Junta de Govern Local 2017-01-13

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 30/04/2024
E.g., 30/04/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 13/01/2017

ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL
ORDINÀRIA DE REUS

Núm.: 01/2017

Caràcter: ordinària
Data: 13/01/2017
Horari: 09:15h a 09:25h
Lloc: Palau Municipal

Hi assisteixen:

Sr. Carles Pellicer Punyed, alcalde-president

Sra. Montserrat Vilella Cuadrada
Sr. Hipòlit Monseny Gavaldà
Sr. Jordi Cervera Martínez
Sr. Marc Arza Nolla
Sr. Daniel Rubio Angosto
Sra. Montserrat Flores Juanpere

Sra. Maria Rosa Ferré Amador, secretària general accidental

S'han excusat:

Sra. Noemi Llauradó Sans
Sr. Joaquim Enrech Garola
Sra. Montserrat Caelles Bertran

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior

2. Informació de l’Alcaldia

3. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Esmena de l'acord de la Junta de Govern Local de data 06/09/2013 i aprovació de la revisió de preus relatius al contracte de gestió del servei públic de teleassistència domiciliària, sota la modalitat de concert.

Assumptes sobrevinguts

Desenvolupament de la sessió

Oberta la sessió, la presidència proposa, i així s'acorda per unanimitat, declarar d'urgència el següent assumpte per a ser inclòs a l'ordre del dia:

Benestar Social: Encàrrec de gestió a la “Fundació per a l’acció educativa” (FAE) de diferents programes i projectes grupals, comunitaris, d’intervenció educativa i cohesió social per a l’any 2017.

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior

S'aprova, per unanimitat, l'acta del dia 23 de desembre de 2016

2. Informació de l’Alcaldia

El Sr. Pellicer informa del següent:

De la inauguració del Parc de Nadal a FiraReus.

De la inauguració de la "Gastronadal" a la plaça del Mercadal.

De la visita a distintes residències per la gent gran.

Del Gran Concert d'Any Nou al Teatre Fortuny.

De la visita a l’Honorable conseller de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Sr. Santi Vila i Vicente, a Barcelona.

De la sortida de la la 8a Cursa de Sant Silvestre 2016 a l'avinguda de Sant Jordi.

De l'acte de les “Campanades de Cap d’Any” a la plaça del Mercadal.

De la visita al primer nadó nascut a Reus aquest any 2017 a l'Hospital de Sant Joan de Reus.

Del concert-aniversari de la Banda Simfònica de Reus al Teatre Bartrina.

De l'arribada dels Reis Mags d'Orient a la plaça Anton Borrell i de la recepció d'aquests a la seu de l'Ajuntament.

De la cloenda de l'exposició "Eduard Toda i Güell (1855-1941): de Reus al món" al Museu d'Arqueologia Salvador Vilaseca.

De la inauguració de la seu integral de la Seguretat Social a Reus, situada a la plaça Gandhi núm. 5, amb la presència de la vicepresidenta del Govern, Sra. Soraya Sáenz de Santamaría i la Ministra de Treball i Seguretat Social, Sra. Fátima Báéz.

De la Jornada de la 9a cimera del Comitè de ciutats i de les aglomeracions per a l'alta velocitat i la interconnexió ferroviària del Corredor del Mediterrani i signatura de l'adhesió de Reus al Palau Firal i de Congressos de Tarragona.

3. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Esmena de l'acord de la Junta de Govern Local de data 06/09/2013 i aprovació de la revisió de preus relatius al contracte de gestió del servei públic de teleassistència domiciliària, sota la modalitat de concert.

"Per acord de la Junta de Govern Local de data 6 de setembre de 2013, entre altres extrems, es va adjudicar a l'empresa TELEVIDA SERVICIOS SOCIOSANITARIOS SLU la contractació de la gestió del servei públic de teleassistència domiciliària sota la modalitat de concert, per la quantitat total anual de 235.440,00 euros (més l'IVA que li correspongui) i pels preus unitaris que es relacionen a continuació, i que resulten de la seva proposició econòmica de data 27.06.2013:

Base imposable IVA 4% TOTAL

Preu aparell 15,00€ 0,60€ 15,60€

Estimació inicial 1308 unitats x preu aparell 15,00€ + IVA 4% = 20.404,80€

Nombre d’unitats gratuïtes: 100

En l'esmentat acord s'ha advertit un error material que cal esmenar.

El contracte administratiu es va formalitzar en data 30 de setembre de 2013.

D’acord amb la clàusula sisena d’aquest contracte administratiu, a partir de la segona anualitat, i/o en cas de pròrroga, els preus s’actualitzaran aplicant el 85% del percentatge de variació anual de l’IPC (Índex de Preus al Consum) estatal, que publica l’INE (Institut Nacional d’Estadística) referit al mes de signatura del contracte.

Per acord de la Junta de Govern Local de data 4 de desembre de 2015 es va aprovar la revisió de preus del contracte de gestió del servei públic de teleassistència domiciliària, sota la modalitat de concert, signat amb l'empresa TELEVIDA SERVICIOS SOCIOSANITARIOS SLU, amb data valor 21 d’octubre de 2015, d’acord amb el següent detall:

Preu mensual anterior per aparell (BI) = 14,98 €

Percentatge de variació: 85% de -0,9% = -0,77%
Variació del preu per aparell = -0,12 €
Preu mensual actualitzat per aparell (BI) = 14,86 €

Segons l’Institut Nacional d’Estadística, la variació percentual de l’IPC de setembre de 2015 a setembre de 2016 va ser del 0,2%.

Vist l’informe emès per la Cap de Serveis Socials de data 2 de desembre de 2016, d’acord amb el qual l’import del contracte és el resultant de l’aplicació de la clàusula anterior sobre el darrer preu revisat per acord de la Junta de Govern Local de data 4 de desembre de 2015, d’acord amb el següent detall:

Preu mensual anterior per aparell (BI) = 14,86 €

Percentatge de variació: 85% de 0,2% = 0,17%
Variació del preu per aparell = 0,03 €
Preu mensual actualitzat per aparell (BI) = 14,89 €

Vist l’informe de l’Interventor de data 28 de desembre de 2016.

Vist que l’article 109.2 de la Llei de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, disposa que les administracions poden rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància dels interessats els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes.

Vist el que disposa l’article 51, en relació a la disposició addicional segona apartat primer del RDL 3/2011 del 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de Contractes de Sector Públic (en endavant TRLCSP), i en virtut de les competències delegades en aquest òrgan de govern, que resulten de Decret de l’Alcaldia de data 15 de juny de 2015, s'acorda:

Primer. Esmenar l'apartat 2 de la part dispositiva, de l'acord de la Junta de Govern Local de data 6 de setembre de 2013, en el sentit següent:

On diu: -ADJUDICAR a l’empresa TELEVIDA SERVICIOS SOCIOSANITARIOS SLU la contractació de la gestió del servei públic de teleassistència domiciliària per la quantitat total anual de 235.440,00 euros (més l'IVA que li correspongui), d’acord amb el següent detall, i que resulta de la seva proposició econòmica de data 27.06.2013:

Base imposable IVA 4% TOTAL
Preu aparell 15,00€ 0,60€ 15,60€

Estimació inicial 1308 unitats x preu aparell 15,00€ + IVA 4% = 20.404,80€

Nombre d’unitats gratuïtes: 100

Ha de dir:

«ADJUDICAR a l’empresa TELEVIDA SERVICIOS SOCIOSANITARIOS SLU la contractació de la gestió del servei públic de teleassistència domiciliària amb una despesa màxima anual estimada de 293.672,15€ (més l'IVA que li correspongui) i amb un preu unitari mensual, que es detalla a continuació i que resulta de la seva proposició econòmica de data 27/06/2013

Base imposable IVA 4% TOTAL
Preu aparell 15,00€ 0,60€ 15,60€

Estimació inicial 1308 unitats x preu aparell 15,00€ + IVA 4% = 20.404,80€

Nombre d’unitats gratuïtes: 100

Segon. Aprovar la revisió de preus del contracte de gestió del servei públic de teleassistència domiciliària, sota la modalitat de concert, signat amb l'empresa TELEVIDA SERVICIOS SOCIOSANITARIOS SLU, amb data valor 21 d’octubre de 2016, d’acord amb el següent detall:

Preu mensual actualitzat per aparell: 14,89 € (més l'IVA que li correspongui).

Tercer. Notificar aquesta resolució a l’empresa TELEVIDA SERVICIOS SOCIOSANITARIOS SLU."

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

Assumptes sobrevinguts

A continuació, es passa a tractar l'assumpte admès al començament de la sessió i que s'ha declarat d'urgència, atès que es compleix el quòrum necessari exigit per l'article 103.3 del Text Refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya:

4. Benestar Social: Encàrrec de gestió a la “Fundació per a l’acció educativa” (FAE) de diferents programes i projectes grupals, comunitaris, d’intervenció educativa i cohesió social per a l’any 2017.

"Donat que des de l’Àrea de Benestar Social de l’Ajuntament de Reus es volen portar a terme diferents programes i projectes grupals, comunitaris, d’intervenció educativa i cohesió social, durant l’any 2017, adreçats a diferents àmbits de població, amb l’objectiu comú de promoure la integració social de les persones i famílies.
Atès que els programes/projectes que es pretenen portar a terme són els següents::

AMBIT PROJECTE ACTIVITAT ON ES FA? HORES SETMANALS CALENDARI
INFANCIA ARRELS ATENCIÓ SOCIOEDUCATIVA CC PONENT 28 09/01/17 fins 16/06/17
02/10/17 fins 20/12/17
PETITS DEL BARRI SJO ATENCIÓ SOCIOEDUCATIVA MAS PELLICER 20 09/01/17 fins 16/06/17
02/10/17 fins 20/12/17
PETITS DEL BARRI MIGJORN ATENCIÓ SOCIOEDUCATIVA CC MIGJORN 20 09/01/17 fins 16/06/17
02/10/17 fins 20/12/17
COMUNITARI/PLIS RECERCA DE RECURSOS PER LA INCLUSIÓ SOCIAL I PER A PERSONES AMB VULNERABILITAT SOCIAL DINAMITZACIÓ TOTA LA CIUTAT 15 9/1/2017 fins 31/03/2017
PONT ENTRE CULTURES- MEDIACIÓ CC MAS ABELLÓ 30 9/1/2017 fins 16/6 2017 18/9/ 2017 fins 15/12/2017
DIAGNÒSTIC PARTICIPATIU POBLE GITANO DINAMITZACIÓ TOTA LA CIUTAT 20 9/1/ 2017 fins16/6/2017 18/9/17 fins 15/12/2017

DONES FENT BARRI DINAMITZACIÓ CC MAS ABELLÓ 10 09/01/17 fins 15/06/17
02/10/17 fins 19/12/17
ESPAI JOVE DINAMITZACIÓ ESCOLA ROSA SENSAT 12 09/01/17 fins 15/06/17
02/10/17 fins 20/12/17
ESCALES – MAS PELLICER DINAMITZACIÓ CC MAS ABELLÓ 20 01/01/17 fins 30/12/17
CONVIU L'ESTIU DINAMITZACIÓ ESCOLA ROSA SENSAT 12, 1a setmana
25, la resta 26/06/17 fins 31/07/17
ESCOLA CIUTAT DE REUS
CC MIGJORN
FOMENT XARXA COMUNITÀRIA I RELACIONAL HORTS DE MIRÓ DINAMITZACIÓ CC LLEVANT 25 10/01/17 fins 30/12/17
ACCIÓ COMUNITÀRIA INTEGRAL DTE. VÈ DINAMITZACIÓ CC MIGJORN 37,5 01/01/17 fins 30/12/17
HABITATGE HABITATGE, SUPORT AL DIA A DIA ATENCIÓ SOCIOEDUCATIVA TOTA LA CIUTAT 35 09/01/17 fins 30/12/17

Atès que aquestes activitats es volen portar a terme durant els períodes indicats.

Atès que la Regidoria delegada de l’Àrea de Benestar Social no ostenta els recursos adients per a l’execució d’aquests programes.

Atès que mitjançant escriptures atorgades davant el notari de Reus, Sr. Joaquín Ochoa de Olza Vidal, dels dies 25 de gener i 12 d’abril de 2011, es modificaren els estatuts de la FUNDACIÓ PER A L’ACCIÓ EDUCATIVA, les finalitats fundacionals actuals de la qual el constitueixen, entre d’altres, la prestació, gestió i promoció de tota classe d’activitats referents o relacionades amb serveis educatius i d’ensenyament, i qualssevol altres serveis o activitats relacionades directament amb les necessitats de les persones al llarg del seu cicle vital.

Atès que la FUNDACIÓ PER A L’ACCIÓ EDUCATIVA, (FAE), ostenta la consideració de mitjà propi i servei tècnic respecte de, entre altres poders adjudicadors, l’Ajuntament de Reus, que li pot fer encàrrecs de gestió i adjudicar-li contractes, en relació a les activitats compreses dins del seu objecte i activitats fundacionals, en els termes previstos a l’article 4.1.n) i 24.6 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic.

Considerant que l’ens esmentat disposa dels recursos adients per desenvolupar la gestió d’aquestes accions, com s’ha posat de manifest en encàrrecs efectuats amb anterioritat en programes i projectes de naturalesa similar.

Vista la proposta de desenvolupament de les activitats esmentades i el pressupost presentat per la “FUNDACIÓ PER A L’ACCIÓ EDUCATIVA” (FAE) per un import de 187.685,46€
Vist l’informe favorable emès per la tècnica responsable de l’Àrea de Benestar Social pel qual es valora l’oportunitat d’encarregar-los a la FUNDACIÓ PER A L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE) per al període i pressupost indicats.

Atès que l’esmentat encàrrec exigeix el tractament de dades personals, per la qual cosa la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE) ostentarà, en relació a aquest encàrrec, la condició de tercer encarregat del tractament de dades de caràcter personal i, per tant, ha d’ajustar la seva actuació en aquest àmbit a la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD).

Vist l’informe de la intervenció municipal de data 9/01/2016 acreditatiu de l’existència de crèdit adequat i suficient a les partides de Serveis Socials de l’Àrea de Benestar del pressupost municipal de despeses per a l’any 2017 següents:

1. PROGRAMES ÀMBIT INFÀNCIA, (ARRELS, PETITS DEL BARRI SJO, PETITS DEL BARRI MIGJORN), l’import de 37.691,42€ a càrrec de la partida 30422-23133-250.
2. PROGRAMES ÀMBIT COMUNITARI/PLIS:
RECERCA DE RECURSOS PER LA INCLUSIÓ SOCIAL I PER A PERSONES AMB VULNERABILITAT SOCIAL, PONT ENTRE CULTURES, DIAGNÒSTIC PARTICIPATIU POBLE GITANO, l’import de 24.908,58€ a càrrec de la partida 30422-23132-250.

DONES FENT BARRI, ESPAI JOVE, ESCALES–MAS PELLICER, CONVIU L'ESTIU, FOMENT XARXA COMUNITÀRIA I RELACIONAL HORTS DE MIRÓ,
ACCIÓ COMUNITÀRIA INTEGRAL DTE. VÈ), l’import de 98.173,67€ a
càrrec de la partida 30422-23128-250.

3. PROGRAMA ÀMBIT HABITATGE, SUPORT AL DIA A DIA, l’import de 26.911,79€ a càrrec de la partida 30422-23122-250.
Atès que, de conformitat amb el que preveu l’article 4, apartat 1, n) del Reial Decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic, resten fora de l’àmbit de la citada llei “els negocis jurídics en virtut dels quals s’encarregui a una entitat que, de conformitat amb l’indicat a l’article 24.6, tingui atribuïda la condició de mitjà propi i servei tècnic del mateix, la realització d’una determinada prestació”.
Atès que els regidors delegats ostenten competències per aprovar aquells encàrrecs l’import dels quals no superi els 25.000 euros, per la qual cosa, i atenent l’import de l’encàrrec que es pretén efectuar, la seva aprovació correspondria a la Junta de Govern local.

Vist el decret de l’alcaldia número 7032 de data 15 de juny de 2015, pel qual es delega en la Junta de Govern local l’aprovació dels encàrrecs, les encomanes de gestió i els convenis de cooperació i col·laboració quan per raó del seu import sigui competent l’alcalde i la seva quantia excedeixi els límits atribuïts als/les regidors/es delegats/des.
Atès doncs que correspon a la Junta de Govern Local l’aprovació d’aquells encàrrecs d’import superior a 25.000€, per delegació de l’alcaldia.
D’acord amb tot l’exposat, es proposa a la Junta de Govern Local l’adopció dels següents acords:
Primer. Encarregar a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA, (FAE), el desenvolupament dels diferents programes programes i projectes grupals, comunitaris, d’intervenció educativa i cohesió social, que més avall s’indiquen, adreçats als diferents àmbits de població amb qui es treballa, amb l’objectiu comú de promoure la integració social de les persones i famílies:

AMBIT PROJECTE ACTIVITAT ON ES FA? HORES SETMANALS CALENDARI
INFANCIA ARRELS ATENCIÓ SOCIOEDUCATIVA CC PONENT 28 09/01/17 fins 16/06/17
02/10/17 fins 20/12/17
PETITS DEL BARRI SJO ATENCIÓ SOCIOEDUCATIVA MAS PELLICER 20 09/01/17 fins 16/06/17
02/10/17 fins 20/12/17
PETITS DEL BARRI MIGJORN ATENCIÓ SOCIOEDUCATIVA CC MIGJORN 10 09/01/17 fins 16/06/17

02/10/17 fins 20/12/17

COMUNITARI/PLIS
RECERCA DE RECURSOS PER LA INCLUSIÓ SOCIAL I PER A PERSONES AMB VULNERABILITAT SOCIAL DINAMITZACIÓ TOTA LA CIUTAT 15 9/1/2017 fins 31/03/2017
PONT ENTRE CULTURES- MEDIACIÓ CC MAS ABELLÓ 30 9/1/2017 fins 16/6 2017 18/9/ 2017 fins 15/12/2017
DIAGNÒSTIC PARTICIPATIU POBLE GITANO DINAMITZACIÓ TOTA LA CIUTAT 10 9/1/ 2017 fins16/6/2017 18/9/17 fins 15/12/2017

DONES FENT BARRI DINAMITZACIÓ CC MAS ABELLÓ 10 09/01/17 fins 15/06/17
02/10/17 fins 19/12/17
ESPAI JOVE DINAMITZACIÓ ESCOLA ROSA SENSAT 12 09/01/17 fins 15/06/17
02/10/17 fins 20/12/17
ESCALES – MAS PELLICER DINAMITZACIÓ CC MAS ABELLÓ 20 01/01/17 fins 30/12/17
CONVIU L'ESTIU DINAMITZACIÓ ESCOLA ROSA SENSAT 12, 1a setmana
25, la resta 26/06/17 fins 31/07/17
ESCOLA CIUTAT DE REUS
CC MIGJORN
FOMENT XARXA COMUNITÀRIA I RELACIONAL HORTS DE MIRÓ DINAMITZACIÓ CC LLEVANT 25 10/01/17 fins 30/12/17
ACCIÓ COMUNITÀRIA INTEGRAL DTE. VÈ DINAMITZACIÓ CC MIGJORN 37,5 01/01/17 fins 30/12/17
HABITATGE HABITATGE, SUPORT AL DIA A DIA ATENCIÓ SOCIOEDUCATIVA TOTA LA CIUTAT 35 09/01/17 fins 30/12/17

Aquests programes i projectes es portaran a terme durant els períodes indicats.
Segon. La FUNDACIÓ PER L'ACCIÓ EDUCATIVA (FAE) executarà en més del 50% l'encàrrec amb mitjans propis. Els contractes que hagi de realitzar l'entitat resten subjectes al Reial Decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic en els termes que siguin procedents d'acord amb la naturalesa de l'entitat, així com pels tipus i la quantia dels contractes.
Aquest encàrrec s’efectua en els termes previstos a la present resolució i, en allò que no s’hi especifica, de conformitat amb el programa obrant a l’expedient de referència.

Tercer. Aprovar la despesa prevista per a l’execució de les esmentades activitats xifrada en 187.685,46€ a càrrec de les partides de Serveis Socials de l’Àrea de Benestar del pressupost municipal de despeses per a l’any 2017 següents:

• PROGRAMES ÀMBIT INFÀNCIA, (ARRELS, PETITS DEL BARRI SJO, PETITS DEL BARRI MIGJORN), l’import de 37.691,42€ a càrrec de la partida 30422-23133-250.
• PROGRAMES ÀMBIT COMUNITARI/PLIS:
- RECERCA DE RECURSOS PER LA INCLUSIÓ SOCIAL I PER A PERSONES AMB VULNERABILITAT SOCIAL, PONT ENTRE CULTURES, DIAGNÒSTIC PARTICIPATIU POBLE GITANO, l’import de 24.908,58€ a càrrec de la partida 30422-23132-250.

- DONES FENT BARRI, ESPAI JOVE, ESCALES–MAS PELLICER, CONVIU L'ESTIU, FOMENT XARXA COMUNITÀRIA I RELACIONAL HORTS DE MIRÓ, ACCIÓ COMUNITÀRIA INTEGRAL DTE. VÈ), l’import de 98.173,67€ a càrrec de la partida 30422-23128-250.

• PROGRAMA ÀMBIT HABITATGE, SUPORT AL DIA A DIA, l’import de 26.911,79€ a càrrec de la partida 30422-23122-250.

Si la liquidació de l'encàrrec s'ha d'efectuar per un import diferent al que s'aprovà en el moment de la seva formulació, l'òrgan competent haurà d'aprovar aquesta liquidació, amb la prèvia emissió del corresponent informe per part del departament tramitador on es justifiqui aquesta diferencia.

Quart. El pagament d’aquest encàrrec es realitzarà mitjançant factura mensual emesa per la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA. L'import de cada factura correspondrà als serveis efectivament prestats.

Cinquè. Aprovar el contracte d’encarregat de tractament de dades entre aquest Ajuntament i LA FUNDACIÓ PER L’ACCIÓ EDUCATIVA, (FAE), per al tractament de les dades de caràcter personal inherents a les accions de col·laboració derivades de l’encàrrec aprovat en el primer punt d’aquesta resolució, i facultar a la regidora delegada de l'Àrea de Benestar Social, Sra. Montserrat Vilella Cuadrada, per tal que formalitzi l’esmentat contracte.

Sisè. Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió de l’encàrrec efectuat.

Les persones responsables d'aquest encàrrec seran els treballadors municipals de l'àrea de Benestar social responsables dels programes encarregats per la seva gestió a FAE.

Setè. Facultar la regidora delegada de l’Àrea de Benestar per tal que formalitzi, si s’escau, els documents necessaris per fer efectiva aquesta resolució.

Vuitè. L'entitat receptora de l'encàrrec prevista en aquest/a acord/ resolució tindrà l'obligació de facilitar a l'Ajuntament la informació que preveu l'article 3.2 de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, d'accés a la informació pública i bon govern.

Novè. Notificar aquest acord a la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA (FAE), als efectes escaients."

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

I, sense més assumptes a tractar s'aixeca la sessió de la qual, com a secretària general accidental, estenc aquesta acta, amb el vistiplau del Molt Il·lustre Sr. Alcalde.

L’ alcalde La secretària general accidental

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.