Junta de Govern Local 2015-02-27

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 02/06/2024
E.g., 02/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 27/02/2015

Acta núm.: 05/2015

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA I PÚBLICA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DE DATA 27 DE FEBRER DE 2015

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta del dia 13 de febrer de 2015.

2. Informació de l’Alcaldia

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació del plec de clàusules administratives i tècniques particulars que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert, subjecte a regulació harmonitzada, del servei de manteniment i conservació de l’enllumenat públic i ornamental de la ciutat de Reus.

S’acorda:

1. Aprovar la despesa corresponent a la contractació del servei de manteniment i conservació de l’enllumenat públic i ornamental de la ciutat de Reus, amb un valor estimat del contracte de 3.695.868,80 € (més l’IVA que li correspongui), i un pressupost de licitació anual de 710.744,00 € (més l’IVA que li correspongui).

2. Aprovar l’expedient de contractació, mitjançant procediment obert, subjecte a regulació harmonitzada, i tràmit ordinari, i aprovar el plec de clàusules administratives i tècniques particulars relatives a l’esmentat servei, amb el benentès que el tercer paràgraf de l'apartat A.1. de l'Annex VIII del plec, quedarà redactat com segueix:
«S’assignarà 1 punt per cada 1% de baixa sobre el preu de licitació, fins a un màxim de 35 punts.»

3. Publicar els anuncis de la present licitació en el butlletins oficials corresponents (BOP, DOGC, BOE i DOUE) i en el perfil del contractant a l’empara dels articles 53, 142 i 159 del TRLCSP, amb caràcter ordinari.

SERVEIS A LA PERSONA

4. Benestar Social. Aprovació de la modificació de l'encàrrec de gestió a la FAE per a la gestió de Mas Pintat per la reducció d'hores del servei Minuts Pintats.

S’acorda:

Primer. Modificar l’abast de l’encàrrec amb la FAE per a la gestió dels espais Mas Pintat, que comporta una reducció de l’Espai corresponent als Minuts Pintats, en els termes que consta a l’informe de la Regidoria d’Ensenyament i Política Lingüística i al pressupost de la FAE, obrants a l’expedient.

Aquesta modificació produeix efectes a partir del dia 1 de febrer de 2015.

Segon. Modificar l’import global de l’encàrrec, que es xifra en 77.677,03€, import que es desglossa de la següent manera:

• Un import de 58.631,41 € dels Espais de Mas Pintat de l’1 de febrer al 30 de juny i de l’1 de setembre al 31 de desembre de 2015.

• Un import de 19.045,62 € del Casal d’Estiu de Mas Pintat de l’1 de juliol al 31 d’agost de 2015.

El pagament d’aquest encàrrec a partir d’aquesta modificació es realitzarà d’acord amb el següent detall mensual:

febrer: 5.781,77 €
març: 5.781,77 €
abril: 5.781,77 €
maig: 5.781,77 €
juny: 5.781,77 €
juliol: 9.522,81 €
agost: 9.522,81 €
setembre: 5.781,77 €
octubre: 5.781,77 €
novembre : 5.781,77 €
desembre: 5.781,81 €

La resta de condicions de l’encàrrec de gestió amb la FAE es mantenen segons s’acordà a la Junta de Govern Local del dia 23 de desembre de 2014.

Tercer. Notificar aquest acord a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE).

Seguidament es tractaran en sessió pública els temes següents:

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

5. Recursos Humans. Desestimar la sol·licitud de compatibilitat de l’exercici d’una activitat privada presentada per un funcionari de l’Ajuntament de Reus.

S’acorda:

Desestimar la petició de compatibilitat sol·licitada pel funcionari Sr. .

6. Recursos Humans. Adhesió a l’acord marc entre la Federació de Municipis de Catalunya, l’Associació Catalana de Municipis, CCOO, UGT i la Secretària d’Ocupació i Relacions Laborals del Departament d’Empresa i Ocupació en matèria retributiva dels plans d’ocupació.

S’acorda:

Adherir-se a l’acord marc que data del juliol del 2013, prorrogat amb data 14 de maig de 2014 entre la Federació de Municipis de Catalunya, l’Associació Catalana de Municipis, CCOO, UGT i la Secretaria d’Ocupació i Relacions Laborals del Departament d’Empresa i Ocupació que fixa un salari únic. El salari serà de 850 € bruts mensuals més el prorrateig de les pagues extraordinàries.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

7. Salut Pública. Imposició de sancions per infracció de la normativa sobre tinença d'animals potencialment perillosos.

7a) Exp. 769/14. S’acorda:

Primer.- Imposar a la Sra. una sanció de 301 euros, com a responsable d’una infracció greu tipificada a l’article 13.2.d) de la Llei 50/1999, de 23 de desembre, sobre el regim jurídic per la tinença d’animals considerats potencialment perillosos.

Segon.- Atorgar els recursos legals procedents.

7b) Exp. 760/14-1. S’acorda:

Primer.- Imposar al Sr. una sanció de 301 euros, com a responsable d’una infracció greu tipificada a l’article 13.2.d) de la Llei 50/1999, de 23 de desembre, sobre el regim jurídic per la tinença d’animals considerats potencialment perillosos.

Segon.- Atorgar els recursos legals procedents.

7c) Exp. 093/14-1. S’acorda:

Primer.- Imposar al Sr. una sanció de 301 euros, com a responsable d’una infracció greu tipificada a l’article 13.2.d) de la Llei 50/1999, de 23 de desembre, sobre el regim jurídic per la tinença d’animals considerats potencialment perillosos.

Segon.- Atorgar els recursos legals procedents.

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.