Junta de Govern Local 2014-12-23

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 05/06/2024
E.g., 05/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimarts, 23/12/2014

Acta núm.: 28/2014

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA I PÚBLICA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DE DATA 23 DE DESEMBRE DE 2014

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió del dia 12 de desembre de 2014.

2. Informació de l’Alcaldia

No n’hi ha.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

3. Medi Ambient.- Gestió Ambiental. Aprovació de la pròrroga de vigència del conveni de col·laboració entre el Consell Comarcal del Baix Camp i l'Ajuntament per a la prestació del servei de tractament de la fracció orgànica i fracció vegetal de residus municipals.

S’acorda:

Primer. Aprovar la subscripció d'una pròrroga del conveni de col·laboració entre el Consell Comarcal del Baix Camp i l’Ajuntament de Reus de 27 de desembre de 2014 fins a la nova adjudicació del contracte de servei de tractament de la fracció orgànica i vegetal dels residus municipals i amb una vigència màxima de fins el 31 de desembre de 2015.

Segon. Aprovar les clàusules de l'acord de pròrroga d’acord amb la proposta presentada.

Tercer. Instar l’habilitació de les partides pressupostàries corresponents a l’any 2015 per tal d’atendre al pagament de les obligacions econòmiques que es derivin de l’aprovació d’aquest conveni.

Quart. Facultar al Regidor delegat de Via Pública i Medi Ambient, senyor Hipòlit Monseny Gavaldà, la signatura d’aquest conveni.

SERVEIS A LA PERSONA

4. Salut Pública. Addenda al conveni d’encàrrec de gestió del centre “La Illeta” entre l’Ajuntament de Reus i la Fundació per a l’Acció Educativa del servei del Centre de Dia per a persones amb drogodependències.

S’acorda:

Primer. Aprovar l’addenda al conveni d’encàrrec de gestió del centre “La Illeta” entre l’Ajuntament de Reus i la Fundació per a l’Acció Educativa, del servei del Centre de Dia per a persones amb drogodependències “La Illeta”per a l’any 2014.

Segon. Aprovar la despesa derivada d’aquest encàrrec corresponent a la gestió de l’any 2014, xifrada en 151.252,42 euros, a càrrec del pressupost municipal de despeses.

5. Benestar Social. Aprovació del conveni marc amb l’Assemblea Local de la Creu Roja a Reus per a l’any 2014.

S’acorda:

Primer. Aprovar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i l’Assemblea Local de la Creu Roja a Reus per tal d’establir els termes en què col·laboraran ambdues entitats en el foment i el desenvolupament d’un nombre rellevant d’accions en els àmbits de la salut pública, l’ensenyament, la discapacitat i les telecomunicacions, a la ciutat de Reus per a l’any 2014.

En l'esmentat conveni es regula, així mateix, la cessió d'ús d'un espai en la torre de telecomunicacions de la Mussara per tal que l'Assemblea local de la Creu Roja pugui instal·lar equips de telecomunicacions, que s'aprova en el present acord.

Segon. Atorgar a l’Assemblea Local de la Creu Roja les diverses subvencions que es regulen en l’esmentat conveni, i la despesa corresponent a la resta de compromisos de contingut econòmic que preveuen en les respectives clàusules, a càrrec de les següents partides:

- 18.321 euros amb càrrec a l'aplicació 308122-2311410-489 del pressupost de l’exercici 2014.
- subvenció en espècie de 10.067,35 euros amb càrrec a les aplicacions 309119-32110-252 i 309119-32110-22700 del pressupost de l’exercici 2014.
- 6.000 euros amb càrrec a l'aplicació 302123-313500-489 pel pressupost de l’exercici 2014.

Tercer. Efectuar el pagament dels serveis i subvencions referenciades en el conveni marc, en els termes que s’hi preveu aquest pagament.

Quart. Facultar la Regidora delegada de l’Àrea de Benestar Social per tal que formalitzi el conveni i els documents necessaris per tal de fer efectius els acords anteriors.

Cinquè. Comunicar aquest acord a l’Assemblea Local de la Creu Roja de Reus als efectes escaients.

6. Benestar Social. Aprovació de la segona Addenda per a l’any 2014 al conveni amb Càritas Interparroquial pel menjador social.

S’acorda:

Primer. Aprovar la formalització d’una segona Addenda per a l’any 2014 al conveni de col·laboració marc entre l’Ajuntament de Reus i Càritas Interparroquial de Reus subscrit pels anys 2013 a 2016, per tal d'establir els termes en què col·laboraran ambdues entitats en les despeses derivades en les obres d’ampliació del menjador social, situat al Cr. Francesc Bartrina, 6 i 8 baixos de Reus, per la posada en marxa de la “Segona fase del programa de Gestió Alimentària”, consistent en la recuperació d’aliments, triatge i preparació d’aliments cuinats.

Segon. Atorgar a Càritas Interparroquial de Reus, en concepte de col·laboració, una subvenció directa de 20.030,43€ amb càrrec a l’aplicació pressupostària 308122-2310020-789 del pressupost municipal de despeses per a l’exercici 2014.

Tercer. Efectuar el pagament de la subvenció referenciada en el segon punt del present acord en els termes que estableix la clàusula tercera de l'Addenda.

Quart. Facualtar a la regidora delegada de l'Àrea de Benestar Social, Sra. Montserrat Vilella Cuadrada, per tal que formalitzi l’esmentada Addenda i els documents necessaris per tal de fer efectius els acords anteriors

Cinquè. Notificar aquest acord a Càritas Interparroquial de Reus, als efectes escaients.

7. Ensenyament i Política Lingüística. Aprovació de l'encàrrec a la Fundació per a l’Acció Educativa per a la gestió dels espais Mas Pintat per a l’any 2015.

S’acorda:

Primer. Encarregar a la FUNDACIÓ PER A L'ACCIÓ EDUCATIVA (FAE) la gestió i/o desenvolupament dels espais del Mas Pintat que seguidament s’indiquen:

• Espai Nadó, Espai Ludoteca, Espai Tallers Família, Espai Psicomotricitat en Família, Espai Minuts Pintats, Escola de pares i mares.
• Altres activitats que tinguin com a finalitat el suport a infants i famílies que puguin sorgir de forma puntual.
• La gestió dels espais per facilitar recursos a associacions i/o entitats que tenen com a finalitat el suport a infants i famílies.
• Espai Petit del Casal d’Estiu.

Segon. Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.

Tercer. L’esmentat encàrrec s’efectua per l’any 2015. Durant els períodes de 01/01/2015 fins al 30/06/2015 i del 01/09/2015 al 31/12/2015 es realitzarà la projecció d’activitats dins del Servei Mas Pintat i durant el període comprès entre els dies 01/07/2015 al 31/08/2015 es durà a terme el denominat Espai Petit al Casal d’estiu.

Quart. Aquest encàrrec s’aprova per un import previst de 85.000,00€, condicionat a l’existència de consignació pressupostària en el pressupost municipal de 2015 per la qual cosa s’haurà d’habilitar crèdit adequat i suficient. El desglòs dels 85.000,00€ de l’import màxim desglossat de la següent manera:

• Un import de 65.954,38 € dels Espais de Mas Pintat de l’1 de gener al 30 de juny i de l’1 de setembre al 31 de desembre de 2015.

• Un import de 19.045,62 € del Casal d’Estiu de Mas Pintat de l’1 de juliol al 31 d’agost de 2015.

Cinquè. El pagament d’aquest encàrrec es realitzarà prèvia presentació de la corresponent factura mensual emesa per la FUNDACIÓ PER L’ACCIÓ EDUCATIVA.

• El detall mensual inicial seria el següent:

Gener - 6.595,44 €
Febrer - 6.595,44 €
Març - 6.595,44 €
Abril - 6.595,44 €
Maig - 6.595,44 €
Juny - 6.595,44 €
Juliol - 9.522,81 €
Agost - 9.522,81 €
Setembre - 6.595,44 €
Octubre - 6.595,44 €
Novembre - 6.595,43 €
Desembre - 6.595,43 €

Sisè. Aprovar el contracte d’encarregat de tractament entre aquest Ajuntament i LA FUNDACIÓ PER L’ACCIÓ EDUCATIVA per al tractament de les dades de caràcter personal inherents a les accions de col·laboració derivades de l’encàrrec aprovat en el primer punt d’aquesta resolució, i facultar a la regidora delegada d’Ensenyament i Política Lingüística per tal que formalitzi l’esmentat contracte.

LA FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA té, en relació a les dades recollides i tractades a conseqüència del present encàrrec, la condició de tercer encarregat del tractament de dades de caràcter personal i, per tant, aquestes actuacions s’efectuaran de conformitat amb les previsions de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

Setè. Notificar aquest acord a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE).

8. Esports. Aprovació del conveni entre l'Ajuntament de Reus, REUS ESPORT I LLEURE, SA, i el Club de Futbol Reus Deportiu, SAD, sobre una subvenció dinerària i la cessió de l'ús d'instal·lacions esportives municipals.

S’acorda:

Primer. Aprovar el Conveni entre l’Ajuntament de Reus, RELLSA i el Club de Futbol Reus Deportiu, SAD, sobre la subvenció dinerària de 110.000,00 € (corresponent al període comprès entre l’1 de gener i el 30 de juny de 2015) i la cessió de l’ús de les instal·lacions esportives municipals (des de l’1 de juliol de 2014 fins al 30 de juny de 2015).

Segon. Concedir una subvenció dinerària al CFRD, SAD, per un import de 110.000,00 € (cent deu mil euros), corresponent al període comprès entre l’1 de gener i el 30 de juny de 2015, per promocionar i dur a terme el projecte global de futbol de la ciutat.

Tercer. Atorgar al CFRD, SAD, l’import de 110.000,00 €, que fa referència a la subvenció regulada en l’esmentat conveni, i aprovar aquesta despesa, a càrrec de la partida 310020-34000-489 del pressupost del 2015 (Àrea d’Esports).

Quart. Efectuar el pagament de la subvenció esmentada en el conveni, en els termes previst per aquest.

Cinquè. Facultar, indistintament, a l’Alcalde i al Regidor delegat de l’Àrea d’Esports, per tal que formalitzin el conveni i els acords necessaris per tal de fer efectius els acords anteriors.

Sisè. Comunicar aquest acord a RELLSA i al CFRD, SAD, als efectes escaients.

9. Esports. Aprovació de l'addenda al conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Reus i RELLSA per establir els termes econòmics de la subvenció a l'explotació per la prestació de serveis a tercers i la gestió d'instal·lacions i per l’execució d'encàrrecs corresponents a l'exercici 2014.

S’acorda:

Primer. Aprovar l’ampliació de l’import inicial del conveni signat el 9 de juny de 2014 entre l’Ajuntament de Reus i la societat municipal RELLSA, per establir els termes econòmics de la subvenció a l’explotació per la prestació de serveis a tercers i la gestió d’instal·lacions i per l’execució d’encàrrecs corresponents a l’exercici 2014, per import de 240.000,00 €.
Segon. Aprovar l’addenda del conveni signat el 9 de juny de 2014 entre l’Ajuntament de Reus i la societat municipal RELLSA, per establir els termes econòmics de la subvenció a l’explotació per la prestació de serveis a tercers i la gestió d’instal·lacions i per l’execució d’encàrrecs corresponents a l’exercici 2014, amb la incorporació de l’import de 240.000,00 € detallats en el punt anterior.

10. Esports. Aprovació de l'ampliació de l'import inicial del conveni entre l'Ajuntament de Reus i RELLSA, per a l'encàrrec de diverses actuacions d'adequació del pavelló olímpic municipal i altres instal·lacions esportives municipals. Aprovació de l'addenda a aquest conveni.

S’acorda:

Primer. Aprovar l’ampliació de l’import inicial del conveni subscrit el 9 de juny de 2014 entre l’Ajuntament de Reus i la societat municipal RELLSA, relatiu a l’encàrrec de diverses actuacions d’adequació del Pavelló Olímpic Municipal i altres instal·lacions esportives municipals, per un import 27.518,06€ (vint-i-set mil cinc-cents divuit euros, amb sis cèntims).

Segon. Aprovar l’addenda del conveni entre l’Ajuntament de Reus i la societat municipal RELLSA de data 9 de juny de 2014, relatiu a l’encàrrec de diverses actuacions d’adequació del Pavelló Olímpic Municipal i altres instal·lacions esportives municipal, amb la incorporació de l’ampliació de l’import inicial en 27.518,06€.

11. Esports. Aprovació de l'encàrrec a RELLSA de diverses actuacions en instal·lacions esportives municipals.

S’acorda:

Primer. Encarregar a RELLSA les noves actuacions proposades d’adequació del Pavelló Olímpic Municipal i altres instal·lacions esportives municipals adscrites a aquesta societat municipal, per un import 12.792,10€ (dotze mil set-cents noranta-dos euros, amb deu cèntims), amb el detall següent:

1. El canvi de les lluminàries de les faroles de l’espai exterior i de dins del recinte del Pavelló Olímpic Municipal, per un import de 8.096,30€ (base imposable).

2. La compra i la instal·lació de filtres en diverses instal·lacions esportives municipals, per tal de complir la normativa de legionel·losi, segons revisió de l’ECA i l’informe del departament de Salut Pública d’aquesta corporació, per un import de 4.695,80€ (base imposable).

Segon. Aprovar el conveni entre l’Ajuntament de Reus i la societat municipal RELLSA, relatiu a l’encàrrec de diverses actuacions d’adequació del Pavelló Olímpic Municipal i altres instal·lacions esportives municipal, per un import de 12.792,10€.

Tercer. Atorgar una subvenció de capital a RELLSA per un import màxim de 12.792,10€, per tal de compensar la societat de les despeses que es veurà obligada a suportar en virtut d’aquest encàrrec.

Quart. Aprovar la despesa inherent a l’atorgament de la subvenció esmentada, per un import de 12.792,10€, dels quals 8.096,30€ són a càrrec de l’aplicació pressupostària 310020-342500-74900 i 4.695,80€ són a càrrec de l’aplicació pressupostària 310020-342600-74900, ambdues del pressupost municipal de despeses per a l’any 2014.

Cinquè. Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de les actuacions que s’encarreguen.

12. Benestar Social. Encàrrec de gestió a la Fundació per l’Acció Educativa, (FAE), de la gestió dels centres oberts per l’any 2015.

S’acorda:

Primer. Encarregar a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA, (FAE), el desenvolupament del programa “Centres Oberts” que seguidament s’indiquen:

-Centre Obert I, al Centre Cívic del Carme.
-Centre Obert Ponent, al Centre Cívic Ponent.
-Centre Obert III Mestral, al Centre Cívic Mestral.
-Centre Obert IV Sant Josep Obrer Mas Pellicer, situat als baixos 2 del Cr. Mas Pellicer Bl. 33 (barri Sant Josep Obrer).
-Centre Obert IV Noves Connexions, situat al Centre Cívic Llevant.
-Centre Obert V, al Centre Cívic Migjorn.

L’esmentat encàrrec s’efectua pels períodes compresos entre els períodes del 12/01/2015 al 19/06/2015 i del 05/10/2015 al 18/12/2015, tots ells inclosos.

Aquest encàrrec s’efectua en els termes previstos al present acord i, en allò que no s’hi especifica, de conformitat amb el programa obrant a l’expedient de referència.

Segon. Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.

Tercer. Aprovar la despesa màxima prevista per a l’execució de les esmentades activitats, xifrada en 142.268,62€, l’eficàcia de la qual resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària en la partida 308122-2310213-260 del pressupost municipal de despeses per a l’any 2015.

Quart. El pagament d’aquest encàrrec es realitzarà mitjançant factura mensual emesa per la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA. L'import de cada factura correspondrà als serveis efectivament prestats.

Cinquè. Aprovar el contracte d’encarregat de tractament de dades entre aquest Ajuntament i LA FUNDACIÓ PER L’ACCIÓ EDUCATIVA, (FAE), per al tractament de les dades de caràcter personal inherents a les accions de col·laboració derivades de l’encàrrec aprovat en el primer punt d’aquesta resolució, i del qual n’esdevindrà un annex, i facultar a la regidora delegada de l'Àrea de Benestar Social, Sra. Montserrat Vilella Cuadrada, per tal que formalitzi l’esmentat contracte.

Sisè. Facultar la regidora delegada de l’Àrea de Benestar per tal que formalitzi, si s’escau, els documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

Setè. Notificar aquest acord a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE), als efectes escaients.

13. Benestar Social. Encàrrec de gestió a la Fundació per l’Acció Educativa, (FAE), de programes i projectes grupals i comunitaris per a l’any 2015.

S’acorda:

Primer. Encarregar a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA, (FAE), el desenvolupament dels diferents programes d’intervenció comunitària, convivència i integració a l’entorn a través de diferents projectes grupals i comunitaris que més avall s’indiquen, adreçats als diferents àmbits de població amb qui es treballa, amb l’objectiu comú de promoure la integració social de les persones i famílies:

PROGRAMA DTE. PROJECTE ON ES FA ACTIVITAT HORES SETMANALS
INTERVENCIO COMUNITARIA I CONVIVENCIA
CONVIVENCIA I INTEGRACIÓ A L'ENTORN
IV PONT ENTRE CULTURES CC Mas Abelló ATENCIO PSICOEDUCATIVA 25
IV PETITS DEL BARRI SJO Mas Pellicer ATENCIO PSICOEDUCATIVA 20
CIUTAT DIAGNÒSTIC PARTICIPATIU POBLE GITANO Antic Hospital ATENCIO PSICOEDUCATIVA 12

Aquests programes i projectes es portaran a terme durant els períodes compresos entre els 12/01/2015 al 19/06/2015, d’una banda, i els dies 05/10/2015 al 18/12/2015, tots ells inclosos.

Aquest encàrrec s’efectua en els termes previstos al present acord i, en allò que no s’hi especifica, de conformitat amb el programa obrant a l’expedient de referència.

Segon. Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.

Tercer. Aprovar la despesa màxima de prevista per a l’execució de les esmentades activitats xifrada en 25.614,18€ l’eficàcia de la qual resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària a la partida 308122-2310301-250 del pressupost municipal de despeses per a l’any 2015.

Quart. El pagament d’aquest encàrrec es realitzarà mitjançant factura mensual emesa per la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA. L'import de cada factura correspondrà als serveis efectivament prestats.

Cinquè. Aprovar el contracte d’encarregat de tractament de dades entre aquest Ajuntament i LA FUNDACIÓ PER L’ACCIÓ EDUCATIVA per al tractament de les dades de caràcter personal inherents a les accions de col·laboració derivades de l’encàrrec aprovat en el primer punt d’aquesta resolució, i del qual n’esdevindrà un annex, i facultar a la regidora delegada de l'Àrea de Benestar Social, Sra. Montserrat Vilella Cuadrada per tal que formalitzi l’esmentat contracte.

Sisè. Facultar la regidora delegada de l’Àrea de Benestar per tal que formalitzi, si s’escau, els documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

Setè. Notificar aquest acord a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE), als efectes escaients.

14. Convivència i Immigració. Encàrrec a la Fundació per a l’Acció Educativa (FAE) pel desenvolupament de l’acció comunitària integral al Districte Vè.

S’acorda:

Primer. Encarregar a FUNDACIÓ PER A L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE) el desenvolupament de l’acció comunitària integral al districte Vè, en els termes que seguidament s’indiquen i, en el no previst en la present resolució, en la proposta d’encàrrec efectuada, que consta a l’expedient:

- L’encàrrec abasta el període comprès entre els dies 1 de gener i 31 de desembre de 2015 ambdós inclosos.

- La FUNDACIÓ PER A L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE) podrà contractar externament, en tot o en part, els treballs necessaris per a l’execució dels projectes i activitats que comprenen l’acció comunitària integral, prèvia realització, si s’escau, dels oportuns processos de licitació.

- El cost màxim del present encàrrec s’eleva a l’import de TRENTA-UN MIL VUIT-CENTS SETANTA-CINC EUROS AMB CINC CÈNTIMS (31.875,05€), IVA inclòs, a càrrec del pressupost municipal de despeses de 2015.

- El pagament d’aquest import màxim es realitzarà en pagaments trimestrals, prèvia presentació de les corresponents factures pels serveis efectivament realitzats. Aquestes factures hauran d’ésser conformades per l’Àrea de Benestar Social - Convivència i Immigració.

- En cap cas, el personal afecte a la prestació de les tasques encarregades tindrà cap tipus de dependència laboral ni funcionarial del personal adscrit al servei vers l’Ajuntament de Reus.

Segon. Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.

Tercer. Habilitar els crèdits pertinents en les partides corresponents al pressupost de 2015.

Quart. En la mesura que el present encàrrec comporti la cessió i/o tractament de dades de caràcter personal, l’Ajuntament i les entitats receptores de l’encàrrec es comprometen a donar ple compliment a les disposicions de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i la normativa vigent que la desenvolupa. Cadascuna de les entitats esmentades serà responsable del compliment d’aquesta normativa. En les mesura que esdevingui necessari, s’hauran de formalitzar els documents contractuals pertinents per regular aquesta cessió i/o tractament, habilitant per la signatura del contracte d’encarregat de tractament al Regidor delegat de l’Àrea de Recursos Generals i Hisenda.

Seguidament es tractaran en sessió pública els temes següents:

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

15. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Desestimació de la sol·licitud presentada per l’empresa adjudicatària del servei de neteja, Lot 1: de les escoles i escoles Bressol, en relació al sistema de facturació.

S’acorda:

Primer. Desestimar la sol·licitud de l’empresa ISS FACILITY SERVICES, S.A., en relació al sistema de facturació, d’acord amb els termes previstos a la part expositiva del present acord.

Segon. Atorgar els recursos legals oportuns.

16. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la pròrroga del contracte consistent en el servei d’assegurança d’assistència sanitària del personal de l’Ajuntament de Reus i organismes autònoms depenents.

S’acorda:

Primer. Aprovar la pròrroga del contracte consistent en el servei d’assegurança d’assistència sanitària del personal de l’Ajuntament de Reus i organismes autònoms depenents, per un període d’un any, amb efectes des del dia 1 de gener de 2015.

Segon. Atorgar els recursos legals oportuns.

17. Guàrdia Urbana. Aprovació de l'encàrrec a AMERSAM de la coordinació de la gestió del servei de retirada de vehicles de la via pública.

S’acorda:

Primer. Renovar l'encàrrec efectuat a l’empresa municipal APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, S.A.M. de la licitació, contractació i coordinació de la gestió del servei de retirada de vehicles de la via pública mitjançant grua.

Segon. El termini d’aquesta renovació és de tretze mesos a comptar des del dia 1 de novembre de 2014.

Tercer. La despesa màxima prevista per aquest encàrrec es xifra en la quantitat de 420.000 euros, IVA inclòs; dels quals 64.615’8 euros van a càrrec de l’aplicació pressupostària 103003 133500 22799 del pressupost municipal de despeses per a l’any 2014. La resta de l’import màxim, 355.384’62 euros, s’imputaran al pressupost del 2015, al qual s’haurà d’habilitar crèdit adequat i suficient. L’eficàcia d’aquest encàrrec per a l’any 2015 resta condicionat a l’existència de consignació pressupostària.

Quart. Per rescabalar-se d’aquest encàrrec AMERSAM presentarà a l’Ajuntament, amb periodicitat mensual i durant els deu primers dies de cada mes, les factures corresponents als serveis prestats la mensualitat anterior. L’import d’aquesta factura inclourà l’import fixat com a cànon mensual fix (21.131,31€ més IVA), així com els imports dels serveis unitaris atenent els imports fixats per a cada vehicle retirat segons la seva naturalesa, d’acord amb el detall que consta a l’informe emès pels responsables de la Guàrdia Urbana, esmentat a l’apartat cinquè dels antecedents del present acord.

Cinquè. La licitació i contractació per part d’APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, S.A.M. dels mitjans tècnics, personals i materials necessaris per a la gestió del servei s’ha d’ajustar al que disposa la normativa de contractes del Sector Públic que resulti d’aplicació.

Sisè. Correspondrà a la Guàrdia Urbana la supervisió i control del servei públic esmentat en l’acord anterior. Així mateix, l’exercici d’autoritat que implica aquest servei públic correspondrà exclusivament a la Guàrdia Urbana, per la qual cosa la retirada d’un vehicle ha de ser prèviament ordenada per aquesta.

Setè. Donar trasllat d’aquest acord a la societat APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, S.A.M.

18. Promoció Econòmica i Ocupació. Aprovació del nou conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i la Fundació Centre de Seguretat de la Informació de Catalunya per a la ubicació del projecte CESICAT a la ciutat de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar el conveni entre l’Ajuntament de Reus i la Fundació Centre de Seguretat de la Informació de Catalunya pel qual s’estableix un nou marc de col·laboració per al manteniment de la seu del CESICAT a la ciutat de Reus.

Aquesta addenda s’aprova en els termes i amb el contingut que consta a l’expedient de referència.

Segon: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i al regidor delegat de l’Àrea de Promoció Econòmica i Ocupació, Sr. Marc Arza Nolla, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzi els documents necessaris per fer efectiu l'acord anterior.

Tercer: Notificar el present acord a la Fundació Centre de Seguretat de la Informació de Catalunya, als efectes pertinents.

19. Promoció Econòmica i Ocupació. Aprovació de la segona addenda al contracte per l’arrendament de l’espai a l’edifici CEPID 1 del Centre Empresarial per a la Innovació i el Desenvolupament.

S’acorda:

Primer. Declarar la urgència de l’assumpte que seguidament s’aprova, als efectes previstos a l’article 133 paràgraf segon del Reglament Orgànic Municipal.

Segon. Aprovar la segona addenda al contracte que l’Ajuntament de Reus i la societat TECNOPARC REUS, SA (ara, REUS DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC, S.A.) signat el dia 17 de febrer de 2012, i modificat per addenda de data 17 de desembre de 2012, pel qual la segona arrenda al primer el conjunt d’espais no comuns de la planta primera de l’edifici del Centre empresarial per a la Innovació i el desenvolupament (CEPID).

En virtut d’aquesta modificació, que esdevé un nou annex al contracte originari, es redueix, amb efectes des de l’1 de novembre de 2014, la superfície arrendada a la primera planta, dels 757,43 m2 fins als 501,63 m2 , i es redueix, així mateix, el nombre de places d’aparcament arrendades, que a partir de l’esmentada data seran 8 (les places d’aparcament de la planta -2 identificades amb els números 92, 93, 94, 101, 102, 103, 104 i 105).

En conseqüència, també es redueix l’import total de la renda anual, de 116.149,92 € (IVA no inclòs) a 79.762,65€ (IVA no inclòs) en concepte de renda anual, dels quals la quantitat de SETANTA-QUATRE MIL TRES-CENTS VINT-I-NOU EUROS AMB CINQUANTA-TRES CÈNTIMS (74.329,53€) correspon a la renda anual dels espais arrendats a la primera planta; la quantitat de DOS MIL NOU-CENTS SEIXANTA-TRES EUROS AMB CINQUANTA-DOS CÈNTIMS (2.963,52 €) correspon a la renda anual de les places d’aparcament, i la quantitat de DOS MIL QUATRE-CENTS SEIXANTA-NOU EUROS AMB SEIXANTA CÈNTIMS (2.469,60€) correspon a la renda anual dels trasters.
que resta aprovada amb el present acord

Tercer. Aprovar la despesa inherent a l’arrendament, de la qual 13.293’78 euros s’imputen a l’aplicació 205008-9200000-202 del pressupost municipal de despeses per a l’any 2014. Per a l’any 2015 i successius, s’haurà d’habilitar crèdit adequat i suficient en els respectius pressupostos.

Aprovar, així mateix, la despesa que amb l’esmentada addenda l’Ajuntament assumeix vers la societat REUS DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC, S.A., corresponent al compromís de deixar les instal·lacions que resten fora de l’arrendament en les condicions anteriors a l'arrendament. Aquesta actuació, que suposa un cost global de 24.839’50 euros més l’IVA corresponent, dels quals 17.148 € més IVA s’assumiran per l’Ajuntament, amb càrrec al pressupost municipal de despeses per a l’any 2015, en el qual s’haurà d’habilitar crèdit adequat i suficient.

Quart. Aquesta modificació produeix efectes a partir del dia 1 de novembre de 2014.

Cinquè. Facultar al regidor delegat de l’Àrea d’Hisenda i Recursos Generals, Sr. Joaquim Enrech i Garola, per tal que formalitzi l’esmentada addenda de modificació del contracte d’arrendament.

Sisè. Donar compte d’aquests acords en la propera sessió de la Comissió Informativa de Serveis Generals i Econòmics que es dugui a terme.

Setè. Donar trasllat d’aquest acord a la societat REUS DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC, S.A., als efectes pertinents.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

20. Salut Pública. Imposició de sancions per infracció de la normativa sobre tinença d'animals potencialment perillosos.

20a). S’acorda:

Primer. Imposar a una sanció de 2.500,00 euros com a responsable de la comissió d’una infracció molt greu tipificada a l’article 13.1.b) de la Llei 50/1999, de 23 de desembre, sobre el règim jurídic de la tinença d’animals potencialment perillosos, pel fet de tenir un gos potencialment perillós sense disposar de la corresponent llicència.

Segon. Requerir a per tal que en el termini de 15 dies presenti la sol·licitud i la documentació per a l’obtenció de la llicencia per la tinença i conducció d’animals potencialment perillosos.

Tercer.- Atorgar els recursos legals procedents.

20b). S’acorda:

Primer.- Imposar a una sanció de 2.500,00 euros com a responsable de la comissió d’una infracció molt greu tipificada a l’article 13.1.b) de la Llei 50/1999, de 23 de desembre, sobre el règim jurídic de la tinença d’animals potencialment perillosos, pel fet de tenir un gos potencialment perillós sense disposar de la corresponent llicència.

Segon.- Atorgar els recursos legals procedents.

20c). S’acorda:

Primer.- Imposar a una sanció de 2.500,00 euros com a responsable de la comissió d’una infracció molt greu tipificada a l’article 13.1.b) de la Llei 50/1999, de 23 de desembre, sobre el règim jurídic de la tinença d’animals potencialment perillosos, pel fet de tenir un gos potencialment perillós sense disposar de la corresponent llicència.

Segon.- Requerir a per tal que en el termini de 15 dies presenti la sol·licitud i la documentació per a l’obtenció de la llicencia per la tinença i conducció d’animals potencialment perillosos.

Tercer.- Atorgar els recursos legals procedents.

21. Habitatge. Aprovació del conveni de col·laboració i encàrrec de gestions entre l’Agència de l’Habitatge de Catalunya i l’Ajuntament de Reus, per a l'any 2014, relatiu a l’Oficina d’Habitatge situada en aquest municipi.

S’acorda:

Primer. Aprovar la proposta de Conveni de col·laboració i encàrrec de gestions entre l’Agència de l’Habitatge de Catalunya i l’Ajuntament de Reus, per a l'any 2014, relatiu a l’Oficina d’Habitatge situada en aquest municipi.

Segon. Facultar el Molt Il·lustre senyor alcalde, Sr. Carles Pellicer Punyed, per subscriure el Conveni esmentat i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

22. Habitatge. Aprovació del conveni de col·laboració entre l’Agència de l’Habitatge de Catalunya i l’Ajuntament de Reus, per a l'any 2014, relatiu al programa de mediació per al lloguer social d’habitatges.

S’acorda:

Primer. Aprovar la proposta de Conveni de col·laboració relatiu al programa de mediació per al lloguer social d’habitatges, entre l’Agència de l’Habitatge de Catalunya i l’Ajuntament de Reus, per a l’any 2014.

Segon. Facultar el Molt Il·lustre senyor alcalde, Sr. Carles Pellicer Punyed, per subscriure el conveni esmentat i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

23. Via Pública i Medi Ambient. Ratificació del conveni de col·laboració entre el Departament de Territori i Sostenibilitat i l'Ajuntament de Reus per a la cessió del tram de la carretera TV-3141 comprès entre la T-11 i el Santuari de Misericòrdia (PK 7+150 al 7+560).

S’acorda:

Ratificar el Conveni de data 28 de novembre de 2014 entre el Departament de Territori i Sostenibilitat i l'Ajuntament de Reus per a la cessió del tram de la carretera TV-3141 comprès entre la T-11 i el Santuari de Misericòrdia (PK 7+150 al 7+560).

SERVEIS A LA PERSONA

24. Participació i Gent Gran. Aprovació dels preus públics de les activitats dels centres cívics municipals (gener-juny 2015).

S’acorda:

Primer. Establir els preus públics corresponents als cursos, tallers, i monogràfics dels Centres Cívics Municipals, d’acord amb el següent detall:

ACTIVITATS PREU BASE EN EUROS 21% IVA EN EUROS PREU /HORA EN EUROS
ACTIVITATS INFANTILS
General 3,60 Exempt 3,60 exempt iva
Activitats físiques 4,00 Exempt 4,00 exempt iva
ARTS ESCÈNIQUES
General 2,64 0,56 3,20 iva inclòs
Monogràfic 3,06 0,64 3,70 iva inclòs
ARTS MUSICALS
General 3,55 0,75 4,30 iva inclòs
Monogràfic 3,06 0,64 3,70 iva inclòs
ARTS PLÀSTIQUES I MANUALS
General 2,40 0,50 2,90 iva inclòs
Específic 2,64 0,56 3,20 iva inclòs
Monogràfic 3,31 0,69 4,00 iva inclòs
ARTS TEXTILS
General 2,48 0,52 3,00 iva inclòs
Monogràfic 3,31 0,69 4,00 iva inclòs
BALLS I DANSES
General 4,13 0,87 5,00 iva inclòs
Específic 3,31 0,69 4,00 iva inclòs
CURA DEL COS I LA MENT
General 3,41 0,72 4,13 iva inclòs
Específic 4,63 0,97 5,60 iva inclòs
Monogràfic 4,96 1,04 6,00 iva inclòs
IDIOMES
General 4,30 Exempt 4,30 exempt iva
Monogràfic 5,30 Exempt 5,30 exempt iva
INFORMÀTICA
General 4,30 Exempt 4,30 exempt iva
Monogràfic 5,30 Exempt 5,30 exempt iva
FOTOGRAFIA I CREATIVITAT DIGITAL
General 2,81 0,59 3,40 iva inclòs
Específic 4,13 0,87 5,00 iva inclòs
TÈCNIQUES APLICADES
General 3,31 0,69 4,00 iva inclòs
Específic 4,13 0,87 5,00 iva inclòs
GASTRONOMIA
General 4,38 0,92 5,30 iva inclòs
Monogràfic 6,12 1,28 7,40 iva inclòs
CULTURALS i COMUNICACIÓ
General 3,55 0,75 4,30 iva inclòs
Monogràfic 5,12 1,08 6,20 iva inclòs

En cas de variació del tipus impositiu d'IVA (impost de valor afegit) s'aplicarà el vigent en el moment de la liquidació de l'activitat.

Segon. El present acord entrarà en vigor des del dia 1 de gener de 2015 i mantindrà la seva vigència fins a la seva modificació o derogació expressa.

Tercer. Comunicar aquest acord a la Hisenda municipal pel seu coneixement i efectes oportuns.

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.