Notes de premsa

Èxit de convocatòria a la jornada de debat sobre el comerç organizada pel sector comercial i l'Agència de Promoció

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimecres, 21/03/2018
Els representants comercials amb l'alcalde Carles Pellicer i la regidora Montserrat Caelles
Un moment de la jornada

Cal Massó s'ha omplert aquest dimecres 21 de març amb 120 professionals del sector del comerç de la ciutat en la jornada “A Reus Fem Comerç”, organitzada per l'Institut Superior de Comerç Komercium, juntament amb la Unió de Botiguers de Reus i El Tomb de Reus i amb el suport de l'Agència de Promoció de Ciutat de Reus. La jornada ha reunit professionals i persones vinculades al sector i s'ha celebrat en el marc de la segona edició de la Setmana del Comerç, que es realitza del 19 al 24 de març.

La regidora de Projecció de Ciutat, Montserrat Caelles, ha obert la jornada destacant que "Reus té tots els elements per encarar el futur comercial amb optimisme. És una ciutat amb càracter, amb visió estratègica i un bon posicionament, tant comercial com cultural i turístic.» Davant del sector, la regidora també ha recordat: "És important integrar tots els sectors de la ciutat –comerç, turisme, gastronomia i productes del territori– per tal d'emocionar el visitant amb experiències singulars. Tenim el repte de millorar la competitivitat dels comerços i establiments de restauració de la ciutat per generar un centre comercial a cel obert de qualitat.»

Durant la jornada han intervingut diferents experts que han aportat visions innovadores sobre la manera de gestionar i planificar l'activitat comercial davant l'evolució actual del sector.

L’acte ha començat a les 13:30 h, a Cal Massó (carrer de Pròsper de Bofarull, 7) amb un petit refrigeri i la recepció dels assistents a càrrec de la regidora de Projecció de Ciutat, Montserrat Caelles, i el president de la Unió de Botiguers, Àlfred Pitarch, i la presidenta de El Tomb de Reus, Gemma Molner.

El primer debat ha estat moderat per Jordi Zaragoza, soci fundador de Pymeralia i formador a l’Institut Superior de Marketing ESIC de Barcelona. Els temes de debat proposats pel moderador seran els següents: nou model de consum i comportament dels consumidors, fidelització dels clients, campanyes efectives de les associacions i entitats municipals i actualització dels espais comercials. Zaragoza ha resumit el debat en què han participat diversos comerciants de la ciutat i amb nombroses aportacions per part del públic destacant el valor de l'experiència de la compra: "hem d'intentar que cada dia passi alguna cosa al nostre establiment".

Després ha estat el torn de la ponència de Lluís Serra, CEO i Fundador de Lluís Serra Training Group. Serra és conferenciant, escriptor i provocador digital. Professor de Màrqueting digital, Comerç electrònic, Social Media i Omnichannel a la Universitat de Barcelona, Universitat Pompeu Fabra, Universitat Politècnica de Catalunya, Generalitat de Catalunya, Inesdi, Barcelona Activa, Cambra de Comerç de Barcelona i Terrassa. Autor del llibre “Historias de un Botiguer”. Serra ha analitzat els “Els 10 punts de la digitalització del comerç” i ha destacat la importància de guanyar-se la confiança del client, de fer-lo sentir important i de comunicar-li els beneficis que aporta el producte com a factors importants a l'hora de vendre.

Els representants comercials amb l'alcalde Carles Pellicer i la regidora Montserrat Caelles
Un moment de la jornada

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.