Junta de Govern Local 2015-09-18

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 30/04/2024
E.g., 30/04/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 18/09/2015

ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL
ORDINÀRIA DE REUS

Núm.: 17/2015

Caràcter: ordinària
Data: 18.09.2015
Horari:12:00 h a 12:05 h
Lloc: Palau Municipal

Hi assisteixen:

Sr. Carles Pellicer Punyed, alcalde-president
Sra. Montserrat Vilella Cuadrada
Sr. Hipòlit Monseny Gavaldà,
Sr. Marc Arza Nolla
Sra. Maria Dolors Sardà Lozano
Sr. Joaquim Enrech Garola
Sra. Montserrat Caelles Bertran
Sr. Jaume Renyer Alimbau, secretari general
Sr. Josep Jaume Mateu Bea, viceinterventor

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació acta sessió anterior

2. Informació de l’Alcaldia

3. Gestió Econòmica i Pressupostària: Donar compte dels Decrets del Regidor delegat de l’Àrea d’Hisenda i Recursos Generals, núm. 7639; 7793; 8115; 8248; 8544; 8798; 9318 i 9473, en relació a l’aprovació de factures, certificacions d’obres, serveis i subministraments.

4. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte d'urbanització del carrer entre el c/ d'Oliver Oliva, 11 i el c/ del Pintor Jaume Segarra, 12-14 (Mas Carpa), en terrenys classificats com a sòl urbà no consolidat.

Assumptes sobrevinguts

Desenvolupament de la sessió

1. Aprovació acta sessió anterior

S'aprova l'acta del dia 31 de juliol de 2015.

2. Informació de l’Alcaldia

El Sr. Pellicer informa del següent:

- De la inauguració del seminari “Aproximació als horaris europeus per augmentar la competitivitat empresarial i la productivitat laboral” a REDESSA.

- De la recepció institucional al conseller d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, Sr. Jordi Ciuraneta.

- Que va encapçalar la representació del Consistori de Reus en l’ofrena floral a la plaça del Baluard, amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya.

- De la inauguració del curs escolar 2015-16, amb 16.098 alumnes escolaritzats en l’etapa obligatòria, 10.963 a infantil i primària i 5.135 a secundària obligatòria. El nombre d’alumnes disminueix lleugerament respecte les dades de setembre de l’any passat en 452 alumnes.

- Finalment informa que Reus ha estat guardonada al certamen Viles Florides per la qualitat del seu enjardinament públic. Les Viles Florides són municipis que destaquen per l’actuació real, conscient i de llarga durada en matèria d’enjardinament i millora de l‘espai urbà i la qualitat de vida. Reus ha obtingut dues flors d’honor en la primera convocatòria que s’ha presentat, guardo que va recollir el regidor Sr. Monseny a Sant Hilari de Sacalm.

3. Gestió Econòmica i Pressupostària. Donar compte dels Decrets del regidor delegat de l’Àrea d’Hisenda i Recursos Generals, núm. 7639; 7793; 8115; 8248; 8544; 8798; 9318 i 9473, en relació a l’aprovació de factures, certificacions d’obres, serveis i subministraments.

Es dóna compte dels decrets següents:

" Decret núm. 7639

Vistes la despesa de I'Ajuntament en concepte de subministrament del Cànon de regulació de I'any 2015 de I'Agència Catalana de I'Aigua, per un import de 185.842,97€ (cent vuitanta-cinc mil vuit-cents quaranta-dos euros amb noranta-set cèntims).

Vist el Decret de I'Alcaldia 7034, de data 15 de juny de 2015 (BOPT núm. 145 de 23/06/2015), de delegació de competències a la Regidoria delegada de I'Area d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a I'aprovació de factures i certificacions d'obres, serveis i subministraments.

Vist que hi ha consignació pressupostaria a I'aplicació pressupostària 407035-161200-225 del pressupost de despeses.

He resolt:

Aprovar la despesa en concepte de Canon de regulació de I'any 2015 de I'Agència Catalana de I'Aigua, per un import de 185.842,97€ (cent vuitanta-cinc mil vuit-cents quaranta-dos euros amb noranta-set cèntims) amb càrrec al pressupost de l'exercici 201 5 i procedir al seu pagament."

Els membres de la Junta de Govern Local es donen per assabentats.

"Decret número 7793

Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments i transferències, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a I'expedient núm. 8/2015, per un import de 861.713,12€ (vuit-cents seixanta-un mil set-cents tretze euros amb dotze cèntims).

Vist el Decret de I'Alcaldia 7034, de data 15 de juny de 2015 (BOPT núm. 145 de 23/06/2015), de delegació de competències a la Regidoria delegada de I'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a I'aprovació de factures i certificacions d'obres, serveis i subministraments.

He resolt:

Aprovar les despeses en concepte corresponents a obres, serveis, subministraments i transferències, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a I'expedient núm. 8/2015, per un import de 861.713,12€ (vuit-cents seixanta-un mil set-cents tretze euros amb dotze cèntims), amb càrrec al pressupost de l'exercici 2015 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

Els membres de la Junta de Govern Local es donen per assabentats.

Decret número 8115

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis, subministraments i transferències, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a I'expedient núm. 10/2015, per un import de 201.063,01 € (dos-cents un mil seixanta-tres euros amb un cèntims).

Vist el Decret de I'Alcaldia 7034, de data 15 de juny de 2015 (BOPT núm. 145 de 23/06/2015), de delegació de competències a la Regidoria delegada de I'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a I'aprovació de factures i certificacions d'obres, serveis i subministraments.

He resolt:

Aprovar les despeses en concepte corresponent a obres, serveis, subministraments i transferències, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a I'expedient núm. 10/2015, per un import de 201.063,01€ (dos-cents un mil seixanta-tres euros amb un cèntims), amb càrrec al pressupost de I'exercici 2015 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin.

Els membres de la Junta de Govern Local es donen per assabentats.

"Decret número 8248

Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a I'expedient núm. 11/2015, per un import de 974.518,33€ (nou-cents setanta-quatre mil cinc-cents divuit euros amb trenta-tres cèntims).

Vist el Decret de I'Alcaldia 7034, de data 15 de juny de 2015 (BOPT núm. 145 de 23/06/2015), de delegació de competències a la Regidoria delegada de I'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a I'aprovació de factures i certificacions d'obres, serveis i subministraments.

He resolt:

Aprovar les despeses en concepte corresponent a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a I'expedient núm. 11/2015, per un import de 974.518,33€ (nou-cents setanta-quatre mil cinc-cents divuit euros amb trenta-tres cèntims), amb càrrec al pressupost de l'exercici 2015 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol.licitin."

Els membres de la Junta de Govern Local es donen per assabentats.

"Decret número 8544

Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a I'expedient núm. 13/2015, per un import de 1.058.206,53 € (un milió cinquanta-vuit mil dos-cents sis euros amb cinquanta-tres cèntims).

Vist el Decret de I'Alcaldia 7034, de data 15 de juny de 2015 (BOPT núm. 145 de 23/06/2015), de delegació de competències a la Regidoria delegada de I'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a I'aprovació de factures i certificacions d'obres, serveis i subministraments.

He resolt:

Aprovar les despeses en concepte corresponent a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a I'expedient núm. 13/2015, per un import de 1.058.206,53€ (un milió cinquanta-vuit mil dos-cents sis euros amb cinquanta-tres cèntims), amb càrrec al pressupost de I'exercici 2015 i procedir al seu pagament. Aixi mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

Els membres de la Junta de Govern Local es donen per assabentats

"Decret número 8798

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a I'expedient núm. 14/2015, per un import de 39.748,19€ (trenta-nou mil set-cents quaranta-vuit euros amb dinou cèntims).

Vist el Decret de l'Alcaldia 7034, de data 15 de juny de 2015 (BOPT núm. 145 de 23/06/2015), de delegació de competències a la Regidoria delegada d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a I'aprovació de factures i certificacions d'obres, serveis i subministraments.

He resolt:

Aprovar les despeses en concepte corresponent a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a I'expedient núm. 14/2015, per un import de 39.748,19€ (trenta-nou mil set-cents quaranta-vuit euros amb dinou cèntims), amb carrec al pressupost de I'exercici 2015 i procedir al seu pagament. Aixi mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol.licitin."

Els membres de la Junta de Govern Local es donen per assabentats.

"Decret número 9318

Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a I'expedient núm. 15/2015, per un import de 1.091.077,02€ (un milió noranta-un mil setanta-set euros amb dos cèntims).

Vist el Decret de I'Alcaldia 7034, de data 15 de juny de 2015 (BOPT núm. 145 de 23/06/2015), de delegació de competències a la Regidoria delegada de I'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a I'aprovació de factures i certificacions d'obres, serveis i subministraments.

He resolt:

Aprovar les despeses en concepte corresponent a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a I'expedient núm. 15/2015, per un import de 1.091.077,02€ (un milió noranta-un mil setanta-set euros amb dos cèntims), amb carrec al pressupost de I'exercici 2015 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol.licitin."

"Decret número 9473

Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a I'expedient 16/2015, per un import d'1.184.296,43€ (un milió cent vuitanta-quatre mil dos-cents noranta-sis euros amb quaranta-tres cèntims).

Vist el Decret de I'Alcaldia 7034, de data 15 de juny de 2015 (BOPT núm. 145 de
23/06/2015), de delegació de competències a la Regidoria delegada de I'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a I'aprovació de factures i certificacions d'obres, serveis i subministraments.

Vist el que disposa I'article 14 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre de regim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

He resolt:

Primer. Avocar la competència per a I'aprovació de les despeses que es relacionen al següent punt d'aquesta Resolució.

Segon. Aprovar les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a I'expedient 16/2015, per un import d'1.184.296,43€ (un milió cent vuitanta-quatre mil dos-cents noranta-sis euros amb quaranta-tres cèntims), amb càrrec a les corresponents partides de l'exercici 2015 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin per part dels proveïdors i contractistes.

Els membres de la Junta de Govern Local es donen per assabentats.

4. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte d'urbanització del carrer entre el c/ d'Oliver Oliva, 11 i el c/ del Pintor Jaume Segarra, 12-14 (Mas Carpa), en terrenys classificats com a sòl urbà no consolidat.

“Vist el Projecte d'urbanització del carrer entre el c/ d'Oliver Oliva, 11 i el c/ del Pintor Jaume Segarra, 12-14 (Mas Carpa), en terrenys classificats com a sòl urbà no consolidat, presentat en data 17 d'agost de 2015 per la Sra. Leonor Bartolí Santana.

Vistos els informes tècnics i jurídics que consten a l'expedient.
D'acord amb l'establert a l’art. 89.6 en relació al 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, i en ús de la competència delegada pel Decret d'alcaldia de data 15 de juny de 2015 (BOPT núm. 148, de 27/6/2015), s'acorda:

Primer. Aprovar inicialment el Projecte d'urbanització del carrer entre el c/ d'Oliver Oliva, 11 i el c/ del Pintor Jaume Segarra, 12-14 (Mas Carpa), en terrenys classificats com a sòl urbà no consolidat, presentat per la Sra. Leonor Bartolí Santana.

Segon. Sotmetre-ho a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

Tercer. Sol·licitar informe als organismes públics i establir un termini d’un mes perquè les empreses de subministrament de serveis afectats es pronunciïn sobre l’esmentat projecte d’urbanització.»

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

Assumptes sobrevinguts

No n'hi ha.

I, sense més assumptes a tractar s'aixeca la sessió de la qual, com a secretari general, estenc aquesta acta amb el vistiplau de l’alcalde.

L’alcalde El secretari general

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.