Notes de premsa

Sessió formativa d’atenció als clients russos per als Mercats

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dimecres, 28/03/2012
Els paradistes dels Mercats assistint a la sessió formativa d'atenció als clients russos.

t dimarts, 27 de març, una trentena de paradistes del Mercat Central i del Mercat del Carrilet han assistit a la sessió formativa per millorar l’atenció als clients russos i conèixer els seus hàbits en el procés de compra i consum, així com un vocalubari bàsic. La regidora de Promoció Econòmica, Alícia Alegret, ha presentat la jornada destacant la incorporació dels Mercats de Reus en l’oferta turística de la ciutat.

Aquesta sessió és una adaptació específica per als mercats dels cursos d’atenció als clients russos que organitza el Patronat Municipal de Turisme i Comerç amb la col·laboració de la Unió de Botiguers de Reus. La iniciativa respon a la voluntat de preparar la propera temporada d’estiu també als Mercats de Reus, de manera que els paradistes i el personal de les parades estigui més ben preparat per atendre millor als turistes.

El turisme rus que passa les seves vacances a la Costa Daurada és, per la seva capacitat econòmica i el seu interès en les compres, un mercat prioritari i molt interessant per a la ciutat de Reus. Cal recordar que el turista rus s’ha consolidat en poc temps com el turista més important a Reus i, segons dades de la Generalitat, el turisme rus que visita Catalunya creixerà aquesta temporada un 40%.

Durant la sessió –que va ser molt participativa– els paradistes van conèixer quin és el comportament dels clients russos i els seus hàbits en el procés de compra i consum, alhora que se’ls va facilitar un vocabulari bàsic per mantenir una comunicació elemental amb clients russos. La classes va ser molt participativa i va servir perquè els paradistes dels mercats tinguin ara més nocions per La jornada va anar a càrrec de Valentina Mironova, professora de llengua i literatura russa, llicenciada en Filologia russa per la Universitat de Sant Petersburg, professional del sector turístic de la Costa Daurada i col·laboradora del Patronat de Turisme i Comerç de Reus.

En aquest sentit, la regidora Alícia Alegret va explicar als paradistes que aquesta sessió formativa és només el primer resultat de la col·laboració entre l’equip de Mercats de l’Àrea de Promoció Econòmica i el Patronat, i que es plantejaran més accions de millora i formació destinades als Mercats en els pròxims mesos.

Els paradistes dels Mercats assistint a la sessió formativa d'atenció als clients russos.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.