Ple ordinari 2008-09-05

Cerca sessions de Ple

E.g., 14/06/2024
E.g., 14/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 05 Setembre, 2008

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE L’AJUNTAMENT DE REUS DE 5 DE SETEMBRE DE 2008

1. Aprovació acta sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del 24 de juliol de 2008.

2. Informació de l’Alcaldia

3. Moció de l’Alcaldia. Modificació de les bases de subvencions per a sectors desfavorits de la societat.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment la modificació de les bases per a la concessió de subvencions diverses per a persones en situacions socioeconòmiques desfavorides de la ciutat de Reus. Aquesta modificació se circumscriu exclusivament al punt quatre de l’apartat A de la base segona, que fins a la data ha presentat la redacció que seguidament es transcriu:

“Tenir la unitat familiar, entenent com a tal tots els membres de la família que conviuen i estan empadronats en el mateix immoble, uns ingressos líquids anuals que no superin l’import equivalent al salari mínim interprofessional de l’any en curs multiplicat pel nombre de membres.”

En virtut de la modificació que s’aprova, el punt quatre de l’apartat A de la base segona de les bases per a la concessió de subvencions diverses per a persones en situacions socioeconòmiques desfavorides de la ciutat de Reus, restarà amb aquest redactat:

“Tenir la unitat familiar, entenent com a tal tots els membres de la família que conviuen i estan empadronats en el mateix immoble, uns ingressos líquids anuals que no superin l’import equivalent a 1’5 vegades l’Indicador públic de renda d’efectes múltiples (IPREM) de l’any en curs, incloses les pagues extraordinàries, multiplicat pel nombre de membres.”

Segon: Sotmetre la citada modificació de les bases indicada en l’acord anterior al tràmit d’informació pública, entenent-se definitivament aprovada en el cas que en el termini establert per a aquest tràmit no es formulin al·legacions ni reclamacions. En aquest sentit, la modificació es publicarà en el Butlletí Oficial de la Província i en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, i se sotmetrà al tràmit d’informació pública per un termini de 20 dies des de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província. Així mateix, s’inserirà en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya una referència de l’anunci de publicació del text.

Tercer: L’esmentada modificació de les bases produeix efectes de forma retroactiva des del dia 1 de gener de 2008; en conseqüència, no altera ni suspèn la convocatòria efectuada per a la concessió de les esmentades subvencions per a l’any 2008, que es va dur a terme mitjançant el decret del regidor delegat de l’Àrea de Recursos Generals i Hisenda de data 10 de juny de 2008 i amb número 1992.

Quart: Facultar al Molt Il·lustre Senyor Alcalde i al regidor delegat de l’Àrea de Recursos Generals i Hisenda, Sr. Carles Salas Martí, per tal que, qualsevol d’ells indistintament, formalitzin els documents necessaris per tal de fer efectius els acords anteriors.

4. Moció de l’Alcaldia. Autorització a la societat REDESSA per la concertació d’un crèdit a llarg termini

S’acorda:

Primer: Autoritzar a REUS DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC SA la concertació de la següent operació de crèdit a llarg termini:

Entitat: Caja Madrid
Import: 1.000.000,00 €
Termini: 144 mesos
Amortitzacions: Mensuals
Tipus d’interès: Euribor BOE (1 any) + 0,65 (sense redondeig)
Revisions: Semestrals
Comissions: Obertura 0,15%. Amortitzacions totals i parcials: 0%

Segon: Donar a l’expedient la tramitació reglamentària.

5. Moció de l’Alcaldia. Conveni de coordinació i col·laboració en matèria de seguretat pública i policia amb el Departament d'Interior de la Generalitat.

S’acorda:

Primer: Aprovar un conveni de col·laboració entre aquest Ajuntament i el Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació de la Generalitat de Catalunya per a la coordinació i col·laboració en matèria de seguretat pública i policia.

Segon: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde, el Sr. Lluís Miquel Pérez i Segura, per a la formalització del conveni esmentat així com de qualsevol altre document que esdevingui necessari per fer efectiu el present acord.

Tercer: Donar trasllat d’aquest acord al Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació de la Generalitat de Catalunya, i a la Guàrdia Urbana.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

6. Intervenció. Aprovació del Compte General de la Corporació de l’exercici 2007.

S’acorda:

Aprovar el Compte General de la Corporació, corresponent a l'exercici de 2007, format pels Comptes i documentació esmentats anteriorment, de la forma en què s'han redactat, i el resum del qual és:

AJUNTAMENT

Liquidació del pressupost:
Romanent de Tresoreria Total 52744922,48
Saldos de dubtós cobrament 2478077,78
Excés de finançament afectat 48648779,95
Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals 1618064,75
Resultat Pressupostari 3879814,53
Incorporació de romanents de crèdits 63785675,60
Balanç de situació a 31.12.2007:
Total Actiu i Passiu 242426266,36
Compte de Resultats: Saldo creditor 11196768,99

INSTITUT MUNICIPAL D'ACCIÓ CULTURAL

Liquidació del pressupost:
Romanent de Tresoreria Total 20650,55
Saldos de dubtós cobrament 5333,40
Excés de finançament afectat 0,00
Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals 15317,15
Resultat Pressupostari 21043,91
Balanç de situació a 31.12.2007
Total Actiu i Passiu 684158,89
Compte de Resultats: Saldo deutor -60715,54

PATRONAT MUNICIPAL DE TURISME I COMERÇ

Liquidació del pressupost:
Romanent de Tresoreria Total 81784,40
Saldos de dubtós cobrament 3082,71
Excés de finançament afectat 0,00
Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals 78701,69
Resultat Pressupostari 81226,97
Balanç de situació a 31.12.2007:
Total Actiu i Passiu 373615,90
Compte de Resultats: Saldo creditor 15166,47

INSTITUT MUNICIPAL DE MUSEUS

Liquidació del pressupost:
Romanent de Tresoreria Total 3738,00
Saldos de dubtós cobrament 3240,00
Excés de finançament afectat 0,00
Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals 498,00
Resultat Pressupostari 4383,02
Balanç de situació a 31.12.2007:
Total Actiu i Passiu 164142,93
Compte de Resultats: Saldo deutor -89363,80

INSTITUT MUNICIPAL DE PUERICULTURA DR. FRIAS

Liquidació del pressupost:
Romanent de Tresoreria Total 36117,81
Saldos de dubtós cobrament 0,00
Excés de finançament afectat 0,00
Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals 36117,81
Resultat Pressupostari 36420,66
Balanç de situació a 31.12.2007
Total Actiu i Passiu 174168,74
Compte de Resultats: Saldo creditor 35409,97

INSTITUT MUNICIPAL DE FORMACIO I EMPRESA

Liquidació del pressupost:
Romanent de Tresoreria Total 147985,37
Saldos de dubtós cobrament 0,00
Excés de finançament afectat 0,00
Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals 147985,37
Resultat Pressupostari 129537,17
Balanç de situació a 31.12.2007
Total Actiu i Passiu 1126198,26
Compte de Resultats: Saldo creditor 109980,99

APARCAMENTS I MERCATS DE REUS SAM

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 32695475,72
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 801119,66

HOSPITAL DE SANT JOAN DE REUS SAM

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 52039297,96
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 82940,95

GESTIÓ INTEGRAL SANITÀRIA I ASSISTENCIAL, AIE

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 1227221,06
Compte de pèrdues i guanys: Equilibrat

GESTIÓ COMARCAL HOSPITALÀRIA SA

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 10259250,22
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 40029,51

GRUP D’ASSISTÈNCIA SANITÀRIA I SOCIAL SA

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 6410967,56
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 10727,13

GRUP D’ATENCIÓ PRIMÀRIA DE SALUT SA

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 64290,99
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 689,83

CENTRE M.Q. REUS SA

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 7986072,69
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 29095,29

CENTRE OFTALMOLÒGIC DE REUS SL

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 697503,21
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 265,47

GRUP CONSOLIDAT HOSPITAL DE SANT JOAN

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 82550885,12
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 1401299,63

REUS DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC SA

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 12808996,27
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 106551,40

AIGÜES DE REUS SA

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 22364254,67
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 411536,38

SANEJAMENT AMBIENTAL SA

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 1184884,84
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 71075,05

GESTIÓ AMBIENTAL I ABASTAMENT SA

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 10873275,58
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 242349,49

REUS TRANSPORT PÚBLIC SA

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 1763052,46
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 3172,69

GESTIÓ DE SERVEIS FUNERARIS DE REUS SA

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 4788445,92
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 292086,00

REUS, ESPORT I LLEURE SA

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 10439350,31
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 742766,25

GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA SA

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 31101215,29
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 62487,01

INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS SL

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 79786542,88
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 810494,56

INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS SL GRUP CONSOLIDAT

Balanç de situació a 31.12.2007. Total Actiu i Passiu 247769345,00
Compte de pèrdues i guanys: Benefici 4102495,00

7. Gestió Econòmica i Pressupostària. Expedient de modificació de crèdits de la Corporació.

Primer: Aprovar inicialment l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament, el resum del qual per capítols és el següent :

AJUNTAMENT DE REUS

Alta despesa
Capítol II Despeses de béns corrents i serveis 330000,00
Capítol VI Inversions reals 1423878,15
Capítol VIII Actius Financers 1450000,00
3203878,15

Alta ingrés
Capítol III Taxes i altres ingressos 20418,45
20418,45

Baixa despesa
Capítol II Despeses de béns corrents i serveis 334878,65
Capítol VI Inversions reals 2848581,05
3183459,70

Segon: Exposar al públic, de conformitat amb allò que disposa l’article 169 del RDL 2/2004 de 5 de març pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Hisendes Locals, l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament per un termini de quinze dies als efectes del seu examen i presentació de reclamacions, transcorregut el qual sense que se'n realitzin es considerarà l'expedient definitivament aprovat.

8. Hisenda – Rendes i Exaccions. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu del Projecte d’obres de remodelació dels carrers Sant Ferran i Cristòfor Colom.

S’acorda:

Primer: D’acord amb l'establert a l'art. 28 i següents del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i l'Ordenança fiscal municipal reguladora de les contribucions especials, s’aprova la imposició i ordenació de les contribucions especials corresponents a les obres esmentades.

Segon: El percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l'import inicialment previst per a l'execució de l'obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix:

Import projecte 268.443,23 €
Import Fecsa 48.000,00 €
Total import projecte obres més Fecsa 316.443,23 €

Aportació Ajuntament 158.221,67 €
Aportació propietaris 158.221,66 €

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

Tercer: Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 del mateix Text refós els metres lineals de façana de les finques afectades per les obres, les quals s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart: Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui es beneficien per la seva execució.

Cinquè: Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consten a l’expedient.

Sisè: Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Setè: Un cop aprovada la imposició i ordenació es procedirà a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

9. Hisenda – Rendes i Exaccions. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu del Projecte d’obres de remodelació del carrer Sant Tomàs.

S’acorda:

Primer: D’acord amb l'establert a l'art. 28 i següents del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i l'Ordenança fiscal municipal reguladora de les contribucions especials, s’aprova la imposició i ordenació de les contribucions especials corresponents a les obres esmentades.

Segon: El percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l'import inicialment previst per a l'execució de l'obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix:

Import projecte 267.185,35 €
Import Fecsa 81.000,00 €
Total import projecte obres més Fecsa 348.185,35 €

Aportació Ajuntament 174.092,68 €
Aportació propietaris 174.092,67 €

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.
Tercer: Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 del mateix Text refós els metres lineals de façana de les finques afectades per les obres, les quals s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart: Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui es beneficien per la seva execució.

Cinquè: Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consten a l’expedient.

Sisè: Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Setè: Un cop aprovada la imposició i ordenació es procedirà a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

10. Hisenda – Rendes i Exaccions. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especial
amb motiu del Projecte d’obres de remodelació del carrer Sant Miquel.

S’acorda:

Primer: D’acord amb l'establert a l'art. 28 i següents del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i l'Ordenança fiscal municipal reguladora de les contribucions especials, s’aprova la imposició i ordenació de les contribucions especials corresponents a les obres esmentades.

Segon: El percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l'import inicialment previst per a l'execució de l'obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix:

Import projecte 143.856,76 €
Import Fecsa 46.000,00 €
Total import projecte obres més Fecsa 189.856,76 €

Aportació Ajuntament 94.928,38 €
Aportació propietaris 94.928,38 €

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

Tercer: Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 del mateix Text refós els metres lineals de façana de les finques afectades per les obres, les quals s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart: Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui es beneficien per la seva execució.

Cinquè: Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consten a l’expedient.

Sisè: No obstant l’exposat anteriorment, i d’acord amb els criteris fixats per la Corporació al seu dia, per tal d’aconseguir una imposició tributària més proporcional al benefici especial realment obtingut, s’aplicarà a aquelles finques afectades per les obres qualificades pel PGOU com a zones IV, un coeficient reductor del 0’70.

Setè: Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Vuitè: Un cop aprovada la imposició i ordenació es procedirà a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

11. Hisenda – Rendes i Exaccions. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu de l’execució del projecte modificat “1” d’urbanització d’un tram de l’avinguda Universitat . Anul·lació en conseqüència de l’acord d’imposició i ordenació de contribucions especial adoptat en data 01/05/2005

S’acorda:

Primer: Anul·lar l’acord d’imposició i ordenació de les contribucions especials adoptat per l’Ajuntament en data 01/05/2005 per obres d’urbanització d’un tram de l’avinguda Universitat

Segon:

a) Aprovar la imposició i ordenació de les contribucions especials per obres de d’urbanització d’un tram de l’avinguda Universitat, segons el modificat “1” del projecte tècnic

b) Que el percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà del 50% per les obres de renovació / ampliació i 90% per les obres de nova implantació de l'import previst per a l'execució de l'obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix:

Total import projecte 869.657,92 €

Import contribucions especials 273.030,75 €

Import obres millora 118.635,92 €
Aportació propietaris 59.317,96 €
Aportació Ajuntament 59.317,96 €

Import obres nova implantació 154.394,83 €
Aportació propietaris 138.955,35 €
Aportació Ajuntament 15.439,48 €

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

c) Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 del mateix Text refós els metres lineals de façana de les finques afectades per les obres, les quals s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

d) Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui obtenen un benefici especial per la seva execució.

e) Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consten a l’expedient.

g) Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

h) Que un cop aprovada la imposició i ordenació es procedeixi a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

12. Recursos Humans. Modificació del catàleg de llocs de treball del personal de l'Ajuntament de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar la modificació d’un lloc del catàleg de llocs de treball de l’Ajuntament de Reus i crear 8 llocs nous en el catàleg de funcionaris i assignar els nivells de complement de destinació i específic en la forma establerta per l’esmentat catàleg.

Personal funcionari: Modificació

Núm. Denominació Titulació Grup Nivell C.Específic C.Horari
23 a Cap de Servei de l'Alcaldia Llicenciatura A-1 28 20086,67 7065,91
23 b Cap de Servei de l'Alcaldia Llicenciatura A-1 28 20086,67

Personal funcionari: Nova creació

Núm. Denominació Titulació Grup Nivell C.Específic C.Horari
8-bis Coordinador/a General d'Hisenda Economista/L.Dret A1 28 28498,36 7065,91
33-bis a Cap d'Aprovisionaments, Contractació i patrimoni Llicenciat/da en dret A-1 26 17715,91 6280,47
33-bis b Cap d'Aprovisionaments, Contractació i patrimoni Llicenciat/da en dret A-1 26 17715,91
38-bis a Cap de Secció d'Arquitectura Arquitectura A-1 24 17428,25 4710,69
38-bis b Cap de Secció d'Arquitectura Arquitectura A-1 24 17428,25
69-bis a Cap Unitat gestió ajuts i accions específiques (subvencions) Llicenciat/da en dret A-1 22 6052,73 4710,69
69-bis b Cap Unitat gestió ajuts i accions específiques (subvencions) Llicenciat/da en dret A-1 22 6052,73
70-bis a Tècnic/a en Desenvolupament Institucional Llicenciatura A-1 22 6052,73 4710,69
70-bis b Tècnic/a en Desenvolupament Institucional Llicenciatura A-1 22 6052,73
93-bis a Cap UGEO i de la unitat d'informació per la gestió Diplomatura A-2 22 8432,55 4710,69
93-bis b Cap UGEO i de la unitat d'informació per la gestió Diplomatura A-2 22 8432,55
94-bis a Tècnic/a Cos de gestió Diplomatura A-2 22 8432,55 4710,69
94-bis b Tècnic/a Cos de gestió Diplomatura A-2 22 8432,55
111-bis a Cap Unitat administrativa G. Urbana i coordinació de multes Batxiller superior o FP 2 C-1 22 9202,20 4710,69
111-bis b Cap Unitat administrativa G. Urbana i coordinació de multes Batxiller superior o FP 2 C-1 22 9202,20

Segon: Aprovar la modificació d’un lloc del catàleg de llocs de treball de l’Ajuntament de Reus i crear 2 llocs nous en el catàleg del personal laboral i assignar els nivells de complement de destinació i específic en la forma establerta per l’esmentat catàleg.

Personal laboral: Modificació

Núm. Denominació Titulació Grup Nivell C.Específic C.Horari
12 a Tècnic/a de prevenció de drogodependències Llicenciatura A-1 22 11183,18 4710,69
12 b Tècnic/a de prevenció de drogodependències Llicenciatura A-1 22 11183,18  

Personal laboral: Nova creació

Núm. Denominació Titulació Grup Nivell C.Específic C.Horari
5-bis a Director/a Servei Municipal de Biblioteques Lli. Biblioteconomia i Documentació A1 22 14543,01 4710,69
5-bis b Director/a Servei Municipal de Biblioteques Lli. Biblioteconomia i Documentació A1 22 14543,01  
17-bis a Coordinador anàlisi projecte hemeroteca Diplomatura A-2 23 9001,78 5102,98
17-bis b Coordinador anàlisi projecte hemeroteca Diplomatura A-2 23 9001,78  

Tercer: Els efectes d'aquest acord seran a partir de l'1 de setembre de 2008.

Quart: Donar a l’expedient la tramitació reglamentària.

13. Recursos Humans. Compatibilitat d’una treballadora amb activitat privada.

S’acorda:

Primer. Declarar la compatibilitat de l’exercici del lloc de treball ocupat per la treballadora al servei d’aquesta Corporació Sra. Núria Segura Bisbal, amb la corresponent activitat de docència sol·licitada.

Segon. Aquesta declaració ve subjecte al compliment de les condicions previstes en els articles 324, 325, 326, 329, 330, 335, 343 del Reglament del personal al servei de les entitats locals i més concretament el personal autoritzat no podrà realitzar les activitats següents:

Aquelles que tinguin per clients persones físiques o jurídiques amb interessos econòmics a la ciutat de Reus.
Aquelles que el seu resultat hagi de ser sotmès a autorització, llicència, permís, ajuda financera o control de l’Ajuntament de Reus.
Les que es relacionin directament amb la que realitza en la unitat o servei a què estigui adscrit el personal autoritzat.
Aquelles que requereixin o puguin requerir la coincidència d’horari o la presència física del personal amb el que tingui atribuït en l’Ajuntament.
Les què el assumptes en què intervingui o hagi intervingut en els dos darrers anys o en els que hagi d’intervenir per raó del lloc públic.
Aquelles que es tractin de gestories, mediació, representació i defensa d’interessos de particulars davant l’Ajuntament de Reus o dels seus organismes autònoms.

El personal no podrà invocar la seva condició pública, ni fer-ne ús, per a l’exercici de cap activitat.

Tercer. Els efectes dels anteriors acords seran des de la data d’avui.

MOCIONS DELS GRUPS MUNICIPALS

14. Moció de CiU, per a la millora en la transparència de l’Ajuntament de Reus.

S’acorda:

Primer: L’Ajuntament de Reus, les Societats Anònimes Municipals i INNOVA revisaran tots els seus sistemes d’informació externa, aprendran de les bones pràctiques de les administracions locals capdavanteres en aquest camp, i, es comprometran a millorar sensiblement els seus nivells de transparència i aconseguir que, en el termini d’un any, els indicadors municipals de transparència en tots els àmbits rellevants (des de la contractació pública fins a la transparència econòmico-financera, passant per la informació corporativa, la de l’àmbit d’urbanisme i obres públiques, i la de relacions amb la ciutadania) estiguin a l’alçada dels millors municipis.

Segon: L’Ajuntament de Reus, les Societats Anònimes Municipals i INNOVA, posaran a disposició dels ciutadans i ciutadanes, els mitjans de comunicació, les entitats i les empreses tota la informació de què disposa (bases de dades, informes, estudis, enquestes…), amb l’única excepció dels casos en què calgui protegir el drets a la intimitat de les persones.

15. Moció de la CORI, per l’enderrocament de tota l’obra del punt 6.6 del Velodrom de Reus.

Sotmesa la proposta a votació, es desestimada.

16. Moció de la CORI, perquè la ciutat de Reus sigui la seu dels Jocs del Mediterrani 2017, en lloc de Tarragona.

Sotmesa la proposta a votació, es desestimada.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

PRECS I PREGUNTES

Reus, 30 de setembre de 2008

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.