Junta de Govern Local 2016-05-13

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 02/06/2024
E.g., 02/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 13/05/2016

ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL
ORDINÀRIA DE REUS

Núm.: 08/2016

Caràcter: ordinària
Data: 13/05/2016
Horari: 09:15h a 09:25h
Lloc: Palau Municipal

Hi assisteixen:

Sr. Carles Pellicer Punyed, alcalde-president
Sr. Marc Arza Nolla
Sr. Joaquim Enrech Garola
Sra. Montserrat Caelles Bertran
Sr. Jordi Cervera Martínez
Sr. Daniel Rubio Angosto
Sra. Montserrat Flores Juanpere

Sr. Josep Maria Sabaté Vidal, secretari en funcions
Sr. Josep Jaume Mateu Bea, viceinterventor

S'ha excusat:

Sra. Montserrat Vilella Cuadrada

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior

2. Informació de l’Alcaldia

3. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del compte de liquidació definitiva del Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, del polígon IV del sector G.1 "Mas Iglesias" i aprovació de la dissolució de la Junta de Compensació.

4. Gestió Econòmica i Pressupostària. Donar compte dels decrets del regidor delegat de l’Àrea d’Hisenda i Recursos Generals núm. 2016004168 i 2016004333, en relació a l’aprovació de factures, certificacions d’obres, serveis i subministraments.
Desenvolupament de la sessió

1. Aprovació acta sessió anterior

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment l'acta del dia 29 d'abril de 2016.

2. Informació de l’Alcaldia

El Sr. Pellicer informa de:

- La seva assistència a la Nit Empresarial de la CEPTA a l'Auditori de Salou.

- La seva assistència al Sopar solidari CTT Ganxets de Reus a l'Hotel NH Ciutat de Reus.

- Del lliurament de premis i obertura del LXIX Concurs d'Exposició de Roses al Centre de Lectura.

- De la seva assistència a la Fira Tastet de Ciència a la Plaça de l'Univers.

- De la rebuda institucional de l'equip Bicipark de Reus, participant a la XI Titan Desert.

- La seva assistència al concert "Fem Coral" al Pavelló Olímpic Municipal.

- La reunió amb el Sr. Ricard Font, secretari d'Infraestructures i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya.

- La seva assistència a la inauguració oficial de "Trapezi 2016" al Centre d'Art Cal Massó.

3. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del compte de liquidació definitiva del Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, del polígon IV del sector G.1 "Mas Iglesias" i aprovació de la dissolució de la Junta de Compensació.

“Atès que en data 17 de juliol del 2013, el Sr. Francesc Xavier Martín Vidal, en nom de la Junta de Compensació del polígon IV del sector G.1 “Mas Iglesias”, va sol·licitar l’aprovació del compte de liquidació definitiva del projecte de reparcel·lació i l'aprovació de la dissolució de la Junta de Compensació, de conformitat amb l'acord adoptat per l'Assemblea General Extraordinària de la Junta de Compensació de data 9 de maig de 2013.

Atès que per acord adoptat per la Junta de Govern Local d'aquest Ajuntament, en data 6 de juny de 2014, es va aprovar inicialment, amb condicions, el compte de liquidació definitiva de l'esmentat Projecte de reparcel·lació, amb un import total de 7.182.531,74 € (sense IVA), i es va concedir audiència a les persones interessades durant el termini d'un mes, amb citació personal, perquè s’hi poguessin formular les al·legacions que s’estimessin pertinents.

Atès que un cop transcorregut aquest termini d'audiència no s'ha formulat al·legacions.

Vist l'escrit presentat en data 27 d'agost de 2014 pel representant legal de la Junta de Compensació, per la qual aporta documentació addicional explicativa en resposta a les condicions establertes a l'acord d'aprovació inicial.

Vist el l'informe de l'Interventor General de Fons d'aquest Ajuntament de 18 d'abril de 2016 del que es desprèn que les observacions que es posaven de manifest al seu anterior informe de 21 de maig de 2014 han estat esmenades amb la presentació per part de la Junta de Compensació de les corresponents factures i abonaments que ja s'han comptabilitzat per part de l'Ajuntament.

Atès que la Junta de Govern Local d'aquest Ajuntament, en sessió de 9 de juliol de 2010, va acordar rebre les obres d'urbanització i que en data 1 de març de 2012 es va procedir a la signatura de l'acta de recepció.

Vist l’establert a l’article 162 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, pel que fa a la liquidació definitiva de la reparcel·lació, i el que disposa, quant a la dissolució de les juntes de compensació, l’article 131.3 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, i l’article 195 del citat Reglament de la Llei d'urbanisme.

Per tot l'exposat, i en ús de la competència delegada pel Decret d'alcaldia de data 15 de juny de 2015 (BOPT núm. 148, de 27/6/2015), s'acorda:

Primer. Aprovar definitivament el compte de liquidació definitiva del Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, del polígon IV del sector G.1 "Mas Iglesias", formulat per la Junta de compensació.

Segon. Aprovar la dissolució de la Junta de Compensació del polígon IV del sector G.1 "Mas Iglesias".

Tercer. Trametre aquest acord al Registre d’Entitats Urbanístiques Col·laboradores, als efectes que es practiqui la inscripció corresponent.”

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

4. Gestió Econòmica i Pressupostària. Donar compte dels decrets del regidor delegat de l’Àrea d’Hisenda i Recursos Generals núm. 2016004168 i 2016004333, en relació a l’aprovació de factures, certificacions d’obres, serveis i subministraments.

Es dóna compte dels decrets següents:

- Decret del regidor delegat de l’Àrea d’Hisenda i Recursos Generals núm. 2016004168 de data 19-04-2016:

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l’expedient núm. 02F/2016, per un import de 1.636.247,38€ (un milió sis-cents trenta-sis mil dos-cents quaranta-set euros amb trenta-vuit cèntims).

Vist el Decret de l’Alcaldia núm. 2016002499 de data 3 de març de 2016 (BOPT núm. 47de data 9 de març de 2016), de delegació de competències a la Regidoria delegada de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a l'aprovació de factures i certificacions d’obres, serveis i subministraments, donant-se compte mensualment a la Junta de Govern local.

HE RESOLT:

Aprovar les despeses en concepte corresponent a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l’expedient núm. 02F/2016, per un import de 1.636.247,38€ (un milió sis-cents trenta-sis mil dos-cents quaranta-set euros amb trenta-vuit cèntims), amb càrrec al pressupost de l’exercici 2016 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

- Decret del regidor delegat de l’Àrea d’Hisenda i Recursos Generals núm. 2016014333 de data 26-04-2016:

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l’expedient núm. 03F/2016, per un import de 850.199,04€ (vuit- cents cinquanta mil cent noranta-nou euros amb quatre cèntims).

Vist el Decret de l’Alcaldia núm. 2016002499 de data 3 de març de 2016 (BOPT núm. 47 de data 9 de març de 2016), de delegació de competències a la Regidoria delegada de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a

l'aprovació de factures i certificacions d’obres, serveis i subministraments, donant-se compte mensualment a la Junta de Govern local.

HE RESOLT:

Aprovar les despeses en concepte corresponent a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l’expedient núm. 03F/2016, per un import de 850.199,04€ (vuit-cents cinquanta mil cent noranta-nou euros amb quatre cèntims), amb càrrec al pressupost de l’exercici 2016 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

Els membres de la Junta de Govern Local es donen per assabentats dels anteriors decrets.

Assumptes sobrevinguts

No n'hi ha.

I, sense més assumptes a tractar s'aixeca la sessió de la qual, com a secretari en funcions, estenc aquesta acta amb el vistiplau del Molt Il·lustre Sr. Alcalde.

L’ alcalde El secretari en funcions

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.