta núm. 04/2013

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 8 DE FEBRER DE 2013

1. Aprovació acta sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió del dia 1 de febrer de 2013.

2. Informació de l’Alcaldia

MOCIONS DE L’ALCALDIA

3. Assessoria Jurídica. Conveni marc de col·laboració entre l'Institut de Cultura de Barcelona i l'Ajuntament de Reus

S’acorda:

PRIMER: Aprovar la formalització d’un conveni marc de col·laboració entre l’Institut de Cultura de Barcelona i l’Ajuntament de Reus en l’àmbit de la promoció i cooperació cultural d’ambdues ciutats.

SEGON: Donar trasllat d’aquest acord a l’Institut de Cultura de Barcelona, als efectes escaients.

4. Assessoria Jurídica. Denominació de nous vials municipals

A proposta de la presidència, el tema queda sobre la taula i serà tractat en el proper Ple que es dugui a terme.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

5. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del projecte de les obres de pavimentació i serveis dels Carrers Verge Maria, tram comprés entre l'avinguda Prat de la Riba i la Travessia de Sant Antoni, Carrer de Sant Pau, Carrer de Sant Pau i Sant Blai, Travessia de Sant Pau i Travessia de Sant Antoni

S’acorda:

1. APROVAR inicialment el projecte de les obres de pavimentació i serveis dels Carrers Verge Maria, tram comprés entre l'av. Prat de la Riba i la Travessia de Sant Antoni, Carrer de Sant Pau, Carrer de Sant Pau i Sant Blai, Travessia de Sant Pau i Travessia de Sant Anton, amb un pressupost d’execució contractual de 305.877,58 euros (IVA inclòs) import que inclou el pressupost de l’estudi/bàsic de seguretat i salut de les obres de construcció, d’acord amb el RD 1627/97, de 24 d’octubre, regulador de les mesures de seguretat i de salut a les obres de construcció.

2. SOTMETRE a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

6. Oficina d’Habitatge. Proposta d’adhesió de l’Ajuntament de Reus al Conveni per a la creació d’un Fons Social d’Habitatges

S’acorda:

1r. APROVAR la proposta d’adhesió de l’Ajuntament de Reus al Conveni per a la creació d’un Fons Social d’Habitatges.

2n. FACULTAR el Molt Il·lustre senyor alcalde, Sr. Carles Pellicer Punyed, per subscriure l’adhesió i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

SERVEIS A LA PERSONA

7. Ensenyament i Política Lingüística. Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Reus i el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya pels programes PQPI-PPT. Any 2013

S’acorda:

PRIMER: Aprovar la formalització d’un conveni de col·laboració entre aquest Ajuntament i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per a la realització de programes de qualificació professional inicial organitzats en la modalitat Pla de Transició al Treball, per a joves que han finalitzat l’ensenyament obligatori sense obtenir el títol de graduat/da en educació secundària obligatòria.

SEGON: Facultar el Molt Il·ltre. Sr. Alcalde per tal que formalitzi el conveni esmentat i qualsevol altre document per fer efectiu aquests acords.

TERCER: Encarregar a l’Institut Municipal de Formació i Empresa “Mas Carandell” el conjunt de tasques assumides per l’Administració municipal en el conveni aprovat en el primer punt del present acord.

QUART: Notificar els presents acords al Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i a l’Institut Municipal de Formació i Empresa “Mas Carandell”.

8. Convivència i Immigració. Encàrrec a EPEL INNOVA per a la dinamització dels Plans Comunitaris dels barris Gaudí i Sant Josep

S’acorda:

PRIMER: Encarregar a l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA el desenvolupament de les accions de dinamització dels projectes i activitats inclosos als plans de desenvolupament comunitari dels barris Gaudí i St. Josep, en els termes que seguidament s’indiquen i, en el no previst en la present resolució, en la proposta d’encàrrec efectuada, que consta a l’expedient:

- L’encàrrec abasta el període comprès entre els dies 1 de gener i 31 de desembre de 2013 ambdós inclosos.

- L’Entitat Pública Empresarial Local INNOVA podrà contractar externament, en tot o en part, els treballs necessaris per a l’execució dels projectes i activitats que comprenen el pla, prèvia realització, si s’escau, dels oportuns processos de licitació.

- El cost màxim del present encàrrec s’eleva a l’import de TRENTA-UN MIL TRES-CENTS NORANTA-TRES EUROS AMB TRENTA-SIS CÈNTIMS (31.393,36€), IVA inclòs, a càrrec del pressupost municipal de despeses de 2013.

- El pagament d’aquest import màxim es realitzarà en tres pagaments, prèvia presentació de les corresponents factures, la primera factura, per un import de 15.696,68€, IVA inclòs; la segona, per un import de 14.127,01€, IVA inclòs; la tercera factura, per un import de 1.569,67€, IVA inclòs. Aquestes factures, que hauran d’ésser conformades per la Regidoria delegada de Convivència i Immigració, es faran efectives en el termini màxim de 30 dies a comptar des de la data de la seva presentació per part de l’EPEL INNOVA, a les quals s’adjuntarà justificants dels costos suportats.

- En cap cas, el personal afecte a la prestació de les tasques encarregades tindrà cap tipus de dependència laboral ni funcionarial del personal adscrit al servei vers l’Ajuntament de Reus.

SEGON: Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.

TERCER: Habilitar els crèdits pertinents en les partides corresponents al pressupost de 2013.

QUART. En la mesura que el present encàrrec comporti la cessió i/o tractament de dades de caràcter personal, l’Ajuntament i les entitats receptores de l’encàrrec es comprometen a donar ple compliment a les disposicions de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i la normativa vigent que la desenvolupa. Cadascuna de les entitats esmentades serà responsable del compliment d’aquesta normativa. En les mesura que esdevingui necessari, s’hauran de formalitzar els documents contractuals pertinents per regular aquesta cessió i/o tractament, habilitant per la signatura del contracte d’encarregat de tractament al Regidor delegat de l’Àrea de Recursos Generals i Hisenda.

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

Reus, 25 de febrer de 2013

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.