Ple ordinari 2007-02-23

Cerca sessions de Ple

E.g., 15/06/2024
E.g., 15/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 23 Febrer, 2007

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE L’AJUNTAMENT DE REUS DE 23 DE FEBRER DE 2007

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 26 de gener de 2007

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Donant compte resolucions de l’alcaldia relatives a l’organització municipal i al règim de dedicació d’una regidora.

- 3a.- És dona compte del Decret número 68 de l’Alcaldia, de data 8 de febrer de 2006.

S’acorda:

Primer: Modificar el Decret de l’Alcaldia núm. 1827 de data 18 de juny de 2003 en els seus punts “segon, apartat f)” i “divuitè en el seu encapçalament i en els apartats a) i e)” que resten amb el següent contingut:

punt segon, apartat f):
“l’impuls, supervisió i canalització d’iniciatives de la Regidoria Delegada de Promoció de Ciutat, Comerç i Turisme”

punt divuitè, encapçalament i apartats a) i e)
“Divuitè: Crear la Regidoria Delegada de Promoció de la Ciutat, Comerç i Turisme adscrita a la Tinència d’Alcaldia Delegada de Promoció i Estratègia la qual exercirà, per delegació de l’Alcaldia, les següents atribucions:
L’estudi, definició i proposta d’estratègies, plans, projectes i directrius en matèria de Promoció de la Ciutat, Comerç i Turisme.
e) La inspecció i supervisió dels serveis i empreses municipals competents en matèria de promoció de Ciutat, Comerç i Turisme.”

Segon: Deixar sense efectes el Decret de l’Alcaldia núm. 525, de data 3-7-2006 en virtut del qual es varen incloure en l’àmbit competencial de la Tinència d’Alcaldia Delegada de Promoció i Estratègia les competències delegades definides pel Decret 1827, de 18–6-2003, que corresponien a la Regidoria Delegada de Promoció de Ciutat.
Tercer: Nomenar regidora delegada de Promoció de la Ciutat, Comerç i Turisme, adscrita a la Tinència d’Alcaldia Delegada de Promoció i Estratègia a la Sra. Teresa Pallarès Piqué.

Quart: L’efectivitat d’aquesta resolució començarà el dia d’avui i resta condicionada al que es preveu en el reglament orgànic municipal i en la legislació aplicable.

Cinquè: Donar compte d’aquesta resolució al Ple de la Corporació en la propera reunió que dugui a terme.

- 3a.- És dona compte del Decret número 69 de l’Alcaldia, de data 8 de febrer de 2006.

S’acorda:

Primer: La Sra. Teresa Pallarès Piqué, Regidora Delegada de Promoció de la Ciutat, Comerç i Turisme, adscrita a la Tinència d’Alcaldia Delegada de Promoció i Estratègia exercirà les seves funcions amb el règim de dedicació i retribució del 100%, amb les retribucions fixades per a un cap de servei, nivell 28-I amb especial dedicació.

Segon: Els efectes d’aquesta resolució seran a partir del dia d’avui.

Tercer: Donar a l’expedient la tramitació reglamentàriament establerta.”

Els membres del plenari es donen per assabentats.

4. Moció de l’Alcaldia. Adhesió als compromisos Aalborg +10: Inspiració de futur.

S’acorda:

Primer: Manifestar la voluntat de l’Ajuntament de Reus d'adhesió als Compromisos d'Aalborg.

Segon: Comprometre's a fer una revisió integrada dels Compromisos d’Aalborg com a punt de partida per al procés d’establiment d’objectius de la Corporació, en el termini de 12 mesos, a comptar des de la data de signatura del citat compromís. Aquesta revisió inclourà un context polític, es referirà als compromisos polítics existents i descriurà els reptes actuals.

Tercer: Comprometre's a entrar en un procés participatiu local d’establiment d’objectius que incorpori l’Agenda 21 Local existent i que tingui en compte els resultats de la revisió local.

Quart: Comprometre's a prioritzar les tasques de l'acció de govern de la Corporació, amb l’objectiu d’afrontar els deu compromisos sobre:

1. Governabilitat
Gestió local cap a la sostenibilitat
Béns naturals comuns
Consum i elecció d’estils de vida responsables
Urbanisme i disseny
Millor mobilitat, menys trànsit
Acció local per a la salut
Una economia local activa i sostenible
Igualtat social i justícia
Del local al global

Cinquè: Comprometre's a establir objectius locals específics dintre de 24 mesos a partir de la data de signatura, tenint en compte l’annex dels Compromisos d’Aalborg com a font d’inspiració, i establir terminis per a aquests objectius que siguin adequats per demostrar el progrés dels Compromisos assumits per la Corporació.

Sisè: Acceptar fer una revisió periòdica dels assoliments de la Corporació pel que fa als Compromisos d’Aalborg al qual tinguin accés els ciutadans de Reus

Setè: Acceptar oferir informació regular sobre els objectius i el progrés d'aquesta Corporació a la Campanya Europea de Ciutats i Pobles Sostenibles i, mitjançant aquesta cooperació, revisar el progrés realitzat i aprendre els uns dels altres. Està prevista una primera valoració europea l’any 2010, amb revisions subsegüents programades en períodes de cinc anys.

Vuitè: Facultar al tinent d'alcalde delegat de Medi Ambient, Sr. Daniel Pi i Noya per tal que, en representació d'aquesta Corporació Ajuntament, participi com a membre de l’Assemblea General de la referida Associació, en representació d’aquesta Corporació i facultar-lo per la signatura dels documents que siguin necessaris per fer efectiu aquest acord.

5. Moció de l’Alcaldia. Ampliació de capital d’INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL. Subscripció i desemborsament de participacions.

S’acorda:

Primer: Aprovar l'augment de capital social de la societat INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL en dos-cents cinquanta mil euros (250.000’00 euros), mitjançant l’emissió de 25 noves participacions socials, amb un valor nominal de deu mil euros cadascuna resultant, per tant, una xifra de capital social de quaranta-quatre milions tres-cents seixanta mil euros (44.360.000 euros).

Segon: Subscriure i desemborsar 25 noves participacions socials, amb un valor nominal de DEU MIL euros cadascuna, de la societat INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL, per un import total de 250.000 euros, mitjançant l’aportació de la següent finca:

“Peça de sòl de 4.457,22 m2 de superfície és la finca E-2 i forma part del polígon únic del Pla Parcial del Sector A-12 “Riera del Molinet”; de forma irregular destinada a equipaments col·lectius, inscrita al Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 1986, Llibre 1328, Foli 13, Finca registral núm. 58.030. Situada al C/ Polònia, núm. 4 i Luxemburg, núm. 22 i lateral de la rotonda de la carretera Reus a Tarragona. Lliure de càrregues, gravamens i arrendataris.”

A les noves participacions socials els correspondrà una numeració correlativa del núm. 4.412 al núm. 4.436, ambdós inclosos.

Tercer: Aprovar la corresponent modificació de l’article 5è dels estatuts socials, en base als anteriors acords.

Quart: Facultar indistintament al Molt Il·lustre Sr. Alcalde, Lluís Miquel Pérez Segura i al Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà Masquef tan àmpliament com en dret sigui de menester, per tal que qualsevol d’ells, en nom i representació d’aquest Ajuntament, formalitzi els documents públics o privats que siguin necessaris pel compliment i execució dels anteriors acords i per la seva inscripció en els registres públics corresponents.

6. Moció de l’Alcaldia. Substitució membre del consell general del Patronat Municipal de Turisme i Comerç i de l’AIE Reus Centre Comercial Segle XXI, A.I.E.

S’acorda:

Primer: Nomenar la Sra. Teresa Pallarès Piqué, regidora delegada de Promoció de la Ciutat, Comerç i Turisme, adscrita a la Tinència d’Alcaldia Delegada de Promoció i Estratègia, membre del Consell General del Patronat Municipal de Turisme i Comerç, en substitució del Tinent d’Alcalde Sr. Josep Morató Clarasó.
Segon: Nomenar, en substitució del Tinent d’Alcalde Sr. Josep Morató Clarasó, la regidora delegada de Promoció de la Ciutat, Comerç i Turisme, Sra. Teresa Pallarès Piqué amb NIF 39859601-A, data de naixement 12-2-1964, estat civil casada, amb domicili a Reus al carrer Alcalde Joan Bertran, 7 5è 4ª i nacionalitat espanyola, com a representant d’aquest Ajuntament, en la seva condició de membre nat del Consell d’Administració de “REUS CENTRE COMERCIAL SEGLE XXI, A.I.E. i, també, com a representant d’aquest Ajuntament a l’Assemblea General de socis.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

7. Gestió Urbanística.. Aprovació provisional de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta a l’àmbit de la Partida Mas Calbó.

S’acorda:

Primer: Assumir el contingut de la resposta a les al·legacions formulat en data 6 d’octubre de 2006 pels promotors de la proposta de modificació puntual, el qual s’incorpora com a fonament d’aquest acord, i donar per contestades les al·legacions presentades en els termes que resulten de l’esmentat escrit.

Segon: Aprovar provisionalment la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta a l’àmbit de la Partida Mas Calbó, proposada per CONTENEDORES REUS, SA, així com el canvi de redactat de l’article 509 al que s’afegeix l’apartat següent:

“A l’àrea de parcel.lacions existents situada a ponent del barranc de Mas Calbó no es pot autoritzar cap obra de cap tipus ni tant sols les de rehabilitació i consolidació dels edificis existents sense augment de volum. Tampoc no es pot autoritzar cap nou ús”.

Tercer: Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.”

8. Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta als sectors B.3 “L’Hospitalera” i B.4 “Matet”.

S’acorda:

Primer: Assumir la proposta de modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta als sectors B.3 “L’Hospitalera” i B.4 “Matet”, formulada per GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, SA.

Segon: Aprovar inicialment l’esmentada modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus, condicionat a les determinacions resultants dels apartats “Documentació” i “Errades materials” de l’informe emès en data 19 de febrer de 2007 per l’arquitecta dels serveis tècnics d’Arquitectura i Urbanisme d’aquest Ajuntament, el qual s’annexa com a fonament d’aquest acord.

Tercer: Sotmetre l’esmentat instrument de modificació puntual de la revisió del Pla general així com l’informe ambiental que s’hi conté a informació pública pels terminis d’un mes i 45 dies, respectivament, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Quart: Demanar informe als organismes sectorials afectats.

Cinquè: Concedir audiència, si s’escau, als ajuntaments el terme municipal dels quals confini amb l’àmbit d’aquesta modificació puntual.

Sisè: Atorgar a la societat anònima municipal GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, SA la condició per operar com a administració actuant per al desenvolupament i execució del sector B.3-B.4 “L’Hospitalera-Matet”, podent tramitar i aprovar definitivament els instruments de gestió i rebre el sòl de cessió obligatòria i gratuïta corresponent al percentatge aplicable sobre l’aprofitament urbanístic.

9. Gestió Urbanística.. Aprovació provisional de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta a l’àrea 4.22 “Ctra. Riudoms”.

S’acorda:

Primer: Aprovar provisionalment la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta a l’àrea 4.22 “Ctra. Riudoms”.

Segon: Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.

10. Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta al sector H.6 “Bellisens Autopista”.

S’acorda:

Primer: Assumir la proposta de modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus pel que afecta al sector H.6 “Bellisens Autopista”, formulada per la Junta de Compensació de l’esmentat sector.

Segon: Aprovar inicialment l’esmentada modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus, condicionat a les determinacions resultants de l’informe emès en data 12 de gener de 2007 per l’arquitecte cap de Serveis d’Urbanisme, el qual s’annexa com a fonament d’aquest acord.

Tercer: Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Quart: Demanar informe als organismes sectorials afectats.

Cinquè: Concedir audiència, si s’escau, als ajuntaments el terme municipal dels quals confini amb l’àmbit d’aquesta modificació puntual.

11. Patrimoni del Sòl. Cessió gratuïta d'una finca, situada al c/. Maria Cortina Pascual s/n., a l’Associació Privada “Club Natació Reus Ploms”, per destinar-la a construcció de les noves pistes de tennis (3 pistes i un petit frontó).

S’acorda:

Primer: Cedir gratuïtament a l’Associació Privada “Club Natació Reus Ploms”, la finca situada al c/. Maria Cortina Pascual s/n. descrita més extensament al paràgraf tercer de la part expositiva d’aquest acord, amb destí a la construcció d’unes pistes de tennis (3 pistes de tennis i un petit frontó).

El compliment exacte de la finalitat i destinació de la finca cedida, es subjecta a condició resolutòria expressa, per la qual cosa en cas d'incompliment de l'ús previst, revertirà automàticament de ple dret al patrimoni de l'ens local cedent. En no establirse una data concreta per al compliment del destí esmentat, s'estarà als terminis que amb caràcter general preveu l'article 50 del Reglament del Patrimoni dels Ens Locals de Catalunya. L’establert en aquest paràgraf s’ha d’entendre sens perjudici i amb caràcter subsidiari de la condició que s’indicarà a l’acord “segon”.

En cas d'incompliment d'aquests terminis, serà suficient l'acta notarial de constància dels fets que així ho acrediti, acompanyada de còpia autèntica de la pròpia escriptura de cessió, per tornar a inscriure l’immoble al Registre de la Propietat, a favor de la Corporació per dret de reversió.
Segon: És voluntat municipal condicionar aquesta cessió gratuïta, al manteniment amb caràcter indefinit en el temps, del destí dels béns abans indicat, i a la personalitat jurídica actual de l’entitat beneficiària, l’Associació Privada “Club Natació Reus Ploms”. Conseqüentment, quan es produeixi un canvi de destí dels béns cedits o qualsevol tipus de modificació de la personalitat del beneficiari, la finca cedida revertirà automàticament de ple dret al Patrimoni de l’ens cedent. El termini de prescripció de les accions d’aquestes causes de reversió seran els establerts a la legislació vigent si bé començaran a comptar des del moment en que es notifiqui a l’Ajuntament de Reus per part del Club Natació Reus Ploms la modificació del destí o de la personalitat. Tots els termes d’aquest punt s’inscriuran al Registre de la Propietat com a condició de la cessió i amb efectes davant tercers.

Tercer: Facultar al Sr. Alcalde i al Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme Sr. Jordi Bergadà i Masquef, perquè qualsevol d’ambdós indistintament, en nom i representació de l'Ajuntament subscriguin l'escriptura pública de cessió, una vegada hagi estat degudament acceptat per l'entitat cessionària.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

12. Hisenda-Rendes i Exaccions. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu del Projecte de pavimentació i serveis als carrers Güell i Mercader, Santa Paula, Gornals i Sant Lluís.

S’acorda:

Primer: Que d'acord amb l'establert a l'art. 28 i següents del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i l'Ordenança fiscal municipal reguladora de les contribucions especials, s'aprovi la imposició i ordenació de les contribucions especials corresponents a les obres esmentades.

Segon: Que el percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l'import inicialment previst per a l'execució de l'obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix:

- Import projecte 486.127,21 €
- Import subvenció 243.063,61 €
- Aportació Ajuntament 121.531,80 €
- Aportació propietaris 121.531,80 €

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst ant
riorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

Tercer: Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 del mateix Text refós els metres lineals de façana de les finques afectades per les obres, les quals s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart: Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui obtenen un benefici especial per la seva execució.

Cinquè: Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consten a l’expedient.

Sisè: Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Setè: Que un cop aprovada la imposició i ordenació es procedeixi a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

13. Hisenda-Rendes i Exaccions. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu del Projecte de pavimentació i serveis als carrers Güell i Mercader i Santa Paula (trams a l’oest del carrer Jovellanos).

S’acorda:

Primer: Que d'acord amb l'establert a l'art. 28 i següents del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i l'Ordenança fiscal municipal reguladora de les contribucions especials, s'aprovi la imposició i ordenació de les contribucions especials corresponents a les obres esmentades.

Segon: Que el percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l'import inicialment previst per a l'execució de l'obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix:

- Import projecte 111.499,75 €
- Import subvenció 55.749,87 €
- Aportació Ajuntament 27.874,94 €
- Aportació propietaris 27.874,94 €

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

Tercer: Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 del mateix Text refós els metres lineals de façana de les finques afectades per les obres, les quals s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart: Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui obtenen un benefici especial per la seva execució.

Cinquè: Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consten a l’expedient.

Sisè: Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Setè: Que un cop aprovada la imposició i ordenació es procedeixi a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

14. Hisenda-Rendes i Exaccions. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu del Projecte de pavimentació dels carrers de l’Àguila, Sant Carles i Sant Josep, Sant Pancraç.
S’acorda:

Primer: Que d'acord amb l'establert a l'art. 28 i següents del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i l'Ordenança fiscal municipal reguladora de les contribucions especials, s'aprovi la imposició i ordenació de les contribucions especials corresponents a les obres esmentades.

Segon: Que el percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l'import inicialment previst per a l'execució de l'obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix:

- Import projecte 251.479,80 €
- Subvenció 125.739,90 €
- Aportació Ajuntament 62.869,95 €
- Aportació propietaris 62.869,95 €

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

Tercer: Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 del mateix Text refós els metres lineals de façana de les finques afectades per les obres, les quals s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart: Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui obtenen un benefici especial per la seva execució.

Cinquè: Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consten a l’expedient.

Sisè: Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Setè: Que un cop aprovada la imposició i ordenació es procedeixi a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

15. Hisenda-Rendes i Exaccions. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu del Projecte de pavimentació dels carrers Sant Ignasi, Estel i del Sol.

S’acorda:

Primer: Que d'acord amb l'establert a l'art. 28 i següents del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i l'Ordenança fiscal municipal reguladora de les contribucions especials, s'aprovi la imposició i ordenació de les contribucions especials corresponents a les obres esmentades.

Segon: Que el percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l'import inicialment previst per a l'execució de l'obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix:

- Import projecte 239.388,97 €
- Subvenció 119.694,49 €
- Aportació Ajuntament 59.847,24 €
- Aportació propietaris 59.847,24 €

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

Tercer: Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 del mateix Text refós els metres lineals de façana de les finques afectades per les obres, les quals s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart: Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui obtenen un benefici especial per la seva execució.

Cinquè: Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consten a l’expedient.

Sisè: Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Setè: Que un cop aprovada la imposició i ordenació es procedeixi a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

16. Recursos Humans. Modificació plantilla del personal funcionari.

S’acorda:

Primer: Modificar la plantilla de personal funcionari d’aquesta Corporació, mitjançant la creació de la plaça següent:

Personal funcionari. Creació de plaça: 1 Cos de Gestió, corresponent a l’Escala d’Administració General, subescala Gestió, Grup B.

Segon: Donar a l’expedient la tramitació reglamentària.

17. Recursos Humans. Modificació catàleg llocs de treball del personal funcionari i laboral.

S’acorda:

Primer: Modificar el catàleg de llocs de treball de l’Ajuntament de Reus variant les retribucions dels llocs de treball relacionats corresponents al catàleg de funcionaris:
C.ESPECIF. C.HORARI TOTAL

Intendent Guàrdia Urbana ED A 28 34.309,24 6.927,34 68.571,58
Sotsinspector/a Guàrdia Urbana ED C 22 24.068,10 5.388,04 46.512,62
Sotsinspector/a Guàrdia Urbana MD C 22 24.068,10 4.618,32 45.742,90
Sotsinspector/a Guàrdia Urbana C 22 24.068,10 41.124,58
Sotsinspector/a G.Urbana Suport ED C 22 6.234,06 5.388,04 28.678,58
Sotsinspector/a G.Urbana Suport MD C 22 6.234,06 4.618,32 27.908,86
Sotsinspector/a G.Urbana Suport C 22 6.234,06 23.290,54
Sergent Guàrdia Urbana C 20 21.144,62 37.210,60
Sergent G.U.2a.actv.inter.57 anys C 20 11.041,52 27.107,50
Sergent Guàrdia Urbana entrada C 18 17.530,24 32.961,88
Sergent G.Urbana Suport C 18 14.727,16 30.158,80
Sergent G.Urbana 2a.actv.interna C 18 10.685,64 26.117,28
Caporal Guàrdia Urbana D 18 19.089,84 32.724,30
Caporal G.U.2a.actv.inter.57 anys D 18 10.473,96 24.108,42
Caporal Guàrdia Urbana entrada D 16 16.249,52 29.250,48
Agent Guàrdia Urbana D 16 15.887,34 28.888,30
Caporal Guàrdia Urbana Suport D 16 14.658,00 27.658,96
Caporal G.Urbana 2a.actv.interna D 16 10.176,18 23.177,14
Agent G.U.2a.actv.inter.57 anys D 16 8.349,18 21.350,14
Agent (un any) D 15 15.681,12 28.364,56
Agent Guàrdia Urbana entrada D 14 15.669,64 28.036,26
Agent Guàrdia Urbana Suport D 14 11.967,06 24.333,68
Agent G.Urbana 2a.actv.interna D 14 8.104,32 20.470,94

Segon: S’acorda modificar l’import del complement de productivitat en concepte d’assistència aprovat pel Ple de la Corporació en sessió de data 26.01.2007, fixant-lo en 160 €/mes per tot el personal de la plantilla de l’Ajuntament, a excepció de la Guàrdia Urbana i d’acord amb els criteris aprovats en el seu dia, descomptant 25 € de l’esmentat complement de productivitat per la no assistència al treball de dos o més dies.

Així mateix es modifica l’import del complement de productivitat del personal de la Guàrdia Urbana que serà de 211,31 €/mes pels agents, de 226,34 €/mes pels caporals i de 256,39 €/mes pels sergents, segons també els criteris aprovats pel Ple de data 26.01.07.”

Tercer: Donar a l’expedient la tramitació reglamentària.

18. Recursos Humans. Compatibilitat d’un treballador amb activitat privada.

S’acorda:

Primer: Declarar la compatibilitat de l’exercici del lloc de treball ocupat per la treballadora al servei d’aquesta Corporació Sra. Imma Bolet i Olivella, amb la corresponent activitat de docència sol·licitada.

Segon: Aquesta declaració ve subjecte al compliment de les condicions previstes en els articles 324, 325, 326, 329, 330, 335, 343 del Reglament del personal al servei de les entitats locals i més concretament el personal autoritzat no podrà realitzar les activitats següents:

Aquelles que tinguin per clients persones físiques o jurídiques amb interessos econòmics a la ciutat de Reus.
Aquelles que el seu resultat hagi de ser sotmès a autorització, llicència, permís, ajuda financera o control de l’Ajuntament de Reus.
Les que es relacionin directament amb la que realitza en la unitat o servei a què estigui adscrit el personal autoritzat.
Aquelles que requereixin o puguin requerir la coincidència d’horari o la presència física del personal amb el que tingui atribuït en l’Ajuntament.
Les què el assumptes en què intervingui o hagi intervingut en els dos darrers anys o en els que hagi d’intervenir per raó del lloc públic.
Aquelles que es tractin de gestories, mediació, representació i defensa d’interessos de particulars davant l’Ajuntament de Reus o dels seus organismes autònoms.

El personal no podrà invocar la seva condició pública, ni fer-ne ús, per a l’exercici de cap activitat.

Tercer: Els efectes dels anteriors acords seran des de la data d’avui.

MOCIONS DELS GRUPS MUNICIPALS

19. Moció d’ICV-EA. Sobre el desplegament dels mossos d’esquadra a les comarques del Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre.

Primer: Sol·licitar el Govern que mantingui l’actual calendari de desplegament dels Mossos d’Esquadra tal com està previst en l’actualitat.

Segon: Demanar al govern de l’Estat la cobertura de totes les places vacants existents a les comissaries de cossos i forces de seguretat de l’Estat a la ciutat i al territori, mentre no es produeixi el desplegament.

Tercer: Trametre còpia d’aquest acord a la Conselleria d’Interior de la Generalitat de Catalunya i al Ministeri de l’Interior del govern central.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

PRECS I PREGUNTES

Reus, 8 de març de 2007

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.