Junta de Govern Local 2016-02-19

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 02/06/2024
E.g., 02/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 19/02/2016

ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL
ORDINÀRIA DE REUS

Núm.: 03/2016

Caràcter: ordinària
Data: 19/02/2016
Horari: 12:30h a 12:45h
Lloc: Palau Municipal

Hi assisteixen:
Sr. Carles Pellicer Punyed, alcalde-president
Sra. Montserrat Vilella Cuadrada
Sr. Marc Arza Nolla
Sra. Maria Dolors Sardà Lozano
Sra. Montserrat Caelles Bertran
Sr. Jordi Cervera Martínez
Sr. Daniel Rubio Angosto
Sr. Jaume Renyer Alimbau, secretari general
Sr. Baldomero Rovira López, interventor

S'ha excusat:
Sr. Hipòlit Monseny Gavaldà
Sr. Joaquim Enrech Garola

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior

2. Informació de l’Alcaldia

3. Esports. Ratificació dels decrets del regidor delegat de l'Àrea d’Esports, núm. 2016000896, 2016000900, 2016000902 i 2016000920 en relació a l’aprovació del compte justificatiu de distintes subvencions i encàrrecs a Reus Esport i Lleure, S.A.

4. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la pròrroga del contracte del servei de neteja dels edificis municipals i d'altres organismes dependents, Lot 1: Escoles i escoles bressol.
5. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Prendre raó de la subcontractació proposada per l'empresa adjudicatària, en relació al servei de neteja dels edificis municipals i d'altres organismes dependents, Lot 1: Escoles i escoles bressol.

6. Via Pública. Modificació de la catalogació de la tarifa de les zones blaves dels trams dels carrers Sant Joan, Jacint Barrau i Pr. Companys adjacents a l’antic Hospital.

Desenvolupament de la sessió

1. Aprovació acta sessió anterior

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment l'acta del dia 5 de febrer de 2016.

2. Informació de l’Alcaldia

No n'hi ha.

3. Esports. Ratificació dels decrets del regidor delegat de l'Àrea d’Esports, núm. 2016000896, 2016000900, 2016000902 i 2016000920 en relació a l’aprovació del compte justificatiu de distintes subvencions i encàrrecs a Reus Esport i Lleure, S.A.

- Decret del regidor delegat de l'Àrea d'Esports núm. 2016000896 de data 29 de gener de 2016.

"La Junta de Govern Local en sessió duta a terme el dia 25 de juliol de 2014 va aprovar l’encàrrec a Reus Esport i Lleure, SA, per a la realització i gestió del Parc de Nadal 2014-2015, d’acord amb el projecte presentat, amb una aportació municipal d'un import màxim de 85.000,00€, a imputar a les anualitats pressupostàries de 2014 i 2015 (corresponent a l’exercici 2014 la quantitat de 22.718,00 €, a càrrec de la partida pressupostària de l’Àrea d’Esports 310020-341200-44900, i a l'exercici 2015 la quantitat de 62.282,00 €).

Al respecte, ja estan fets els pagaments a Reus Esport i Lleure, SA, per uns imports de 22.718,00 € i 40.000,00 €.

Segons l'informe de Reus Esport i Lleure, SA, de data 9 de novembre de 2015, s’indica que el projecte indicat ha estat deficitari, suposant un increment de 18.707,79 €, indicant els motius pels quals no acompleix el pressupost inicial.

S’ha comprovat que la realització i execució del Parc de Nadal 2014-15 ha estat correctament justificada i que, per tant, es pot procedir al pagament per la part pendent prevista a la liquidació de 22.282,00 €, tal i com acredita l'informe favorable emès per la gerència de de data 30 de desembre de 2015.

Per tot l'exposat, HE RESOLT:

Primer. Aprovar el compte justificatiu presentat per l’entitat Reus Esport i Lleure, SA, amb relació a l’encàrrec per a la realització i gestió del Parc de Nadal 2014-2015, un import total de 137.566,71€.

Segon. Aprovar el reconeixement de l’obligació de 22.282,00€ a l’empresa municipal Reus Esport i Lleure, SA, amb CIF A43544626, i procedir al seu pagament.

Tercer. El previst en els apartats anteriors té efectes amb data 30 de desembre del 2015, d'acord amb el preveu la base 40 de les Bases d'Execució del Pressupost General de l'exercici 2015."

- Decret del regidor delegat de l'Àrea d'Esports núm. 2016000900 de data 29 de gener de 2016.

"Per acord de Junta de Govern Local de data 24 d’abril de 2015 es va aprovar el conveni entre l’Ajuntament de Reus i Reus Esport i Lleure SA per a la contractació i execució dels treballs i compra de materials necessaris per a les següents actuacions:

1. Actuacions d'urbanització, xarxa de sanejament per a la recollida i conducció de les aigües pluvials, condicionament i instal·lació de gespa artificial, sistema de reg i diversos elements de protecció, seguretat i mobiliari esportiu en l’espai annex al camp principal de les instal·lacions del Camp de Futbol Municipal La Pastoreta, per un import de 80.000,00 €.

2. Encarregar diversos projectes i posterior direcció d’obra, així com la realització de treballs previs per identificar l’abast d’algunes actuacions relacionades amb remodelació, actualització i ampliació de les instal·lacions del Pavelló Olímpic Municipal, l’Estadi Municipal i l’execució total o parcial d’aquestes obres per als Jocs del Mediterrani 2017, essent l’abast de l’encàrrec que ara es materialitza el següent:

Megafonia Estadi Municipal 14.000,00 €
Projecte de millores terreny de joc Estadi Municipal 6.000,00 €
Treballs previs de topografia 750,00 €
Treballs previs de desbrossat i obertura de cates 3.100,00 €
Projecte remodelació vestidors Pavelló Olímpic Municipal 7.800,00 €
Projecte instal·lacions remodelació vestidors 7.800,00 €
Projecte segona fase impermeabilització coberta Pavelló Olímpic Municipal 2.655,00 €
Projecte i direcció d’obra La Pastoreta 4.895,00 €
Assessorament tècnic vídeo pantalles 3.000,00 €
TOTAL ACTUACIONS IVA NO INCLÒS 50.000,00 €

El 28 d'abril de 2015 es va signar l'esmentat conveni entre ambdues parts.

Per acord de Junta de Govern Local de data 14 de desembre de 2015 es va aprovar l’addenda a aquest conveni, amb les següents clàusules:

«PRIMERA. MODIFICACIÓ DISTRIBUCIÓ IMPORT I ACTUACIONS INICIALS

La distribució de l’import inicial de 50.000,00 € i les actuacions previstes a l’encàrrec efectuat a Reus Esport i Lleure, SA, en el conveni signat el 28 d’abril de 2015, es modifiquen, incorporant el projecte bàsic de reforma de l’Estadi Municipal, finançat amb l’estalvi de 5.550,00 €, d’acord amb la previsió de liquidació de l’import inicial.

SEGONA. AMPLIACIÓ DE L’APORTACIÓ INICIAL

L’Ajuntament aporta a RELLSA l’import d’11.950,00 € (onze mil nou-cents cinquanta euros) en concepte de subvenció de capital, que amplia l’import inicial previst al conveni de data 28 d’abril de 2015, subscrit entre ambdues parts, per poder portar a terme les actuacions descrites en l’informe tècnic de RELLSA, de data 20 de novembre de 2015, en concret, el projecte executiu d’obra per a la reforma, urbanització i obres complementàries a l’Estadi municipal de Reus.

TERCERA. AMPLIACIÓ DEL TERMINI DE JUSTIFICACIÓ

El termini inicial per executar i liquidar el conveni i aquesta addenda queda ampliat fins al 19 de febrer de 2016.

QUARTA. VIGÈNCIA DE L’ADDENDA

Aquesta addenda serà vigent des del moment de la seva signatura. La resta d’acords continguts en el conveni signat el 28 d’abril de 2015 i que no siguin expressament modificats per aquesta addenda queden íntegrament vigents.»

REUS ESPORT I LLEURE SA, ha aportat la documentació justificativa dels costos suportats, els quals ascendeixen a la quantitat total de 152.015,09€ (és a dir, 10.065,09 € superior al previst), restant justificat en el mateix informe.

En l’informe favorable de gerència de data 30 de desembre de 2015 s’acredita que aquesta última actuació ha estat realitzada.

HE RESOLT:

Primer. Aprovar el compte justificatiu presentat per l’entitat Reus Esport i Lleure, S.A. per un total de 152.015,09€ en relació a la subvenció de capital concedida, per a la contractació i execució dels treballs i compra de materials necessaris per a les següents actuacions:

1. Actuacions d'urbanització, xarxa de sanejament per a la recollida i conducció de les aigües pluvials, condicionament i instal·lació de gespa artificial, sistema de reg i diversos elements de protecció, seguretat i mobiliari esportiu en l’espai annex al camp principal de les instal·lacions del Camp de Futbol Municipal La Pastoreta, per un import de 89.947,42 €.

2. Encarregar diversos projectes i posterior direcció d’obra, així com la realització de treballs previs per identificar l’abast d’algunes actuacions relacionades amb remodelació, actualització i ampliació de les instal·lacions del Pavelló Olímpic Municipal, l’Estadi Municipal i l’execució total o parcial d’aquestes obres per als Jocs del Mediterrani 2017, essent l’abast de l’encàrrec que ara es materialitza el següent:

Megafonia Estadi Municipal 13.780,90 €
Projecte de millores terreny de joc Estadi Municipal 5.800,00 €
Treballs previs de topografia 748,70 €
Treballs previs de desbrossat i obertura de cates 1.044,00 €
Projecte remodelació vestidors Pavelló Olímpic Municipal 7.800,00 €
Projecte instal·lacions remodelació vestidors 4.476,00 €
Projecte segona fase impermeabilització coberta Pavelló Olímpic Municipal 8.205,00 €
Projecte i direcció d’obra La Pastoreta 6.763,07 €
Assessorament tècnic vídeo pantalles 1.500,00 €
TOTAL ACTUACIONS IVA NO INCLÒS 50.117,67 €

3.- El projecte executiu d’obra per a la reforma, urbanització i obres complementàries a l’Estadi municipal de Reus per import de 11.950,00€.

Segon. Aprovar el reconeixement de l’obligació de 141.950,00€ a l’empresa municipal Reus Esport i Lleure, SA, amb CIF A43544626, i procedir al seu pagament.

Tercer. El previst als apartats anteriors té efectes amb data 30 de desembre del 2015, d'acord amb el preveu la base 40 de les Bases d'Execució del Pressupost General de l'exercici 2015."

- Decret del regidor delegat de l'Àrea d'Esports núm. 2016000902 de data 29 de gener de 2016.

"La Junta de Govern Local de data 12 d’abril de 2013 va encarregar a Reus Esport i Lleure, SA, la gestió inicial de l’organització del Campionat del Món de Patinatge Artístic Reus 2014.

Per Decret d'Alcaldia número 3094, de data 10 de juliol de 2013, d'avocació de competència i també d'aprovació del conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Reus i la Real Federación Española de Patinaje s'aprova la despesa plurianual d'acord amb les anualitats previstes a l'esmentat conveni, per un import de 5.000,00 €, amb càrrec al pressupost de l'exercici 2013, en concret, a la partida pressupostària de l'Àrea d'Esports 310020-341900-44900.

L'11 de juliol de 2013 l'Ajuntament de Reus va signar el conveni amb la Real Federación Española de Patinaje Artístico, essent l'objecte del mateix l'establiment del marc de col·laboració per a l'organització de l'esmentat campionat, a celebrar del 28 de setembre al 12 d'octubre de 2014.

La Junta de Govern Local en sessió duta a terme el dia 20 de juny de 2014 va aprovar l’encàrrec a Reus Esport i Lleure, SA, de l’execució del Campionat del Món de Patinatge Artístic Reus 2014, derivat dels compromisos adquirits per l’Ajuntament de Reus en virtut del darrer conveni esmentat, aprovant la despesa màxima inherent a l'esmentat encàrrec per un import de 30.000€, a càrrec de la partida pressupostària de l’Àrea d’Esports 310020-341900-44900.

Així mateix, entre els acords adoptats per la Junta de Govern Local el 20 de juny de 2014 s’incloïa el relatiu a la forma de pagament d'aquell import, de forma que s'establia que 27.000,00 € es pagarien, a compte, de manera immediata; així com que un cop finalitzat el campionat i, en tot cas, abans del 30 de març de 2015, Reus Esport i Lleure, SA, presentaria la pertinent memòria i la liquidació definitiva en base al dossier de la candidatura presentat, l’import de la qual es faria efectiva, un cop aprovada, en el termini de 30 dies de la seva presentació.

Al respecte, Reus Esport i Lleure, SA, ha presentat la liquidació del pressupost i certificat de la Real Federación Española de Patinaje, en la qual s’indica que en la reunió del Comitè Organitzador del Campionat del Món Reus 2014, realitzada el 13 de març de 2015 ,es va aprovar aquesta liquidació del pressupost, així com la memòria del campionat.

Vist l’informe favorable de gerència de Serveis Generals de data 30 de desembre de 2015.

Per tot l'exposat, HE RESOLT:

Primer. Aprovar el compte justificatiu presentat pel Comitè Organitzador del Campionat del Món de Patinatge Artístic Reus 2014, per un import total de 495.893,90€.

Segon. Aprovar el reconeixement de l’obligació de 3.000,00€, com a import a pagar en la liquidació a l’empresa municipal Reus Esport i Lleure, SA, amb CIF A43544626, i procedir al seu pagament.

Tercer. Els apartats anteriors tenen efectes amb data 30 de desembre del 2015, d'acord amb el preveu la base 40 de les Bases d'Execució del Pressupost General de l'exercici 2015."

- Decret del regidor delegat de l'Àrea d'Esports núm. 2016000920 de data 29 de gener de 2016.

"El 6 de juny de 2014 la Junta de Govern Local va resoldre encarregar a Reus Esport i Lleure, SA, tot un seguit d'actuacions i va aprovar el conveni corresponent. En aquest sentit, el 9 de juny de 2014 es va signar el Conveni entre l'Ajuntament de Reus i Reus Esport i Lleure, SA, relatiu a l'encàrrec a aquesta societat municipal de diverses actuacions d'adequació del pavelló olímpic municipal i altres instal·lacions esportives municipals, per un import màxim de 77.000,00 €. En concret:

1) L’actuació de la coberta central del Pavelló Olímpic Municipal per evitar les goteres.

2) La pintura i el material dels diferents treballs de pintura del Pavelló Olímpic Municipal, de l’Estadi Municipal, de les Piscines Municipals, del Camp de Futbol La Pastoreta, del Camp de Futbol del Districte V i del Camp de Futbol del Mas Iglesias.

3) La construcció i la instal·lació d’un tancament perimetral de la zona del bar del Camp de Futbol Municipal Mas Iglesias.

4) El material i els elements de muntatge necessaris per a: la construcció i la instal·lació de dos conjunts de xarxes parapilotes en els laterals de tribuna del Camp de Futbol La Pastoreta, com a mesura de seguretat; la construcció i la instal·lació d’una plataforma annexa al marcador del camp, d’acord a la normativa aplicada a la categoria nacional de competició de futbol americà, que es disputa en aquesta instal·lació esportiva, i la compra i la instal·lació d’elements complementaris a l’equip de megafonia.

5) La compra i la instal·lació d’un equip de megafonia al Camp de Futbol Municipal Reddis.

Per acord de la Junta de Govern Local de data 23 de desembre de 2014 es va aprovar l’ampliació de l’import inicial de 77.000,00 € previst en l'anterior conveni, per un import 27.518,06 €, per a la construcció i instal·lació d’un tancament perimetral a la zona del bar del Camp de Futbol Mas Iglesias; així com el text de l'addenda al conveni.

Per acord de la Junta de Govern Local de data 23 de desembre de 2014 es van encarregar a Reus Esport i Lleure, SA, noves actuacions relatives a l'adequació del pavelló olímpic municipal i altres instal·lacions esportives municipals adscrites a las societat, per un import de 12.792,10 €, amb el detall següent:

1) El canvi de les lluminàries de les faroles de l'espai exterior i de dins del recinte del pavelló olímpic municipal, per un import de 8.096,30 € (base imposable).

2) La compra i la instal·lació de filtres en diverses instal·lacions esportives municipals, per tal de complir la normativa de legionel·losi, segons revisió de l'ECA i l'informe del Departament de Salut Pública d'aquesta corporació, per un import de 4.695,80 € (base imposable).

Per decret número 4107 de data 14 d'abril de 2015 es va aprovar el compte justificatiu de les actuacions relatives al canvi de lluminàries de les faroles i a la compra i instal·lació de filtres (per complir la normativa de legionel·losi) aportat per Reus Esport i Lleure, SA, i es va aprovar el reconeixement de l'obligació de 12.754,54 €, amb relació a les darreres actuacions descrites.

Per decret número 4111 de 14 d’abril de 2015 es va aprovar parcialment el compte justificatiu de les actuacions de l'encàrrec fet per acord de la Junta de Govern Local de 6 de juny de 2014 (és a dir, l'actuació a la coberta central del pavelló i altres) i el reconeixement de l’obligació per un import total de 71.973,34€ i amb un romanent de 5.026,66€, amb relació a la subvenció de capital concedida per tal d’afrontar les despeses de diverses actuacions d’adequació del Pavelló Olímpic Municipal i altres instal·lacions esportives municipals (és a dir, per un import màxim de 77.000,00 €), en concret:

1) L’actuació de la coberta central del Pavelló Olímpic Municipal per evitar les goteres.
2) La pintura i material dels diferents treballs de pintura del Pavelló Olímpic Municipal, de l’Estadi Municipal, de les Piscines Municipals, del Camp de Futbol La Pastoreta, el Camp de Futbol del Districte V i del Camp de Futbol del Mas Iglesias.
3) L’adequació del Camp de Futbol La Pastoreta segons normativa aplicada a la categoria nacional de competició de futbol americà.
4) La compra i instal·lació d’un equip de megafonia al Camp de Futbol Municipal Reddis.

Restant pendent de justificar el tancament perimetral de la zona del bar del Camp de Futbol Mas Iglesias.

Segons l'informe de Reus Esport i Lleure, SA, de data 13 d’octubre de 2015, aquesta última actuació ha estat realitzada i, d’acord amb la clàusula quarta del conveni, Reus Esport i Lleure, SA, ha aportat la documentació justificativa dels costos suportats, els quals ascendeixen a la quantitat total de 31.653,80 €.

En l'informe emès per part de la gerència en data 30 de desembre de 2015 es posa de relleu que s’ha acomplert la finalitat establerta en la concessió de la subvenció, que està correctament justificada i que, per tant, es pot procedir al seu pagament.

Per tot l'exposat, HE RESOLT:

Primer. Aprovar el compte justificatiu presentat per l’entitat Reus Esport i Lleure, SA, amb relació a la subvenció de capital concedida, per tal d’afrontar les despeses de diverses actuacions d’adequació del Pavelló Olímpic Municipal i altres instal·lacions esportives municipals i, en concret, per a la construcció i instal·lació d’un tancament perimetral a la zona del bar del Camp de Futbol Mas Iglesias.

Segon. Aprovar la baixa dels sobrants de les operacions de disposició següents derivades de l’aprovació de la justificació del conveni inicial de data 9 de juny de 2014, segons el decret número 4111, de data 14 d’abril de 2015:

Operació AD 201500023676 per import de 3.315,77€
Operació AD 201500023679 per import de 1.710,89€

Tercer. Aprovar la baixa dels sobrants de les operacions de disposició següents derivades de l’aprovació de la justificació de l'addenda del conveni, de data 29 de desembre de 2014, segons el decret número 4107, de data 14 d’abril de 2015:

Operació AD 201500023677 per import de 0,01€
Operació AD 201500023681 per import de 37,55€

Quart. Aprovar el reconeixement de l'obligació de 31.653,80€ a l'empresa municipal RELLSA, amb CIF A43544626, dels quals 27.518,06€ corresponen a l'addenda del conveni inicial i 4.135,74€ als sobrants de les actuacions inicials, i procedir al seu pagament.

Cinquè. El previst en els apartats anteriors té efectes amb data 30 de desembre del 2015, d'acord amb el preveu la base 40 de les Bases d'Execució del Pressupost General de l'exercici 2015."

Sotmesa la ratificació dels anteriors decrets a votació, s'aprova per assentiment.

4. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la pròrroga del contracte del servei de neteja dels edificis municipals i d'altres organismes dependents, Lot 1: Escoles i escoles bressol.
"Atès que per Acord de Junta de Govern Local, de data 13 de desembre de 2013, es va adjudicar a l’empresa ISS FACILITY SERVICES SA la contractació del servei de neteja, del subministrament i/o reposició de material higiènic (lot1) de les escoles i escoles bressol, per la quantitat anual de 1.421.494,29€ (més l’IVA que li correspongui) corresponent al servei ordinari de neteja i els preus unitaris que resulten de la seva proposició econòmica de data 9.08.2013 pel que fa als serveis extraordinaris de neteja i al subministrament de materials higiènics.
Atès que en data 15.04.2014 es va formalitzar el corresponent contracte administratiu, encara que la data d'inici de les prestacions d’aquest contracte va ser amb efectes de l’01.05.2014.
Atès que per diligència del Secretari General de 4 de març de 2015 es va fer constar al contracte que s'ha pres coneixement del canvi de denominació de l’empresa ISS FACILITY SERVICES SAU, que ha passat a denominar-se ISS SOLUCIONES DE LIMPIEZA DIRECT SA, segons comunica en la instància presentada al registre d'entrada a l'Ajuntament de Reus, en data 27 de febrer de 2015.

Atès que en el pacte SEGON del referit contracte s’estipula que la durada inicial del contracte, d’acord amb els termes previstos a la clàusula D del plec i l’article 303 del TRLCSP, s’establia en un termini inicial de (2) dos anys a comptar des de la data d’inici de contracte indicada en el paràgraf anterior, i que aquest contracte es podrà prorrogar fins a dues (2) anualitats més, any per any, i per mutu acord de les parts, manifestat expressament abans de la finalització de la seva vigència inicial o de les seves pròrrogues.
Vist l'informe del coordinador, inspecció i control de data 25.01.2016, en el que posa de relleu la conveniència d’exercir la pròrroga de l’esmentat contracte.
Vista l’escrit presentat al registre general d’entrada de data 10.02.2016, per la Sra. Elisabet Vela, en nom i representació de l'empresa ISS SOLUCIONES DE LIMPIEZA DIRECT SA, per la qual posa de manifest la seva voluntat de prorrogar el referit contracte per una anualitat.

Vist el que disposa l’article 51, en relació a la disposició addicional segona, apartats segon i catorzè, del TRLCSP, i en virtut de les competències delegades en aquest òrgan de govern, que resulten de Decret de l’Alcaldia de data 15 de juny de 2015, S’ACORDA:

Primer.- Aprovar la pròrroga del contracte del servei de neteja dels edificis municipals i d'altres organismes dependents dependents (Lot 1: Escoles i escoles bressol), subscrit amb l'empresa ISS SOLUCIONES DE LIMPIEZA DIRECT SA, amb efectes del dia 01.05.2016.

Segon.- Notificar a l’empresa ISS SOLUCIONES DE LIMPIEZA DIRECT SA aquesta resolució.

Tercer.- ATORGAR el recursos legals pertinents."

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.
5. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Prendre raó de la subcontractació proposada per l'empresa adjudicatària, en relació al servei de neteja dels edificis municipals i d'altres organismes dependents, Lot 1: Escoles i escoles bressol.
"Atès que per Acord de Junta de Govern Local, de data 13 de desembre de 2013, es va adjudicar a l’empresa ISS FACILITY SERVICES SA la contractació del servei de neteja, del subministrament i/o reposició de material higiènic (lot1) de les escoles i escoles bressol, per la quantitat anual de 1.421.494,29€ (més l’IVA que li correspongui) corresponent al servei ordinari de neteja i els preus unitaris que resulten de la seva proposició econòmica de data 9.08.2013 pel que fa als serveis extraordinaris de neteja i al subministrament de materials higiènics.
Atès que en data 15.04.2014 es va formalitzar el corresponent contracte administratiu, encara que la data de les prestacions d’aquest contracte va ser amb efectes de l’01.05.2014.
Atès que per diligència del Secretari General de 4 de març de 2015 es va fer constar al contracte que s'ha pres coneixement del canvi de denominació de l’empresa ISS FACILITY SERVICES SAU, que ha passat a denominar-se ISS SOLUCIONES DE LIMPIEZA DIRECT SA, segons comunica en la instància presentada al registre d'entrada a l'Ajuntament de Reus, en data 27 de febrer de 2015.
Vista la instància presentada en data 11 de novembre de 2015, per part de l'empresa ISS SOLUCIONES DE LIMPIEZA DIRECT SA, per la qual demana autorització per tal de poder subcontractar a l'empresa GELIM SA un 5,56 % de l'import d'adjudicació del contracte de referència.
Vist l'informe de data 20 de novembre de 2015, del coordinador, inspecció i control, sobre la subcontractació de referència.
Vist l’informe jurídic de data 14 de desembre de 2015 del Cap del Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni, emès també en relació a la subcontractació esmentada.
Vist el que disposa l'article 227 del Reial Decret Legislatiu, 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic (en endavant, TRLCSP), en relació a les subcontractacions, i en especial, el seu apartat segon lletra b), en el sentit que cal justificar suficientment l'aptitud del subcontractista per executar la part de la prestació del contracte que es vol subcontractar, per referència a elements tècnics i humans dels que disposa i a la seva experiència. En el cas que el subcontractista tingués la classificació adequada per a realitzar la part del contracte objecte de la subcontractació, la comunicació d'aquesta circumstància eximirà al contractista de la necessitat de justificar l'aptitud del subcontractista.
Vist que per Decret número 2015014042 de l'Alcaldia de data 29 de desembre de 2015, es va requerir a l'empresa adjudicatària, ISS SOLUCIONES DE LIMPIEZA DIRECT SA, per tal que justifiqués suficientment l'aptitud del subcontractista (empresa GELIM SA) per executar la part de la prestació del contracte que es vol subcontractar, per referència a elements tècnics i humans dels que disposa i a la seva experiència, o bé, aportés la classificació adequada per a realitzar la part del contracte objecte de la subcontractació.
Vist que en data 20 de gener de 2016 l'empresa ISS SOLUCIONES DE LIMPIEZA DIRECT SA, ha presentat escrit en el Registre d'entrada de l'Ajuntament de Reus número 2015002795, adjuntant la documentació justificativa de la classificació empresarial corresponent a l'empresa subcontractista (GELIM SA).
Vist l'informe del Coordinador, inspecció i control de data 29 de gener de 2016.

Vist el que disposa l’article 51, en relació a la disposició addicional segona, apartats segon i catorzè, del TRLCSP, i en virtut de les competències delegades en aquest òrgan de govern, que resulten de Decret de l’Alcaldia de data 15 de juny de 2015, S’ACORDA:

Primer.-Prendre raó de la subcontractació amb l'empresa GELIM SA proposada per l'empresa ISS SOLUCIONES DE LIMPIEZA DIRECT SA, en relació al servei de neteja dels edificis municipals i d'altres organismes dependents, Lot 1: escoles i escoles bressol, per executar la part de la prestació del contracte que es vol subcontractar.

Segon.- Notificar a l’empresa ISS SOLUCIONES DE LIMPIEZA DIRECT SA aquesta resolució."
Tercer.- Atorgar el recursos legals pertinents."
Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.
6. Via Pública. Modificació de la catalogació de la tarifa de les zones blaves dels trams dels carrers Sant Joan, Jacint Barrau i Pr. Companys adjacents a l’antic Hospital.

"Atès que el Sr. Josep Mª Adserà Vergés, en nom i representació de Reus Mobilitat i Serveis S.A., ha presentat escrit al registre general d'entrada de l'Ajuntament de Reus en data 25 de gener de 2016, en el que exposa que "per tal d’ajustar les tarifes de zona blava a la demanda i necessitats actuals d’aparcament de la zona adjacent a l’antic Hospital de Sant Joan de Reus, es considera convenient la modificació de la catalogació dels trams dels carrers Sant Joan, Jacint Barrau i Pr. Companys adjacents a l’antic Hospital, actualment zona A com a zona B”, alhora que també adjunta el plànol indicatiu de la superfície on es sol·licita el canvi de tarifa de zona blava.

Vist que segons l’informe jurídic “no hi ha cap inconvenient legal per produir-se un canvi en la catalogació de la tarifa de les zones blaves dels esmentats carrers, els quals, segons es determina en l’ordenança fiscal número 18, es requereix l’acord de la Junta de Govern Local”.

Vist que segons l’ordenança fiscal número 18, reguladora de les taxes per utilització o aprofitament del vol, sòl i subsòl de la via pública, en el seu article 6è apartat tercer, disposa que “per a l’aplicació de les tarifes per l’estacionament de vehicles de tracció mecànica en les vies públiques, o terrenys d’ús públic, aquelles s’estableixen per zones. La inclusió o exclusió de cada vial en una zona determinada, requerirà l’acord de la Junta de Govern Local”
Per acord de Junta de Govern Local de 19 de febrer de 2016, S’ACORDA:

Primer. Autoritzar a Reus Mobilitat i Serveis S.A. la modificació de la catalogació de la tarifa de les zones blaves dels trams dels carrers Sant Joan, Jacint Barrau i Pr. Companys adjacents a l’antic Hospital, actualment zona A com a zona B.

Segon. Notificar a Reus Mobilitat i Serveis SA el present acord"

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

Assumptes sobrevinguts

No n'hi ha.

I, sense més assumptes a tractar s'aixeca la sessió de la qual, com a secretari, estenc aquesta acta amb el vistiplau del Molt Il·lustre Sr. Alcalde.

L’ alcalde El secretari general

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.