Ple ordinari 2008-12-19

Cerca sessions de Ple

E.g., 15/06/2024
E.g., 15/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 19 Desembre, 2008

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL 19 DE DESEMBRE DE 2008

1. Aprovació acta sessió anterior.

S’aproven les actes de la sessió ordinària del 7 de novembre de 2008 i de la sessió extraordinària del 5 de desembre de 2008.

D’acord amb els articles 26 i 27 del Reglament de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Reus, l’associació de veïns Monestir formula al ple les següents preguntes:

Primer: Es tindrà en compte la veu dels ciutadans de Reus, es sotmetrà a votació popular, entre els veïns afectats, la decisió que comportarà a la construcció de tres torres de nou plantes, la construcció lineal de cinc plantes d’altura, més dos plantes d’aparcaments i la construcció lineal de sis plantes més una altre planta subterrània com a conseqüència de la proposta de modificació puntual del pla general d’ordenació urbana de Reus. Conegut com el de la Sedera i aprovat inicialment per el Ple de l’Ajuntament de Reus el dia 30 de maig de 2008.

Segon: Es conservarà l’edifici de la Sedera per destinar-li a l‘equipament social, que tanta falta fa en aquesta zona.

Tercer: Es conservarà el Passeig de Misericòrdia en el seu actual estat, camí fins al santuari, acollidor de tradicions, espai de tranquil·litat, ó, es convertirà en una galeria comercial.

3. Moció de l’Alcaldia. Donant compte del Decret núm. 2987 relatiu a la sol·licitud de la subvenció sol·licitada pels diversos esdeveniments produïts a la ciutat de Reus, en data 2 de novembre de 2008

El plenari queda assabentat del següent:

Primer: Aprovar els informes tècnics de data 17 de novembre de 2008, els quals consten com a models 1.2 "Informe tècnic sobre les actuacions realitzades", 2.2 "Informe tècnic sobre les actuacions a realitzar" i 2.1 "Informe tècnic sobre les actuacions a realitzar derivades de situacions d'urgència o catàstrofe. Estimació econòmica" annexats a la subvenció sol·licitada al Departament de Governació i Administracions Públiques, Direcció General d'Administració Local.

Segon: Aprovar la memòria que s'acompanya a l'annex 2.3 "Certificació d'aprovació del projecte tècnic", en la qual es justifiquen i s'expliciten els diversos treballs a realitzar, referits a l'arbrat i jardineria municipal.

Tercer: Facultar al Sr. José Magrazó, regidor delegat de l'Àrea de Via Pública, a la firma de tots els documents que siguin necessaris per l'obtenció de la subvenció sol·licitada.

Quart: Donar compte al Ple en la primer sessió que celebri.

Cinquè: Comunicar el present acord a Contractació i Patrimoni i a la Intervenció municipal pel seu coneixement i efectes oportuns.

4. Moció de l’Alcaldia. Tarifes servei transport públic urbà de viatgers per l’any 2009

S’acorda:

Primer: Informar favorablement la proposta d’implantació de tarifes del servei de transport públic urbà de viatgers a la Ciutat de Reus per a l’any 2009 acordada per la societat municipal REUS TRANSPORT PÚBLIC SA, de la qual resulten les tarifes següents:

- Bitllet senzill…………………………1’10 € (no es modifica)

- Tarja multiviatge ( T-10)…………… 6’15 € (no es modifica)

- Bitllet senzill, tarifa especial
Aeroport de Reus……………………2’20 € (no es modifica)

- Tarja T-Mes...............................................28,00 € (nova tarifa)

Segon: Elevar la proposta, amb l’informe d’aquest Ajuntament i el corresponent estudi econòmic a la Comissió de Preus de Catalunya, als efectes d’aprovació de les esmentades tarifes.

5. Moció de l’Alcaldia. Designació de diversos membres d’organismes municipals

S’acorda:

Designar els membres dels organismes municipals que s’especifiquen:

INSTITUT MUNICIPAL DE FORMACIÓ I EMPRESA

Un/a representant de cada grup polític municipal:
(PSC-PM): Sr. Francisco Andrés Lascorz Arcas

CONSELL MUNICIPAL DE SERVEIS SOCIALS

Un/a representant de cada grup polític municipal:
(CIU): Sr. Alfred Artiga i Callizo

CONSELL MUNICIPAL DE L’ESPORT

Un/a representant de cada grup polític municipal:
(CORI): Sr. Josep Maria Turcó Correcher en substitució del Sr. Jordi Garcia Arnau, i el Sr. Marcos Diego Palacios, com a suplent.

FUNDACIÓ CULTURAL DE REUS PEDROL RIUS

Patronat: Vocal: Sra. Pilar Pérez López

6. Moció de l’Alcaldia. Per acollir-se al règim especial d’IVA per als Grups d'Entitats (2n nivell)

S’acorda:

Primer: Que Ajuntament de Reus, com a entitat dominant i les entitats depenents a continuació relacionades, que conformen el seu grup a efectes de l’aplicació del règim especial d’iva de grups d’entitats, s’acullin a l’opció de l’article 163 sexies.Cinco de la Llei 37/1992, de 28 de desembre de l’Impost sobre el Valor Afegit ( IVA), per als períodes impositius iniciats a partir del dia 1 de gener del 2009.

Ajuntament de Reus P-4312500-D
Entitat Pública Empresarial Local INNOVA Q-4300228-F
INNOVA Grup d’Empreses Municipals de Reus SL B43673839
Aigües de Reus Empresa Municipal SA A43232107
Aparcaments i Mercats de Reus SAM A43203520
Centre MQ Reus SA A43544733
Gestió Ambiental i Ábastament SA A43376441
Gestió Comarcal Hospitalària SA A43117233
Gestió de Serveis Funeraris Reus SA A43545557
Gestió Integral Sanitària i Assistencial AIE G43496652
Gestió Urbanística Pública SA A43566405
SAGESSA, Assistència Sanitària i Social SA A43216779
Hospital de Sant Joan de Reus SAM A43096692
Reus Esport i Lleure SA A43544626
Reus Desenvolupament Econòmic SA A43423649
Reus Transport Públic SA A43511161
Sanejament Ambiental SA A43376466

Segon: Sol·licitar a l’Administració Tributària que consideri aquest GRUP D’ENTITATS, identificat amb el número 319/08, acollit a l’opció de l’article 163 sexies.Cinco de la Llei de l’IVA, per als períodes impositius iniciats a partir del dia 1 de gener del 2009.

Tercer: Facultar expressament al Molt Il·ltre Sr. Alcalde, Lluís Miquel Pérez Segura, i el regidor delegat de Recursos Generals i Hisenda, Sr. Carles Salas Martí, tan àmpliament com en dret sigui menester, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzi els documents públics o privats que siguin necessaris per al compliment i execució d’aquests acords i adopti qualsevol altre resolució complementària als mateixos.

COMISSIÓ D’HONORS I DISTINCIONS

7. Concessió Menció Honorífica Municipal al CEIP Rubió i Ors de Reus

S’acorda:

Concedir al Centre d’Ensenyament Infantil i Primari RUBIO i ORS la Menció Honorífica Municipal, en reconeixement a la tasca educativa duta a terme per aquesta comunitat educativa i, de manera especial, en acomplir-se enguany el 85è aniversari de la creació de l’escola.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

8. Hisenda-Rendes i Exaccions. Acord d'imposició i ordenació de contribucions especials amb motiu del Projecte d’obres de remodelació dels carrers Sant Celestí i Sant Joaquim

S'acorda:

Primer: D’acord amb l'establert a l'art. 28 i següents del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i l'Ordenança fiscal municipal reguladora de les contribucions especials, aprovar la imposició i ordenació de les contribucions especials corresponents a les obres esmentades.

Segon: El percentatge a satisfer per les persones especialment beneficiades serà el 50% de l'import inicialment previst per a l'execució de l'obra en el projecte tècnic corresponent i la resta de documentació obrant dins l’expedient i que ascendeix:

Import projecte 331.065,96 €
Import contribucions especials 331.065,96 €
Aportació ajuntament 165.532,98 €
Aportació propietaris 165.532,98 €

S'haurà de tenir en compte que el cost pressupostat per a l'execució de l'obra tindrà caràcter provisional, per aquest motiu si el cost previst anteriorment, una vegada realitzada l'obra, resultés major o menor, aquest es repercutirà als contribuents segons el percentatge abans assenyalat.

Tercer: Aplicar com a mòdul de repartiment, d'acord amb l'establert a l'art. 32 del mateix Text refós els metres lineals de façana de les finques afectades per les obres, les quals s'assenyalen expressament al plànol cadastral que es troba en l'expedient.

Quart: Així mateix, i d'acord amb l'establert a l'art. 30 de la norma esmentada, els subjectes passius obligats a contribuir seran els propietaris de les finques afectades per les obres ja que són els qui es beneficien per la seva execució.

Cinquè: Aprovar la relació de contribuents i les quotes individuals resultants d’aplicar a la base imposable els mòduls establerts, referides a cadascuna de les finques i propietaris afectats, tal com figura especificat als repartiments de quotes que consten a l’expedient.

Sisè: Que es segueixin els tràmits reglamentaris per a la liquidació de quotes a cadascun dels contribuents fins a llur definitiva recaptació. No obstant això, una vegada aprovat l'expedient d'aplicació es procedirà a exigir les quotes tributàries per endavant, segons l'establert en l'art. 33.2 de la norma ja esmentada.

Setè: Un cop aprovada la imposició i ordenació es procedirà a l'exposició pública de l'acord, advertint-se que si en el termini establert no s'hagués presentat cap reclamació, l'acord adquirirà el caràcter de ferm. Així mateix, s'haurà d'advertir als interessats que durant el període d'exposició pública podran constituir-se en associació administrativa de contribuents.

9. Gestió Econòmica i Pressupostària. Expedient de modificació de crèdits de la Corporació

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament, de l’Institut Municipal d’Acció Cultural i de l’Institut Municipal de Museus, el resum del qual per capítols és el següent :

AJUNTAMENT DE REUS

Alta Despesa
Capítol I Despeses de personal 219421,46
Capítol II Despeses de béns corrents i serveis 1408026,71
Capítol III Despeses financeres 285000,00
Capítol IV Transferències corrents 833111,52
Capítol VI Inversions reals 3019957,52
Capítol VII Transferències de capital 2499051,44
Capítol IX Passius financers 37000,00
8301568,65

Baixa Despesa
Capítol II Despeses de béns corrents i serveis 1099866,83
Capítol IV Transferències corrents 206000,00
Capítol VI Inversions reals 5026232,53
Capítol VII Transferències de capital 36000,00
6368099,36

Alta Ingrés
Capítol III Taxes i altres ingressos 822719,86
Capítol V Ingressos patrimonials 561000,00
Capítol VI Aliencio d’inversions reals 549749,43
1933469,29

Institut Municipal d’Acció Cultural

Alta Despesa
Capítol II Despeses de béns corrents i serveis 275000,00
275000,00
Alta Ingrés
Capítol IV Transferències corrents 275000,00
275000,00

Institut Municipal de Museus

Alta Despesa
Capítol II Despeses de béns corrents i serveis 41000,00
41000,00
Alta Ingrés
Capítol IV Transferències corrents 41000,00
41000,00

Segon: Exposar al públic, de conformitat amb allò que disposa l’article 169 del RDL 2/2004 de 5 de març pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Hisendes Locals, l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament per un termini de quinze dies als efectes del seu examen i presentació de reclamacions, transcorregut el qual sense que se'n realitzin es considerarà l'expedient definitivament aprovat.

10. Intervenció. Pressupost general de la Corporació per a l’exercici 2009

S’ acorda:

Primer: Aprovar el pressupost de l'Ajuntament i les seves Bases d'Execució, corresponents a l'exercici de 2009 el desglossament del qual i resum per capítols és el següent :
I N G R E S S O S
A)Operacions corrents
Capítol I Impostos directes 41224100,00
Capítol II Impostos indirectes 4972100,00
Capítol III Taxes i altres ingressos 23259998,72
Capítol IV Transferències corrents 22890560,00
Capítol V Ingressos patrimonials 7234615,52

B) Operacions de capital
Capítol VI Alienació d’inversions reals 4883568,50
Capítol VII Transferències de capital 2297305,26
Capítol IX Passius financers 6135000,00
Total ingressos 112897248,00

D E S P E S E S
A) operacions corrents
Capítol I Remuneracions del personal 31025409,00
Capítol II Compra de béns corrents i de serveis 43544626,00
Capítol III Despeses financeres 5410000,00
Capítol IV Transferències corrents 13466340,00

B) OPERACIONS DE CAPITAL
Capítol VI Inversions reals 10873801,00
Capítol VII Transferències de capital 2442072,00
Capítol IX Passius financers 6135000,00
Total despeses 112897248,00

Segon: Aprovar de conformitat a l'establert en l'apartat precedent, la plantilla del personal que es contempla en l'esmentat Pressupost.

Tercer: Aprovar el pressupost de l'INSTITUT MUNICIPAL D'ACCIÓ CULTURAL i les seves Bases d'Execució corresponent a l'exercici de 2009 el desglossament del qual i resum per capítols és el següent :

I N G R E S S O S
A) Operacions corrents
Capítol III Taxes i altres ingressos 40000,00
Capítol IV Transferències corrents 1961160,00
Capítol V Ingressos patrimonials 340,00
Total ingressos 2001500,00

D E S P E S E S
A) Operacions corrents
Capítol I Remuneracions del personal 477146,00
Capítol II Compra de béns corrents i de serveis 1116114,00
Capítol IV Transferències corrents 408200,00
B) Operacions de capital
Capítol VI Inversions reals 40,00
Total despeses 2001500,00

Quart: Aprovar de conformitat amb el punt anterior, la plantilla del personal que es contempla en l'esmentat pressupost.

Cinquè: Aprovar el pressupost de l'INSTITUT MUNICIPAL DE FORMACIÓ I EMPRESA i les seves Bases d'Execució corresponent a l'exercici de 2009 el desglossament del qual i resum per capítols és el següent :

I N G R E S S O S
Operacions corrents
Capítol III Taxes i altres ingressos 61550,00
Capítol IV Transferències corrents 4604234,00
Capítol V Ingressos patrimonials 3000,00
B) Operacions de capital
Capítol VII Transferències de capital 0,00
Total ingressos 4668784,00

D E S P E S E S
A) Operacions corrents
Capítol I Remuneracions del personal 3436777,00
Capítol II Compra de béns corrents i de serveis 941832,00
Capítol III Interessos 300,00
Capítol IV Transferències corrents 225987,00
B) Operacions de capital
Capítol VI Inversions reals 63888,00
Total despeses 4668784,00

Sisè: Aprovar d'acord amb el punt anterior, la plantilla del personal que es contempla en l'esmentat pressupost.

Setè: Aprovar el pressupost de l’ INSTITUT MUNICIPAL DE MUSEUS i les seves Bases d'Execució, corresponent a l'exercici de 2009 el desglossament del qual i resum per capítols és el següent :

I N G R E S S O S
A) Operacions corrents
Capítol III Taxes i altres ingressos 18200,00
Capítol IV Transferències corrents 1068020,00
Capítol V Ingressos patrimonials 10,00
Total ingressos 1086230,00

D E S P E S E S
A) Operacions corrents
Capítol I Remuneracions del personal 587382,00
Capítol II Compra de béns corrents i de serveis 472747,00
Capítol IV Transferències corrents 26071,00
B) Operacions de capital
Capítol VI Inversions reals 30,00
Total despeses 1086230,00

Vuitè: Aprovar d'acord amb el punt anterior, la plantilla del personal que es contempla en l'esmentat pressupost.

Novè: Aprovar el pressupost del PATRONAT MUNICIPAL DE TURISME I COMERÇ i les seves Bases d'Execució, corresponent a l'exercici de 2009 el desglossament del qual i resum per capítols és el següent :

I N G R E S S O S
A) Operacions corrents
Capítol III Taxes i altres ingressos 285300,00
Capítol IV Transferències corrents 721805,00
Capítol V Ingressos patrimonials 150,00
Total ingressos 1007255,00

D E S P E S E S
A) Operacions corrents
Capítol I Remuneracions del personal 292208,00
Capítol II Compra de béns corrents i de serveis 684417,00
Capítol IV Transferències corrents 30000,00
B) Operacions de capital
Capítol VI Inversions reals 630,00
Total despeses 1007255,00

Desè: Aprovar de conformitat a l'establert en l'apartat anterior, la plantilla de personal que es contempla en l'esmentat pressupost.

Onzè: Aprovar el pressupost de l'INSTITUT MUNICIPAL DE PUERICULTURA DR. FRIAS i les seves Bases d'Execució corresponent a l'exercici de 2009 el desglossament del qual i resum per capítols és el següent :

I N G R E S S O S
A) Operacions corrents
Capítol III Taxes i altres ingressos 50,00
Capítol IV Transferèncie
corrents 179675,00
Capítol V Ingressos patrimonials 1010,00
Total ingressos 180735,00

D E S P E S E S
A) Operacions corrents
Capítol I Remuneracions del personal 120626,00
Capítol II Compra de béns corrents i de serveis 54808,00
Capítol IV Transferències corrents 5155,00
B) Operacions de capital
Capítol VI Inversions reals 146,00
Total despeses 180735,00

Dotzè: Aprovar d'acord amb el punt anterior, la plantilla del personal que es contempla en l'esmentat pressupost.

Tretzè: Aprovar els pressupostos de les societats municipals i el programa d’actuació, inversions i finançament, corresponent a l’exercici 2009, segons es relaciona a continuació:

GRUP INNOVA, S.L.:

INNOVA, S.L. , sent el seu total d'ingressos de set milions vuit-cents set mil quatre-cents trenta-set euros (7.807.437 €), el de despeses de set milions set-cents noranta-nou mil nou-cents noranta-quatre euros (7.799.994 €), els beneficis de set mil quatre-cents quaranta-quatre euros (7.443 €) i el total d’inversions noranta-nou mil trenta-cinc euros (99.035 €).

AIGÜES DE REUS EMPRESA MUNICIPAL, S.A., sent el seu total d'ingressos de deu milions nou-cents trenta-quatre mil tres-cents trenta-set euros (10.934.337 €), el de despeses de deu milions quatre-cents trenta-dos mil quatre-cents noranta-sis euros (10.432.496 €), els beneficis de cinc-cents un mil vuit-cents quaranta-un euros (501.841 €) i el total d’inversions de un milion sis-cents vint-i-cinc mil euros (1.625.000 €).

GESTIÓ AMBIENTAL I ABASTAMENT, S.A., sent el seu total d'ingressos de quatre milions nou-cents seixanta-sis mil nou-cents seixanta-dos euros (4.966.962 €), el de despeses de quatre milions set-cents quaranta-vuit mil vuit-cents disset euros (4.748.817 €), els beneficis de dos-cents divuit mil cent quaranta-cinc euros (218.145 €) i el total d’inversions de tres-cents setanta mil euros ( 370.000 €).

SANEJAMENT AMBIENTAL, S.A., sent el seu total d'ingressos d’un milió vuit-cents vint-i-quatre mil set-cents trenta-vuit euros (1.824.738 €), el de despeses d’un milió set-cents noranta-cinc mil sis-cents quatre euros (1.795.604 €), els beneficis de vint-i-nou mil cent trenta-quatre euros (29.134 €) i el total d’inversions de setanta-set mil euros (77.000 €).

GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA,S.A., sent el seu total tant d'ingressos com de despeses de un milió cent vuitanta-tres mil cinquanta-dos euros (1.183.052 €) i el total d’inversions de tres milions nou-cents tretze mil dos-cents vint-i-quatre euros (3.913.224 €).

APARCAMENTS I MERCATS DE REUS SOCIETAT ANÒNIMA MUNICIPAL, sent el seu total d'ingressos de set milions cinc-cents seixanta-nou mil tres-cents noranta-nou euros (7.569.399 €), el de despeses de set milions quatre-cents noranta-nou mil sis-cents catorze euros (7.499.614 €), els beneficis de seixanta-nou mil set-cents vuitanta-cinc euros (69.785 €) i el total d’inversions de sis milions tres-cents noranta-set mil vuit-cents nou euros (6.397.809 €).

GESTIÓ DE SERVEIS FUNERARIS REUS, S.A., sent el seu total d'ingressos de tres milions set-cents trenta-sis mil quatre-cents noranta-quatre euros (3.736.494 €), el de despeses de tres milions sis-cents catorze mil quatre-cents deu euros (3.614.410 €), els beneficis de cent vint-i-dos mil vuitanta-quatre euros (122.084 €) i el total d’inversions de un milió seixanta-cinc mil euros (1.065.000 €).

REUS DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC, S.A., sent el seu total d'ingressos de quatre milions cent vuitanta-un mil nou-cents vint-i-nou euros (4.181.929 €), el de despeses quatre milions cent quaranta mil cinc-cents vuitanta euros (4.140.580 €), els beneficis de quaranta-un mil tres-cents quaranta-nou euros (41.349 €) i el total d’inversions de quatre-cents quaranta mil euros (440.000 €).

CONSOLIDAT INNOVA, S.L., sent el seu total d'ingressos de trenta-vuit milions set mil set-cents quinze euros (38.007.715 €), el de despeses trenta-set milions disset mil nou-cents trenta-tres euros (37.017.933 €), els beneficis de nou-cents vuitanta-nou mil set-cents vuitanta-dos euros (989.782 €) i el total d’inversions de tretze milions nou-cents vuitanta-set mil seixanta-vuit euros (13.987.068 €).

GRUP EPEL INNOVA:

EPEL INNOVA , sent el seu total tant d'ingressos com de despeses de catorze milions quatre-cents divuit mil set-cents noranta euros (14.418.790 €).

HOSPITAL DE SANT JOAN,S.A.M., sent el seu total tant d’ingressos com de despeses de noranta-dos milions set-cents vint mil tres-cents vuitanta-set euros (92.720.387 €) i el total d’inversions de vuit-cents noranta-set mil sis-cents seixanta-nou euros (897.669 €).

GESTIÓ COMARCAL HOSPITALÀRIA,S.A., sent el seu total tant d’ingressos com de despeses de vint milions cinc-cents quaranta-dos mil cinc-cents setze euros (20.542.516 €) i el total d’inversions de dos milions dos-cents noranta-sis mil nou-cents seixanta euros (2.296.960 €).

CENTRE M.Q.REUS,S.A., sent el seu total tant d’ingressos com de despeses de onze milions tres-cents vuitanta-quatre mil set-cents deu euros (11.384.710 €) i el total d’inversions de cinc-cents trenta-set mil quaranta-cinc euros (537.045 €).

CENTRE OFTALMOLÒGIC REUS,S.L., sent el seu total tant d’ingressos com de despeses de quatre-cents vuitanta-dos mil tres-cents vuit euros (482.308 €) i el total d’inversions de cinquanta-nou mil sis-cents euros (59.600 €).

GESTIÓ INTEGRAL SANITÀRIA I ASSISTENCIAL,A.I.E., sent el seu total tant d’ingressos com de despeses de sis milions cent vint-i-cinc mil sis-cents cinquanta-set euros (6.125.657 €) i el total d’inversions de tretze mil tres-cents seixanta-vuit euros (13.368 €).

SAGESSA, ASSISTENCIA SANITÀRIA I SOCIAL,S.A., sent el seu total tant d’ingressos com de despeses de vuit milions tres-cents noranta-un mil sis-cents trenta-quatre euros (8.391.634 €) i el total d’inversions de cinquanta-set mil nou-cents noranta-sis euros (57.996 €).

GRUP D’ATENCIÓ PRIMÀRIA DE SALUT,S.A., sent el seu total tant d’ingressos com de despeses de mil nou-cents quaranta-set euros (1.947 €).

REUS TRANSPORT PÚBLIC, S.A., sent el seu total tant d'ingressos com de despeses tres milions dos-cents trenta-quatre mil sis-cents vuitanta-un euros (3.234.681 €) i el total d’inversions de sis-cents setanta-vuit mil euros (678.000 €).

REUS ESPORT I LLEURE, S.A., sent el seu total d'ingressos de quatre milions set-cents trenta-set mil sis-cents vuitanta-dos euros (4.737.682 €), el de despeses de quatre milions set-cents trenta-sis mil vuit-cents trenta-quatre euros (4.736.834 €), els beneficis de vuit-cents quaranta-vuit euros (848 €) i el total d’inversions d’un milió cent mil dos-cents euros (1.100.200 €).

CONSOLIDAT GRUP EPEL INNOVA, sent el seu total d'ingressos de cent cinquanta-quatre milions tres-cents setanta-un mil vuit-cents vint-i-cinc euros (154.371.825 €), el de despeses cent cinquanta-quatre milions tres-cents setanta mil nou-cents setanta-set euros (154.370.977 €), els beneficis de vuit-cents quaranta-vuit euros (848 €) i el total d’inversions de cinc milions sis-cents quaranta mil vuit-cents trenta-vuit euros (5.640.838 €).

Catorzè: Aprovar la consolidació dels pressupostos de caràcter administratiu i de les societats, que és la següent :

INGRESSOS

A) Operacions corrents
Capítol I Impostos Directes 41224100,00
Capítol II Impostos Indirectes 4972100,00
Capítol III Taxes i altres ingressos 176311962,72
Capítol IV Transferències corrents 31097800,00
Capítol V Ingressos patrimonials 10220350,52
B) Operacions de capital
Capítol VI Alienació patrimoni 4883568,50
Capítol VII Transferències de capital 2297305,26
Capítol VIII Actius financers 0,00
Capítol IX Passius financers 17548224,00
- Ingressos extraordinaris i d’altres exercicis 1807683,00
- Variació fons de maniobra 8643511,00
Total 299006605,00

DESPESES

Operacions corrents

Capítol I Despeses personal 122230648,00
Capítol II Compra de béns corrents i de serveis 111890536,00
Capítol III Interessos 10002926,00
Capítol IV Transferències corrents 5443541,00
B) Operacions de capital
Capítol VI Inversions reals 29130162,00
Capítol VII Transferències de capital 2442072,00
Capítol VIII Actius financers 0,00
Capítol IX Passius financers 8000108,00
- Amortitzacions i provisions 8875982,00
- Benefici 990630,00
Total 299006605,00

Quinzè: Exposar al públic els esmentats pressupostos per un termini de 15 dies hàbils, a l'efecte que puguin ser examinats i presentar reclamacions davant el Ple de conformitat al què disposen els arts. 112.3 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local i 169 del RDL 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora d’Hisendes Locals.

Setzè: Elevar la present aprovació a definitiva si durant el termini d'exposició al públic no es presentessin reclamacions.

SERVEIS TERRITORIALS

11. Gestió Urbanística. Informe favorable i elevació a la Comissió Territorial d’Urbanisme de Tarragona de la memòria argumentativa presentada per UNIFAMILIAR SANT JORDI, SA en relació a l’acord d’aprovació definitiva del Pla parcial urbanístic del sector D.6 “Barranc de la Barraqueta”

S'acorda:

Informar favorablement la memòria argumentativa presentada per UNIFAMILIAR SANT JORDI, SA en relació a l’acord d’aprovació definitiva del Pla parcial urbanístic del sector D.6 “Barranc de la Barraqueta”, ratificant el Pla parcial urbanístic provisionalment aprovat i traslladar-ho a la Comissió Territorial d’Urbanisme de Tarragona als efectes de la seva consideració.

12. Contractació i Patrimoni. Aprovació del projecte modificat de les obres d’urbanització dels carrers Ponent, Mestral, Alegria, Sud i Immaculada, al Barri Immaculada

S’acorda:

Primer: aprovar la modificació qualitativa del projecte inicial de les obres d’urbanització dels carrers Ponent, Mestral, Alegria, Sud i Pere Vidiella Simó, al Barri Immaculada, amb el mateix tipus de licitació, fixat en
1.392.601,69 €.

Segon: sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb article 219 de la Llei 8/87 MRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

Tercer: comunicar a la Direcció Territorial del Govern de la Generalitat l’adopció d’aquest acord als efectes oportuns.

13. Patrimoni del Sòl. Cessió gratuïta a la Generalitat de Catalunya de l’immoble situat al c/. dels Pagesos núm. 2, destinada a la instal·lació del Centre de Trucades d’Urgència i del Sistema General de Seguretat i Emergències

S’acorda:

Primer: Cedir gratuïtament a la Generalitat de Catalunya, Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació, l’immoble referit al paràgraf segon de la part expositiva d’aquest acord (15.048 m2.), per tal de destinar-lo a la instal·lació del Centre de Trucades d’Urgència i del Sistema de Seguretat i Emergències.

De conformitat amb l’establert a l’art. 50 del Reglament del Patrimoni dels Ens Locals de Catalunya, el compliment exacte de la finalitat i destinació de l’immoble cedit, es subjecta a condició resolutòria expressa, per la qual cosa en cas d’incompliment de l’ús previst, revertirà automàticament de ple dret al patrimoni de l’ens local cedent. Els terminis de compliment del destí esmentat i del seu manteniment, seran els que resulten amb caràcter general de l’art. 50 del Reglament del Patrimoni dels Ens Locals de Catalunya.

En cas d’incompliment d’aquests terminis, serà suficient l’acta notarial de constància dels fets que així ho acrediti, acompanyada de la pròpia escriptura de cessió, per tornar a inscriure l’immoble al Registre de la Propietat, a favor de la Corporació, per dret de reversió.

La Generalitat de Catalunya Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació, haurà d’assumir el compromís de respectar el destí de la finca cedida en el document públic de cessió.

Segon: Tots els impostos i taxes derivats de la construcció, instal·lació i obres que s’acrediti per la construcció del centre, gaudiran de totes les exempcions i bonificacions previstes en el Reial Decret Legislatiu 2/2004 de 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i en les Ordenances Fiscals municipals.

Tercer: Facultar el Molt Il·ltre. Sr. Alcalde Sr. Lluís-Miquel Pérez i Segura, i el Regidor Delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, perquè qualsevol d’ambdós, indistintament, en nom i representació de l’Ajuntament, subscrigui l’escriptura pública de cessió, una vegada hagi estat degudament acceptada per l’entitat cessionària.

Quart: Les despeses notarials i registrals de la cessió, seran a càrrec de la Generalitat de Catalunya. Les despeses fiscals seran segons Llei.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha

PRECS I PREGUNTES

Reus, 30 de desembre de 2008

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.