Junta de Govern Local 2014-10-24

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 29/04/2024
E.g., 29/04/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 24/10/2014

Acta núm.: 22/2014

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA I PÚBLICA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DE DATA 24 D’OCTUBRE DE 2014

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió del dia 10 d’octubre de 2014

2. Informació de l’Alcaldia

Seguidament es tractaran en sessió pública els temes següents:

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Intervenció. Aprovació del recàlcul dels convenis amb REUS SERVEIS MUNI-CIPALS, S.A., (abans INNOVA, S.A.,) de l'exercici 2014 i de la previsió de quotes pel proper exercici 2015
S’acorda:
Primer. Aprovar la modificació de l'import dels convenis relacionats en l'expedient, per un import definitiu a l'exercici 2014 de 1.099.546,71 €, amb efectes des del dia 1 de gener de 2014.
Segon. Aprovar la regularització comptable de l'actualització dels imports dels convenis, que s'efectuarà en la facturació del dos darrers trimestres de l'exercici, mitjançant l'oportuna aportació per part de REUS SERVEIS MUNICIPALS S.A. dels documents de càrrec i abonament que, de manera individual, resultin de la modificació referida, així com els assentaments pressupostaris i comptables necessaris per a l'execució de la present resolució.
Tercer. Aprovar la liquidació econòmica dels convenis que es relacionen a continuació i que finalitzen durant l’exercici 2015:
Conveni Data inici Data final
RGP005-2-SAIS-SIST.ELECT.INFORMATICS 01/04/2007 31/03/2015
EFP012-1MOBILIARI ESTADI MUNICIPAL 01/10/2005 30/09/2015
MAP023-1CONTENIDORS DE CÀRREGA POSTERIOR 01/10/2005 30/09/2015
RGP005-2-CI CAIXERS AUTOMÀTICS 01/10/2007 30/09/2015
RGP005-3 CAIXER AUTOMÀTIC ADDICIONAL 01/10/2007 30/09/2015
EFP001-2 MAS JUROCA (EQUIPAMENT) 01/01/2006 31/12/2015
EFP001-4-EQ EBM L’OLIVERA EQUIPAMENT 01/01/2008 31/12/2015
RGP005-1-WIFI-XARXA WIFI 01/01/2007 31/12/2015
RGP005-2-SC-SERVIDORS CORPORATIUS 01/01/2008 31/12/2015
Quart. Aprovar l'anul·lació de les operacions sobrants tramitades en tot l'exercici 2014.
Cinquè. Aprovar la previsió de quotes per l'exercici 2015, amb un import total de 1.066.163,60€.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

4. Patrimoni del Sòl. Inici de l'expedient administratiu d'expropiació forçosa dels béns i drets afectats per l'execució del Projecte de millora del sistema de sanejament de Reus-Castellvell i Almoster (tram 2 pk 0+572 al 0+801,30. Zona Sector B3 i B4

S’acorda:

Primer. Estimar les al·legacions formulades per la Sra. en el sentit indicat al paràgraf quart de la part expositiva d’aquest acord.

Segon. Desestimar l’al·legació de canvi de traçat del col·lector formulada per la Sra.
atès que el traçat del futur col·lector s’ha determinat en funció del vial (prolongació del C/ Vinebre) que ja ve definit i grafiat en el PGOU vigent, tal i com s’ha indicat més àmpliament al paràgraf sisè de la part expositiva d’aquest acord. Així mateix aclarir en relació a l’al·legació referent a la indemnització de l’arbrat que la transcripció del criteri de l’informe de valoració de l’expedient no té efectes vinculants sobre els expropiats, per la qual cosa, a la relació definitiva sols hi constarà el nombre d’arbres afectats i s’eliminarà la referència al criteri de la valoració municipal existent a l’expedient.

Tercer. Iniciar expedient d'expropiació forçosa i declarar la necessitat d'ocupació dels béns i drets afectats per l'execució del Projecte de millora del sistema de sanejament de Reus-Castellvell i Almoster (tram 2 pk 0+572 al 0+801,30. Zona Sector B3 i B4.

Quart. Aprovar la relació definitiva de propietaris, béns i drets afectats per l'expropiació forçosa objecte d'aquest acord.

A continuació i d'acord amb el que estableix l'art. 20 de la Llei d'Expropiació Forçosa, s'especifica l'immoble afectat, el propietari, el domicili de notificacions i la naturalesa de l'afectació, la superfície afectada i els altres drets afectats.

1. Camí dels Cinc Ponts, núm. 2 (Ref. Cad. 1490408 CF4519A 0001 JQ)

Propietari (segons cadastre): UNIFAMILIAR SANT JORDI, SL
Segons registre de la Propietat: UNIFAMILIAR SANT JORDI, SA

Domicili de notificacions: Consta a l’expedient administratiu.

Naturalesa afectació i superfície afectada:
Expropiació de 27 m de superfície.
Ocupació temporal de 1.366,58 m de superfície.
Servitud de pas de canonada sobre 402,84 m de superfície.

2. C/ de l’Hospitalera, núm. 4 (Ref. Cad. 1490401 CF4519A 0001 MQ)

Propietari:
Domicili de notificacions: Consta a l’expedient administratiu.
Naturalesa afectació i superfície afectada:
Ocupació temporal de 242,40 m de superfície.
Servitud de pas de canonada sobre 72,68 m de superfície.
Afectació de 14 arbres de cultiu (oliveres).

Altres drets: La finca esta afecta a la servitud de pas per persones (PFP i TPF) segons resulta de la certificació registral existent a l’expedient.

3.- C/ de l’Hospitalera, núm. 6 (Ref. Cad. 1490410 CF4519A 0001 IQ)

Propietari: Usdefruit de tota la finca : .
Nua propietat indivisa: .
Nua propietat indivisa: .

Domicili de notificacions: Consta a l’expedient administratiu.

Naturalesa afectació i superfície afectada:
Expropiació de 9 m de superfície.
Ocupació temporal de 584,86 m de superfície.
Servitud de pas de canonada sobre 173,38 m de superfície.
Afectació de 19 arbres de cultiu (oliveres).

Altres drets afectats: La finca esta afecta a la servitud de pas per persones (PFP i TPF) segons resulta de la certificació registral existent a l’expedient.

NOTA: Els tancaments perimetrals de les finques afectades, es reposaran amb càrrec al projecte, garantint l’accés a la zona de servitud pel seu manteniment.

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.