Taller d'organització i preservació de documents II: el nostre arxiu en digital, com l'organitzem i el conservem?

Cerca al Blog de l'Arxiu

E.g., 17/10/2019
E.g., 17/10/2019
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Taller d'organització i preservació de documents II
Taller d'organització i preservació de documents II
Taller d'organització i preservació de documents II
Taller d'organització i preservació de documents II
Taller d'organització i preservació de documents II
Taller d'organització i preservació de documents II
Taller d'organització i preservació de documents II
Taller d'organització i preservació de documents II
Divendres 07 Juny, 2019

En els temps actuals vivim immersos en plena transformació digital, allo que abans ocupava les nostres taules i escriptoris com ara carpetes, bolígrafs, clips, manuals de consulta, mapamundis, fax, notes d'agenda, calculadores electròniques.... ara queda concentrat en un ordinador, una tauleta i un telèfon mòbil.

Menys paperassa i desordre de la nostra informació personal? Al contrari. Continuem patint pèrdues de fotografies, de documents essencials, fem eliminacions sense criteri, ens costa trobar el que necessitem urgentment.

És per això que en aquest taller us explicarem la magnitud de la tragèdia i quins consells arxivístics us poden ajudar a planificar una millor gestió de la vostra documentació personal.

Taller d'organització i preservació de documents II
Taller d'organització i preservació de documents II
Taller d'organització i preservació de documents II
Taller d'organització i preservació de documents II
Taller d'organització i preservació de documents II
Taller d'organització i preservació de documents II
Taller d'organització i preservació de documents II
Taller d'organització i preservació de documents II
Fitxers relacionats:

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.