Ple ordinari 2004-07-29

Cerca sessions de Ple

E.g., 02/06/2024
E.g., 02/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dijous 29 Juliol, 2004

CTE DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL 29 DE JULIOL DE 2004

1.- Aprovació acta sessió anterior

S’aprova l’acta del 25 de juny de 2004

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Donant compte decret de l’Alcaldia.

3.a).- Decret número 435. Reestructuració àrees municipals.

3.b).- Decret 437. Delegació presidència Consell Municipal de les dones.

4.- Moció de l’Alcaldia. Modificació plantilles personal eventual i reestructuració àrees municipals.

S’acorda:

Primer: Modificar la plantilla de personal eventual en la modalitat de personal directiu amortitzant un lloc de treball de director/a d’àrea municipal.

Segon: Modificar la plantilla de personal eventual en la modalitat de personal de confiança o assessorament especial, creant el lloc de treball de delegat de serveis de Sistemes d’Informació i Societat del Coneixement, que realitzarà funcions d’assessorament especialitzat en les matèries esmentades, sota la dependència jeràrquica del director general de Serveis, amb les retribucions que s’especificaran en el seu nomenament i que seran com a màxim, les equivalents a les que corresponen als càrrecs de nivell 28 I de l’Ajuntament amb especial dedicació.

Tercer: Cessar al Sr. Anton Queralt Altés com a director de l’Àrea Municipal de Serveis Generals.

Quart: Nomenar al Sr. Joan Costa Domènech per tal d’ocupar un lloc de treball de personal directiu director de l’Àrea Municipal de Serveis de Suport, amb les retribucions equivalents a les que corresponen als càrrecs de nivell 28 I de l’Ajuntament, amb especial dedicació.

Sota la dependència del director general de Serveis i la dependència funcional del tinent d’alcalde de Recursos Generals li correspon l’execució de les decisions de l’equip de govern i la direcció de l’administració municipal en l’àmbit de l’Àrea. És el responsable jeràrquic màxim de les funcions, dependències i serveis municipals i de la coordinació amb els organismes autònoms i empreses municipals inclosos en l’àmbit temàtic de l’àrea els quals són: Organització i Qualitat, Contractació, Atenció al Ciutadà, Queixes i Suggeriments, Informació de Base, Espais dels Edificis Municipals, Arxiu Administratiu, Logística i Emergències i Seguretat Civil.

Cinquè: Nomenar al Sr. Ricard Pintaluba Borràs director de l’Àrea Municipal d’Hisenda, amb les retribucions equivalents a les que corresponen als càrrecs de nivell 28 I de l’Ajuntament, amb especial dedicació.

Sota la dependència del director general de Serveis i la dependència funcional del tinent d’alcalde de Recursos Generals li correspon l’execució de les decisions de l’equip de govern i la direcció de l’administració municipal en l’àmbit de l’àrea. És el responsable jeràrquic màxim de les funcions, dependències i serveis municipals i de la coordinació amb els organismes autònoms i empreses municipals inclosos en l’àmbit temàtic de l’Àrea d’Hisenda.

Sisè: Modificar l’acord plenari de data 5-9-2003 atribuint al director general de Serveis, responsable jeràrquic màxim de l’administració municipal executiva, sota la dependència única de l’alcalde, i la dependència funcional dels tinents d’alcalde per a l’exercici de les seves respectives competències, cap jeràrquic de tots els directors d’àrea, la jerarquia immediata de les funcions, dependències i serveis municipals i de la coordinació amb els organismes autònoms i empreses municipals en matèria de Recursos Humans i de Sistemes d’Informació i Societat del Coneixement, així com les funcions, dependències i serveis de totes les àrees municipals i regidories que no hagin estat expressament atribuïdes a cap director d’Àrea.

Setè: La vigència dels anteriors acords començarà el dia 1 del proper mes d’agost.

Vuitè: El nomenament i separació del personal eventual en la modalitat de confiança o assessorament especial, serà lliure i correspondrà a l’alcalde. Cessaran automàticament, sense que sigui preceptiva l’observança de cap forma, en el moment o data en què es produeixi el cessament o l’expiració del mandat de l’autoritat per a la qual presta la funció de confiança o d’assessorament.

Novè: Els designats per ocupar llocs de treball reservats al personal directiu podran ser cessats lliurement pel Ple de la Corporació, en tot moment, sense que sigui necessària l’observança de cap forma, i cessaran, així mateix, quan expiri el mandat del Ple de la Corporació que els ha nomenat.

Desè: Delegar a l’alcalde la competència per a fixar, mitjançant decret, les condicions de compatibilitat, de la dedicació i les retribucions de tot el personal directiu entre l’Ajuntament, les empreses municipals, organismes autònoms o altres entitats depenents o amb participació de l’Ajuntament.

5.- Moció de l’Alcaldia. Nomenament membres d’òrgans de participació sectorial.

S’acorda:

Primer: Nomenar les següent persones com a integrants del Consell Municipal de les Dones:

- Un/a regidor/a municipal designat per l’Alcalde que actuarà per delegació d’aquest com a president/a del Consell. Sra. Maria Teresa Vallverdú March.

- Un/a representant de cada partit polític o coalició electoral amb representació a l’Ajuntament.
∑ Sra. Rosa Garrido Arcones (PSC)
∑ Sra. Maria Belén Marcos i Casellò (CIU)
∑ Sra. Yvonne Figueras Talarn (PPC)
∑ Sra. Montserrat Claramunt Estradé (ERC)
∑ Sra. Rosa Mercadé Bernal (ERC suplent)
∑ Sra. Montserrat Foraster Adserà (ICV-EA)

- Un/a representant de cadascuna de les entitats de la ciutat legalment constituïdes i inscrites al registre municipal d’entitats ciutadanes que desenvolupin activitats que estiguin vinculades a la igualtat d’oportunitats
ß Associació de Dones Camí de Valls
Sra. Maria Teresa Ferran.
ß Associació de Dones Blanca Almendro
Sra. Rosa Ma. Ollé.
Sra. Enriqueta Rabal (suplent)
ß Associació de Dones Barri Sol i Vista
Sra. Isabel Asensio.
Sra. Felisa Jiménez (suplent)
ß Associació de Dones Dolors Vives i Rodon
Sra. Pilar Valcarcel.
ß Associació de Dones Nova Dona
Sra. Dori Santano.
Sra. Encarna Pérez(suplent)
ß Associació de Dones Dones 2000
Sra. Núria Calero
Sra. Núria Mata de la Cruz (suplent)
ß Vocalia de la Dona Associació de Veïns Mas Abelló
Sra. Joana Guillem.
Sra. Maria Martínez (suplent)
ß Associació de Dones Misericòrdia Arnavat i Musté
Sra. Dolors Casado.
Sra. Teresa Foguet Beradà (suplent)
ß Vocalia de la Dona Associació de Veïns El Carrilet
Sra. Inés González.
ß Fundació AGI
Sra. Montse Pallejà.
ß Fundació Josep Pont i Gol
Sra. Adoración Gordo.
ß Dones Empresàries(REDESSA)
Sra. Carme Puigfell.
ß Centro Castellano Manchego
Sra. Yolanda Tornay.
ß Centro Aragonés "El Cachirulo"
Sra. Clarisa Luna Sabater.
ß Centro Extremeño de Reus
Sra. Dorotea Rodríguez.
ß Col.legi d’Aparelladors i Arquitectes Tècnics de Tarragona
Sra. Montserrat Muñoz Madueño.
ß Col.legi d’Advocats de Reus
Sra. Montserrat Mosquera.
ß Unió de Pagessos
Sra. Ester Escoda.
ß Associació ARSU
Sra. Clara Eugènia Blanco Cabrera.
ß Xarxa Feminista
Sra. Dolors Cruells.
ß Col.legi de Metges de Tarragona
Sra. Tre Borràs Cabacés.
ß Centre Llatinoamericà de Reus
Sra. Fabiana de Quiróz Marota.
ß TEBAC (Teatre Estable del Baix Camp)
Sra. Rut Enguita Márquez.
Sra. Helena Tarragó(suplent)
ß Associació de Dones Gitanes Cristianes
Sra.- Adoración Carmona.
ß Jove Cambra de Reus
Sra. Júlia Sesmillo.

- Un/a representant de cadascun dels sindicats majoritaris
ß Sindicat CCOO de Catalunya
Sra. Anna Maria Molina.
ß Sindicat UGT de les Comarques de Tarragona
Sra. Carme Moreo Martínez.
ß Sindicat USO (Unió Sindical Obrera)
Sra. Mari Carmen Sancho.
ß Sindicat CGT
Sra. Eva Martí Esparza.
Segon: Nomenar com a representant del grup municipal d’Esquerra Republicana en la Comissió Executiva de Polítiques per a la Igualtat a la Sra. Montserrat Claramunt Estradé en substitució de la Sra. Josepa Esparza Ulldemolins.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

6.- Hisenda/Rendes i Exaccions. Aprovació imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu de les obres de pavimentació i serveis de l’Av. Doctor Fleming (1a fase).

S’acorda:

Primer: Que d'acord amb l'establert a l'art. 28 i següents del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refòs de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i l'Ordenança fiscal municipal reguladora de les contribucions especials, s'aprovi la imposició i ordenació de les contribucions especials corresponents a les obres esmentades.

Segon: Que el percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l'import inicialment previst per a l'execució de l'obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix

Total import projecte 240.008,36 _

I - Av. Doctor Fleming (tram I)
import projecte 85.423,69 _
import subvenció 42.711,85 _
import contribucions especials 21.355,92 _

II - Av. Doctor Fleming (Tram II)
import projecte 154.584,66 _
import subvenció 77.292,33 _
import contribucions especials 38.646,16 _

III - Av. Doctor Fleming - Fecsa
import projecte 21.000,00 _
import contribucions especials 10.500,00 _

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

Tercer: Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 del mateix Test refós els metres lineals de façana de les finques afectades per les obres, les quals s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart: Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui obtenen un benefici especial per la seva execució.

Cinquè: Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consten a l’expedient.

Sisè: No obstant l'exposat anteriorment, i d'acord amb els criteris fixats per la Corporació al seu dia, per tal d'aconseguir una imposició tributària més proporcional al benefici especial realment obtingut, s'aplicarà a aquelles finques afectades per les obres qualificades pel PGOU com a zones IV , un coeficient reductor del 0'70.

Setè: Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Vuitè: Que un cop aprovada la imposició i ordenació es procedeixi a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

7.- Gestió Urbanística. Aprovació del text refós de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta al sector H.12 "Mas Sunyer".

S’acorda:

Primer: Aprovar el text refós de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta al sector H.12 "Mas Sunyer".

Segon: Elevar-lo a la Generalitat de Catalunya als efectes de la publicació de l’instrument de planejament definitivament aprovat."

8.- Gestió Urbanística. Pròrroga del termini d’informació pública de l’aprovació inicial de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta al Barri del Carme.
S’acorda:

Prorrogar el termini d’informació pública de l’aprovació inicial de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta al Barri del Carme fins el proper dia 3 de setembre de 2004, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

9.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta al sector C.1 "Carmelites" i a la publicitat en mitgeres vistes.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta al sector C.1 "Carmelites" i a la publicitat en mitgeres vistes, promoguda per aquest Ajuntament.

Segon: Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer: Demanar informe als organismes sectorials afectats i concedir audiència als ajuntaments l’àmbit territorial dels quals confina amb aquest municipi.

10.- Gestió Urbanística. Aprovació provisional del Pla parcial del subsector 2 del sector F.2 "Camí dels Morts", promogut per SANTIGA, SA, FORUM VIL·LASECA, SL i MOBINMOB 2000, SL.

S’acorda:

Primer: Estimar en part les al·legacions formulades per la Sra. Rosario Gené Juanpere i pel Sr. Àngel Enjaime Gairi, i estimar l’al.legació de la Sra. M. Teresa Girona Rabassó, en els termes que resulten dels informes emesos en data 15 de juliol de 2004 per l’arquitecte cap del Servei d’Urbanisme d’aquest Ajuntament, els quals s’incorporen com a fonament d’aquest acord.

Segon: Aprovar provisionalment el Pla parcial del subsector 2 del sector F.2 "Camí dels Morts", promogut per SANTIGA, SA, FORUM VIL·LASECA, SL i MOBINMOB 2000, SL, condicionant-se a que la dotació de serveis d’aigua, clavegueram i llum al punt de recollida selectiva complerta, es reflecteixi al plànol de serveis corresponent.

Tercer. Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.

11.- Gestió Urbanística. Aprovació provisional del Pla parcial urbanístic del sector A.9b "Barranc Martí o del Cementiri", promogut per PROMOTORA ALEGO, SL.

S'acorda:

Primer: Estimar les al.legacions formulades per la Sra. Yolanda Llima Cuadrat i desestimar les al.legacions formulades per OLIERDO, SA, en base a les argumentacions detallades en la part expositiva d’aquest acord.

Segon: Aprovar provisionalment el Pla parcial urbanístic del sector A.9b "Barranc Martí o del Cementiri", promogut per PROMOTORA ALEGO, SL.

Tercer: Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.

12.- Gestió Urbanística. Aprovació provisional del Pla especial de protecció del patrimoni arquitectònic, històricoartístic i natural de la ciutat de Reus.

S’acorda:

Primer: Assumir el contingut de l’informe emès en data 27 de setembre de 2003 per l’equip redactor del Pla especial de protecció del patrimoni arquitectònic, històricoartístic i natural de la ciutat de Reus, el qual s’incorpora com a fonament d’aquest acord, i donar per contestades les al·legacions presentades en els termes que resulten de l’esmentat informe.

Segon: Aprovar provisionalment el Pla especial de protecció del patrimoni arquitectònic, històricoartístic i natural de la ciutat de Reus.

Tercer: No obstant, la suspensió de l’atorgament de llicències acordada amb motiu de l’aprovació inicial, es preveu expressament la possibilitat d’atorgar les llicències fonamentades en el règim vigent que siguin compatibles amb les determinacions del nou planejament provisionalment aprovat, en el cas que, per la naturalesa dels canvis proposats, no es posi en risc l’aplicació del nou planejament una vegada definitivament aprovat.

Quart: Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.

13.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta al sector B.8 "Cementiri" i a l’àrea 5.15 "Butan Reus".

S’acorda:

Primer. Assumir la proposta de modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta al sector B.8 "Cementiri" i a l’àrea 5.15 "Butan Reus", i aprovar-la inicialment.

Segon. Sotmetre-
o a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer. Demanar informe als organismes sectorials afectats i concedir audiència als ajuntaments l’àmbit territorial dels quals confina amb aquest municipi.

14.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta a l’illa situada entre el c/ Apel·les Mestres i el c/ Castillejos al sector D.4 "Mas Batlle".

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta a l’illa situada entre el c/ Apel·les Mestres i el c/ Castillejos al sector D.4 "Mas Batlle", promoguda per aquest Ajuntament.

Segon: Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer: Demanar informe als organismes sectorials afectats i concedir audiència als ajuntaments l’àmbit territorial dels quals confina amb aquest municipi.

15.- Patrimoni del Sòl. Sol·licitud, al Departament d’Educació, d’autorització per canviar l’afectació de la superfície on s’ha de fer l’ampliació del centre docent públic municipal de primer cicle d’educació infantil anomenat Escola Bressol "La Ginesta", ubicada al pati de l’actual Col·legi Ciutat de Reus, situat al c/. Figueres d’aquesta ciutat.

S’acorda:

Primer: Sol·licitar al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya autorització per canviar l’afectació de la superfície on s’ha de fer l’ampliació del centre docent públic municipal de primer cicle d’educació infantil anomenat Escola Bressol "La Ginesta", ubicada al costat del pati de l’actual Col·legi Ciutat de Reus, situat al c/. Figueres d’aquesta ciutat. La superfície per la qual es demana autorització per canviar l’afectació és la continguda a l’Estudi Tècnic elaborat pels Servies Tècnics Municipals d’Arquitectura incorporat a l’expedient administratiu i que s’ha descrit al paràgraf tercer de la part expositiva d’aquest acord.

Segon: Acordar que la superfície de 1.212’43 que ocuparà l’ampliació del centre docent públic municipal de primer cicle d’educació infantil, abans referit, és un bé municipal classificat de domini públic –no varia- afecte a servei públic del centre docent públic municipal de primer cicle d’educació infantil esmentat –en lloc del CEIP "Ciutat de Reus"- . Aquest canvi d’afectació s’entendrà automàticament aprovat una vegada atorgada –si és així- l’autorització pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Tercer: Facultar tan àmpliament com en dret sigui necessari el Sr. Alcalde i el Sr. Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, perquè qualsevol d’ells indistintament pugui subscriure tots els documents, convenis i escriptures que calguin per formalitzar aquests acords.

COMISSIÓ SERVEIS PERSONALS

16.- Assessoria Jurídica. Aprovació inicial del Reglament Municipal d’ús social dels edificis i instal.lacions dels centres públics d’educació infantil i primària de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Reglament Municipal d’ús social dels edificis i instal·lacions dels centres públics (CEIP) de Reus.

Segon: Sotmetre l’expedient als tràmits d’informació pública i audiència dels interessats, per un període mínim de trenta dies, perquè puguin presentar reclamacions i suggeriments.

En cas de no haver-hi cap reclamació o suggeriment, l’acord inicial esdevindrà definitiu.

PROPOSTES DE RESOLUCIÓ

17.- Proposta de tots els grups municipals. Sobre el reconeixement de la llengua catalana.

S’acorda:

Primer: Incloure la llengua catalana al llistat de llengües que recull l’article IV-10 del "Projecte de Tractat pel qual s’institueix una constitució per a Europa", per la qual cosa la llengua catalana ha de ser considerada "Llengua de la Constitució Europea".

Segon: Reclamar el reconeixement del català com a llengua oficial de les institucions comunitàries, reivindicant la igualtat de tots els ciutadans proclamada a la Constitució Europea i reclamant que els ciutadans europeus que tenen la llengua catalana com a pròpia, així com qualsevol altre d’oficial, no siguin discriminats.
Tercer: Que es traslladin aquests acords al president del Govern Espanyol, al Congrés dels Diputats i al president del Parlament Europeu.

18.- Proposta de tots els grups municipals sobre la violència de gènere.

S’adorda:

Primer: Reiterar el nostre compromís de:
∑ lluita contra la violència envers les dones, mitjançant un seguit de mesures on es concretin, d’una forma integral, aquelles actuacions d’atenció a les víctimes que tenen com a objectiu assolir la seva plena recuperació personal i social;
∑ manteniment i millora d’aquelles mesures educatives, preventives i de sensibilització;
∑ difusió dels valors d’igualtat, de tolerància i de respecte entre tots els ciutadans/nes, i,
∑ manifestació física davant l’Ajuntament cada cop que es produeixi una víctima per causes de la violència de gènere.

Segon: Demanar a la resta d’administracions implicades:
∑ que garanteixin i augmentin, segons les necessitats existents, els recursos necessaris per a la protecció, l’atenció i la rehabilitació psicosocial de les víctimes de violència de gènere: cases d’acollida, pisos pont, centres d’urgència, centre de llarga durada.
∑ que prioritzin polítiques integrals encaminades a la prevenció, la detecció, l’atenció i l’eradicació de la violència de gènere
∑ que garanteixin una coordinació eficaç dels circuits dels serveis assistencials existents per aconseguir un tractament integral de totes i cadascuna de les víctimes
∑ que els municipis de Catalunya, a través de les dues entitats municipalistes (FMC i ACM), puguin fer aportacions durant el procés d’elaboració de la preparació de la propera llei contra la violència de gènere que haurà d’aprovar el Parlament, així com al Pla de Polítiques d’Igualtat que està elaborant el Govern de la Generalitat
∑ que el Govern de l’Estat tingui en compte les aportacions i necessitats dels municipis en el text i pressupost de la llei integral contra la violència de gènere

Tercer: Traslladar el present acord a les entitats municipalistes (FMC i ACM), a la Generalitat de Catalunya, al Parlament de Catalunya i als Grups Parlamentaris.

19.- Proposta de CiU. Per reclamar competències en immigració per Catalunya.

S’acorda:

Primer: Instar al Govern de la Generalitat que demani les competències en matèria d’immigració.

Segon: Reclamar al Govern Central les plenes competències en matèria d’immigració per poder desenvolupar una política integral i pròpia que afavoreixi l’arribada d’una immigració controlada i regulada i la seva posterior integració a Catalunya.

Tercer: Impulsar un Pla d’Acollida, a través del qual es faci palès el compromís d’acollir a la persona nouvinguda, facilitant-li el coneixement de la llengua i la cultura catalanes, i el seu propi compromís d’integrar-se i respectar Catalunya.

Quart: Potenciar la incorporació de les persones immigrades en la vida associativa de Catalunya, fent de la llengua catalana el millor instrument d’integració per a les persones que volen viure i treballar a Catalunya.

Cinquè: Demanar al Govern Central un nou model de finançament que, entre altres, incrementi els recursos i els serveis que són necessaris per proveir a tothom una assistència de qualitat en els camps de la sanitat, l’ensenyament i l’habitatge i els serveis socials.

Tercer: Comunicar aquests acords al Parlament de Catalunya, al Govern de la Generalitat de Catalunya, al Congrés dels Diputats, al Senat, i, al Govern de l’Estat.

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

Precs i preguntes

Reus, 2 d’agost de 2004

El secretari general accidental

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.