Notes de premsa

Nova edició dels cursos d’atenció als clients russos

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dijous, 1/03/2012

tronat Municipal de Turisme i Comerç col·labora amb la Unió de Botiguers de Reus en l’organització, per tercer any consecutiu, dels cursos d’atenció als cliens russos. La iniciativa respon a la voluntat de preparar la propera temporada d’estiu i a l’èxit que va tenir en anys anteriors, amb l’objectiu de millorar l’atenció, i per tant, les vendes, entre el turista rus. La Unió de Botiguers ha estat capdavantera en la prestació d’aquest servei als botiguers de Reus i va ser la primera entitat comercial de la Costa Daurada en organitzar aquests tipus de formació.

El turisme rus que passa les seves vacances a la Costa Daurada és, per la seva capacitat econòmica i el seu interès en les compres, un mercat prioritari i molt interessant per a la ciutat de Reus. Cal recordar que el turista rus s’ha consolidat en poc temps com el turista més important a la ciutat de Reus. Per al proper estiu, les previsions són molt bones i s’espera un increment de turistes russos a la Costa Daurada, i per extensió, a la ciutat de Reus.

El curs està dirigit als propietaris i als dependents d’establiments comercials i de serveis de la ciutat de Reus i té una durada de 10 hores. Com a continuació als cursos que es van impartir l’any passat, en aquesta edició s’impartiran dos nivells, l’1 (inicial) i el 2 (mitjà). Aquest últim, més avançat, està dirigit a les persones que ja van participar al curs inicial de l’any passat, així com als que facin aquest any l’1 i vulguin continuar. Totes les sessions es realitzaran a la seu de la Unió de Botiguers de Reus, en horari de 15 a 17 hores. Del 5 al 9 de març s’impartirà el nivell inicial, i la setmana del 12 al 16, el nivell mitjà.

Al curs s’explicarà el comportament dels clients russos i els seus hàbits en el procés de compra i consum, al mateix temps que es facilitarà un vocabulari bàsic per mantenir una comunicació elemental amb clients russos. D’altra banda, també s’informarà del servei de “City cash tax free” que hi ha a Reus (l’únic a la Costa Daurada), que permet la devolució de l’import de l’IVA de les compres realitzades als ciutadans extra-comunitaris, servei del què es beneficien principalment els ciutadans russos.

Totes les sessions del curs aniran a càrrec de la Sra. Valentina Mironova, professora de llengua i literatura russa llicenciada en filologia russa per la Universitat de Sant Petersburg, professional del sector turístic de la Costa Daurada i col·laboradora del Patronat de Turisme i Comerç de Reus.

L’organització del curs respon a la necessitat de conèixer millor el client rus i respondre millor a les seves necessitats. Aproximadament un 90 % d’aquests turistes només parlen rus i tenen uns hàbits de costum bastant diferents de la resta de turistes que compren a la ciutat de Reus.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.