Ple ordinari 2005-01-28

Cerca sessions de Ple

E.g., 03/06/2024
E.g., 03/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 28 Gener, 2005

CTE DE L’ ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 28 DE GENER DE 2005

1.- Aprovació de les actes de les sessions anteriors.

S’aproven les actes de data 26 de novembre i 17 de desembre de 2004 i l’acta del 25 de gener de 2005

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Ratificar el decret de nomenament del director de l’àrea d’Educació i Família.

S’acorda:

Primer: Ratificar el Decret de l’Alcaldia núm. 1 de data 3-1-2005 el text del qual és el següent:

"Atès que amb motiu de la pressa de possessió com a regidor del Sr. Àngel Cortadelles Bacaria resta vacant el lloc de treball de personal eventual en la modalitat de personal directiu de Director de l’àrea municipal d’Educació i Família.

Atès que, als efectes de no interrompre la dinàmica de treball que es porta a terme a l’Àrea Municipal d’Educació i Família, es considera urgent nomenar la persona que ha d’ocupar el lloc de treball abans esmentat.

Atès el que s’estableix en els articles 104 de la llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local, 306 del text refós de la llei municipal i de règim local de Catalunya i en el decret 214/1990, de 30 de juliol, pel que fa al personal directiu.

Atès que, en els propers dies, no hi ha prevista la convocatòria de cap sessió plenària, atesa la periodicitat que, al respecte, va fixar el Ple de la Corporació a la vegada que cal tenir en compte que les festes nadalenques dificulten la convocatòria d’una reunió extraordinària.

En conseqüència considero oportú de resoldre el següent:

Primer: Nomenar al Sr. Engelbert Magriñà Vidal per tal d’ocupar un lloc de treball de personal directiu de Director de l’àrea municipal d’Educació i Família, amb les retribucions equivalents a les que corresponen als càrrecs de nivell 28 I de l’Ajuntament, amb especial dedicació. Sota la dependència del Director General de Serveis i la dependència funcional de la Tinenta d’Alcalde d’Educació i Família li correspon l’execució de les decisions de l’equip de govern i la direcció de l’administració municipal en l’àmbit de l’àrea. És el responsable jeràrquic màxim de les funcions, dependències i serveis municipals i de la coordinació amb els organismes autònoms i empreses municipals inclosos en l’àmbit temàtic de l’àrea els quals són: Ensenyament, Universitats, Família, Formació, Servei d’ocupació, Relacions comarcals, Projecte educatiu de ciutat, Programa transversal d'infància, Programa transversal de joves, Política lingüística, Esport i Lleure.

Segon: Aquesta resolució haurà de ser ratificada pel Ple de la Corporació."

Segon: Els efectes d’aquesta resolució es retrotrauen al dia 11 de gener de 2005.

4.- Moció de l’Alcaldia. Transferència de la titularitat del tram de carretera de la N-420a, que ha adquirit la condició de via urbana, al seu pas pel terme municipal de Reus.

S’acorda:

Primer: Sol·licitar al Ministeri de Foment la transferència de titularitat del tram de carretera de la N-420 a, que ha adquirit la condició de via urbana, al seu pas pel terme municipal de Reus des del PK 869,320 fins el PK 878,200, segons el plànol adjunt.

Segon: Aprovar la signatura del Conveni de transferència de titularitat entre el Ministeri de Foment i l’Ajuntament de Reus amb un finançament de les obres a càrrec del Ministeri de Foment per valor de dos milions quatre-cents deu mil euros.

Tercer: Sol·licitar al Ministeri de Foment que les obres d’arranjament que té previst realitzar el Ministeri no s’executin i que el finançament de les mateixes no es descompti de la quantitat fixada al conveni.

5.- Moció de l’Alcaldia. Nomenament membres del Consell Municipal de Polítiques per a la igualtat.

S’acorda:

Nomenar els següent membres com a integrants del Consell Municipal de Polítiques per a la Igualtat:

• Un/a representant de cadascuna de les entitats de la ciutat legalment constituïdes i inscrites al registre municipal d’entitats ciutadanes que desenvolupin activitats que estiguin vinculades a la igualtat d’oportunitats
• Col·lectiu d’Immigrants: Sr. Said Adrouch Abassi

• Un/a representant de cadascun dels òrgans municipals complementaris que desenvolupin activitats que estiguin vinculades a la igualtat d’oportunitats
• Consell Municipal de Solidaritat i Cooperació: Sra. Fàtima Peña Segarra
6.- Moció de l’Alcaldia. Substitució representant del Grup Municipal de Convergència i Unió en el Consell General de l'Institut Municipal de Museus de Reus.

S’acorda:

Nomenar al Sr. Jordi Huguet Monné representant del grup municipal de Convergència i Unió en la Junta de Govern de l’Institut Municipal de Museus de Reus, en substitució de la Sra. Carme Bernal Mir.

7.- Moció de l’Alcaldia. Nomenament de representant al Patronat de la Fundació URV.

S’acorda:

Primer: Designar a la Sra. Empar Pont i Albert, tinenta d’alcalde delegada d’Educació i Família, representant de l’Ajuntament de Reus al Patronat de la Fundació URV.

Segon: Comunicar aquest acord a la Fundació URV.

8.- Moció de l’Alcaldia. Aprovació definitiva de la modificació dels Estatuts dels organismes autònoms Institut Municipal de Museus de Reus, Institut Municipal d’Acció Cultural, Institut Municipal de Formació i Empresa, Patronat Municipal de Turisme i Comerç i Institut Municipal de Puericultura Dr. Frías per tal d’adaptar-los a la normativa vigent.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament la modificació dels Estatuts de l’Institut Municipal de Museus de Reus, Institut Municipal d’Acció Cultural, Institut Municipal de Formació i Empresa, Patronat Municipal de Turisme i Comerç i Institut Municipal de Puericultura Dr. Frías per tal d’adaptar-los a la normativa vigent.

Segon: Adscriure els organismes autònoms indicats a l’anterior a les àrees que seguidament es relacionen:
- L’Institut Municipal de Museus de Reus, a la tinència d’alcaldia delegada de Cultura.
- L’Institut Municipal d’Acció Cultural, a la tinència d’alcaldia delegada de Cultura.
- L’Institut Municipal de Formació i Empresa, a la tinència d’alcaldia delegada d’Educació i Família
- El Patronat Municipal de Turisme i Comerç, a la tinència d’alcaldia delegada de Promoció i Estratègia
- L’Institut Municipal de Puericultura Dr. Frías, a la tinència d’alcaldia delegada de Benestar,

Tercer: Designar al Sr. Josep Maria Cabré Llaberia director o gerent del Patronat Municipal de Turisme i Comerç, a proposta de la Junta de Govern d’aquest organisme autònom.

Quart: Designar al Sr. Jordi Suárez Baldrís director o gerent de l ‘Institut Municipal de Museus de Reus, a proposta de la Junta de Govern d’aquest organisme autònom.

Cinquè: Ratificar les persones designades fins a la data als corresponents Consells Generals, òrgans superiors de govern dels respectius organismes autònoms. En aquest sentit, les persones designades per formar part dels Consells Generals de l’Institut Municipal de Museus de Reus, l’Institut Municipal d’Acció Cultural, l’Institut Municipal de Formació i Empresa, el Patronat Municipal de Turisme i Comerç i l’Institut Municipal de Puericultura Dr. Frías són les següents:

Institut Municipal de Museus de Reus
Sr. Francesc Xavier Filella Fargas
Sr. Hector Fort Robert
Sr. Jordi Huguet Monné
Sra. Mireia Masip Esparza
Sr. Joaquim Besora Agrelo
Sra. M. Rosa Cucurull Olivé
Sr. Pere Anguera Nolla
Sra. Ester Ferrando Casas
Sr. Jordi Agràs Estalella
Sr. Ramon Ferran Pagés
Sra. Ester Ramon Sariñena
Dra. Lluïsa Vilaseca Borràs, amb caràcter vitalici

Institut Municipal d’Acció Cultural
Sr. Francesc Xavier Filella Fargas
Sr. Adolf Luri Manresa
Sra. Meritxell Ruíz i Isern
Sr. Ferran Benach Pascual
Sr. Didac Aluja Mollar
Sra. Maria Dolors Compte Llusa
Sr. Pere Campi Banús
Sr. José Magrazó Escuin
Sr. Josep Maria Vallés José
Sr. Jordi Balsells Marcó
Sra. Àngels Rivero Bonillo

Institut Municipal de Formació i Empresa
Sra. Empar Pont Albert

Sra. Maria Misericòrdia Dosaiguas Pérez
Sr. Josep Morató Clarasó
Sr. Sebastià Domènech Bosch
Sra. Maria Teresa Vallverdú March
Sra. Pilar López Bastida
Sra. Maria Dolors Compte Llusa
Sr. Enric Valls Jiménez
Sra. Teresa Fortuny Solà
Sra. Isabel Abat Barba
Sra. Carme Mas Morillas
Sr. Ramon Martí Grant
Sr. Josep Antoni Belmonte Marín
Sr. Miquel Angel Molina Troya
Sr. José Ramon Córdoba Marín
Sr. Elias Martí Mendoza

Patronat Municipal de Turisme i Comerç
Sra. Maria Teresa Pallarés Piqué.
Sra. Carles Herrera Collado
Sra. Carmen Ortiz Vaquero
Sr. Francesc Mauri Casas
Sr. Marius Pàmies Fuster
Sr. Jacinto Grandio Oscoz
Sr. Jordi Giralt Ciurana
Sr. Jordi Busquets Tarrats
Sr. Joaquim Borrull Llurba
Sr. Joan Anton Montaña Castellano
Sr. Lluís Salvat Lladó

Institut Municipal de Puericultura Dr. Frías
Sra. Maria Teresa Vallverdú March
Sra. Maria Rosa Garrido Arcones
Sra. Mª Teresa Murria i Pons
Sra. Yvonne Figueras Talarn
Sra. Antoni Verdú Mestre
Sr. Joan Guix Oliver
Sr. Eudald Llésera Figuerola
Sra. Pilar Valcarcer Martínez
Sra. Margarita Torrente Torné
Sr. Joan Peña Roca
Sra. Misericòrdia Anguera Nolla

Sisè: Publicar aquests acords i els estatuts modificats dels organismes autònoms al Butlletí Oficial de la Província i inserir al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya la referència al Butlletí on s’han publicat els estatuts, de conformitat amb el que determina la normativa vigent. Els estatuts modificats entraran en vigor un cop publicats íntegrament en el Butlletí Oficial de la Província i quan hagi transcorregut el termini de 15 dies hàbils previst a l’article 65.2 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local.

Setè: Facultar l’alcalde de la corporació, Sr. Lluís Miquel Pérez i Segura, per la formalització de qualsevol document que sigui necessari per fer efectius aquests acords.

9.- Moció de l’Alcaldia. Ampliació de capital d’INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL. Subscripció i desemborsament de participacions.

S’acorda:

Primer: Aprovar l'augment de capital social de la societat INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL en un milió dos-cents seixanta mil euros, mitjançant l’emissió de 126 noves participacions socials, amb un valor nominal de deu mil euros cadascuna resultant, per tant, una xifra de capital social de quaranta milions cent mil euros.

Segon: Subscriure i desemborsar 126 noves participacions socials, amb un valor nominal de DEU MIL euros cadascuna, de la societat INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL, per un import total de en un milió dos-cents seixanta mil euros, mitjançant l’aportació de les finques urbanes situades al c/ Matalassers núm. 5, de 5.320’99 m2 de superfície i inscrit al Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 1818, Llibre 1208, Full 161, Finca núm. 54.074, inscripció 1ra. i c/ Matalassers núm. 3, de 5.320’99 m2 de superfície i inscrit al Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 1818, Llibre 1208, Full 157, Finca núm. 54.072, inscripció 1ra .

A les noves participacions socials els correspondrà una numeració correlativa del núm. 3.885 al 4.010, ambdós inclosos.

Tercer: Aprovar la corresponent modificació de l’article 5è dels estatuts socials, en base als anteriors acords.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

10.- Assessoria Jurídica. Aprovació inicial de la constitució del Consorci Transversal, Xarxa d'Activitats Culturals i aprovació dels seus estatuts.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment la creació del Consorci Transversal, Xarxa d’Activitats Culturals (CTXAC).

Segon: Aprovar inicialment els Estatuts que regiran el Consorci Transversal, Xarxa d’Activitats Culturals (CTXAC).

Tercer: Encomanar a l’Ajuntament d’Olot la gestió del tràmit únic i conjunt d’informació pública d’aquests acords mitjançant la inserció d’anuncis a les publicacions oficials corresponents, als efectes de la presentació d’al·legacions, esmenes i reclamacions en contra, sens perjudici que aquest Ajuntament insereixi el pertinent anunci en el corresponent tauló d’edictes, així com la publicació del text íntegre dels Estatuts; així mateix, encomanar a l’Ajuntament citat la realització dels actes necessaris per a la inscripció de l’esmentat Consorci en el Registre d’Ens Locals del Departament de Governació i Administracions Públiques de la Generalitat de Catalunya.

Quart: En cas que finalitzat el termini d’informació pública no s’hagin presentat al·legacions, esmenes o reclamacions en contra d’aquests acords, esdevindran definitius sense cap més tràmit que la publicació del corresponent anunci i les comunicacions oportunes. En cas que s’hagin presentat al·legacions, esmenes o reclamacions, s’haurà d’efectuar, si s’escau, la corresponent aprovació definitiva per acord plenari, prèvia resolució de les mateixes.

Cinquè: Facultar a l’alcalde de la Corporació, Sr. Lluís Miquel Pérez i Segura, i al tinent d’alcalde delegat de Cultura, Sr. Xavier Filella Fargas, per tal que, qualsevol d’ells, indistintament, subscrigui tots els documents que siguin necessaris per a fer efectius aquests acords i tot allò que s’escaigui per a la constitució del Consorci.

11.- Assessoria Jurídica. Substitució dels representants municipals en els consells escolars de centres educatius i de membres del Consell Escolar Municipal.

S’acorda:

Primer: Substituir els representants municipals en els consells escolars dels centres docents radicats a Reus, en els termes que seguidament s’indiquen:

CENTRE DOCENT TITULAR SUPLENT
CEIP Cèlia Artiga Empar Pont Albert Raquel Prius
CEIP St. Bernat Calbó Empar Pont Albert Raquel Prius
CEIP Misericòrdia Empar Pont Albert Rosa M. Rodríguez
CEIP Teresa Miquel Empar Pont Albert Rosa M. Rodríguez
CEIP Prat de la Riba Empar Pont Albert Encarna Rega
CEIP Joan Rebull Empar Pont Albert Encarna Rega
CEIP General Prim Empar Pont Albert Núria Bruno
CEIP Montsant Empar Pont Albert Núria Bruno
CEIP Rubió i Ors Empar Pont Albert Elisenda Cristià
CEIP Pompeu Fabra Empar Pont Albert Elisenda Cristià
CEIP Eduard Toda Empar Pont Albert Roser Trilla
CEIP Alberich i Casas Empar Pont Albert Rosa Ruiz
CEIP Marià Fortuny Empar Pont Albert Anna González
CEIP Ciutat de Reus Empar Pont Albert Glòria Fortuny
CEIP Mowgli Empar Pont Albert Glòria Fortuny
CEIP Rosa Sensat Empar Pont Albert Jaume Rafi
IES Salvador Vilaseca Empar Pont Albert Sílvia Parés
IES Gabriel Ferrater Empar Pont Albert Sílvia Parés
IES Gaudí Empar Pont Albert Mercè Altés
IES d’Horticultura Empar Pont Albert Sílvia Parés
IES Josep Tapiró Empar Pont Albert Anna González
IES Baix Camp Empar Pont Albert Rosa Ruiz
IES Dòmenech i Muntaner Empar Pont Albert Mercè Altès
Escola Oficial d’idiomes Empar Pont Albert Ester Alberich
Escola d’Art i Disseny Empar Pont Albert Ester Alberich
Escola de Música Empar Pont Albert Ester Alberich
Centre de Formació d’adults Mas Pellicer Empar Pont Albert Jaume Rafi
Centre de Formació d’adults Marta Mata Pellicer Empar Pont Albert Sílvia Parés

Segon: Cessar els membres del Consell Escolar Municipal que tot seguit es relacionen per la pèrdua de la representació del sector pel qual van ésser elegits:

ß Sra. Elisenda Orpinell Gassó, representant de les llars d’infants subvencionades,
ß Sra. Maria Angels Teixell Aguilà, representant del sector pares i mares, membres de consells escolars de centres de secundària concertada.

Tercer: Nomenar els membres que tot seguit es relacionen en substitució dels membres que ja no ostenten la representació del sector pel qual van ser escollits, d’acord amb l’art. 6 del Reglament del Consell Escolar Municipal de Reus:

ß Sra. Montse Barceló Ferré, representant de les llars d’infants subvencionades,
ß Sra. Maria Carmen Barragan Rivallo, representant del sector pares i mares, membres de consells escolars de centres de secundària concertada.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

12.- Gestió Urbanística. Text refós de les normes urbanístiques del PGOU de Reus.

S’acorda:

Primer: Donar conformitat al Text refós de les normes urbanístiques del PGOU que inclou les modificacions puntuals de l’esmentada figura de planejament definitivament aprovades i amb executivitat.

Segon: Trametre l’esmentat Text refós de les normes urbanístiques del PGOU a la Generalitat de Catalunya als efectes de publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.

13.- Gestió Urbanística. Sol·licitud d’atribució de la competència municipal d’aprovació definitiva dels plans urbanístics derivats.

S’acorda:

Comunicar al Conseller
e Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya la voluntat de l’Ajuntament de Reus d’assumir les competències urbanístiques d’aprovació definitiva dels plans urbanístics derivats, sol·licitant el reconeixement i atribució de les esmentades competències urbanístiques.

14.- Gestió Urbanística. Aprovació del text refós de la modificació puntual de la revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta als polígons I i IV del sector G.1 "Mas Iglesias" i a les àrees 4.72 i 4.73 "Mas Iglesias".

S’acorda:

Primer: Aprovar el text refós de la modificació puntual de la revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta als polígons I i IV del sector G.1 "Mas Iglesias" i a les àrees 4.72 i 4.73 "Mas Iglesias".

Segon: Elevar-lo a la Generalitat de Catalunya als efectes de la publicació de l’instrument de planejament definitivament aprovat.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

15.- Hisenda. Acceptació de la delegació de la inspecció de l'Impost sobre Activitats Econòmiques.

S’acorda:

Acceptar la delegació de la inspecció de l’Impost sobre Activitats Econòmiques amb els límits i condicions establertes en matèria de delegació i col·laboració en la inspecció de l’Impost.

16.- Recursos Humans. Compatibilitat lloc de treball d’una funcionària amb activitat privada.

S’acorda:

Primer: Declarar la compatibilitat de l’exercici del lloc de treball ocupat pel personal al servei d’aquesta Corporació Sra. Marta Garcia Anduiza, amb l’activitat privada demanada.
Segon: Aquesta declaració ve subjecte al compliment de les condicions previstes en els articles 324, 325, 326, 329, 330, 335, 343 del Reglament del personal al servei de les entitats locals i més concretament el personal autoritzat no podrà realitzar les activitats següents:

a) Aquelles que tinguin per clients persones físiques o jurídiques amb interessos econòmics a la ciutat de Reus.
b) Aquelles que el seu resultat hagi de ser sotmès a autorització, llicència, permís, ajuda financera o control de l’Ajuntament de Reus.
c) Les que es relacionin directament amb la que realitza en la unitat o servei a què estigui adscrit el personal autoritzat.
d) Aquelles que requereixin o puguin requerir la coincidència d’horari o la presència física del personal amb el que tingui atribuït en l’Ajuntament.
e) Les què el assumptes en què intervingui o hagi intervingut en els dos darrers anys o en els que hagi d’intervenir per raó del lloc públic.
f) Aquelles que es tractin de gestories, mediació, representació i defensa d’interessos de particulars davant l’Ajuntament de Reus o dels seus organismes autònoms.

El personal no podrà invocar la seva condició pública, ni fer-ne ús, per a l’exercici de cap activitat.

En cap cas la suma de les jornades del lloc de treball de l’Ajuntament de Reus i de l’activitat privada no podrà superar la jornada ordinària que tingui establert l’Ajuntament, incrementada en un 50%.

Tercer: Els efectes dels anteriors acords seran des de la data d’avui.

17.- Recursos Humans. Catàleg llocs de treball any 2005.

S’acorda:

Primer: Aplicar al personal d’aquesta Corporació les retribucions bàsiques fixades en la Llei 2/2004, de 27 de desembre, de Pressupostos Generals de l’Estat per a 2005 i instruccions dictades per Resolució de la Secretaria d’Estat de Pressupostos i Despeses, de 28 de desembre de 2004.

Segon: Aprovar el catàleg de llocs de treball de l’Ajuntament de Reus a efectes de complement específic, d’acord amb el que diu l’article 170 del Reglament de personal al servei de les Entitats locals, en relació amb la Disposició Transitòria segona del RD 861/86, i que consta com Annex al present Dictamen.

Tercer: Assignar els nivells de complement de destinació en la forma establerta per l’esmentat catàleg.

Quart: Fixar la quantitat global anual destinada a assignació de complements específics als funcionaris, en el 75% de la massa salarial.
Cinquè: Fixar la quantitat global anual destinada a complement de productivitat als funcionaris, en el 10,62% de la massa salarial.

Sisè: Fixar la quantia global anual destinada a gratificacions dels funcionaris, en el 4,63 % de la massa salarial.

Setè: Aprovar els criteris que han de regir la concessió del complement de productivitat, segons la quantitat global assignada, els quals queden establerts de la següent forma:

a) Especial rendiment, activitat extraordinària i l’interès i iniciativa amb els que els funcionaris desenvolupin el seu treball.

b) Retribuirà aquells funcionaris que portin a terme esporàdicament i provisionalment, per necessitats del servei, tasques de conducció de vehicles dels diferents serveis corporatius. Aquesta productivitat també serà aplicable al personal que ocupi una plaça o lloc de treball de xofer de la plantilla de la plantilla de la Corporació.

Correspon a l’alcalde o regidor en qui delegui la distribució de la quantitat consignada en pressupost entre els diferents programes i àrees de l’administració municipal, així com l’assignació individual d’acord amb els anteriors criteris.

L’apreciació de la productivitat es farà en funció de circumstàncies objectives relacionades directament amb el desempenyorament del lloc de treball i objectius assignats al mateix. L’alcalde o regidor en qui delegui podrà demanar informe no vinculant als caps dels funcionaris proposats per ser retribuïts amb el complement de productivitat.

Així mateix s’aprova un complement de productivitat en concepte d’assistència de 18,03 _ / mes per tot el personal de la plantilla de l’Ajuntament, d’acord amb determinats criteris.

Per poder percebre aquest complement, serà necessari que mensualment no es falti al treball més d’un dia, amb l’exempció dels següents supòsits: llicència per maternitat, vacances, assumptes propis, situacions d’incapacitat laboral derivades d’accident laboral, assistència a cursos de perfeccionament, crèdit horari sindical, permís per deures inexcusables i permís per defunció de pares, sogres, cònjuge, fills i germans. Totes les absències de dos o més dies comportaran la no percepció de l’esmentat complement de productivitat.

S’estableix una productivitat per al personal adscrit a la Biblioteca Municipal de 18 euros per dissabte realment treballat.

També s’estableix un plus de conducció per un import de 18,03 _ / mes.

En cap cas els complements de productivitat percebuts durant un període de temps originaran cap tipus de dret individual respecte a valoracions o apreciacions corresponents a períodes successius.

Vuitè: Aprovar els criteris que han de regir la concessió del complement de productivitat al personal de la Guàrdia Urbana, els quals queden establerts de la forma següent:

El personal de la Guàrdia Urbana percebrà un complement de productivitat de 114,19 _ / mes pels agents, de 129,22 _ / mes, pels caporals (es percebrà aquesta productivitat amb l’objectiu de cobrir sempre les 2 places de caporal en cada jornada i torn) i de 159,27 _ / mes, pels sergents (el nombre de sergents a cobrir en cada torn i jornada de treball és un mínim d’un).

Per poder percebre aquest complement, serà necessari que mensualment no hi hagi cap indisposició ni baixa per qualsevol concepte, amb l’exempció d’assumptes propis, hores sindicals o absències per defunció d’un familiar fins a segon grau. No existeix cap possibilitat de recuperació.

En el supòsit que hi hagués un dia d’absència es perdrà el 50% de la productivitat per a cada categoria. El segon dia es perdrà el 100%, és a dir, no es cobrarà la productivitat per aquell mes.

El personal de la plantilla de la Guàrdia Urbana percebrà una nocturnitat per nit real treballada de 10 _ / dia.

Novè: Aprovar els criteris que han de regir la concessió de gratificacions als funcionaris segons la quantitat global destinada a aquest concepte, que queden establerts de la següent forma:

- Realització de serveis extraordinaris fora de la jornada normal de treball.

Correspon a l’alcalde o regidor en qui delegui l’assignació individual de les gratificacions amb subjecció a l’anterior criteri.

Les gratificacions no podran ser fixes en la seva quantia ni periòdiques en la seva percepció, i per aquest any 2005 hi haurà un increment del 5% anual.

Desè: Els anteriors acords tindran efectes de 1er. de gener de 2005".

Assumptes sobrevinguts

PROPOSTES DE RESOLUCIONS GRUPS MUNICIPALS

18.- Referèndum sobre la Constitució Europea.

S’acorda:
Primer: Recolzar i fomentar el debat necessari referent a la Constitució Europea, previ al referèndum sobre el Tractat pel qual s’institueix, així com garantir la difusió dels seus continguts i promoure la participació ciutadana en el referèndum.

Segon: Comunicar aquests acords a la Delegació de Govern de l’Estat, al Parlament de Catalunya i al Govern de la Generalitat de Catalunya.

MOCIONS DELS GRUPS MUNICIPALS

19.- Sobre promoció de l’Aeroport de Reus.

A proposta de la presidència, el tema queda sobre la taula.

Precs i preguntes

Reus, 8 de febrer de 2005

El secretari general

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.