Junta de Govern Local 2016-12-16

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 30/04/2024
E.g., 30/04/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 16/12/2016

ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL
ORDINÀRIA DE REUS

Núm.: 19/2016

Caràcter: ordinària
Data: 16/12/2016
Horari: 09:25h a 09:38h
Lloc: Palau Municipal

Hi assisteixen:

Sr. Carles Pellicer Punyed, alcalde-president

Sr. Hipòlit Monseny Gavaldà
Sr. Jordi Cervera Martínez
Sr. Marc Arza Nolla
Sr. Joaquim Enrech Garola
Sra. Montserrat Caelles Bertran
Sr. Daniel Rubio Angosto
Sra. Montserrat Flores Juanpere

Sr. Josep Maria Sabaté Vidal, secretari en funcions

S'han excusat:

Sra. Montserrat Vilella Cuadrada
Sra. Noemi Llauradó Sans

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior

2. Informació de l’Alcaldia

3. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la pròrroga del contracte del servei d’assegurança d’assistència sanitària del personal de l’Ajuntament de Reus i organismes autònoms dependents.

4. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Adjudicació del servei de neteja de les dependències de Reus Esport i Lleure SA (RELLSA), «Lot B» i les dependències de Serveis Funeraris Reus i Baix Camp divisió operativa de Reus Serveis Municipals SA «Lot C».

5. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del projecte d'urbanització de l'Àrea 4.66 «Carrer Miami», promogut per OVIAN PROJECTES I ASSESSORAMENT IMMOBILIARI, SL.

6. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’Àrea 4.66 "Carrer Miami", promogut per OVIAN PROJECTES I ASSESSORAMENT IMMOBILIARI, SL.

7. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del projecte d'urbanització del Pla de millora urbana de l'Àrea 6.1 «Mas Mainer» promogut per Unifamiliar Sant Jordi, SL.

Assumptes sobrevinguts

Desenvolupament de la sessió

Oberta la sessió, la presidència proposa, i així s'acorda per unanimitat, declarar d'urgència el següent assumpte per a ser inclòs a l'ordre del dia:

8. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte d'urbanització prolongació del carrer Pintor Joaquim Mir, promogut per ATRIKUM, SL.

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior

S'aprova, per unanimitat, l'acta del dia 25 de novembre de 2016

2. Informació de l’Alcaldia

El senyor Pellicer informa del següent:

De la participació de Reus en "El Gran Recapte" del Banc d'Aliments de Catalunya.

De la inauguració dels "Jocs Special Olympics" al Teatre de la Xina de Port Aventura World.

De la "25a Nit del Comerç i Turisme de Reus" que va tenir lloc al al restaurant "Vermut Rofes".

De l'acte de reconeixement dels "7 Tresors del Patrimoni Cultural de Reus" en el qual s'han lliurat els diplomes acreditatius a les persones o entitats representants d'aquests elements culturals i que s'ha portat a terme a l'auditori del Palau Bofarull de la Diputació de Tarragona.

Sobre l'acte de jubilacions d'aquest any 2016.

De la visita institucional a l'Ajuntament de Reus del Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont.

De la celebració del 130è aniversari de la fundació de la Cambra de Comerç de Reus amb un acte solemne realitzat al Teatre Fortuny de Reus i que ha estat presidit pel president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont.

3. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la pròrroga del contracte del servei d’assegurança d’assistència sanitària del personal de l’Ajuntament de Reus i organismes autònoms dependents.
"Atès que per Decret d’avocació de l’Alcaldia número 4646, de data 17.11.2010, es va adjudicar a l'empresa ASISA ASSISTENCIA SANITARIA INTERPROVINCIAL DE SEGUROS SA, el servei d’assegurança d'assistència sanitària del personal de l'Ajuntament de Reus i Organismes Autònoms dependents.
Atès que en data 01.12.2010 es va formalitzar el corresponent contracte administratiu amb l’esmentada empresa.
Atès que segons el pacte segon del referit contracte, la durada del servei s'estableix per un termini inicial de dos anys, a partir del dia 1 de gener de 2011, amb la possibilitat de prorrogar-lo anualment de mutu acord de les parts. La durada total del contracte, incloses les pròrrogues, no podrà excedir dels deu anys, i que el contracte pot denunciar-se per qualsevol de les parts amb 2 mesos d'antelació a cada venciment anual sense perjudici de les causes de resolució que legalment operin.
Vist l’informe emès pel Cap del Departament de Recursos Humans de data 25.10.2016, comunicant la conformitat a la pròrroga de l’esmentat contracte.
Vist que l’empresa adjudicatària ASISA ASSISTENCIA SANITARIA INTERPROVINCIAL DE SEGUROS SA, en data 28.11.2016 ha presentat escrit manifestant també la seva conformitat a la pròrroga.
Atès que per Acord del Ple de la Corporació de data 28.12.2015 es va aprovar la darrera pròrroga del contracte de referència, amb efectes des del dia 01.01.2016.
Vist el que estableix la Disposició transitòria primera del RDL 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de Contractes del Sector Públic (en endavant, TRLCSP) en el sentit que els expedients de contractació iniciats abans de l’entrada en vigor del TRLCSP, es regiran per la normativa anterior, que en aquest cas és la Llei 30/2007, de 30 d’octubre, de Contractes del Sector Públic.

Vist el que disposa l'article 51, en relació a la disposició addicional segona apartat primer i catorze del TRLCSP; i en virtut de les competències delegades en aquest òrgan de govern, que resulten de Decret de l'Alcaldia de data 15 de juny de 2015, publicat al BOP de Tarragona número 148, del dia 27.06.2015 s'acorda:
Primer. Aprovar la pròrroga del contracte consistent en el servei d’assegurança d’assistència sanitària del personal de l’Ajuntament de Reus i organismes autònoms depenents, per un període d’un any, amb efectes des del dia 1 de gener de 2017."

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

4. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Adjudicació del servei de neteja de les dependències de Reus Esport i Lleure SA (RELLSA), «Lot B» i les dependències de Serveis Funeraris Reus i Baix Camp divisió operativa de Reus Serveis Municipals SA «Lot C».

"Atès que per Acord de la Junta de Govern Local de data 22 d'abril de 2016 es va aprovar el plec de clàusules administratives i tècniques particulars que havia de regir la contractació del servei de neteja dels centres i dependències municipals, de les dependències de Reus Esport i Lleure SA (RELLSA) de les dependències de Serveis Funeraris Reus i Baix Camp divisió operativa de Reus Serveis Municipals SA i es desglossà l'objecte del contracte en els següents lots:

Lot A: Edificis i dependències municipals,
Lot B: Edificis i dependències esportives de Reus Esport i Lleure SA «RELLSA».
Lot C: Edificis i dependències de Serveis Funeraris Reus i Baix Camp divisió operativa de Reus Serveis Municipals SA.

Atès que el valor estimat del contracte, calculat conforme a l'article 88 del TRLCSP és el que es detalla en el quadre següent:

Atès que el pressupost anual de licitació (despesa màxima anual estimada) és de 993.299,54 euros (més l’IVA que li correspongui), d’acord amb el següent desglòs:
Lot A Edificis i dependències municipals
Ajuntament servei ordinari 513.475,52€
Ajuntament serveis extraordinaris 20.661,16€
Organismes Autònoms servei ordinari 114.818,72€
Organismes Autònoms serveis extraordinàries 10.824,69€
Subministrament material higiènic total lot 27.272,73€
Institut Municipal de formació i Empresa «IMFE» servei ordinari 38.870,70€
Institut Municipal de formació i Empresa «IMFE» servei extraordinari 1.652,89€
Agencia de Promoció de Ciutat servei ordinari 27.863,64€
Agencia de Promoció de Ciutat servei extraordinari 5.702,48€
Institut de Puericultura Dr. Frias servei ordinari 8.252,07€
Institut de Puericultura Dr. Frias servei extraordinari 0,00€
Institut Municipal de Museus servei ordinari 18.176,65€
Institut Municipal de Museus servei extraordinari 890,91€
Institut Municipal d'Acció Cultural servei ordinari 21.655,66€
Institut Municipal d'Acció Cultural servei extraordinari 2578,41€
Total Lot A 687.052,82€

Lot B Edificis i dependències esportives RELLSA
Servei ordinari de neteja 221.000,00€
Serveis extraordinaris 18.000,00€
Subministrament material higiènic 5.000,00€
Total Lot B 244.000,00€

Lot C Edificis i dependències Serveis Funeraris Reus i Baix Camp divisió operativa de Reus Serveis Municipals SA
Servei ordinari de neteja 53.373,38€
Serveis extraordinaris 5.373,34€
Subministrament material higiènic 3.500,00€
Total Lot C 62.246,72€

Atès que es contracta mitjançant procediment obert, subjecte a regularització harmonitzada, de conformitat amb el que disposen els articles 16, 150 i 157 a 161 del TRLCSP i caràcter ordinari i amb varis criteris d'adjudicació.

Atès que a aquesta licitació, s'han presentat les empreses CLANSER SA (Lot A, B i C), ILUNION LIMPIEZA Y MEDIO AMBIENTE SA (Lot B i C) i l'empresa MABE 2004 SL (Lot B i C).

Atès que en data 20 de juny de 2016, la mesa de contractació va procedir a la qualificació de la documentació general (sobre «A»), presentada pels licitadors.

Atès que en data 28 de juliol de 2016, la mesa de contractació va procedir a l'obertura dels sobres “B” que contenien la documentació a valorar mitjançant criteris d’adjudicació basats en judicis de valor.

Atès que en data 13 de setembre de 2016, la mesa de contractació va procedir a donar compte del resultat de la valoració de la documentació a valorar mitjançant criteris d'adjudicació basats en judicis de valor presentada per les empreses licitadores, segons informe tècnic valoratiu conjunt emès pel Coordinador, Inspecció i Control de l’Ajuntament de Reus, la Cap d’Administració i Comptabilitat de RELLSA i la Directora de la divisió de Serveis Funeraris Reus i Baix Camp de REUS SERVEIS MUNICIPALS SA, de data 7 de setembre de 2016, i es va procedir a l'obertura dels sobres «C» (documentació a valorar mitjançant criteris objectius quantificables de forma automàtica).

Atès que en reunió de la mesa de contractació duta a terme el dia 21 d'octubre de 2016 es va procedir a donar compte de l'informe de valoració final de les ofertes presentades per aquesta licitació, emès per la Cap d’Administració i Comptabilitat de RELLSA (Lot B) i la Directora de la divisió de Serveis Funeraris Reus i Baix Camp de REUS SERVEIS MUNICIPALS SA (Lot C) de data 27 de setembre de 2016, i en el qual es fa constar que l'empresa CLANSER SA presenta una oferta que supera l'import de licitació, pel que fa al «Lot C» i la mesa de contractació va determinar que l'esmentada empresa havia de ser exclosa de la licitació.

Atès que la mesa de contractació, a la vista del referit informe, proposa que s’adjudiqui el «Lot B: Edificis i dependències esportives de Reus Esport i Lleure SA «RELLSA» i el «Lot C: Edificis i dependències de Serveis Funeraris Reus i Baix Camp divisió operativa de Reus Serveis Municipals SA» a l’empresa ILUNION LIMPIEZA Y MEDIO AMBIENTE SA, per considerar-la l'oferta econòmicament més avantatjosa per a l'Ajuntament de Reus.

Atès que les característiques i avantatges de la proposició de l'adjudicatari determinats de la seva selecció, en relació al «Lot B Edificis i dependències RELLSA» i tanmateix el «Lot C Edificis i dependències de Serveis Funeraris Reus i Baix Camp divisió operativa de Reus Serveis Municipals SA» són:

• El sistema de fitxatge que s'ofereix és per geolocalització, el més fiable de tots.
• Pel que fa a la implantació del serveis ofereix inferior a un mes.

• La plataforma online que consta a l'oferta s'anomena Z-TRACER i s'hi accedeix via web, mitjançant usuari i contrasenya; permet consultar horaris, incidències, geolocalització del treballador i alarmes, a més d'obtindre informe històrics.El detall de funcionament queda ben especificat a l'oferta amb textos explicatius i imatge de les pantalles de l'aplicació.

• El tractament de terres de l'oferta dobla la freqüència demanada al plec.
• Presenta una rebaixa del 4% sobre el preu de sortida dels serveis ordinaris.

Atès que per Decret número 2016027552 del Regidor delegat d'Hisenda i Recursos Generals, de data 2 de novembre de 2016, es va fer el requeriment previ a l'empresa ILUNION LIPIEZA Y MEDIO AMBIENTE SA , per tal que presentés la documentació que disposa la clàusula catorzena del plec de clàusules administratives i tècniques particulars, i les garanties definitives equivalents al 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs) corresponent als dos anys de vigència inicial del contracte per un import de 23.516,00€ pel «Lot B: Edificis i dependències esportives de Reus Esport i Lleure SA «RELLSA» i un import de 6.011,78€ pel «Lot C: Edificis i dependències de Serveis Funeraris Reus i Baix Camp divisió operativa de Reus Serveis Municipals SA»

Atès que en el termini concedit a l'empresa ILUNION LIPIEZA Y MEDIO AMBIENTE SA, aquesta ha presentat la documentació requerida i ha dipositat les garanties pels imports de 23.516,00€ pel Lot «B» i un import de 6.011,78€ pel Lot «C» en data 19 d'octubre de 2016.

Atès que en data 30 de novembre de 2016, la mesa de contractació va procedir a la qualificació de la documentació presentada per l'empresa ILUNION LIPIEZA Y MEDIO AMBIENTE SA , la qual ha constituït les garanties definitives i ha acreditat la personalitat, capacitat i solvència econòmica i financera i tècnica o professional, per a contractar assenyalada a la clàusula catorzena del plec de clàusules administratives i tècniques particulars.

Vist el que disposa l'article 51, en relació a la disposició addicional segona apartat primer i catorze del TRLCSP; i en virtut de les competències delegades en aquest òrgan de govern, que resulten de Decret de l'Alcaldia de data 15 de juny de 2015, publicat al BOP de Tarragona número 148, del dia 27.06.2015 s'acorda:
Primer. Excloure de la licitació a l'empresa CLASER SA en relació al «Lot C Edificis i dependències de Serveis Funeraris Reus i Baix Camp divisió operativa de Reus Serveis Municipals SA» pels motius expressats en la part expositiva del present acord.

Segon. Adjudicar a l'empresa ILUNION LIPIEZA Y MEDIO AMBIENTE SA el servei de neteja del «Lot B: Edificis i dependències esportives de Reus Esport i Lleure SA «RELLSA» i del «Lot C: Edificis i dependències de Serveis Funeraris Reus i Baix Camp divisió operativa de Reus Serveis Municipals SA» segons els preus que consten a les seves corresponents ofertes econòmiques corresponents de data 13 de juny de 2016.

Tercer. Notificar el present acord als licitadors que han participar en la licitació, i publicar-lo al perfil del contractant de l'Ajuntament de Reus.

Quart. Formalitzar el contracte administratiu un cop transcorregut el termini de 15 dies hàbils des de que es remeti a les empreses licitadores la notificació de l'adjudicació.

A aquest efecte es requerirà a l’empresa adjudicatària per a què formalitzi el contracte en un termini no superior a cinc dies a comptar del següent a aquell en què hagi rebut el requeriment, una vegada transcorregut el termini previst en el paràgraf anterior sense que s’hagi interposat recurs especial en matèria de contractació que porti aparellada la suspensió de la formalització o que l’òrgan competent per a la resolució del recurs hagi aixecat la suspensió.
Cinquè. Publicar l'anunci de la seva formalització del contracte en el perfil del contractant i en els butlletins oficials corresponents, a l'empara del que disposa l'article 154 de la TRLCSP. "

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

5. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del projecte d'urbanització de l'Àrea 4.66 «Carrer Miami», promogut per OVIAN PROJECTES I ASSESSORAMENT IMMOBILIARI, SL.

"Vist l’acord adoptat per la Junta de Govern Local d’aquest Ajuntament en sessió de data 9 de setembre de 2016, mitjançant el qual es va aprovar inicialment el Projecte d'urbanització de l'Àrea 4.66 «Carrer Miami», promogut per OVIAN PROJECTES I ASSESSORAMENT IMMOBILIARI, SL, condicionat a resoldre les qüestions indicades al promotor per Aigües de Reus referents a les xarxes d'aigua i de sanejament i a obtenir els corresponents certificats de conformitat i de suficiència d'ambdues xarxes.

Atès que l'esmentat projecte d'urbanització ha estat sotmès a informació pública per un termini d'un mes mitjançant edictes de convocatòria d'aquesta publicats al al diari El Punt Avui del 28 de setembre de 2016, al BOP de Tarragona núm. 186, de 29 de setembre de 2016, i també al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament, així com també ha estat concedida audiència a les persones interessades, amb citació personal, sense que s'hagin formulat al·legacions.

Vistos els escrits tramesos per les diferents companyies de subministrament.

Vist els nous exemplars del projecte d’urbanització, presentats l'11 i el 15 de novembre de 2016 a fi de donar compliment a les determinacions resultants de l’aprovació inicial i de les indicacions de les companyies de subministrament.

Vist l'informe favorable emès en data 1 de desembre de 2016 pel Servei d'Enginyeria d'aquest Ajuntament, amb el qual s'adjunta també els certificats de conformitat i suficiència de les xarxes d'abastament i de sanejament emesos per Aigües de Reus.

D'acord amb l'establert a l’art. 89.6 en relació al 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, i en ús de la competència delegada pel Decret d'alcaldia de data 15 de juny de 2015 (BOPT núm. 148, de 27/6/2015), s'acorda:

Primer. Aprovar definitivament el Projecte d'urbanització de l'Àrea 4.66 «Carrer Miami», promogut per OVIAN PROJECTES I ASSESSORAMENT IMMOBILIARI, SL.

Segon. Manifestar a OVIAN PROJECTES I ASSESSORAMENT IMMOBILIARI, SL que, d'acord amb el que estableixen els articles 106.3 i 107.3 del Text refós de la Llei d’urbanisme, disposa del termini d'un any a comptar des del dia següent al de la notificació d’aquest acord, per assegurar l’obligació d’urbanitzar mitjançant la constitució de la garantia corresponent, per l’import del 12% del valor de les obres d’urbanització, amb l'advertiment que la seva formalització és requisit previ per a la publicació de l’acord d’aprovació definitiva al Butlletí Oficial de la Província i condició d’eficàcia de la seva executivitat."

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

6. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’Àrea 4.66 "Carrer Miami", promogut per OVIAN PROJECTES I ASSESSORAMENT IMMOBILIARI, SL.

"Vist l’acord adoptat per la Junta de Govern Local d’aquest Ajuntament en sessió de data 10 de juny de 2016, mitjançant el qual es va aprovar inicialment, condicionat, el Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’Àrea 4.66 “Carrer Miami", promogut OVIAN PROJECTES I ASSESSORAMENT IMMOBLIARI, SL.

Atès que l'esmentat projecte de reparcel·lació ha estat sotmès a informació pública per un termini d'un mes mitjançant edictes de convocatòria d'aquesta publicats al al diari El Punt Avui del 22 de juny de 2016, al BOP de Tarragona núm. 122, de 28 de juny de 2016, i també al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament, així com també ha estat concedida audiència a les persones interessades, amb citació personal, sense que s'hagin formulat al·legacions.

Vistos els nous exemplars de l'esmentat projecte de reparcel·lació, presentats en data 11 i 15 de novembre de 2016 a l'objecte de donar compliment a les prescripcions indicades en l'acord d'aprovació inicial.

Vistos els nous informes emesos al respecte pel tècnic de Serveis Territorials i per l'arquitecte cap de Servei d'Urbanisme, de dates 18 de novembre de 2016 i 22 de novembre de 2016, respectivament.

Atès que el projecte preveu substituir la cessió de sòl necessari per a edificar el sostre corresponent al 10% d’aprofitament urbanístic de l’àmbit per l’equivalent del seu valor econòmic, possibilitat prevista a l’article 43, apartat 3, del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, si resulta materialment impossible individualitzar en una parcel·la urbanística l'aprofitament que s'ha de cedir, tal i com es justifica en el projecte.

A l’empara de l’article 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d’Urbanisme, i disposicions reglamentàries concordants; i en ús de la competència delegada pel Decret d’alcaldia de data 15 de juny de 2015 (BOPT núm. 148, de 27/06/2015), s'acorda:

Primer. Aprovar definitivament el Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’àrea 4.66 "Carrer Miami", promogut per OVIAN PROJECTES I ASSESSORAMENT IMMOBILIARI, SL.

Segon. Condicionar la publicació d’aquesta aprovació definitiva al Butlletí Oficial de la Província i conseqüent executivitat, a l’ingrés de trenta-un mil dos-cents vint-i-cinc euros (31.225,00 €), com a substitució de la cessió de sòl amb aprofitament urbanístic necessari per a edificar el sostre corresponent al 10% d’aprofitament urbanístic del sector que, d’acord amb l’article 43.3 del Text refós de la Llei d'urbanisme, s’ha de destinar a conservar, administrar o ampliar el patrimoni públic del sòl."

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

7. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del projecte d'urbanització del Pla de millora urbana de l'Àrea 6.1 «Mas Mainer» promogut per Unifamiliar Sant Jordi, SL.

"Vista la resolució del conseller de Territori i Sostenibilitat de 4 de maig de 2016, mitjançant la qual es va donar conformitat al Text refós de la Modificació puntual del Pla general d'ordenació urbana de Reus que afecta a l'Àrea 6.1 «Mas Mainer», en compliment de la resolució del titular del Departament de Territori i Sostenibilitat d'aprovació definitiva de 22 de desembre de 2015 (DOGC núm. 7141, de 14/6/2016).

Vist així mateix l'acord adoptat per la Comissió Territorial d'urbanisme del Camp de Tarragona en data 16 de març de 2016, d'aprovació definitiva del Pla de millora urbana de l'Àrea 6.1 «Mas Mainer» (DOGC núm. 7168, de 22/7/2016).

Vist el Projecte d'urbanització del Pla de millora urbana de l'Àrea 6.1 «Mas Mainer», presentat en data 22 de novembre de 2016 pel Sr. Daniel Roig Nolla en representació de la societat Unifamiliar Sant Jordi, SL.

Vistos els informes tècnics i jurídics que consten a l'expedient.

D'acord amb l'establert a l’art. 89.6 en relació al 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, i en ús de la competència delegada pel Decret d'alcaldia de data 15 de juny de 2015 (BOPT núm. 148, de 27/6/2015), s'acorda:

Primer. Aprovar inicialment el Projecte d'urbanització del Pla de millora urbana de l'Àrea 6.1 «Mas Mainer» promogut per Unifamiliar Sant Jordi, SL, condicionat a esmenar el projecte d'acord amb les determinacions resultants de l'informe emès en data 7 de desembre de 2016 pel Servei d'Enginyeria d'aquest Ajuntament, el qual s'annexa com a fonament d'aquest acord.

Segon. Sotmetre-ho a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents, i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

Tercer. Sol·licitar informe als organismes públics i establir un termini d’un mes perquè les empreses de subministrament de serveis afectats es pronunciïn sobre l’esmentat projecte d’urbanització."

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

Assumptes sobrevinguts

A continuació, es passa a tractar l'assumpte admès al començament de la sessió i que s'ha declarat d'urgència, atès que es compleix el quòrum necessari exigit per l'article 103.3 del Text Refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya:

8. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte d'urbanització prolongació del carrer Pintor Joaquim Mir, promogut per ATRIKUM, SL.

“Vist el Projecte d'urbanització Prolongació del carrer Pintor Joaquim Mir, presentat en data 7 de desembre de 2016 per la senyora Míriam Quílez Magariño en representació de la societat ATRIKUM, SL.

Vistos els informes tècnics i jurídics que consten a l'expedient.

D'acord amb l'establert a l’art. 89.6 en relació al 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, i en ús de la competència delegada pel Decret d'alcaldia de data 15 de juny de 2015 (BOPT núm. 148, de 27/6/2015), s'acorda:

Primer. Aprovar inicialment el Projecte d'urbanització Prolongació del carrer Pintor Joaquim Mir, promogut per ATRIKUM, SL.

Segon. Sotmetre-ho a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents, i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

Tercer. Sol·licitar informe als organismes públics i establir un termini d’un mes perquè les empreses de subministrament de serveis afectats es pronunciïn sobre l’esmentat projecte d’urbanització."

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

I, sense més assumptes a tractar s'aixeca la sessió de la qual, com a secretari en funcions, estenc aquesta acta, amb el vistiplau del Molt Il·lustre Sr. Alcalde.

L’ alcalde El secretari en funcions

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.