Notes de premsa

L'Ajuntament assessora les entitats en relació a la nova normativa fiscal

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimecres, 18/02/2015
Imatge de la sessió informativa per a entitats realitzada el 9 de febrer al Centre Cívic del Carme

L'Ajuntament, a través de la regidoria de Participació i Gent Gran, inicia aquest dimecres, de 18:00 a 20:00 h, un servei d'assessorament adreçat a les entitats referent a la nova normativa fiscal que afecta les associacions sense ànim de lucre.

El punt d'atenció estarà disponible al Centre Cívic del Carme (plaça de la Patacada, 10) els següents dies i horaris:

  • Dimecres, 18 de febrer, de 18:00 a 20:00 h.
  • Dilluns, 23 de febrer, de 10:00 a 12:00 h.
  • Dimecres, 25 de febrer, de 18:00 a 20:00 h.
  • Dilluns, 2 de març, de 10:00 a 12:00 h.

Aquest servei s'ha posat a disposició de les entitats davant els dubtes i inquietuds que han sorgit en el teixit associatiu en relació a les noves normatives fiscals que els afecten, com són la declaració anual d'operacions amb terceres persones o què suposa l'Impost de Societats per al seu dia a dia. Fins ara s'han realitzat dues sessions informatives que s'han portat a terme els dies 9 i 16 de febrer, a les quals han assistit unes 150 entitats.

També es pot demanar informació tot contactant amb la regidoria de Participació i Gent Gran de l'Ajuntament ([email protected] o al telèfon 977 010 029), que de manera permanent continua atenent les consultes i necessitats de les entitats.

Imatge de la sessió informativa per a entitats realitzada el 9 de febrer al Centre Cívic del Carme

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.