Ple ordinari 2012-12-22

Cerca sessions de Ple

E.g., 28/03/2024
E.g., 28/03/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dissabte 22 Desembre, 2012

Acta 16/2012

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE L’AJUNTAMENT DE REUS DE 22 DE DESEMBRE DE 2012

1. Aprovació actes sessions anteriors

S’aproven les actes dels dies 19 d’octubre, 29 d’octubre, i 6 de novembre de 2012.

2 . Informació de l’alcaldia

MOCIONS DE L’ALCALDIA

3. Assessoria Jurídica. Donar compte de resolució de l’alcaldia en matèria d’organització municipal

És dona compte del següent:

Primer. Acceptar, amb efectes a partir del dia 1 de gener de 2013, la dimissió presentada pel Sr. Joan Carles Ferraté Messeguer al càrrec de Gerent de Serveis Generals d’aquest ajuntament.

Segon. Agrair al Sr. Joan Carles Ferraté Messeguer, els serveis prestats en l’exercici del càrrec i la seva dedicació i professionalitat.

Tercer. Donar compte al Ple de la Corporació en la propera reunió que es dugui a terme.

4. Assessoria Jurídica. Reducció dels imports a percebre en concepte d’assistències dels regidors pel que fa al mes de desembre de 2012

S’acorda:

Primer. Modificar, respecte a aquells regidors que ho sol·licitin expressament, l’apartat quart de l’acord del Ple de data 27 de gener de 2012, exclusivament referit al període comprés entre l’1 de juliol de 2012 i el 30 de juny de 2013, relatiu a la percepció d’assistències per la concurrència efectiva a les sessions dels òrgans col·legiats per part dels regidors de la Corporació, que suposa incorporar uns límits mensuals referits exclusivament al mes de desembre, per tal d’adaptar-los als nous límits anuals, que restarà redactat en els termes següents:

“Quart: Fixar les següents assistències als regidors de la Corporació per concurrència a les sessions del òrgans col·legiats:

205 € per la presidència del Ple amb un màxim de 2.284,29 € anuals. La regularització corresponent al mes de desembre de 2012 suposa un límit de 29,29 €.

600 € per assistència al Ple amb un màxim de 6.685,71 € anuals. La regularització corresponent al mes de desembre de 2012 suposa un límit de 85,71€.

L’alcalde i els portaveus dels grups municipals percebran 340 € per assistència a la Junta de Portaveus amb un màxim de 7.577,14 € anuals. La regularització corresponent al mes de desembre de 2012 suposa un límit de 97,14 €.

Els membres de la Junta de Govern Local percebran 340 € per assistència a cada reunió del citat òrgan amb un màxim de 7.577,14 € anuals. La regularització corresponent al mes de desembre de 2012 suposa un límit de 97,14 €.

Els regidors percebran 150 € per assistència a cada Comissió Informativa i Consell Sectorial, amb un màxim de 6.685,71 € anuals. La regularització corresponent al mes de desembre de 2012 suposa un límit de 85,71€.

L’alcalde i els regidors percebran 445 € per assistència a cada Comissió de Delegats, amb un màxim de 14.875,71 € anuals. La regularització corresponent al mes de desembre de 2012 suposa un límit de 190,71€.

Segon. La resta de l’acord plenari de data 27 de gener de 2012 es manté en els seus termes. No obstant i pel que fa exclusivament a la quantitat a percebre mensualment a compte corresponent al mes de desembre de 2012, s’aplicarà el que resulti dels termes de l’apartat anterior.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

5. Assessoria Jurídica. Supressió del servei d’inscripcions en el Registre municipal d’unions civils

S’acorda:

Primer: Aprovar la supressió del servei d’inscripcions en el Registre municipal d’unions civils.

Segon: Aquesta supressió serà amb efectes del dia 1 de gener de 2013.

6. Assessoria Jurídica. Renúncia a la concessió del programa núm. 1 del Canal múltiple 56 amb referència TL01T i denominació Reus per la prestació de servei públic de televisió digital local

S’acorda:

Primer: Renunciar a la concessió per a la prestació del servei públic de televisió digital local corresponent al programa número 1 del canal múltiple 56 amb referència TL01T i denominació “Reus”, concedida per acord de la Comissió de govern de Política Institucional del Departament de la Presidència del dia 6 d’abril de 2006.

Segon: Donar trasllat d’aquest acord a la Direcció General de Mitjans de Comunicació del Departament de Presidència de la Generalitat de Catalunya.

7. Recursos Humans. Modificació de l’article 32 del Conveni col·lectiu dels empleats i empleades de l’Ajuntament de Reus que regula el complement de malaltia i/o accident

S’acorda:

Únic.- Aprovar la modificació de l’article 32 del conveni col·lectiu dels empleats i empleades de l’Ajuntament de Reus, el qual quedarà redactat de la següent manera:

“1.- Complementar la prestació d’incapacitat temporal per contingències comunes dels empleats públics municipals inclosos en l’àmbit d’aplicació de l’Acord-Conveni de l’Ajuntament de Reus, sotmès al règim de la Seguretat Social com el sotmès a un règim especial de mutualisme administratiu, amb el topalls màxims permesos pel Decret Llei 20/2012, d’acord amb el detall següent:

A) Els tres primers dies d’incapacitat temporal, complementar la prestació fins arribar al cinquanta per cent de les retribucions fixes i periòdiques percebudes durant el mes anterior al de la situació d’incapacitat temporal.
B) Del quart al vintè dia, ambdós inclosos, complementar la prestació fins arribar al setanta-cinc per cent de les retribucions fixes i periòdiques percebudes durant el mes anterior de la situació d’incapacitat temporal.
C) A partir del dia vint-i-unè i durant tot el període d’incapacitat temporal, complementar la prestació fins arribar al cent per cent de les retribucions fixes i periòdiques percebudes durant el mes anterior al de la situació d’incapacitat temporal.

2. En el supòsit d’incapacitat temporal per contingències professionals es percebrà el cent per cent de les retribucions fixes i periòdiques percebudes durant el mes anterior al de la situació d’incapacitat temporal durant el període d’incapacitat temporal.

3. Les prestacions que en derivin de situacions d’incapacitat temporal que es produeixin en els següents supòsits:

Hospitalització, intervenció quirúrgica, durant l’embaràs, les motivades per una situació de violència de gènere o altra malaltia greu, es complementaran fins arribar a un cent per cent de les retribucions fixes i periòdiques percebudes durant el mes anterior, durant tot el període de durada d’incapacitat temporal.

Les parts es comprometen a crear un grup de treball per analitzar la viabilitat d’incorporar supòsits que requereixen una especial protecció i que aconsellin la percepció del cent per cent de les retribucions en situacions d’incapacitat temporal o l’adopció d’altres mesures socials, garantint en tot cas, un tractament d’equitat entre tots/es els/les empleats/ades públics.”

8. Assessoria Jurídica. Tarifes del servei de transport urbà de viatgers per a l'any 2013

S’acorda:

Primer. Informar favorablement la proposta de tarifes del servei de transport públic urbà de viatgers a la Ciutat de Reus per a l’any 2013 proposada per la societat municipal REUS TRANSPORT PÚBLIC SA, de la qual resulten les tarifes següents:

- Bitllet senzill 1’25 €
- Targeta multiviatge ( T-10) 7’90 €
- Targeta multiviatge ( T-10/30) 6’85 €
- Bitllet senzill, tarifa especial
Aeroport de Reus 2’50 €
- Targeta T-Mes. 29,50 €

Segon. Elevar la proposta, amb l’informe d’aquest Ajuntament i el corresponent estudi econòmic a la Comissió de Preus de Catalunya, als efectes d’aprovació de les esmentades tarifes.

9. Assessoria Jurídica. Tarifes del servei de subministrament d'aigua potable i del servei de clavegueram per l'any 2013

S’acorda:

Primer. Aprovar les diferents tarifes proposades pel Consell d’Administració de la societat AIGÜES DE REUS EMPRESA MUNICIPAL, S.A. per a l’any 2013, i informar favorablement la proposta de modificació de les tarifes del subministrament d’aigua, que seguidament es detallen, que seran elevades a la Comissió de Preus de Catalunya per a la seva intervenció i, si s’escau, autorització.
TARIFES APLICABLES PER A L’ANY 2013

QUOTA FIXA AIGUA*

Comptador individual (usos Domèstic, Comercial, Industrial i Piscines i Jardins) "G" (1)
- 13 mm 6,1018 € / mes
- 20 mm 14,4560 € / mes
- 25 mm 20,1134 € / mes
- 30 mm 26,4782 € / mes
- 40 mm 39,3778 € / mes
- 50 mm 47,8704 € / mes
- 65 mm 56,3629 € / mes
- 80 mm 75,0713 € / mes
- 100 mm 94,3927 € / mes

Comptador individual (us Provisional) "G" (1)
- 13 mm 30,5090 € / mes
- 20 mm 72,2802 € / mes
- 25 mm 100,5671 € / mes
- 30 mm 132,3912 € / mes
- 40 mm 196,8888 € / mes
- 50 mm 239,3519 € / mes
- 65 mm 281,8145 € / mes
- 80 mm 375,3565 € / mes
- 100 mm 471,9637 € / mes

Comptador comunitari amb bateria (usos Domèstic, Comercial i Industrial) "B" (1)
- 13 mm 0,7513 € / mes
- 20 mm 0,8069 € / mes
- 25 mm 0,9315 € / mes
- 30 mm 1,0849 € / mes
- 40 mm 1,9593 € / mes
- 50 mm 2,8076 € / mes
- 65 mm 3,6558 € / mes
- 80 mm 4,5452 € / mes
- 100 mm 6,5888 € / mes

Comptador únic amb més d'una unitat urbana (usos Domèstic, Comercial i Industrial) "C" (1)
- qualsevol mm 7,7006 € / mes x núm. u.u.

Comptador únic amb més d'una unitat urbana (us Provisional) "C" (1)
- 13 mm 38,2097 € / mes x núm. u.u.
- 20 mm 79,9808 € / mes x núm. u.u.
- 25 mm 108,2677 € / mes x núm. u.u.
- 30 mm 140,0919 € / mes x núm. u.u.
- 40 mm 204,5894 € / mes x núm. u.u.
- 50 mm 247,0526 € / mes x núm. u.u.
- 65 mm 289,5152 € / mes x núm. u.u.
- 80 mm 383,0572 € / mes x núm. u.u.
- 100 mm 479,6643 € / mes x núm. u.u.

Comptador “Giratòria”
- lloguer comptador 13 mm 1,1259 € / dia
(import mínim mensual) 31,6872 € / mes
- lloguer comptador > 13 mm 3,3776 € / dia
(import mínim mensual) 31,6872 € / mes

Boques d'incendi (1) 1,8766 € / mes

Plomes (aforaments) (1) 123,2346 € / mes

Ús municipal (1) 0,0000 € / mes

Sobrecost per sobreelevació 0,1264 € / m3

QUOTA VARIABLE AIGUA*

Fins a 6 m3 al mes per unitat urbana 0,3733 € / m3

Més de 6 m3/mes fins 12 m3/mes per unitat urbana 0,7681 € / m3

Més de 6 m3/mes fins 12 m3/mes per unitat urbana 0,3733 € / m3
- tarifa social - (consum domèstic)

Més de 12 m3/mes per unitat urbana (consum domèstic) 1,1876 € / m3

Més de 12 m3/mes per unitat urbana (consum comercial i industrial) 1,2592 € / m3

Consum provisional (bloc únic) 1,2592 € / m3

Consum piscines i jardins privats (bloc únic) 1,2592 € / m3

Consum giratòria (bloc únic) 1,2592 € / m3

Consum municipal (bloc únic) 0,0000 € / m3

Diferència de consum entre comptadors divisionaris i comptadors comunitaris 1,1762 € / m3

QUOTA FIXA CLAVEGUERA*

Us domèstic i piscines i jardins (1) 3,0954 € / mes

Us comercial i industrial (1) 6,1018 € / mes

Us provisional (1) 22,2899 € / mes

Plomes (aforaments) (1) 12,2636 € / mes

Ús municipal (1) 0,0000 € / mes

QUOTA VARIABLE CLAVEGUERA*

Fins a 6 m3 al mes per unitat urbana 0,0643 € / m3

Més de 6 m3/mes fins 12 m3/mes per unitat urbana 0,1286 € / m3

Més de 12 m3/mes per unitat 0,2657 € / m3

Consum provisional (bloc únic) 0,2657 € / m3

Consum piscines i jardins privats (bloc únic) 0,0643 € / m3

Consum municipal (bloc únic) 0,0000 € / m3

DRETS DE CONNEXIÓ I SERVEI*

ÚS DOMÈSTIC

DRETS DE SERVEI
Dret de servei 182,14 €
Aigua 91,07 €
Claveguera 91,07 €
DRETS DE CONNEXIÓ
Dret de connexió per a edificacions unifamiliars 2.398,60 €
Aigua 989,33 €
Claveguera 1.409,27 €
Dret de connexió per a edificacions de 2 a 4 habitatges 2.558,20 €
Aigua 1.148,93 €
Claveguera 1.409,27 €
Dret de connexió per a edificacions de 5 a 12 habitatges 3.986,64 €
Aigua 1.148,93 €
Claveguera 2.837,71 €
Dret de connexió per a edificacions de 13 a 25 habitatges 4.017,81 €
Aigua 1.180,10 €
Claveguera 2.837,71 €
Dret de connexió per a edificacions de més de 25 habitatges 4.111,46 €
Aigua 1.273,75 €
Claveguera 2.837,71 €

ÚS COMERCIAL

DRETS DE SERVEI
Comptadors instal·lats en Bateria
Superfície comercial <= 250 m2 Comptador 13 mm 200,36 €
Aigua 100,18 €
Claveguera 100,18 €
Superfície comercial > 250 m2 Comptador 20 mm 401,04 €
Aigua 200,52 €
Claveguera 200,52 €
Comptadors instal·lats en façana
Superfície comercial <= 250 m2 Comptador 13 mm 200,36 €
Aigua 100,18 €
Claveguera 100,18 €
250 m2 < superfície comercial <= 500 m2 Comptador 20 mm 401,04 €
Aigua 200,52 €
Claveguera 200,52 €
500 m2 < superfície comercial <= 1000 m2 Comptador 25 mm 534,20 €
Aigua 267,11 €
Claveguera 267,10 €

DRETS DE CONNEXIÓ
Comptadors instal·lats en Bateria
Superfície comercial <= 250 m2 Comptador 13 mm 639,25 €
Aigua 231,16 €
Claveguera 408,09 €
Superfície comercial > 250 m2 Comptador 20 mm 767,10 €
Aigua 277,39 €
Claveguera 489,71 €
Comptadors instal·lats en façana
Superfície comercial <= 250 m2 Comptador 13 mm 2.436,30 €
Aigua 989,33 €
Claveguera 1.446,97 €
250 m2 < superfície comercial <= 500 m2 Comptador 20 mm 3.711,83 €
Aigua 1.148,94 €
Claveguera 2.562,89 €
500 m2 < superfície comercial <= 1000 m2 Comptador 25 mm 4.534,17 €
Aigua 1.180,10 €
Claveguera 3.354,07 €
Superfície comercial > 1000 m2 5.903,42 €
Aigua 1.273,18 €
Claveguera 4.630,24 €

ÚS INDUSTRIAL

DRETS DE SERVEI
Comptador 13 mm 218,55 €
Aigua 109,27 €
Claveguera 109,27 €
Comptador 20 mm 441,12 €
Aigua 220,56 €
Claveguera 220,56 €
Comptador 25 mm 587,00 €
Aigua 293,50 €
Claveguera 293,50 €
Comptador 30 a 65 mm 1.408,39 €
Aigua 704,19 €
Claveguera 704,19 €
Comptador > 65 mm 3.715,45 €
Aigua 1.857,73 €
Claveguera 1.857,72 €

DRETS DE CONNEXIÓ
Superfície comercial <= 500 m2 3.710,92 €
Aigua 1.148,02 €
Claveguera 2.562,89 €
500 m2 < superfície comercial <= 1000 m2 4.127,22 €
Aigua 1.187,94 €
Claveguera 2.939,27 €
1000 m2 < superfície comercial <= 2000 m2 4.750,25 €
Aigua 1.226,92 €
Claveguera 3.523,33 €
Superfície comercial > 2000 m2 6.184,30 €
Aigua 1.329,29 €
Claveguera 4.855,01 €

ÚS MUNICIPAL

DRETS DE SERVEI
Comptadors instal·lats en Bateria
Superfície municipal <= 250 m2 Comptador 13 mm 200,36 €
Aigua 100,18 €
Claveguera 100,18 €
Superfície municipal > 250 m2 Comptador 20 mm 401,04 €
Aigua 200,52 €
Claveguera 200,52 €
Comptadors instal·lats en façana
Superfície municipal <= 250 m2 Comptador 13 mm 200,36 €
Aigua 100,18 €
Claveguera 100,18 €
250 m2 < superfície municipal <= 500 m2 Comptador 20 mm 401,04 €
Aigua 200,52 €
Claveguera 200,52 €
500 m2 < superfície municipal <= 1000 m2 Comptador 25 mm 534,20 €
Aigua 267,11 €
Claveguera 267,10 €

DRETS DE CONNEXIÓ
Comptadors instal·lats en Bateria
Superfície municipal <= 250 m2 Comptador 13 mm 639,25 €
Aigua 231,16 €
Claveguera 408,09 €
Superfície municipal > 250 m2 Comptador 20 mm 767,10 €
Aigua 277,39 €
Claveguera 489,71 €
Comptadors instal·lats en façana
Superfície municipal <= 250 m2 Comptador 13 mm 2.436,30 €
Aigua 989,33 €
Claveguera 1.446,97 €
250 m2 < superfície municipal <= 500 m2 Comptador 20 mm 3.711,83 €
Aigua 1.148,94 €
Claveguera 2.562,89 €
500 m2 < superfície municipal <= 1000 m2 Comptador 25 mm 4.436,48 €
Aigua 1.180,10 €
Claveguera 3.256,39 €
Superfície municipal > 1000 m2 5.768,56 €
Aigua 1.273,18 €
Claveguera 4.495,39 €

DRETS DE SERVEI BCI
Aparell BCI 242,75 €

DRETS DE CONNEXIO BCI
Cabal < 5 m3 1.148,94 €
Cabal => 5 m3 i < 10 m3 1.275,50 €
Cabal => 10 m3 1.942,55 €

ÚS PISCINES I JARDINS

DRETS DE SERVEI
Comptador 13 mm 200,33 €
Aigua 100,17 €
Claveguera 100,17 €
Comptador 20 mm 401,04 €
Aigua 200,52 €
Claveguera 200,52 €
Comptador 25 mm 534,20 €
Aigua 267,11 €
Claveguera 267,10 €
Comptador 30 a 65 mm 1.408,40 €
Aigua 704,20 €
Claveguera 704,19 €
Comptador > 65 mm 3.715,46 €
Aigua 1.857,73 €
Claveguera 1.857,73 €

DRETS DE CONNEXIÓ
Cabal < 5 m3 1.148,94 €
Cabal => 5 m3 i < 10 m3 1.275,50 €
Cabal => 10 m3 1.942,55 €

ÚS ESPECIAL - BOCA CONTRA INCENDI

DRETS DE SERVEI
Aparell BCI 242,75 €

DRETS DE CONNEXIÓ
Cabal < 5 m3 1.148,94 €
Cabal => 5 m3 i < 10 m3 1.275,50 €
Cabal => 10 m3 1.942,55 €

ALTRES TARIFES*

CONTRACTES
Inspecció tècnica (2) 27,31 €
Col·locació comptador (3) 42,01 €
Fiança contracte servei (4) 12,02 €
Fiança Institut Català Sol (4) 18,03 €

GIRATÒRIES
Clau giratòria 38,67 €
Fiança (4) 468,90 €
Giratòria extraviada 159,12 €

TRAMITACIÓ ESCOMESA
Tramitació expedient escomesa 65,67 €
Entrega a compte reparació escomesa 822,33 €

ALTRES SERVEIS
Certificats 6,02 €
Verificació del comptador ST Indústria (4) 54,75 €
Verificació comptador (instal·lació unitat en sèrie) 54,75 €

NOTIFICACIONS I ALTRES DESPESES IMPAGATS
Notificació impagats, 1a emissió 3,84 €
Notificació impagats, 2a emissió 7,18 €
Recàrrec per impagat (4) 7,54 €
Gestió notificació burofax estàndard 8,23 €
Gestió notificació burofax amb certificat de contingut 20,64 €
Gestió notificació burofax amb certificat de contingut i avís de rebuda 25,47 €

SUSPENSIONS, REPOSICIONS I RESCISSIONS
Tràmit de suspensió 7,06 €
Retirada de comptador 28,97 €
Precintar espita o comptador 28,97 €
Encimentar espita 34,79 €
Desconnexió vàlvula de registre escomesa d'aigua 66,85 €
Reposició del comptador 32,78 €
Desprecintar espita o comptador 32,78 €
Desencimentar espita 38,66 €
Reconnexió vàlvula de registre escomesa d'aigua 66,85 €
Recàrrec per suspensió (4) 51,51 €

DESPESES PER FRAU
Inspecció 27,31 €
Tramitació jurídica per frau 36,19 €
Tramitació administrativa per frau 17,07 €
Retirar connexió directa 28,97 €
Treure vàlvula d'entrada i posar placa 66,85 €
Reposar placa vàlvula 66,85 €
Precintar vàlvules de bateria 28,97 €
Reposar comptador sostret 42,01 €
Valor residual comptador sostret (comptador de 2013) 12,52 €
Valor residual comptador sostret (comptador de 2012) 11,13 €
Valor residual comptador sostret (comptador de 2011) 9,74 €
Valor residual comptador sostret (comptador de 2010) 8,35 €
Valor residual comptador sostret (comptador de 2009) 6,96 €
Valor residual comptador sostret (comptador de 2008) 5,56 €
Valor residual comptador sostret (comptador de 2007) 4,18 €
Valor residual comptador sostret (comptador de 2006) 2,78 €
Valor residual comptador sostret (comptador < de 2006) 1,40 €
M3 estimats aigua no facturada (ús domèstic, comercial i industrial) 0,35 €
M3 estimats aigua no facturada (ús provisional i piscines i jardins) 1,18 €

INSPECCIONS XARXA

PROMOCIÓ PÚBLICA
Prova de pressió obres municipals (ut) 49,67 €
Inspecció claveguera obres municipals
- Inspecció exterior prèvia (ut) 49,67 €
- Sortida equip d'inspecció (ut) 149,57 €
- Tram inspeccionat TV: trams de menys de 40 ml (preu per h) 109,62 €
- Tram inspeccionat TV: trams de més de 40 i fins a 300 ml (preu des del primer ml) 1,60 €
- Tram inspeccionat TV: de 301 ml i fins a 1000 ml (preu per ml) 1,14 €
- Tram inspeccionat TV: més de 1001 ml (preu per ml) 0,57 €
Inspecció recepció d'obra municipals (ut) 87,91 €

PROMOCIO PRIVADA
Prova de pressió obres promotors privats (ut) 61,09 €
Inspecció claveguera obres promotors privats
- Inspecció exterior prèvia (ut) 61,09 €
- Sortida equip d'inspecció (ut) 163,27 €
- Tram inspeccionat TV: trams de menys de 40 ml (preu per hora) 137,02 €
- Tram inspeccionat TV: trams de més de 40 i fins a 300 ml (preu des del primer ml) 2,05 €
- Tram inspeccionat TV: de 301 ml i fins a 1000 ml (preu per ml) 1,37 €
- Tram inspeccionat TV: més de 1001 ml (preu per ml) 0,74 €
Inspecció recepció d'obra promotors privats (ut) 99,33 €

TREBALLS*

H. Oficial 32,88 €
H. Ajudant 29,31 €
H. Camió normal (camió de fins a 3.500 Kg) 33,50 €
H. Camió grua (camió més de 3.500 Kg) 53,06 €
H. Camió Alta pressió (fins 1 hora) 164,44 €
H. Camió Alta pressió (més d'1 hora) 105,25 €
H. Grup compressor 16,39 €
H. Equip localització fuites aigua 13,48 €
H. Alternador 3 KVA 28,47 €
H. Alternador > 10 kVA 30,63 €
H. Grup motobomba 13,11 €
H. Retroexcavadora 52,00 €
H. Pèrdua facturació 58,11 €
M3 Aigua vessada 1,83 €
Ut Desplaçament fins a 20 Km (import mínim) 20,80 €
Km desplaçament superior a 20 Km (preu unitari per Km > 20) 0,39 €
H. Equip inspecció TV (fins 1 hora) 175,84 €
H. Equip inspecció TV (més d'1 hora) 116,63 €

* Preus sense impostos, cànons o taxes.
(1) Aquests preus s’aplicaran calculant el preu per dia.
(2) a partir de la 2a = 17,75 €.
(3) a partir de la 2a i en grup = 27,31 €.
(4) conceptes exempts d'IVA.

10. Gestió econòmica i pressupostària. Declaració de crèdits no disponibles d'acord amb les previsions del RDL 20/2012, de mesures per garantir l'estabilitat pressupostària i el foment de la competitivitat

S’acorda:

Primer.- Aprovar la no disponibilitat de crèdits pels imports detallats en les aplicacions pressupostàries del capítol 1, motivada per la supressió de la paga extraordinària corresponent al mes de desembre de 2012 d’acord amb l’article 2 del R.D.L 20/2012 amb l’abast i en els termes previstos en la Modificació de la Nota informativa del Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques de 23/10/12 esmentats en els antecedents de la present proposta pels imports següents:

- Ajuntament de Reus 1.365.858.58
- Institut Municipal d’Acció Cultural 20.445,67
- Institut Municipal de Formació i Empresa 70.796,80
- Institut Municipal de Museus 23.968,92
- Agència de Promoció de Ciutat “Reus Promoció” 10.353,72
- Institut de Puericultura Dr. Frías 4.463,30

Segon.- Habilitar al Regidor Delegat d’Hisenda i Recursos Generals per a efectuar l’ajust, en el seu cas, del valor final a declarar com a no disponible en funció de les circumstàncies que puguin ocórrer durant el període de còmput d’aquesta paga extraordinària que ha estat suprimida.

Tercer.- Instar a la resta d’entitats que pertanyen a l’Ajuntament de Reus a procedir en termes homogenis als previstos en aquest acord per tal de donar compliment a l’objectiu de reducció del dèficit previst al RDL 20/2012.

11. Intervenció. Aprovació del Pressupost General de l'exercici 2013

S’acorda:

Primer.- Aprovar el sostre de despesa no financera màxim per a l’exercici 2013 del Grup consolidat considerat administracions públiques a efectes del SEC, segons les previsions contingudes a l’acord del Ministeri d’Economia i Competitivitat de data 20 de juliol de 2012, que ascendeix, d’acord amb els càlculs provisionals, a 255.525.442,61 €.

Segon.- Aprovar el pressupost general de l'Ajuntament de Reus i els seus annexes, integrats pel pressupost de la pròpia Corporació, dels seus Organismes Autònoms, de l’Entitat pública empresarial local i de les societats mercantils públiques dependents, així com llurs Bases d'Execució i les respectives Plantilles de personal, corresponents a l'exercici de 2013

Tercer.- Aprovar el pressupost de l’Ajuntament de Reus, el desglossament del qual i resum per capítols és el següent:
INGRESSOS
A)OPERACIONS CORRENTS
Capítol I Impostos directes 45.825.547,28
Capítol II Impostos indirectes 2.680.684,78
Capítol III Taxes i altres ingressos 22.502.035,55
Capítol IV Transferències corrents 22.334.329,67
Capítol V Ingressos patrimonials 1.790.000,00

B) OPERACIONS DE CAPITAL
Capítol VII Transferències de capital 5.048.956,00
Capítol IX Passius financers 0,00
TOTAL INGRESSOS 100.181.553,28

DESPESES

A) OPERACIONS CORRENTS
Capítol I Remuneracions del personal 30.266.769,63
Capítol II Compra de béns corrents i de serveis 36.398.393,26
Capítol III Despeses financeres 5.120.000,00
Capítol IV Transferències corrents 11.567.434,39

B) OPERACIONS DE CAPITAL
Capítol VI Inversions reals 300.000,00
Capítol VII Transferències de capital 5.048.956,00
Capítol VIII Actius financers 0,00
Capítol IX Passius financers 11.480.000,00
TOTAL DESPESES 100.181.553,28

Quart.- Aprovar el pressupost de l'INSTITUT MUNICIPAL D'ACCIÓ CULTURAL i les seves Bases d'Execució corresponent a l'exercici de 2013 el desglossament del qual i resum per capítols és el següent :

INGRESSOS
A) OPERACIONS CORRENTS
Capítol III Taxes i altres ingressos 62.090,00
Capítol IV Transferències corrents 1.275.366,00
Capítol V Ingressos patrimonials 200,00
TOTAL INGRESSOS 1.337.656,00

DESPESES
A) OPERACIONS CORRENTS
Capítol I Remuneracions del personal 479.214,00
Capítol II Compra de béns corrents i de serveis 690.420,00
Capítol IV Transferències corrents 167.986,00
B) OPERACIONS DE CAPITAL
Capítol VI Inversions reals 36,00
TOTAL DESPESES 1.337.656,00

Cinquè.- Aprovar de conformitat amb el punt anterior, la plantilla del personal que es contempla en l'esmentat pressupost.

Sisè.- Aprovar el pressupost de l'INSTITUT MUNICIPAL DE FORMACIÓ I EMPRESA i les seves Bases d'Execució corresponent a l'exercici de 2013 el desglossament del qual i resum per capítols és el següent :

INGRESSOS
A) OPERACIONS CORRENTS
Capítol III Taxes i altres ingressos 64.444,51
Capítol IV Transferències corrents 2.284.571,25
TOTAL INGRESSOS 2.349.015,76

DESPESES
A) OPERACIONS CORRENTS
Capítol I Remuneracions del personal 1.277.673,20
Capítol II Compra de béns corrents i de serveis 898.468,36
Capítol III Despeses financeres 200,00
Capítol IV Transferències corrents 172.604,20
B) OPERACIONS DE CAPITAL
Capítol VI Inversions reals 70,00
TOTAL DESPESES 2.349.015,76

Setè.- Aprovar d'acord amb el punt anterior, la plantilla del personal que es contempla en l'esmentat pressupost.

Vuitè.- Aprovar el pressupost de l’ INSTITUT MUNICIPAL DE MUSEUS i les seves Bases d'Execució, corresponent a l'exercici de 2013 el desglossament del qual i resum per capítols és el següent :

INGRESSOS
A) OPERACIONS CORRENTS
Capítol III Taxes i altres ingressos 12.790,00
Capítol IV Transferències corrents 726.713,00
Capítol V Ingressos patrimonials 10,00
TOTAL INGRESSOS 739.513,00

DESPESES
A) OPERACIONS CORRENTS
Capítol I Remuneracions del personal 580.490,00
Capítol II Compra de béns corrents i de serveis 159.023,00
TOTAL DESPESES 739.513,00

Novè.- Aprovar d'acord amb el punt anterior, la plantilla del personal que es contempla en l'esmentat pressupost.

Desè.- Aprovar el pressupost de l’ AGÈNCIA DE PROMOCIÓ DE CIUTAT “REUS PROMOCIÓ” i les seves Bases d'Execució, corresponent a l'exercici de 2013 el desglossament del qual i resum per capítols és el següent :

INGRESSOS
A) OPERACIONS CORRENTS
Capítol III Taxes i altres ingressos 380.912,00
Capítol IV Transferències corrents 641.013,00
Capítol V Ingressos patrimonials 75,00
TOTAL INGRESSOS 1.022.000,00

DESPESES
A) OPERACIONS CORRENTS
Capítol I Remuneracions del personal 300.410,00
Capítol II Compra de béns corrents i de serveis 626.550,00
Capítol IV Transferències corrents 95.000,00
B) OPERACIONS DE CAPITAL
Capítol VI Inversions reals 40,00
TOTAL DESPESES 1.022.000,00

Onzè.- Aprovar de conformitat a l'establert en l'apartat anterior, la plantilla de personal que es contempla en l'esmentat pressupost.

Dotzè.- Aprovar el pressupost de l'INSTITUT MUNICIPAL DE PUERICULTURA DR. FRIAS i les seves Bases d'Execució corresponent a l'exercici de 2013 el desglossament del qual i resum per capítols és el següent :

INGRESSOS
A) OPERACIONS CORRENTS
Capítol III Taxes i altres ingressos 10,00
Capítol IV Transferències corrents 102.372,00
Capítol V Ingressos patrimonials 1.010,00
TOTAL INGRESSOS 103.392,00

DESPESES
A) OPERACIONS CORRENTS
Capítol I Remuneracions del personal 90.425,00
Capítol II Compra de béns corrents i de serveis 12.957,00
B) OPERACIONS DE CAPITAL
Capítol VI Inversions reals 10,00
TOTAL DESPESES 103.392,00

Tretzè.- Aprovar d'acord amb el punt anterior, la plantilla del personal que es contempla en l'esmentat pressupost.

Catorzè.- Aprovar els pressupostos de les societats municipals i el programa d’actuació, inversions i finançament, corresponent a l’exercici 2013, segons es relaciona a continuació:

PRESSUPOST D’EXPLOTACIÓ

Consolidat Grup EPEL INNOVA 168.659.869,00
- EPEL INNOVA 2.092.560,00
- Hospital Sant Joan, S.A.M 121.880.585,00
- Gestió Comarcal Hospitalària, S.A. 20.521.987,00
- Centre M.Q. Reus, S.A. 11.587.272,00
- Centre Oftalmològic Reus, S.L. 700.028,00
- Gestió Integral Sanitària i Assistencial, A.I.E. 6.755.221,00
- SAGESSA, Assistència Sanitària i Social, S.A. 4.904.605,00
- Laboratori RCT SA 4.692.500,00
- Reus Transport Públic, S.A. 3.217.832,00
- Reus Esport i Lleure, S.A. 3.509.575,00

Consolidat Grup INNOVA
Ingressos 48.312.514,00
Despeses 47.608.264,00
Beneficis 704.250,00
- INNOVA
Ingressos 14.534.682,00
Despeses 14.488.697,00
Beneficis 45.985,00
- Aigües de Reus, S.A.M
Ingressos 14.272.067,00
Despeses 13.729.254,00
Beneficis 542.813,00
- Gestió Urbanística Pública,S.A. (GUPSA)
Ingressos 1.329.557,00
Despeses 1.329.557,00
Resultat 0,00
- Aparcaments i Mercats de Reus, S.A.M.
Ingressos 8.542.956,00
Despeses 8.542.956,00
Resultat 0,00
- Gestió de Serveis Funeraris Reus, S.A.
Ingressos
3.848.757,00
Despeses 3.733.305,00
Beneficis 115.452,00
- Reus Desenvolupament Econòmic, S.A.
Ingressos 7.057.664,00
Despeses 7.057.664,00
Resultat 0,00
- Tecnoparc Reus SA
Ingressos 677.121,00
Despeses 677.121,00
Resultat 0,00

Consolidat Grup INNOVA-EPEL
Ingressos 207.369.319,00
Despeses 206.665.069,00
Beneficis 704.250,00

Detall de les inversions a portar a terme per part de les societats:
PRESSUPOST DE CAPITAL

Grup INNOVA 2.007.217,00
Aigües de Reus Empresa Municipal SA 490.000,00
Aparcaments i Mercats de Reus SAM 775.000,00
Reus Desenvolupament Econòmic SA 732.217,00
Gestió Urbanística Pública, S.A. (GUPSA) 10.000,00
Grup EPEL INNOVA 2.008.511,00
Hospital de Sant Joan de Reus 1.192.565,00
Gestió Comarcal Hospitalària 301.199,00
Centre MQ Reus 340.851,00
Centre Oftalmològic de Reus 28.331,00
Gestió Integral Sanitària i Assistencial AIE 34.200,00
SAGESSA,Assistència Sanitària i Social, SA 20.000,00
Laboratori RCT SA 1.365,00
Reus Transport Públic, S.A. 90.000,00
Total Pressupost capital Grup EPEL INNOVA + Innova SA 4.015.728,00

Quinzè.- Aprovar la consolidació dels pressupostos de caràcter administratiu i de les societats, que és la següent :

INGRESSOS
A) OPERACIONS CORRENTS
Capítol I Impostos Directes 45.825.547,28
Capítol II Impostos Indirectes 2.680.684,78
Capítol III Taxes i altres ingressos 204.101.463,12
Capítol IV Transferències corrents 31.135.093,42
Capítol V Ingressos patrimonials 168.807,00

B) OPERACIONS DE CAPITAL
Capítol VI Alienació patrimoni 645.894,00
Capítol VII Transferències de capital 5.048.956,00
Capítol VIII Actius financers 0,00
Capítol IX Passius financers 62.000,00
- Subvencions de capital transferides a l’exercici 0,00
- Variació fons de maniobra 24.960.776,49
TOTAL 314.629.222,09

DESPESES
A) OPERACIONS CORRENTS

Capítol I Despeses personal 117.691.394,83
Capítol II Compra de béns corrents i de serveis 127.551.469,68
Capítol III Interessos 15.896.488,00
Capítol IV Transferències corrents 4.072.217,09

B) OPERACIONS DE CAPITAL
Capítol VI Inversions reals 4.315.884,00
Capítol VII Transferències de capital 5.048.956,00
Capítol VIII Actius financers 15.000,00
Capítol IX Passius financers 26.312.946,49
- Pèrdues immob. i desp. extraordinàries 00,00
- Amortitzacions i provisions 13.020.616,00
- Benefici 704.250,00
TOTAL 314.629.222,09

Setzè.- Exposar al públic els esmentats pressupostos per un termini de 15 dies hàbils, a l'efecte que puguin ser examinats i presentar reclamacions davant el Ple de conformitat al què disposen els arts. 112.3 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local i 169 del RDL 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora d’Hisendes Locals.

Dissetè.- Elevar la present aprovació a definitiva si durant el termini d'exposició al públic no es presentessin reclamacions.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

12. Gestió Urbanística. Aprovació provisional de la modificació puntual del Pla parcial del sector G.13 "Mas Bertran", que afecta a l'illa 2, presentada per EDIRESA 2, SA.

S’acorda:

Primer. Aprovar provisionalment la modificació puntual del Pla parcial del sector G.13 "Mas Bertran", que afecta a l'illa 2, presentada per EDIRESA 2, SA.

Segon. Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

Reus, 18 de febrer de 2013

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.