Junta de Govern Local 2015-02-06

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 03/06/2024
E.g., 03/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 6/02/2015

Acta núm.: 03/2015

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA I PÚBLICA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DE DATA 6 DE FEBRER DE 2015

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 23 de gener de 2015.

2. Informació de l’Alcaldia

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació del plec de clàusules administratives i tècniques particulars que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert i caràcter ordinari, de la gestió del servei públic de deshabituació i reinserció social de persones amb dependència a les drogues.

S’acorda:

1.-Aprovar la despesa corresponent a la contractació de la gestió del servei públic de deshabituació i reinserció social de persones amb dependència a les drogues, amb un valor estimat del contracte de 311.436,00 € (exempt d’IVA), i un pressupost de licitació anual de 77.859 euros, (exempt d’IVA).

2.-Aprovar l’expedient de contractació, mitjançant procediment obert i tràmit ordinari, i APROVAR el plec de clàusules administratives i tècniques particulars relatives a l’esmentada contractació.

3.-Publicar l’anunci de la present licitació en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i en el perfil del contractant, a l’empara dels articles 53 i 142 del TRLSCP, atorgant un termini de 15 dies naturals per a la presentació de pliques, a comptar des de l’endemà de la data de publicació al DOGC.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

4. Gestió Urbanística. Aprovació inicial dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació de l'Àrea 5.23 NIRSA.

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment el projecte dels Estatuts i les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació de l'Àrea 5.23 NIRSA, condicionat a les determinacions que resulten de l'informe emès en data 16 de gener de 2015 per l'arquitecte dels Serveis Tècnics municipals i de l'informe emès el 20 de gener de 2015 per la cap de la cap de Secció dels Serveis Administratius Territorials, detallades a la part expositiva d'aquest acord.

Segon. Sotmetre’l a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

SERVEIS A LA PERSONA

5. Ensenyament i Política Lingüística. Aprovació de l'encàrrec a Reus Mobilitat i Serveis, SA per al manteniment d'edificis i instal·lacions d'escoles i escoles bressol per a l'any 2015.

S’acorda:

Primer. Encarregar a la societat Reus Mobilitat i Serveis, SA, durant el període comprès entre l´1 de gener i el 31 de desembre de 2015, la realització dels següents treballs, als centres educatius que a continuació es relacionen:

- La realització del conjunt de tasques corresponents a la jardineria i neteja dels patis.
- Manteniment, conservació i reparació d’edificis i instal·lacions.
- Manteniment de les pistes i equipaments esportius.

L’encàrrec abasta les escoles i l’institut escola públiques, les escoles bressol públiques de titularitat municipal, i el nou centre d’educació especial de Reus públic de titularitat de la Generalitat de Catalunya, que es detallen en la relació annexa a l’informe emès per la Regidoria d´Ensenyament i Política Lingüística de data 9 de gener de 2015, són els següents:

Escoles Bressol Municipals
Escola Bressol Municipal El Lligabosc
Escola Bressol Municipal El Marfull - Mas Pintat
Escola Bressol Municipal El Margalló
Escola Bressol Municipal La Ginesta
Escola Bressol Municipal L’Olivera
Escola Bressol Municipal Montsant

Centres Públics d'Infantil i Primària
Centre Educació Especial Reus
Escola Cèlia Artiga
Escola Ciutat de Reus (exclosa la zona de serveis educatius)
Escola Dr. Alberich i Casas
Escola Eduard Toda
Escola Els Ganxets
Escola General Prim
Escola Isabel Besora
Escola Joan Rebull
Escola La Vitxeta
Escola Montsant
Escola Mowgli
Escola Marià Fortuny
Escola Misericòrdia
Escola Pompeu Fabra
Escola Prat de la Riba
Escola Rosa Sensat
Escola Rubió i Ors
Escola Teresa Miquel i Pàmies
Escola Sant Bernat Calbó (en els termes previstos al protocol formalitzat entre el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i les entitats municipalistes)
Institut Escola Pi del Burgar

L’objecte de l’esmentat encàrrec abasta els aspectes inclosos a l’informe emès per la Regidoria d´Ensenyament i Política Lingüística de data 9 de gener de 2015 i el pla de treball del servei de manteniment de les escoles públiques i escoles bressol municipals de Reus per a l’exercici 2015, de data 19 de desembre de 2014.

Segon. La societat Reus Mobilitat i Serveis, SA, podrà contractar, parcialment, a tercers, la realització dels treballs objecte del present encàrrec.

Tercer. Aprovar la despesa inherent als treballs esmentats en el primer punt del present acord, que es fixa en un import màxim de 506.339,50 € IVA inclòs, amb càrrec a l’aplicació pressupostària 309119-32320-212 del pressupost municipal de despeses corresponent a l’exercici 2015.

Quart. Aprovar el conveni amb la societat Reus Mobilitat i Serveis, SA, amb el contingut i en els termes que consten a l’expedient de referència, pel qual es regulen els termes de l’encàrrec realitzat amb l’esmentada societat.

Cinquè. Facultar a la regidora delegada de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística, Sra. M. Dolors Sardà Lozano, per a la formalització de l’esmentat conveni.

Sisè. Donar trasllat del present acord a la societat Reus Mobilitat i Serveis, SA, als efectes pertinents.

Seguidament es tractaran en sessió pública els temes següents:

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

6. UGAPE. Aprovació de la modificació de les bases per a la concessió de subvencions per a persones en situacions econòmiques desfavorides per incorporació de la subvenció de l'IBI.

A proposta de la presidència el tema es retira de l’ordre del dia.

7. Assessoria Jurídica. Declaració de compatibilitat d'un treballador de Reus Serveis Municipals, SA.

S’acorda:

Primer: Declarar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. xxxxxxxxxxxxx amb l’exercici d’una activitat privada de caràcter laboral a temps parcial a la FUNDACIÓ REGO.

Segon: El reconeixement de la compatibilitat a que fa referència l’apartat anterior resta condicionada a l’estricte compliment, per part de l’interessat, de la jornada i l’horari de treball en l’empresa REUS SERVEIS MUNICIPALS, SA. Així mateix, resta condicionada a l’estricte compliment de les limitacions legals establertes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, modificada, entre d’altres per la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’estatut bàsic de l’empleat públic, Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al servei de l’administració de la Generalitat i altre normativa que sigui d’aplicació.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

8. Servei d’Emergències i Protecció Civil. Aprovació de l'actualització del Pla Específic Municipal de protecció civil del Carnaval.

S’acorda:

Primer. Aprovar l'actualització del Pla específic municipal de protecció civil del Carnaval.

Segon. Comunicar a la Direcció General de Protecció Civil de la Generalitat els canvis efectuats.

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.