Junta de Govern Local 2004-02-13

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 04/06/2024
E.g., 04/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 13/02/2004

provació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de data 6 de febrer de 2004.

2.- Informació de l’Alcaldia

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

3.- Intervenció.- Aprovació de la relació de factures.

S’aproven les despeses corresponents a obres, subministraments iserveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjuntper un total de 1.567.391,26 euros (un milió cinc-cents seixanta-setmil tres-cents noranta-un euros amb vint-i-sis cèntims).

4.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació del plec de clàusulesadministratives i particulars que ha de regir la convocatòria deconcurs públic amb procediment obert i caràcter urgent de les obresd’adequació del Mas Iglesias per a la Biblioteca i Fototeca Municipal,i convocar concurs públic.

S’ACORDA:

1. APROVAR el plec de clàusules administratives particulars, queha de regir la contractació mitjançant concurs públic amb procedimentobert i tràmit urgent, de les obres d’adequació del Mas Iglesias per ala Biblioteca i Fototeca Municipal, amb un tipus de licitació de733.602’25 euros (Iva inclòs), i SOTMETRE’L a tràmit d’exposicióal públic per un termini de 10 dies hàbils en els butlletinsoficials corresponents.

2. CONVOCAR simultàniament concurs públic amb procediment obert enels butlletins oficials corresponents, a l'empara de l'article 78 delTRLCAP, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacionsal plec de clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un copresoltes, s’anunciï de nou la licitació.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

5.- Gestió urbanística.- Aprovació de la rectificació de lesdescripcions de les finques aportades A-1, 38 i 6 del Projecte decompensació del Pla parcial del sector H.6 “Bellisens Autopista”, aefectes d’inscripció.

S’ACORDA:

- Aprovar les rectificacions de les descripcions de les finquesaportades núm. A-1, 38 i 6 del Projecte de compensació del Plaparcial del sector H.6 “Bellisens Autopista”, per possibilitar la sevainscripció al Registre de la Propietat de Reus, tal com resulta deldocument presentat per la Junta de Compensació en data 03.02.2004 ques’incorpora com a fonament del present acord.”

6.- Gestió urbanística.- Aprovació definitiva del canvi de sistemad’actuació per a l’execució del polígon IV del sector G.1 “MasIglesias”.

S’ACORDA:

1r. Aprovar definitivament el canvi de sistema d’actuació per al’execució del polígon IV del sector G.1 “Mas Iglesias”, substituint elsistema d’actuació de cooperació previst a la modificació del Plaparcial pel sistema de reparcel·lació, modalitat compensació bàsica.

2n. Donar compte d’aquest acord a la Comissió Territorial d’Urbanisme de Tarragona.”

7.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació i adjudicació de lamodificació del projecte de les obres de nova ordenació de la PlaçaBaluard.

Atès que per Acord de la Comissió de Govern de data 11.04.03 es vaaprovar inicialment el projecte de les obres de nova ordenació de laPlaça Baluard, amb un pressupost contractual total de 267.681’97euros(IVA inclòs), esdevenint aprovat amb caràcter definitiu al nopresentar-se al·legacions en el tràmit d’exposició al públic.

S’ACORDA:

APROVAR la modificació del projecte de les obres de nova ordenació dela Plaça Baluard, segons document tècnic redactat pelsserveis municipals.

2) CONCEDIR un termini d’audiència de 3 dies a l’empresa contractistade les obres, a comptar des del següent al de recepció de lanotificació d’aquest acord per a que realitzi les manifestacions queconsideri pertinents.

3) ADJUDICAR a l'empresa l’empresa COBRA Instalaciones y Servicios SAl'execució de les obres resultants de la modificació del projecteesmentat, amb el benentès que aquesta adjudicació quedacondicionada a les al·legacions que pugui formular durant el terminid’audiència atorgat.

4) FORMALITZAR el pertinent contracte administratiuen un termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació iPatrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar desdel següent al de finalització del termini d’audiència atorgat.

5) ATORGAR els recursos legals oportuns.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

8.- Relacions cíviques.- Encàrrec del desenvolupament de les activitatsde lleure dels centres cívics del 2òn quadrimestre del curs 2003-04, ala Societat Municipal Reus Esport i LLeure, SA.

S’APROVA:

Primer.- Encarregar a la societat de capital íntegrament municipal ReusEsport i lleure, SA el desenvolupament de les activitats de lleure delscentre cívics per un import màxim previst de 49.042,00 euros (IVAinclòs), per tal de dur a terme les activitats de lleure que laRegidoria de Relacions Cíviques ha programat pel 2on quadrimestre delcurs 2003/2004 i que s’han de desenvolupar als centres Cívics de Reusper al període comprés entre els dies 7 de febrer al 12 de juny de2004, ambdós inclosos.

Segon.- El pagament es realitzarà mitjançant factura que seràconformada per la Regidoria de Relacions Cíviques, essent l’importunitari per al període anteriorment esmentat el que es detalla acontinuació.

Categoria A 26,04 euros/hora IVA inclòs.
Categoria B 21,04 euros/hora IVA inclòs.

Tercer.- Als efectes de coordinar la relació entre les parts:

S’establirà una comissió de seguiment de les activitats desenvolupadesi del servei formada per representants de Reus Esport i Lleure SA i dela Regidoria de Relacions Cíviques.
La societat municipal Reus Esport i Lleure SA a l’acabament del curs2003/2004 facilitarà a la Regidoria de Relacions Cíviques una memòriadescriptiva de la gestió realitzada.

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.