Junta de Govern Local 2004-11-05

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/06/2024
E.g., 18/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 5/11/2004

CTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 5 DE NOVEMBRE DE 2004

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 22 d’octubre de 2004.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Alcaldia. Encarregar a AMERSAM la contractació dels treballs de redacció del projecte i l’execució de les obres d’ampliació i instal·lacions i la seva gestió de l’aparcament de la plaça de la Llibertat.

S’acorda:

Primer: Encarregar a la societat anònima municipal “APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, SAM” la contractació dels treballs de redacció del projecte tècnic, així com l’execució, direcció i control de les obres d’ampliació i de les instal·lacions de l’aparcament subterrani de la plaça de la Llibertat.
Així mateix s’encarrega a aquesta empresa municipal la coordinació, gestió i, si s’escau, contractació dels treballs de desviament dels serveis afectats.

Segon: El cost de les actuacions a que fa referència l’acord anterior serà assumit per la pròpia societat “APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, SAM”

Tercer: Sense perjudici del que s’estableix en l’acord PRIMER, correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s’encarreguen.

Quart: Encarregar a la societat anònima municipal, "APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, SAM", la gestió de l'aparcament públic subterrani resultant de les obres encarregades en l’acord PRIMER per tal que el gestioni de la forma que sigui més convenient, percebent la societat tots els rendiments que el mateix generi. L'esmentada societat ostentarà amb caràcter general totes les competències per a la bona gestió i administració de l'esmentat equipament.

Quinqué: Atorgar a la societat anònima municipal "APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, SAM" la concessió de l'ús i gaudiment privatiu de l’ampliació de l'aparcament subterrani municipal de la plaça de la Llibertat i de les obres i instal·lacions annexes i complementàries.

Sisè: AMERSAM podrà realitzar en l'immoble objecte de concessió, les obres i instal·lacions necessàries pel desenvolupament de l'activitat pròpia de l'aparcament.

Setè: La vigència d'aquesta concessió es fixa en 50 anys, a partir de la data que es produeixi l’obertura al públic de l'aparcament en qüestió.

Vuitè: Es faculta a la societat AMERSAM per a formalitzar contractes amb tercers pel que fa a l’ús de l’aparcament a que fan referència els anteriors acords. En el cas de dissolució de l'empresa municipal "Aparcaments i Mercats de Reus, Societat Anònima Municipal", l'Ajuntament es subrogarà en el seu lloc, en les relacions que hagi formalitzat amb tercers.

Novè: AMERSAM mantindrà en òptim estat de conservació, l'edificació i instal·lacions l'ús de les quals se li cedeix, i en el seu cas, les obres i instal·lacions que efectuï, havent de realitzar pel seu compte les reparacions necessàries, responent fins i tot dels deterioraments produïts pels usuaris.

Desè: Finalitzat el termini de 50 anys, establert en l'acord SETÈ, els béns objecte de la concessió i les obres i instal·lacions que hagi realitzat la societat revertiran, en perfecte estat de conservació, a l'Ajuntament sense dret a cap indemnització per part d’AMERSAM.

Onzè: La societat "APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, SAM" percebrà l'import de les tarifes a satisfer pels usuaris per l'accés i utilització de l'aparcament. Les esmentades tarifes seran aprovades pel Consell d'Administració de la societat.

Dotzè: L'Ajuntament es reserva la facultat de deixar sense efecte els anteriors acords si així ho aconsellessin circumstàncies sobrevingudes d’interès públic. Igualment, malgrat que AMERSAM no ha d'abonar cap cànon periòdic o suma alçada, l'Ajuntament es reserva, així mateix, la facultat d’imposar a la societat les contraprestacions econòmiques que consideri oportunes.

Tretzè: Atès que la gestió del servei i la concessió de l'ús i gaudiment de l'immoble s'atorguen directament a favor d'una empresa de capital íntegrament municipal, s'exonera a la societat AMERSAM de l'obligació de constituir les garanties corresponents als efectes d'assegurar el bon ús dels béns i de les instal·lacions.

COMISSIÓ SERVEIS GENERALS

4.- Intervenció. Aprovació de la relació de factures.

S’acorda:

- Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 2.020.792,76 € (dos milions vint mil set-cents noranta-dos euros amb setanta-sis cèntims.
5.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de la liquidació de la part variable qualitativa corresponent al període febrer de 2004 a juliol de 2004, del contracte de gestió del servei de retirada de vehicles de la via pública per mitjà de grua, sol·licitat per l'empresa adjudicatària.

S’acorda:

Primer: Aprovar la liquidació de la part variable qualitativa de la gestió del servei de retirada de vehicles de la via pública per mitjà de grua, sota la modalitat de concert, per un import total de 15.261’02 (IVA inclòs), corresponent al període febrer-2004 a juliol-2004.

L'empresa adjudicatària presentarà factura per procedir a l'abonament de l’import esmentat.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

6.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació del plec de clàusules administratives particulars que ha de regir la contractació, mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter ordinari, de les obres d’ordenació d’espais vials del Barri dels Poetes (1ª fase), i convocar concurs públic.

S’acorda:

Primer: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars, que ha de regir la contractació, mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter ordinari, de les obres d’ordenació d’espais vials del Barri dels Poetes (1ª fase), amb un tipus de licitació de 370.181,94 € (IVA inclòs), i sotmetre’l a tràmit d’exposició al públic per un termini de 20 dies hàbils en els butlletins oficials corresponents.

Segon: Convocar simultàniament concurs públic amb procediment obert en els butlletins oficials corresponents, a l'empara de l'article 78 del TRLCAP, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacions al plec de clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un cop resoltes, s’anunciï de nou la licitació.

7.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de les obres de reforma del local situat al c/Mas Abelló 14 per ubicar el Casal Municipal de la 3ª Edat Districte IV, al Barri Sant Josep Obrer.

S’acorda:

Primer: Excloure de la present licitació a les empreses FULGENCIO VILLAR SL i CONSTRUCCIONS VINAIXA SA, ja que la seva oferta econòmica supera el tipus base de la licitació.
Segon: Adjudicar a l'empresa CONSTRUCCIONS JAÉN VALLÈS SL l'execució de les obres de reforma del local situat al c/Mas Abelló 14 per ubicar el casal municipal de la 3ª edat, districte IV al Barri Sant Josep Obrer, per un import de 124.362,88 euros (IVA inclòs).

En aquest import s’inclou l’estudi de seguretat i salut, que s’havia pressupostat junt amb l’obra, d’acord amb el que disposa l’art 4 del RD 1627/97 de 24 d’octubre, regulador de les disposicions mínimes de seguretat i salut a les obres de construcció.

L'empresa adjudicatària haurà de dipositar, a la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals a partir de la notificació d'aquest Acord, una garantia definitiva per import de 4.974,51 euros, tal i com estableixen els articles 36 i 41 del TRLCAP.
El contractista haurà de presentar en el termini de 10 dies naturals, a comptar des de la notificació d’aquest acord, el pla de seguretat, per la seva oportuna aprovació, abans de l’inici de les obres.

Tercer: Formalitzar el contracte administratiu en un termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP.

Quart: Acordar la devolució de la garantia provisional als licitadors no adjudicataris, en els termes previstos a l’article 65 del RGLCAP.

Cinquè: Atorgar els recursos legals oportuns.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

8.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de les obres de construcció de dos soterranis destinats a aparcament i planta baixa lliure del conjunt de l’edifici a construir a l’àrea 4.76 anomenada “Sant Celestí”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de les obres de construcció de dos soterranis destinats a aparcament i planta baixa lliure del conjunt de l’edifici a construir a l’àrea 4.76 anomenada “Sant Celestí”, amb un pressupost contractual de 1.563.743,01 € (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l’article 235.2 c) del TRLMRLC, el projecte, per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

L’aprovació definitiva d’aquest projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats.

Tercer: Condicionar la contractació de les obres a l’existència de la corresponent dotació econòmica adequada i suficient.

9.- Gestió Urbanística.- Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions corresponents al projecte d’urbanització de la zona verda de l’àrea 4.56 “Països Catalans, 78-82”.

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions corresponents al projecte d’urbanització de la zona verda de l’àrea 4.56 “Països Catalans, 78-82”.

Segon: Retornar les fiances d’import 1.449,33 €, dipositada en data 11.02.2004 per DOMUS XXI, SL mitjançant aval de La Caixa núm. 9340.03.0573306-45, corresponent al 4% de l’obra rebuda provisionalment, i d’import 304,48 €, dipositada el 28.05.2001 per a la realització d'assaigs de control de qualitat de les esmentades obres d’urbanització si bé compensant, si s’escau, les quantitats que es trobin pendents de pagament.

Tercer: Facultar el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

10.- Gestió Urbanística.- Aprovació definitiva dels estatuts i bases d’actuació de la junta de compensació del pla parcial urbanístic del sector H.12 “Mas Sunyer”.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament els Estatuts i Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del Pla parcial urbanístic del sector H.12 “Mas Sunyer”.

Segon: Supeditar la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona a l’executivitat de la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana pel que afecta al sector H.12 “Mas Sunyer” i del Pla parcial urbanístic del sector, que es tramiten simultàniament i li donen suport.”

11.- Gestió Urbanística. Rectificació d’errors del projecte de reparcel·lació de l’àrea 6.6 “Velòdrom”.
S’acorda:

- Aprovar les rectificacions d’errors del Projecte de reparcel·lació de l’àrea 6.6 “Velòdrom”, detallades a la part expositiva del present acord, per possibilitar la seva correcta inscripció al Registre de la Propietat núm. 1 de Reus.

12.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial del projecte d’urbanització de l’àrea 4.28 “C/ La Selva del Camp”, promogut per HABITATGES DEL CAMP, SL.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte d’urbanització de l’àrea 4.28 “C/ La Selva del Camp”, promogut per HABITATGES DEL CAMP, SL .

Segon: Exposar-ho al públic durant un termini de 20 dies perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

13.- Llicències Urbanístiques. Sol·licitud a la Direcció General de Carreteres de modificació de la línia límit d’edificació de la carretera T-11, entre els punts quilomètrics 6,590 i 7,150.

S’acorda:

- Donar trasllat amb informe favorable a la Direcció General de Carreteres de la sol·licitud formulada per AGRÍCOLA ALCOVER, SA, de modificació de la línia límit d’edificació a 50 m respecte a la carretera T-11, “des de el pk 6+590 fins el pk 7+150”, d’acord amb l’estudi presentat, per fer possible l’ampliació de les instal·lacions.

Assumptes sobrevinguts

Reus, 12 de novembre de 2004

El secretari general

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.