Ple ordinari 2015-04-17

Cerca sessions de Ple

E.g., 20/04/2024
E.g., 20/04/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres 17 Abril, 2015

Acta núm.: 05/2015

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 17 D’ABRIL DE 2015

1. Aprovació de l’acta de data 20.02.2015

S’aprova l’acta per unanimitat.

2. Informació de l’Alcaldia

COMISSIÓ D’HONORS I DISTINCIONS

3. Concessió de la Menció Honorífica Municipal a la Pia Germandat de Sant Isidre i Santa Llúcia de Reus (Confraria dels pagesos)

S’acorda:

Concedir a l’entitat PIA GERMANDAT DE SANT ISIDRE I SANTA LLÚCIA (Confraria dels Pagesos) de Reus, la Menció Honorífica Municipal pels mèrits i circumstàncies que en ella concorren i que han quedat suficientment acreditats a l’expedient a l’efecte incoat.

4. Concessió de la Menció Honorífica Municipal a la Fundació Banc dels Aliments de les Comarques de Tarragona

S’acorda:

Concedir a la FUNDACIÓ BANC DELS ALIMENTS DE LES COMARQUES DE TARRAGONA de Reus, la Menció Honorífica Municipal pels mèrits i circumstàncies que en ella concorren i que han quedat suficientment acreditats a l’expedient a l’efecte incoat.

5. Concessió de la Menció Honorífica Municipal al Servei Educatiu de Reus

S’acorda:

Concedir al SERVEI EDUCATIU DE REUS la Menció Honorífica Municipal pels mèrits i circumstàncies que en ella concorren i que han quedat suficientment acreditats a l’expedient a l’efecte incoat.

MOCIÓ DE L’ALCALDIA

6. Moció de l’Alcaldia. Autorització de la novació del préstec sindicat a Reus Serveis Municipals S.A.

S’acorda:

Primer: Autoritzar a REUS SERVEIS MUNICIPALS SA, de conformitat amb el que disposa l’article 54 del Reial Decret Legislatiu 2/2004 de 5 de març, pel que s’aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, la novació del contracte de crèdit mercantil signat en data 22 d’abril de 2010, que pel que fa al Tram B de dit crèdit sindicat, presenta les següents condicions financeres:

Venciment: 22.04.2025
Termini: 10 anys
Carència: sense carència
Amortització trimestral (segons quadre descrit a la part expositiva)
Índex de referència: euribor 3m
Marge: 3,00%
Comissió d’estructuració: 0,50%
Altres descrites a la part expositiva.

Segon: A més d’aquestes condicions financeres acordades en la novació del tram B, el Ple de l’Ajuntament de Reus manifesta:

- Que l’Ajuntament de Reus reconeix formalment el manifestat i els compromisos assumits en la Carta de Compromís davant la novació modificativa no extintiva del Contracte de Crèdit acordada entre les parts mitjançant la qual s'estén el termini de venciment del Tram B fins al 22 d'abril de 2025.

En virtut de l'anterior, l'Ajuntament de Reus manifesta expressament:

- Que coneix els termes i condicions del contracte de novació modificativa no extintiva del Contracte de Crèdit mitjançant el qual, entre altres aspectes, s'estén el termini de venciment del Tramo B fins al 22 d'abril de 2025 i s'incorpora un calendari d'amortització per a aquest Tram, aprovant en aquest ple la seva conformitat al mateix.

- Que ratifica íntegrament les manifestacions realitzades i els compromisos assumits en la Carta de Compromís. Tota referència al Contracte de Crèdit en la Carta de Compromís s'entendrà realitzada al Contracte de Crèdit tal com hagi estat modificat en virtut de la novació modificativa no extintiva esmentada anteriorment.

Així mateix, l’Ajuntament de Reus reconeix que l'íntegra ratificació de la Carta de Compromís en els termes aquí previstos és condició necessària perquè les Entitats Financeres aprovin l'extensió del termini del Tramo B del Contracte de Crèdit.

Tercer: Autoritzar a íntegrament la minuta de novació de contracte proposada per REUS SERVEIS MUNICIPALS SA, i tots els documents annexes, tal i com consten a l’expedient, i que es donen per reproduïts.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

7. Intervenció. Donar compte al Ple Municipal de l'expedient de liquidació del Pressupost de l'Ajuntament i dels Organismes Autònoms Administratius corresponent a l'exercici 2014

Es dóna compte del següent:

En data 12 de març de 2015, mitjançant resolució del Regidor delegat de l’Àrea d’Hisenda i Recursos Generals, en virtut de les competències que li foren delegades per Decret de l’Alcaldia de 17 de juny de 2011, s’aprovaren les liquidacions del Pressupost de l’Ajuntament i dels Organismes Autònoms Administratius corresponents a l’exercici 2014, sent el seu text literal el que a continuació es transcriu:

“D'acord amb l'article 191 i següents del RDL 2/2004 de 5 de març pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals i amb els articles 89 i següents del Reial Decret 500/1990, de 20 d'abril i amb l’informe previ i preceptiu de l’Interventor general.

Vist que de conformitat amb els articles 191.3r i 192.2n del RDL 2/2004, correspon l'aprovació de la liquidació del pressupost, tant de l'Ajuntament com dels Organismes Autònoms al President de l'Entitat Local, i vist el decret de delegació de competències de 17 de juny de 2011, HE RESOLT:

PRIMER:
A).- APROVAR la liquidació del pressupost de l'Ajuntament de l'exercici 2014, en la forma que ha estat redactada, el resum de la qual és el següent:
1.- Fons líquids . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.598.423,25 €
2.- Drets pendents de cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41.889.608,74 €
3.- Obligacions pendents de pagament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29.151.218,27 €
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15.336.813,72 €
II.- Saldos de dubtós cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9.140.091,41 €
III.- Excés de finançament afectat . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5.556.932,27 €
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III). 639.790,04 €

B) APROVAR les incorporacions de romanents de crèdits a l'exercici 2015 per un import global de 4.692.234,72 € amb llur finançament segons consta a l'expedient, tenint en compte la incorporació prèvia a la liquidació per resolució de 16 de febrer de 2015.

C) APROVAR el resultat pressupostari ajustat de l'exercici, per import de 2.154.812,39 € i la resta de documentació de l'expedient, tal i com ha estat redactada.

SEGON:
A).- APROVAR la liquidació del pressupost de l'Institut Municipal d'Acció Cultural corresponent a l'exercici 2014, en la forma que ha quedat redactada, el resum de la qual és el següent:

1.- Fons líquids . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49.692,36 €
2.- Drets pendents de cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 257.262,87 €
3.- Obligacions pendents de pagament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 313.748,91 €
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) . . . . . . . . . . . . . . . . . . -6.793.68 €
II.- Saldos de dubtós cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 743,96 €
III.- Excés de finançament afectat. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20.445,67 €
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III). -27.983,31 €

B) APROVAR el resultat pressupostari ajustat de l'exercici 2014 per import de -18.253,38 € i la resta de documentació, tal i com ha estat redactada.

TERCER:
A).- APROVAR la liquidació del Pressupost de l’Agència de Promoció de Ciutat, corresponent a l'exercici 2014, en la forma que ha estat redactada, el resum de la qual és el següent:
1.- Fons líquids . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35.763,80 €
2.- Drets pendents de cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 336.505,04 €
3.- Obligacions pendents de pagament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 176.559,91 €
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) . . . . . . . . . . . . . . . . . . 195.708,93 €
II.- Saldos de dubtós cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14.781,17 €
III.- Excés de finançament afectat. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10.353,72 €
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III). 170.574,04 €

B) APROVAR el resultat pressupostari ajustat de l'exercici per import de 174.618,97 € i la resta de documentació, tal i com ha estat redactada.

QUART:
A).- APROVAR la liquidació del pressupost de l’Institut Municipal de Museus, corresponent a l'exercici 2014, en la forma que ha estat redactada, el resum de la qual és el següent:

1.- Fons líquids . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22.688,37 €
2.- Drets pendents de cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95.357,58 €
3.- Obligacions pendents de pagament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86.303,68 €
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31.742,27 €
II.- Saldos de dubtós cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0,00 €
III.- Excés de finançament afectat. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23.968,92 €
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III). 7.773,35 €

B) APROVAR el resultat pressupostari ajustat de l'exercici per import de 6.802,85 € i la resta de documentació, tal i com ha estat redactada.

CINQUÈ:
A).- APROVAR la liquidació del Pressupost de l’Institut Municipal de Puericultura Dr. Frías, corresponent a l'exercici 2014, en la forma que ha estat redactada, el resum de la qual és el següent:

1.- Fons líquids . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9.321,03 €
2.- Drets pendents de cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17.559,06 €
3.- Obligacions pendents de pagament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10.708,96 €
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16.171,13 €
II.- Saldos de dubtós cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0,00 €
III.- Excés de finançament afectat. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4.463,30 €
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III). 11.707,83 €

B) APROVAR el resultat pressupostari ajustat de l'exercici per import de 10.945,95 € i la resta de documentació, tal i com ha estat redactada.

SISÈ:
A).-APROVAR la liquidació del Pressupost de l'Institut Municipal de Formació i Empresa, corresponent a l'exercici 2014, en la forma que ha estat redactada, el resum del qual és el següent:

1.- Fons líquids . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12.319,67 €
2.- Drets pendents de cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 611.691,17 €
3.- Obligacions pendents de pagament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 324.403,98 €
I.- Romanent de Tresoreria Total (1+2-3) . . . . . . . . . . . . . . . . . . 299.606,86 €
II.- Saldos de dubtós cobrament . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0,00 €
III.- Excés de finançament afectat. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 70.796,80 €
IV.- Romanent de Tresoreria per a Despeses Generals (I-II-III). 228.810,06 €

B) APROVAR el resultat pressupostari ajustat de l'exercici per import de 144.660,23 € i la resta de documentació, tal i com ha estat redactada.

SETÈ: Donar compte del present Decret al Ple de l'Ajuntament, en la primera sessió que es celebri, de conformitat amb allò establert a l'article 193.4t del RDL 2/2004 de 5 de març pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Hisendes Locals.”

Pel que fa als criteris seguits per a la quantificació dels drets de difícil o impossible recaptació, per tal de donar compliment a les previsions de l’article 193.bis del RDL 2/20014, de 5 de març, que aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, es dona compte de la resolució del Regidor delegat d’hisenda i Recursos generals de data 10 de març de 2015, segons el següent literal:

“Atès l’existència de deutes pendents de cobrament en el pressupost municipal a data 31 de desembre de 2014.

Vist l’article 103 del R.D. 500/1990 de 20 d’abril, en relació a l’article 191.2 del Reial decret legislatiu 2/2004 que aprova el Text refós de la Llei d’hisendes locals, el qual estableix que el romanent de tresoreria es quantificarà deduïts els drets pendents de cobrament d’impossible o difícil recaptació.

Tenint en compte el previst a les de Bases d’execució del Pressupost de l’exercici 2014, concretament a la Base 41ena estableix uns criteris homogenis per al càlcul del drets de dubtós cobrament, i que aquest es realitzarà, amb caràcter general, tenint en compte l’antiguitat dels deutes i la naturalesa dels recursos de que es tracti, consistents amb els recomanats per la Sindicatura de Comptes de Catalunya, en el moment d’aprovació de les Bases d’execució del Pressupost, i que són els següents:

Capítols I, II i III de l’estat d’ingressos (excepte multes de circulació):

Antiguitat del deute Percentatge provisió
Deutes amb antiguitat igual o superior a 4 anys 100%
Deutes amb antiguitat igual o superior a tres anys i inferior a quatre 80%
Deutes amb antiguitat igual o superior a dos anys i inferior a tres 40%
Deutes amb antiguitat igual o superior a 1 any i inferior a dos 15%
Deutes amb antiguitat inferior a 1 any 5%

Multes de circulació:

Antiguitat del deute Percentatge provisió
Deutes amb antiguitat igual o superior a tres anys* 100%
Deutes amb antiguitat igual o superior a dos anys i inferior a tres 90%
Deutes amb antiguitat igual o superior a 1 any i inferior a dos 90%
Deutes amb antiguitat inferior a 1 any 90%
*Sindicatura recomana un 90% amb independència de l’antiguitat del deute

Vist l’informe de la Intervenció General en què es dona compliment amb l’aplicació d’aquests criteris a la previsió de l’art. 193.bis del TRLRHL, en termes de límits mínims a provisionar per any d’antiguitat.

HE RESOLT:

Primer: Quantificar en 9.140.091,41 € l’import dels drets pendents de cobrament que es consideren de difícil o impossible recaptació en relació als deutes existents a 31 de desembre de 2014 i assentar en aquesta data la provisió per insolvències corresponent.

Aquest import equival a aplicar als deutes corresponents als Capítols I a III del Pressupost d’ingressos pendents, en funció de la seva naturalesa i antiguitat, els criteris següents:

Exercici Pendent 31-12-2014 Provisió Percentatge provisió
2010 i anteriors 2.650.930,20 2.650.930,20 100%
2011 2.258.647,24 1.806.917,79 80%
2011 (multes) 67.971,06 67.971,06 100%
2012 3.876.222,29 1.550.488,92 40%
2012 (multes) 615.824,59 554.242,13 90%
2013 3.762.019,18 564.302,88 15%
2013 (multes) 627.354,64 564.618,18 90%
2014 7.596.032,46 379.801,62 5%
2014 (multes) 1.112.019,59 1.000.817,63 90%
Totals 22.567.021,25 9.140.091,41

Segon: Donar compte del resultat de l’aplicació d’aquests criteris al Ple de l’Ajuntament de Reus i al Ministeri d’Hisenda, segons disposa l’art. 193.bis del TRLRHL.”

D’aquestes resolucions es dóna compte al Ple als efectes oportuns.”

8. Gestió Econòmica i Pressupostària. Expedient de modificació de crèdits del pressupost de l'Ajuntament

S’acorda:

PRIMER. Aprovar inicialment l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament de Reus, essent el detall per aplicacions pressupostàries el següent:

AJUNTAMENT DE REUS
SUPLEMENTS DE CRÈDIT
308122 2310020 489 Serveis Socials-1%fons social-A fam i inst sense ànim lucre 17.930,00
CRÈDITS EXTRAORDINARIS
308122 2310203 789 Serveis Socials-Banc Aliments-A fam i inst sense ànim lucre 15.000,00
TOTAL ALTES DESPESES 32.930,00
BAIXES DE DESPESES
205008 45000 619 Serveis Generals-Adm. Gral. infrst-Inversió reposició 17.930,00
308122 2310203 489 Serveis Socials-Banc Aliments-A fam i inst sense ànim lucre 15.000,00
TOTAL BAIXES DESPESES 32.930,00

SEGON. Exposar al públic, de conformitat amb allò que disposa l’article 169 del RDL 2/2004 de 5 de març pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Hisendes Locals, l'expedient de modificació de crèdits en el pressupost de l’Ajuntament de Reus i per un termini de quinze dies als efectes del seu examen i presentació de reclamacions, transcorregut el qual sense que se'n realitzin es considerarà l'expedient definitivament aprovat.”

9. Assessoria Jurídica. Autorització a Reus Mobilitat i Serveis, SA per a la concertació d'un crèdit amb Caixa Bank, SA.

S’acorda.

PRIMER. Autoritzar a REUS MOBILITAT I SERVEIS SA la concertació d’una operació de crèdit a llarg termini per finançar els treballs d’execució, direcció i control del projecte executiu d’instal·lacions de l’aparcament públic de 858 places del Centre Comercial o d’Oci, encarregats a la societat per moció de l’Alcaldia aprovada pel Ple de l’Ajuntament de Reus de data 28 de febrer de 2014, d’acord amb el següent detall:

Entitat: Caixabank S.A. (La Caixa)
Acreditada: REUS MOBILITAT I SERVEIS SA
Modalitat: Préstec amortització constant per vençut
Import: 1.000.000,00 euros
Termini amortització: 60 trimestres, més 2 trimestres de carència
Interès: Euribor 3 mesos +1,25%
Revisió tipus d’interés: trimestral
Quotes: trimestrals
Comissions d’obertura, estudi amortització anticipada i cancel·lació: cap
Garanties: les pròpies de l’acreditada amb la comfort letter de l’Ajuntament de Reus

SEGON. Autoritzar a l’alcalde de l’Ajuntament de Reus per la signatura de la comfort letter adjuntada a la petició, com instrument de garantia i en els termes següents:

“Volem informar-vos que aquest Ajuntament, com a accionista de la societat REUS SERVEIS MUNICIPALS SA o empresa que en el futur pogués succeir-la, qui participa en l'accionariat de la companyia REUS MOBILITAT I SERVEIS SA, té ple coneixement del préstec anteriorment referenciat, així com les condicions i termes pactats.

Som plenament conscients que en l'aprovació de la transacció, s’ha tingut en compte de manera rellevant, la participació, com es detalla anteriorment, d'aquest Ajuntament en l'accionariat de la companyia REUS MOBILITAT I SERVEIS SA i per tant la vinculació estreta entre els dos. Per aquest motiu i mitjançant aquesta carta, expressem el nostre ferm compromís de garantir el bon fi de l'operació de préstec / crèdit que formalitzaran en favor la mateixa, compromís que volem reflectir en els següents termes:

1. Qualsevol canvi en la forma de gestió dels serveis i activitats que actualment constitueixen l'objecte social de la societat mercantil REUS MOBILITAT I SERVEIS SA ha de ser comunicat amb al menys de tres mesos d’antelació a CAIXABANK SA.

2. L'Ajuntament de Reus notificarà a CAIXABANK SA, amb almenys una antelació de tres mesos, la voluntat de transmetre, totalment o parcialment, les accions en que està dividit el capital social de l'empresa REUS MOBILITAT I SERVEIS SA.

3. L’Ajuntament de Reus notificarà a CAIXABANK SA, amb un mínim tres mesos d’antelació, el canvi substancial en les condicions en que REUS MOBILITAT I SERVEIS SA actualment gestiona els aparcaments municipals, sempre que impedeix a aquesta societat fer front adequadament als seus compromisos econòmics.

4. L'Ajuntament de Reus es compromet a mantenir la seva participació en la societat REUS MOBILITAT I SERVEIS SA durant tota la vigència de l'operació de crèdit, així com a exercitar mecanismes de control en la gestió de la societat municipal per a l'atenció de les obligacions assumides amb aquesta operació de finançament, dotant-la, si s'escau, dels fons necessaris per tal que pugui acomplir amb les obligacions derivades d'aquesta operació, previs els tràmits que corresponguin.”

TERCER. Donar trasllat d’aquest acord a la societat REUS MOBILITAT I SERVEIS SA per tal que sotmeti als seus òrgans de govern l’aprovació de l’operació, amb caràcter previ a la signatura per part de persona autoritzada per la societat. ”

10. Recursos Humans. Modificació dels criteris del repartiment del complement de productivitat 2014-2015

S’acorda:

Ratificar l’acord del ple de 18 de juliol de 2014, respecte a les liquidacions de productivitat de l’any 2012 i 2013 i modificar l’acord del mateix Ple pel que fa referència als criteris de repartiment de la productivitat en concepte d’assistència pels anys 2014 i 2015 i que quedin redactats com s’especifica a continuació:

“ PRODUCTIVITAT 2014

3. Es passaria per mantenir, per al segon semestre de l’any 2014, els mateixos criteris aprovats en el ple de data juliol de 2012, respecte al punt 6.6 “... Per poder percebre aquest complement, serà necessari que mensualment no es falti al treball més d’un dia, amb l’exempció dels següents supòsits: llicència per maternitat, vacances, assumptes propis, situacions d’incapacitat laboral derivades d’accident laboral, assistència a cursos de perfeccionament, crèdit horari sindical, permís per deures inexcusables i permís per defunció de pares, sogres, cònjuge, fills i germans. Totes les absències de dos o més dies comportaran la minoració d’aquest complement en 25,00 €...” Aquesta minoració mantindria caràcter mensual i seria d’aplicació durant el segon semestre del 2014.
4. Donat que s’havia fet un pagament amb uns altres criteris, l’especificat anteriorment només serà aplicable per les persones que no han cobrat cap tipus de productivitat en concepte d’absentisme durant el segon semestre de 2014. No serà aplicable a les persones que van percebre una quantitat per aquest concepte, tot d’acord amb el punt 3 de l’art. 9 de la Constitució Espanyola de 1978.

PRODUCTIVITAT 2015

Respecte al projecte en l’apartat que parla de l’absentisme quedaria redactat de la següent manera:

Absentisme: 53%

La productivitat que s’abonarà serà el quocient de dividir 900€, pel nombre de dies laborables anuals, fixats en el calendari laboral vigent. Aquesta quantitat es multiplicarà pels dies que la persona hagi acudit efectivament al lloc de treball, sense tenir en compte a l’hora de descomptar cap de les causes següents:

Els dies que legalment corresponguin de vacances anuals.
Les llicències i permisos retribuïts de l’art. 9 del Conveni col·lectiu i condicions de treball del personal empleat de l’Ajuntament de Reus
Incapacitat temporal, derivada d’un accident laboral
Els dies d’assumptes propis.
Els cursos de perfeccionament.
El crèdit horari sindical.

El seu seguiment correspondrà al Departament de Recursos Humans mitjançant el control de presència i les incidències de manera individual.”

11. Recursos Humans. Modificacions del catàleg de llocs de treball 2015

S’acorda.:

1. Modificar el catàleg de llocs de treball pel que fa referència als llocs de caporals y als guàrdies del cos de la Guàrdia Urbana que quedaran de la següent manera.

Número Denominació Titulació Grup Nivell Complement específic
178 CAPORAL GUÀRDIA URBANA Graduat Escolar o FP 1 C1 18 25.672,22
179 CAPORAL GUÀRDIA URBANA 2ª activ. Interna (major 57 a.) Graduat Escolar o FP 1 C1 18 9.675,68
187 AGENT GUÀRDIA URBANA Graduat Escolar o FP 1 C1 16 22.057,84
190 CAPORAL GUÀRDIA URBANA 2ª activ. interna Graduat Escolar o FP 1 C1 16 9.380,56
191 AGENT GUÀRDIA URBANA 2ª activ. Interna (major 57 a.) Graduat Escolar o FP 1 C1 16 7.409,64
220 AGENT GUÀRDIA URBANA ENTRADA Graduat Escolar o FP 1 C1 14 20.901,58
221 AGENT GUÀRDIA URBANA SUPORT Graduat Escolar o FP 1 C1 14 19.804,68
222 AGENT GUÀRDIA URBANA 2ª activ. interna Graduat Escolar o FP 1 C1 14 7.726,74

12. Assessoria Jurídica. Ratificació de la modificació dels estatuts del Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona

S’acorda:

Primer. Ratificar la modificació dels Estatuts del Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona, en els termes que consten a l’Acord del Govern de la Generalitat de Catalunya 9/2015, adoptat en sessió de data 27 de gener de 2015, i que fou publicat al DOGC número 6799 de data 29 de gener de 2015.

Segon. Notificar aquest acord al Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona i donar-li trasllat, així mateix, d’una còpia de l’informe emès el dia 12 de març de 2015 per la Secretaria General i l’Assessoria Jurídica municipal. ”

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

13. Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d'ordenació urbana de Reus a l'àmbit discontinu format pels terrenys delimitats pel c/ Astorga, la Riera de l'Escorial i la zona verda del c/ Pere Cavallé Llagostera i pel sector G.8 "Mas Cases"

S’acorda:

1r. Assumir la proposta de modificació puntual de la Revisió del Pla general d'ordenació urbana de Reus a l'àmbit discontinu format pels terrenys delimitats pel c/ Astorga, la Riera de l'Escorial i la zona verda del c/ Pere Cavallé Llagostera i pel sector G.8 "Mas Cases", presentada per BORGES, SAU i INVERSIONES PATRIMONIALES TORDERA, SL, i aprovar-la inicialment condicionada a l'esmena de les errades detectades en la denominació dels polígons d'actuació a l'apartat C.MEMÒRIA EXECUTIVA, segons resulta de l'informe emès per l'arquitecte cap de Servei d'Urbanisme.

2n. Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

3r. Sol·licitar informe als organismes afectats per raó de llurs competències sectorials i concedir audiència, si s'escau, als ajuntaments el terme municipal dels quals confini amb l’àmbit d’aquesta modificació puntual.

4t. Suspendre durant el termini de dos anys la tramitació de plans urbanístics derivats i de projectes de gestió urbanística i d’urbanització, així com també l’atorgament de llicències de parcel·lació de terrenys, d’edificació, reforma, rehabilitació o enderrocament de construccions, d’instal·lació o ampliació d’activitats o usos concrets, en els àmbits identificats i delimitats al plànol d'informació "I.7 Planejament vigent" que forma part del present document de modificació puntual, i que es concreten tot seguit:

- Àmbit av. de Salou: situat entre l'av. de Salou, el carrer Flix, el carrer Canigó i l'antiga riera de l'Escorial (sector G.8 "Mas Cases").

- Àmbit c/ Astorga, situat entre el carrer Astorga, el carrer Riera de l'Escorial i la zona verda del c/ Pere Cavallé i Llagostera.

No obstant es preveu la possibilitat d’atorgar les llicències fonamentades en el règim vigent que siguin compatibles amb les determinacions del nou planejament inicialment aprovat, en el cas que, per la naturalesa dels canvis proposats, no es posi en risc l’aplicació del nou planejament una vegada definitivament aprovat.

Aquesta suspensió s'extingirà en tot cas amb l'entrada en vigor de la present modificació puntual de Pla general, per raó de la seva aprovació definitiva."

14. Gestió Urbanística. Aprovació provisional del Pla de millora urbana de l'Àrea 6.1 Mas Mainer, promogut per Unifamiliar Sant Jordi, SL.

S’acorda:

Primer. Aprovar provisionalment el Pla de millora urbana de l'Àrea 6.1 Mas Mainer, promogut per Unifamiliar Sant Jordi, SL.

Segon. Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.
15. Gestió Urbanística. Aprovació provisional del Pla especial urbanístic per a la implantació d'una activitat de reciclatge industrial a la Ctra. de Salou, C14, km 4,5, promogut per Global PGM Recuperación de Automoción y Reciclaje Industrial, SL.

S’acorda:

Primer. Aprovar provisionalment el Pla especial urbanístic per a la implantació d'una activitat de reciclatge industrial a la Ctra. de Salou, C14, km 4,5, promogut per Global PGM Recuperación de Automoción y Reciclaje Industrial, SL.

Segon. Elevar-ho a la Generalitat de Catalunya als efectes de la seva aprovació definitiva.

SERVEIS PERSONALS

16. Ensenyament i Política Lingüística. Modificació en la representació municipal de diversos consells escolars de centres docents

S’acorda:

Primer. Cessar la Sra. Rosa M. Rodríguez Valiente, com a representant municipal dels consells escolars de centres docents de la ciutat de Reus que es relacionen a continuació:

REPRESENTANT MUNICIPAL CEC CENTRE DOCENT
Sra. Rosa M. Rodríguez Valiente ESCOLA CIUTAT DE REUS
ESCOLA ISABEL BESORA
ESCOLA JOAN REBULL
ESCOLA LA VITXETA
ESCOLA MISERICÒRDIA
ESCOLA TERESA MIQUEL I PÀMIES
INSTITUT D’HORTICULTURA I JARDINERIA

Segon. Nomenar a la Sra. Montserrat Piñero Palau, com a representant municipal dels consells escolars de centres docents de la ciutat de Reus que es relacionen a continuació:

REPRESENTANT MUNICIPAL CEC CENTRE DOCENT
Sra. Montserrat Piñero Palau ESCOLA CIUTAT DE REUS
ESCOLA ISABEL BESORA
ESCOLA JOAN REBULL
ESCOLA LA VITXETA
ESCOLA MISERICÒRDIA
ESCOLA TERESA MIQUEL I PÀMIES
INSTITUT D’HORTICULTURA I JARDINERIA

Tercer. Agrair a la Sra. Rosa M. Rodriguez Valiente la seva dedicació i esforços esmerçats representant a l’Ajuntament en els consells escolars dels diferents centres docents de la ciutat de Reus.

Quart. Donar trasllat dels acords adoptats a la Sra. Rosa M. Rodríguez Valiente i la Sra. Montserrat Piñero Palau, així com als centres docents afectats pels canvis en la representació municipal.”

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

Precs i preguntes

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.