Junta de Govern Local 2005-06-03

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 22/06/2024
E.g., 22/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 3/06/2005

CTE DELS ACORDS ADOPTATA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 3 DE JUNY DE 2005

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 20 de maig de 2005.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Convenis televisió local per a l’actual exercici 2005.

S’acorda:

Primer: Modificar les clàusules segona i tercera del conveni marc formalitzat amb data 16 de maig de 1998 entre aquest Ajuntament i l’empresa INICIATIVES DE TELEVISIÓ, SL per a la posada en marxa i funcionament de la televisió local en el terme municipal de Reus de conformitat amb el següent:

- Es modifica la clàusula segona del conveni marc, en el sentit que la seva vigència finalitzarà el proper 31 de desembre de 2005.

- Es modifica la clàusula tercera afegint-hi el paràgraf següent:

“Pel que fa als equips tècnics per a la televisió local, l’Ajuntament de Reus es farà càrrec, com a màxim, d’inversions per un import de 118.000 € (IVA inclòs) durant l’exercici 2005. Aquestes inversions es detallaran al contracte programa per a l’exercici 2005.”

Segon: Aprovar el contracte programa per al desenvolupament de la televisió local de Reus per a l’exercici 2005 que inclou, entre d’altres previsions, que l’Ajuntament es compromet a contractar a INICIATIVES DE TELEVISIÓ, S.L., durant l’any 2005, en concepte de suport a la programació de servei públic i compra de serveis i publicitat, per un import total de 257.000’00 € (IVA inclòs).

Tercer: Facultar al Sr. Carles Salas Martí, tinent d’alcalde delegat de Recursos Generals per a la signatura dels documents a què fan referència els anteriors acords.

4.- Moció de l’Alcaldia. Convenis de col·laboració amb INNOVA per a l’execució de distintes actuacions (equipaments vestuaris i altres instal·lacions estadi municipal de futbol, voreres exteriors d’aquest, arranjament i manteniment part central del passeig Mas Abelló, instal·lació contenidors soterrats, adquisició contenidors de càrrega posterior i equipament Centre d’Informació Ambiental).

S’acorda:

Primer: Concretar l’encàrrec efectuat per aquesta Junta de Govern local a l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL, amb data 12.11.2004, per a “l’execució de les obres que finalitzin la rehabilitació de l’estadi municipal de futbol i de les seves instal·lacions annexes”, en el sentit que inclou, així mateix, diferents equipaments d’aquest estadi municipal.

Segon: Aprovar els convenis de col·laboració amb l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL”, relatius a les següents actuacions: equipaments estadi municipal de futbol, voreres exteriors d’aquest, arranjament i manteniment part central del passeig Mas Abelló, instal·lació contenidors soterrats, adquisició contenidors de càrrega posterior i equipaments Centre d’Informació Ambiental.

Tercer: L’efectivitat dels anteriors acords resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària.”

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

5.- Gestió Urbanística. Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del sector B.2 “Camí Vell de Castellvell”.

S’acorda:

Primer: Rebre provisionalment la part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del sector B.2 “Camí Vell de Castellvell”, que juntament amb les obres rebudes per la Junta de Govern Local en dates 10.09.2004 i 19.03.2004, completen la totalitat de les obres d’urbanització a càrrec dels promotors.

Segon: Retornar la fiança d’import 1.124.350,87 €, dipositada en data 03.11.2004 per RESIDENCIAS REUS, RESIR, SA, mitjançant aval de La Caixa núm. 9340.03.0618528-23, sempre i quan siguin dipositada prèviament una nova fiança d’import 44.974,03 €, corresponent al 4% de l’obra rebuda provisionalment per aquest acord.

6.- Gestió Urbanística. Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 3.9a) “Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta”.

S’acorda:

Primer: Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 3.9a) “Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta, corresponents al carrer “B”, actualment anomenat c/ de Botarell.

Segon: Retornar les fiances d’imports 33.631,50 €, 246.630,94 €, 51.841,43 € i 60.101,21 €, dipositades per CONSTRUCCIONES ORBONI, SL per respondre de l’execució de les esmentades obres d’urbanització, sempre i quan siguin dipositades prèviament unes noves fiances d’imports 172.767,26 € corresponent al 100% de les obres pendents d’execució, i 18.005,09 €, corresponent al 4% de l’obra rebuda provisionalment .

7.- Gestió Urbanística. Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de la unitat d’actuació 1 de l’àrea 6.3 “Hort del Ros”.

S’acorda:

Primer: Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de la unitat d’actuació 1 de l’àrea 6.3 “Hort del Ros” corresponents a la zona de vorera adjacent a les obres de construcció d’un bloc d’habitatges.

Segon: Retenir les fiances dipositades.

8.- Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.14 “Forques Velles” (E).

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.14 “Forques Velles” (E).

Segon: Retornar les fiances d’import 10.543,67 €, dipositada en data 04.08.2004 per RESIDENCIAL ALMOSTER SOL, SL, mitjançant aval de Caixa Terrassa núm. 3115248004, corresponent al 4% de l’obra rebuda provisionalment, i d’import 1.922,43 € ingressada el 07.03.2001 per a la realització d'assaigs de control de qualitat de les esmentades obres d’urbanització si bé compensant, si s’escau, les quantitats que es trobin pendents de pagament.

Tercer: Facultar el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

9.- Gestió Urbanística. Aprovació de la rectificació de la superfície de les finques resultants del Projecte de reparcel·lació del Pla parcial del sector F.1 Mas Anglès”, modalitat de compensació bàsica.

S’acorda:

Aprovar la rectificació de la superfície de les finques resultants núms. 1, 2, 4, 5, 7, 8 i 9 del Projecte de reparcel·lació del Pla parcial del sector F.1 Mas Anglès”, modalitat de compensació bàsica, aprovat definitivament per la Comissió de Govern d’aquest Ajuntament en data 3 d’octubre de 2003, en el sentit següent:

Finca resultant núm. 1 (registral 54.530): Superfície 7.064,30 m2
Finca resultant núm. 2 (registral 54.532): Superfície 2.506,69 m2
Finca resultant núm. 4 (registral 54.536): Superfície 4.410,36 m2
Finca resultant núm. 5 (registral 54.538): Superfície 2.286,70 m2
Finca resultant núm. 7 (registral 54.542): Superfície 3.638,77 m2
Finca resultant núm. 8 (registral 54.544): Superfície 2.126,22 m2
Finca resultant núm. 9 (registral 54.546): Superfície 7.677,02 m2.

10.- Patrimoni del Sòl. Aprovació de l’acta de cessió de terrenys a compte de les cessions obligatòries del Sector d’urbanitzable anomenat A-8 Roureda, Polígon II, del vigent PGOU (Ct. de Bellisens, núm. 30)

S’acorda:

Aprovar en la seva integritat de l’Acta de cessió de 171 m_ de superfície de la finca situada a la Ct. de Bellisens, núm. 30, a compte de les cessions obligatòries i gratuïtes del Sector d’urbanitzable anomenat A-8 Roureda, Polígon II, subscrit amb la mercantil IOSA INMUEBLES, SL, en data 18.05.05.

11.- Contractació i Patrimoni. Declarar la caducitat del procediment d’aprovació del projecte de les obres de millora de l’accés de la carretera C-14 de Salou a Ponts p.k. 2320 T.M. de Reus.

- A proposa de la presidència el tema es retira de l’ordre del dia.

12.- Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del projecte d’eliminació de barreres arquitectòniques urbanes 2a fase.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte d’eliminació de barreres arquitectòniques urbanes 2a fase, amb un pressupost contractual de 293.114,05 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.
Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

13.- Intervenció. Aprovació de la relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 1.119.030,58 € (un milió cent dinou mil trenta euros amb cinquanta-vuit cèntims).

14.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de preus contradictoris de les obres de remodelació del paviment i serveis dels carrers Bellavista, Bonaire i Florida de la urbanització Pelayo.

S’acorda:

Primer: Aprovar els preus contradictoris que consten en l’acta de data 10.03.05 acceptats pel contractista i fixats d'acord amb les medicions i preus proposats per la direcció facultativa municipal, en relació a les obres de remodelació del paviment i serveis dels carrers Bellavista, Bonaire i Florida de la urbanització Pelayo.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

15.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de l’execució subsidiària de les obres pendents del projecte d’urbanització del Pol. IV Sector A.8 “La Roureda”.

S’acorda:

Primer: Adjudicar a les empreses COMPAÑÍA DE CONSTRUCCIONES Y OBRAS PÚBLICAS BALSELLS, SA, i AUXILIAR DE FIRMES Y CARRETERAS, S.A (en règim d’unió temporal), l'execució subsidiària de les obres pendents del projecte d’urbanització del Pol. IV Sector A.8 “La Roureda”, per un import de 276.676’70 euros (IVA inclòs).

En aquest import s’inclou l’estudi de seguretat i salut, que s’havia pressupostat junt amb l’obra, d’acord amb el que disposa l’article 4 del RD 1627/97 de 24 d’octubre, regulador de les condicions mínimes de seguretat i salut a les obres de construcció.
L'empresa adjudicatària haurà de dipositar, a la Caixa Municipal, en el termini de 15 dies naturals a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord, una garantia definitiva per import de 11.067’07 euros, tal i com estableixen els articles 36 i 41 del TRLCAP.

El contractista haurà de presentar en el termini de 15 dies naturals, a comptar des de la notificació d’aquest acord el pla de seguretat, per la seva oportuna aprovació, abans de l’inici de les obres.

Segon: Formalitzar el contracte administratiu en un termini de 30 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del RDl 2/2000 de 16 de juny, a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord, amb el benentès que abans de la seva formalització haurà de presentar-se còpia de l’escriptura pública de constitució de la UTE, legalitzada per Notari o compulsada pel Secretari de la Corporació.

Tercer: Acordar la devolució de la garantia provisional als licitadors no adjudicataris, en els termes previstos a l’article 65 del RD 1098/2001, de 12 d’octubre, pel qual s’aprova el reglament que desenvolupa la llei de contractes de les administracions públiques.

Quart: Atorgar els recursos legals oportuns.

16.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació del plec de clàusules administratives particulars que han de regir la convocatòria de concurs públic amb procediment obert i caràcter urgent de les obres d’ampliació de la deixalleria municipal de Reus, i convocar concurs públic.

S’acorda:

Primer: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars, que ha de regir la contractació mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter urgent, de les obres d’ampliació de la deixalleria municipal de Reus, amb un tipus de licitació de 416.996,79 (IVA inclòs), i sotmetre’l a tràmit d’exposició al públic per un termini de 10 dies hàbils en els butlletins oficials corresponents.

Segon: Convocar simultàniament concurs públic amb procediment obert en els butlletins oficials corresponents, a l'empara de l'article 78 del TRLCAP, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacions al plec de clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un cop resoltes, s’anunciï de nou la licitació.

Assumptes sobrevinguts. No n’hi ha

Reus, 7 de juny de 2005

El secretari general

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.