Junta de Govern Local 2017-11-24

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 05/06/2024
E.g., 05/06/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 24/11/2017

ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL

Núm.: 18/2017

Caràcter: ordinària
Data: 24/11/2017
Horari: 09:15h a 09:25h
Lloc: Palau Municipal

Hi assisteixen:

Sr. Hipòlit Monseny Gavaldà, tercer tinent d'alcalde, que actua com a president accidental en absència de l'alcalde i de la primera i segona tinents d'alcalde.
Sr. Marc Arza Nolla
Sr. Joaquim Enrech Garola
Sra. Montserrat Caelles Bertran
Sr. Daniel Rubio Angosto

Sr. Josep Maria Sabaté Vidal, que actua com a secretari en funcions

S'han excusat:

Sr. Carles Pellicer Punyed
Sra. Montserrat Vilella Cuadrada
Sra. Noemí Llauradó Sans
Sr. Jordi Cervera Martínez
Sra. Montserrat Flores Juanpere

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior.

2. Informació de l’Alcaldia

3. Gestió Econòmica i Pressupostària. Donar compte de diferents decrets del regidor delegat de l’Àrea d’Hisenda i Recursos Generals d’aprovació de factures i certificacions d’obres, serveis i subministraments.

4. Urbanisme. Patrimoni del Sòl. Permuta d'una superfície de terreny de 2.794,00m2 (actualment en tràmit de segregació de la finca matriu situada a l'Av. de Falset, 144) de propietat municipal, amb les dues finques situades al carrer Prudenci Bertrana núm. 36-38, propietat de l’empresa municipal REDESSA.

5. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Pròrroga del contracte de la gestió del servei públic de deshabituació i reinserció social de persones amb dependència a les drogues.

Assumptes sobrevinguts

Desenvolupament de la sessió

Oberta la sessió per la presidència es passen a tractar els temes següents:

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior.

S'aprova, per unanimitat, l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local del dia 10 de novembre de 2017.

2. Informació de l’Alcaldia

S'informa del següent:

- De la presentació de les noves retolacions que identifiquen el pins apadrinats per l'Escola Prat de la Riba amb motiu del seu centenari i que es van plantar al passeig de la Boca de la Mina.

- De l'Acte de reconeixement a l'alumnat excel·lent del Curs 2016/2017 al Saló de Plens

- De l'acte de reconeixement a l’excel·lència de l’alumnat dels centres educatius de Reus en les darreres proves d'accés a la universitat a Catalunya i millors resultats en acabar la Formació Professional, el Batxillerat i l’Educació Secundària Obligatòria del curs 2016-2017.

- De la inauguració de la Fira Esquiades "SnowFun" a la FiraReus.

- De la Cloenda del Festival Memorimage al Teatre Bartrina.

- De la commemoració del X aniversari de SECOT a la FiraReus

- De la inauguració de l'exposició "Reus, retrat fotogràfic d'una centúria" al Museu de Reus a la plaça Llibertat.

- De la Jornada dels Economistes 2017 al Centre de Lectura.

- De la inauguració de la Jornada "Creant junts la ciutat del futur" a Cal Rofes.

- De la inauguració de la 25ena edició de la Fira "Tot Nuvis"a la FiraReus.

- De la inauguració de la 21ena edició de la Fira de l'oli de Siurana a la Plaça Llibertat.

- Del sopar solidari en benefici de la "Lliga contra càncer"a l'Hotel NH.

- Del concert de Santa Cecília de la Banda Simfònica Reus al Teatre Bartrina

- De la Gala Benèfica de la Federació d'Associacions de Veïns de Reus al Teatre Fortuny.

- De la inauguració de la Jornada " Del diàleg a la credibilitat" organitzat per Ceres a FiraReus.

- De la presentació de la campanya de Nadal, amb el lema "Reus és Nadal. Temps d’espectacle!".

- De la declaració al Jutjat en referència amb el manifest signat conjuntament amb els portaveus dels grups municipals del PDeCat–CiU, la CUP-PA, ERC-MES-MDC-Avancem-AM, i Ara Reus, en què es reclamava garantir la convivència ciutadana i retornar a la normalitat després dels fets viscuts el dia 1 d'octubre.

- De la inauguració de l'exposició "Col·lecció Beep d'art tecnològic" al Museu Salvador Vilaseca.
3. Gestió Econòmica i Pressupostària. Donar compte de diferents decrets del regidor delegat de l’Àrea d’Hisenda i Recursos Generals d’aprovació de factures i certificacions d’obres, serveis i subministraments.
Es dóna compte dels decrets que es transcriuen a continuació:
• Decret núm. 2017009089 de data 28-07-2017

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l’expedient núm. 2017/14 (relació Q/2017/63) per un import de 2.100,95€ (dos mil cent euros amb noranta-cinc cèntims).

Vist el Decret de l’Alcaldia núm. 2016002499 de data 3 de març de 2016 (BOPT núm. 47 de data 9 de març de 2016), de delegació de competències a la Regidoria delegada de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a l'aprovació de factures i certificacions d’obres, serveis i subministraments, donant-se compte mensualment a la Junta de Govern local.

He resolt:

Aprovar les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l’expedient núm. 2017/14 (relació Q/2017/63) per un import de 2.100,95€ (dos mil cent euros amb noranta-cinc cèntims), amb càrrec al pressupost de l’exercici 2017 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

• Decret núm. 2017009091 de data 28-07-2017

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l’expedient núm. 2017/15 relació Q/2017/64 per un import de 5.718,09€ (cinc mil set-cents divuit euros amb nou cèntims).

Vist el Decret de l’Alcaldia núm. 2016002499 de data 3 de març de 2016 (BOPT núm. 47 de data 9 de març de 2016), de delegació de competències a la Regidoria delegada de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a l'aprovació de factures i certificacions d’obres, serveis i subministraments, donant-se compte mensualment a la Junta de Govern local.

He resolt:

Aprovar les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l’expedient núm. 2017/15 relació Q/2017/64 per un import de 5.718,09€ (cinc mil set-cents divuit euros amb nou cèntims), amb càrrec al pressupost de l’exercici 2017 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

• Decret núm. 2017009629 de data 10-08-2017

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzats per aquest Ajuntament, relacionades als expedients núm. 2017/20, 2017/18 i 2017/19, que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, per un import de 268.215,8 € (dos-cents seixanta-vuit mil dos-cents quinze euros amb vuit cèntims).

RELACIONS EXPEDIENTS IMPORT
Q/2017/44 2017/20 96.269,25
Q/2017/93 2017/18 141.409,79
Q/2017/94 2017/19 30.536,76
TOTAL 268.215,8

Vist el Decret de l’Alcaldia núm. 2016002499 de data 3 de març de 2016 (BOPT núm. 47 de data 9 de març de 2016), de delegació de competències a la Regidoria delegada de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a l'aprovació de factures i certificacions d’obres, serveis i subministraments, donant-se compte mensualment a la Junta de Govern local.

He resolt:

Aprovar les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades als expedients núm. 2017/20, 2017/18 i 2017/19, que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, per un import de 268.215,8 € (dos-cents seixanta-vuit mil dos-cents quinze euros amb vuit cèntims), que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, amb càrrec al pressupost de l’exercici 2017 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

• Decret núm. 2017009926 de data 25-08-2017

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l'expedient 2017/16 i 2017/24 que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, per un import de 1.711.653,15 € (un milió set-cents onze mil sis-cents cinquanta-tres euros amb catorze cèntims)

EXPEDIENTS RELACIONS IMPORT
2017/16 Q/2017/75 15.518,25
2017/16 Q/2017/95 88.512,88
2017/16 Q/2017/96 77.477,57
2017/16 Q/2017/97 434.715,89
2017/24 Q/2017/108 1.095.428,55
TOTAL 1.711.653,14

Atès l'absència del Regidor delegat de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals i vist el que disposa l’article 10 de la Llei 40/2015 d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
He resolt:

Primer: Avocar la competència per a l’aprovació de les despeses que es relacionen al següent punt d’aquesta Resolució.

Segon: Aprovar les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l'expedient 2017/16 i 2017/24 per un import de 1.711.653,14 € (un milió set-cents onze mil sis-cents cinquanta-tres euros amb catorze cèntims), que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, amb càrrec al pressupost de l’exercici 2017 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin.

EXPEDIENTS RELACIONS IMPORT
2017/16 Q/2017/75 15.518,25
2017/16 Q/2017/95 88.512,88
2017/16 Q/2017/96 77.477,57
2017/16 Q/2017/97 435.975,89
2017/24 Q/2017/108 1.095.428,55
TOTAL 1.711.653,14"

• Decret núm. 2017009957 de data 30-08-2017:

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l'expedient núm. 2017/23 i Q 2017/103 ,que es detalla a la relació comptable que s’indica per un import de 548.698,31€ (cinc-cents quaranta-vuit mil sis-cents noranta-vuit euros amb trenta-un cèntims).

Atès l’absència del Regidor delegat de l’Àrea d’Hisenda i Recursos Generals i vist el que disposa l’article 10 de la Llei 40/2015 d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.

He resolt:

Primer: Avocar la competència per a l’aprovació de les despeses que es relacionen al següent punt d’aquesta Resolució.

Segon: Aprovar les despeses en concepte corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l'expedient núm. 2017/23 Q/2017/103, per un import de 548.698,31€ (cinc-cents quaranta-vuit mil sis-cents noranta-vuit euros amb trenta-un cèntims), que es detallen a la relació comptable que s’indica, amb càrrec al pressupost de l’exercici 2017 i procedir al seu pagament. Així mateix es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

• Decret núm. 2017010738 de data 20-09-2017

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l’expedient núm. 2017/28 (relació Q/2017/128) per un import de 6.165,42€ (sis mil cent seixanta-cinc euros amb quaranta-dos cèntims).

Vist el Decret de l’Alcaldia núm. 2016002499 de data 3 de març de 2016 (BOPT núm. 47 de data 9 de març de 2016), de delegació de competències a la Regidoria delegada de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a l'aprovació de factures i certificacions d’obres, serveis i subministraments, donant-se compte mensualment a la Junta de Govern local.

He resolt:

Aprovar les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l’expedient núm. 2017/28 (relació Q/2017/128) per un import de 6.165,42€ (sis mil cent seixanta-cinc euros amb quaranta-dos cèntims), amb càrrec al pressupost de l’exercici 2017 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

• Decret núm. 2017011165 de data 29-09-2017

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzats per aquest Ajuntament, relacionades als expedients núm. 2017/27, 2017/32, 2017/33 i 2017/35, que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, per un import de 608.677,29€ (sis-cents vuit mil sis-cents setanta-set euros amb vint-i-nou cèntims).

RELACIONS EXPEDIENTS IMPORT
Q/2017/122 2017/27 556.089,67
Q/2017/168 2017/32 3.573,00
Q/2017/170 2017/33 40.014,64
Q/2017/175 2017/35 8.999,98
TOTAL 608.677,29

Vist el Decret de l’Alcaldia núm. 2016002499 de data 3 de març de 2016 (BOPT núm. 47 de data 9 de març de 2016), de delegació de competències a la Regidoria delegada de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a l'aprovació de factures i certificacions d’obres, serveis i subministraments, donant-se compte mensualment a la Junta de Govern local.

He resolt:

Aprovar les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades als expedients núm. 2017/27, 2017/32, 2017/33 i 2017/35, que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, per un import de 608.677,29€ (sis-cents vuit mil sis-cents setanta-set euros amb vint-i-nou cèntims), que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, amb càrrec al pressupost de l’exercici 2017 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

• Decret núm. 2017011646 de data 10-10-2017

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzats per aquest Ajuntament, relacionades als expedients núms. 2017/34 i 2017/37 relacions Q/2017/172 i Q/2017/179 per un import de 13.485,12€ (tretze mil quatre-cents vuitanta-cinc euros amb dotze cèntims).

Vist el Decret de l’Alcaldia núm. 2016002499 de data 3 de març de 2016 (BOPT núm. 47 de data 9 de març de 2016), de delegació de competències a la Regidoria delegada de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a l'aprovació de factures i certificacions d’obres, serveis i subministraments, donant-se compte mensualment a la Junta de Govern local.

He resolt:

Aprovar les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades als expedients núms. 2017/34 i 2017/37 relacions Q/2017/172 i Q/2017/179 per un import de 13.485,12€ (tretze mil quatre-cents vuitanta-cinc euros amb dotze cèntims), amb càrrec al pressupost de l’exercici 2017 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

• Decret núm. 2017011649 de data 10-10-2017:

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l'expedient núm. 2017/29, que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, per un import de 491.172,94 € (quatre-cents noranta-un mil cent setanta-dos euros amb noranta-quatre cèntims).

RELACIONS EXPEDIENT IMPORT
Q/2017/88 2017/29 18.642,30
Q/2017/134 245.242,58
Q/2017/143 160.992,03
Q/2017/144 9.606,29
Q/2017/145 16.665,36
Q/2017/146 40.024,38
TOTAL 491.172,94

Vist el Decret de l’Alcaldia núm. 2016002499 de data 3 de març de 2016 (BOPT núm. 47 de data 9 de març de 2016), de delegació de competències a la Regidoria delegada de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a l'aprovació de factures i certificacions d’obres, serveis i subministraments, donant-se compte mensualment a la Junta de Govern local.

He resolt:

Aprovar les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l'expedient núm. 2017/29, que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, per un import de 491.172,94€ (quatre-cents noranta-un mil cent setanta-dos euros amb noranta-quatre cèntims), amb càrrec al pressupost de l’exercici 2017 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

• Decret núm. 2017011650 de data 10-10-2017

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l’expedient núm. 2017/29 relació Q/2017/149 per un import de 118.180,26€ (cent divuit mil cent vuitanta euros amb vint-i-sis cèntims).

Vist el Decret de l’Alcaldia núm. 2016002499 de data 3 de març de 2016 (BOPT núm. 47 de data 9 de març de 2016), de delegació de competències a la Regidoria delegada de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a l'aprovació de factures i certificacions d’obres, serveis i subministraments, donant-se compte mensualment a la Junta de Govern local.

He resolt:

Aprovar les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l’expedient núm. 2017/29 relació Q/2017/149, per un import de 118.180,26€ (cent divuit mil cent vuitanta euros amb vint-i-sis cèntims), amb càrrec al pressupost de l’exercici 2017 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

• Decret núm. 2017012123 de data 23-10-2017

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l'expedient núm. 2017/30 i 2017/34, que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, per un import de 173.036,67€ (cent setanta-tres mil trenta-sis euros amb seixanta-set cèntims).

RELACIONS EXPEDIENT IMPORT
Q/2017/150 2017/30 164.326,27
Q/2017/173 2017/34 8.710,40
TOTAL 173.036,67

Vist el Decret de l’Alcaldia núm. 2016002499 de data 3 de març de 2016 (BOPT núm. 47 de data 9 de març de 2016), de delegació de competències a la Regidoria delegada de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a l'aprovació de factures i certificacions d’obres, serveis i subministraments, donant-se compte mensualment a la Junta de Govern local.

He resolt:

Aprovar les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades a l'expedient núm. 2017/30 i 2017/34, que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, per un import de 173.036,67€ (cent setanta-tres mil trenta-sis euros amb seixanta-set cèntims), amb càrrec al pressupost de l’exercici 2017 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

• Decret núm. 2017012308 de data 24-10-2017

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzats per aquest Ajuntament, relacionades als expedients números 2017/30 i 2017/42 relacions Q/2017/158, Q/217/159 i Q/2017/201, que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, per un import d' 1.083.904,13€ (un milió vuitanta-tres mil nou-cents quatre euros amb tretze cèntims).

EXPEDIENTS IMPORT
2017/30 Relació Q/2017/158 765.770,94
2017/30 Relació Q/2017/159 3.378,80
2017/42 Relació Q/2017/201 314.754,40
TOTAL 1.083.904,14

Vist el Decret de l’Alcaldia núm. 2016002499 de data 3 de març de 2016 (BOPT núm. 47 de data 9 de març de 2016), de delegació de competències a la Regidoria delegada de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a l'aprovació de factures i certificacions d’obres, serveis i subministraments, donant-se compte mensualment a la Junta de Govern local.

He resolt:

Aprovar les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzats per aquest Ajuntament, relacionades als expedients números 2017/30 i 2017/42 relacions Q/2017/158, Q/2017/159 i Q/2017/201, que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, per un import d'1.083.904,13€ (un milió vuitanta-tres mil nou-cents quatre euros amb tretze cèntims), amb càrrec al pressupost de l’exercici 2017 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

• Decret núm. 2017012569 de data 27-10-2017

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzades per aquest Ajuntament, relacionades als expedients 2017/30-42 i 45 que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, per un import d'1.166.733,04€ (un milió cent seixanta-sis mil set-cents trenta-tres euros amb quatre cèntims).

EXPEDIENTS RELACIONS IMPORT
2017/30 Q/2017/160 30.091,86
2017/30 Q/2017/162 162.965,85
2017/42 Q/2017/205 4.396
2017/45 Q/2017/216 969.279,33
TOTAL 1.166.733,04

Vist el Decret de l’Alcaldia núm. 2016002499 de data 3 de març de 2016 (BOPT núm. 47 de data 9 de març de 2016), de delegació de competències a la Regidoria delegada de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a l'aprovació de factures i certificacions d’obres, serveis i subministraments, donant-se compte mensualment a la Junta de Govern local.

He resolt:

Aprovar les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzades per aquest Ajuntament, relacionades als expedients núm. 2017/30-42 i 45 que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, per un import d'1.166.733,04€ (un milió cent seixanta-sis mil set-cents trenta-tres euros amb quatre cèntims), amb càrrec al pressupost de l’exercici 2017 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

• Decret núm. 2017012645 de data 30-10-2017

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzades per aquest Ajuntament, relacionades als expedients 2017/30 i 41 que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, per un import de 240.972,18€ (dos-cents quaranta mil nou-cents setanta-dos euros amb divuit cèntims).

EXPEDIENT RELACIONS IMPORT
2017/30 Q/2017/151 190.173,69
2017/41 Q/2017/195 3.791,83
2017/41 Q/2017/197 20.913,34
2017/41 Q/2017/198 6.109,91
2017/41 Q/2017/202 19.983,41
TOTAL 240.972,18

Vist el Decret de l’Alcaldia núm. 2016002499 de data 3 de març de 2016 (BOPT núm. 47 de data 9 de març de 2016), de delegació de competències a la Regidoria delegada de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a l'aprovació de factures i certificacions d’obres, serveis i subministraments, donant-se compte mensualment a la Junta de Govern local.

He resolt:

Aprovar les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzades per aquest Ajuntament, relacionades a l'expedient núm. 2017/30 i 41 que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, per un import de 240.972,18€ (dos-cents quaranta mil nou-cents setanta-dos euros amb divuit cèntims), amb càrrec al pressupost de l’exercici 2017 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

• Decret núm. 2017013149 de data 10-11-2017:

"Vistes les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments realitzades per aquest Ajuntament, relacionades als expedients 2017/30-41 i 44 que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, per un import de 175.218,59 € (cent setanta-cinc mil dos-cents divuit euros amb cinquanta-nou cèntims).

EXPEDIENTS RELACIONS IMPORT
2017/30 Q/2017/161 89.496,27
2017/41 Q/2017/196 78.301,57
2017/44 Q/2017/212 7.420,75

TOTAL 175.218,59

Vist el Decret de l’Alcaldia núm. 2016002499 de data 3 de març de 2016 (BOPT núm. 47 de data 9 de març de 2016), de delegació de competències a la Regidoria delegada de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Generals, en relació a l'aprovació de factures i certificacions d’obres, serveis i subministraments, donant-se compte mensualment a la Junta de Govern local.

He resolt:

Aprovar les despeses corresponents a obres, serveis i subministraments, realitzades per aquest Ajuntament, relacionades als expedients núm. 2017/30-41 i 44 que es detallen a les relacions comptables que s'indiquen, per un import de 175.218,59 € (cent setanta-cinc mil dos-cents divuit euros amb cinquanta-nou cèntims), amb càrrec al pressupost de l’exercici 2017 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin."

El membres de la Junta de Govern Local es donen per assabentats dels anteriors decrets.

4. Urbanisme. Patrimoni del Sòl. Permuta d'una superfície de terreny de 2.794,00m2 (actualment en tràmit de segregació de la finca matriu situada a l'Av. de Falset, 144) de propietat municipal, amb les dues finques situades al carrer Prudenci Bertrana núm. 36-38, propietat de l’empresa municipal REDESSA.

"Vist el Decret de data 10.11.2016, núm. 11963 en el qual es va resoldre iniciar expedient administratiu de permuta futura de les finques situades al C/ Prudenci Bertrana, 36-38, propietat de l’empresa municipal REDESSA per una part (2.794,00 m2 ) de la superfície de la parcel·la d'equipament existent de l'Av. de Falset, 144.

Atès que l’Ajuntament de Reus és propietari de la finca situada a l’Av. De Falset, núm. 144, ref. cad. 8686503 CF3588F 0001 MX, a títol d’adjudicació en el projecte de reparcel·lació del Sector B-4 Mas Batlle. Aquesta finca està classificada de bé patrimonial. Està incorporada a l’inventari municipal de béns i drets i figura inscrita al Registre de la Propietat núm. 1 de Reus al volum 1.623, llibre 1.070, full 46, finca 50.012. Que sobre aquesta finca es va constituir un dret de superfície a favor de l'Associació de Familiars de Persones amb Discapacitat Intel·lectual i del Desenvolupament TBC, mitjançant acord de la Junta de Govern Local de data 06.06.2008. Aquesta associació va renunciar parcialment (2.794m2 de sòl) a aquest dret de superfície, renúncia que es va acceptar mitjançant acord del Ple de data 15.09.2016, amb la finalitat de possibilitar la tramitació la modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus referent a les qualificacions urbanístiques de les parcel·les situades a l'av. de Falset, 144 i al c/ Prudenci Bertrana, 36-38, dins del sector D.4 «Mas Batlle». Pel demés, està lliure de càrregues, gravàmens i arrendataris.

Atès que les finques situades al C/ Prudenci Bertrana, 36-38, són propietat de l'empresa municipal REDESSA, la seva ref. cad. és 8585942 CF3588F 0001 OX i 8585941 CF3588F 0001 MX, respectivament. Estan inscrites al Registre de la Propietat núm. 1 de Reus al volum 2042, llibre 1.367, full 77, finca 59.143, la núm. 36 del C/ Prudenci Bertrana; i al volum 2049, llibre 1.373, full 63, finca 59.028, la núm. 38 del C/ Prudenci Bertrana. Lliures de càrregues, gravàmens i arrendataris.

Aquesta permuta futura te per objecte l'execució de l'acord del Ple de l’Ajuntament en reunió duta a terme el dia 15 de setembre de 2016 relatiu a «1r.) Assumir la proposta de modificació puntual de la Revisió del Pla general d’ordenació urbana de Reus referent a les qualificacions urbanístiques de les parcel·les situades a l'av. de Falset, 144 i al c/ Prudenci Bertrana, 36-38, dins del sector D.4 «Mas Batlle», presentada per l'Associació de Familiars de Persones amb Discapacitat Intel·lectual i del Desenvolupament TBC.» .

Atès que en aquesta modificació es proposa el canvi de qualificació urbanística de les finques del c/ Prudenci Bertrana, 36-38, per tal de ser incorporades al sistema d'Equipaments Públics, amb una superfície de 2.794,00 m2, de manera que s'obté un sòl d'equipaments de majors dimensions, en continuïtat amb la parcel·la d'equipament públic existent, i amb façana tant al carrer de Joan Oliver com al carrer de Prudenci Bertrana, i al mateix temps, i per tal de no alterar el còmput total de superfícies de cada zona dins el sector D.4, destinar una part de la superfície de la parcel·la d'equipament existent de l'Av. de Falset, 144, en un total de 2.794,00 m2, a Sòl Industrial (Zona Polígon Industrial clau IXa).

Atès que les finques situades al C/ Prudenci Bertrana, 36-38, són propietat de l'empresa municipal REDESSA i la parcel·la d'equipament existent de l'Av. de Falset, 144, es propietat de l'Ajuntament de Reus i sobre aquesta finca es va constituir un dret de superfície a favor de l'Associació de Familiars de Persones amb Discapacitat Intel·lectual i del Desenvolupament TBC, la qual ja ha renunciat al dret sobre la superfície objecte de la modificació puntual, 2.794,00m2 , aquesta renúncia ha estat acceptada mitjançant acord del Ple municipal en sessió de dia 15.09.2016.

Atès que la modificació puntual abans esmentada va ser aprovada definitivament pel Conseller de Territori i Sostenibilitat en data 12.04.2017, i publicada al DOGC en data 28.06.2017.

Aquesta permuta ha estat informada favorablement per la DGAL en data 08.02.2017, segons informe incorporat a l’expedient.

Per tot l’exposat, vistos els informes i documentació incorporada a l’expedient, de conformitat amb l’establert a la Llei 7/85, de 2 d’abril, D. Leg. 2/2003, de 28 d’abril, i el Reglament del patrimoni dels ens locals de Catalunya, s'acorda:

Primer. Permutar una superfície de terreny 2.794,00m2 (actualment en tràmit de segregació de la finca matriu situada a l'Av. de Falset, 144) de propietat municipal, amb les dues finques situades al C/ Prudenci Bertrana, 36-38, propietat de l’empresa municipal REDESSA, amb domicili a Reus, 43204, Av. de Bellisens, 42, NIF A-43423649 . Aquesta permuta és fa amb subjecció als punts següents:

• Les despeses de segregació i inscripció de la superfície de terreny 2.794,00m2, i les de formalització de la renuncia del dret de superfície són per compte i càrrec de l’Ajuntament de Reus. La resta de despeses, incloses les fiscals són segons Llei.

• Mitjançant la formalització de la permuta s’entendrà lliurada i transmesa la propietat i la possessió jurídica de les finques objecte de la mateixa. La possessió material s’entendrà lliurada una vegada formalitzada, en escriptura pública la renuncia del dret de superfície.

• Ambdues parts respondran de sanejament per evicció en el termes fixats a la legislació civil. La permuta és realitzarà lliure de càrregues gravàmens i arrendataris, en els termes indicats a la part expositiva (formalització de la renuncia del dret de superfície en tràmit).

• El valor de la finca inicial de l’Ajuntament de Reus és de 259.842,00€, i el valor de la finca final (la que adquirirà) és un import igual. El valor de les finques inicial de l’empresa municipal REDESSA és de 258.500,88€, i el valor de la finca final (la que adquirirà) és un import igual; aquests valors (de les finques de REDESSA) resulten de la informació facilitada per l’empresa en base a les seves anotacions comptables (d’aquest valor en corresponen 165.610,80€ a la finca núm. 36 del c/ Prudenci Bertrana i 92.890,08€ a la finca núm. 38 del mateix carrer). Aquesta equivalència de valors -entre les finques inicial i final de cadascuna de les parts- i el diferent valor de les finques –de cadascuna de les parts- s’explica i és possible per la modificació puntual del PGOU –referida a la part expositiva- aprovada definitivament pel Conseller de Territori i sostenibilitat en data 12.04.2017, i publicada al DOGC en data 28.06.2017.

• Cadascuna de les parts realitzarà la declaració liquidació de l’IVA, atès que es tracta d’una operació subjecta i no exempta.

Segon: Formalitzar aquesta permuta en document administratiu de conformitat amb l’establert a la Disposició Addicional Segona de la Llei 5/2007, de 4 de juliol.

Tercer: Constatar que aquesta Alcaldia té encomanades, per la legislació de règim local, les facultats d'execució dels acords i resolucions municipals."

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

5. Servei d'Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Pròrroga del contracte de la gestió del servei públic de deshabituació i reinserció social de persones amb dependència a les drogues.

"Atès que per Decret número 2015011986 del Regidor delegat d'Hisenda i Recursos Generals de data 5 de novembre de 2015, es va adjudicar a AEC GRIS FUNDACIÓ PRIVADA la gestió del servei públic de deshabituació i reinserció social de persones amb dependència a les drogues, el LOT 1 : Servei d’atenció a persones amb dependència a les drogues en procés de deshabituació, i el LOT 2 : Servei d’atenció a persones amb dependència a les drogues en procés de reinserció.

Atès que els contractes administratius de cada lot es van formalitzar en data 23 de novembre de 2015.

Atès que d’acord amb el pacte segon d’aquest contracte administratiu, les prestacions d’aquest es van iniciar a partir del dia 1 de desembre de 2015, i la durada inicial del contracte, d’acord amb els termes previstos a la clàusula D del plec i l’article 303 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic (en endavant, TRLCSP) s’estableix en un termini inicial de dos anys a comptar des de la data indicada, amb la possibilitat de prorrogar-lo, fins a dues anualitats més, any per any, per mutu acord de les parts, de conformitat amb el que disposa l’article 23 del TRLCSP.

Vist l’informe favorable emès pel l'Àrea de Benestar Social de data 3 de juliol de 2017.

Vist l'escrit presentat per AEC GRIS FUNDACIÓ PRIVADA de data al registre d'entrada de 5 de setembre de 2017, pel qual posa de manifest la seva voluntat de prorrogar en contracte per una anualitat.

Vist l'informe de fiscalització prèvia limitada de l'interventor municipal de data 30 d'octubre de 2017.

Vist el que disposa l’article 51, en relació a la disposició addicional segona apartat primer del TRLCSP, i en virtut de les competències delegades en aquest òrgan de govern, que resulten de Decret de l’Alcaldia de data 17 de juny de 2011, s'acorda:

Únic. Aprovar la pròrroga per una anualitat dels contractes de la gestió del servei públic de deshabituació i reinserció social de persones amb dependència a les drogues, LOT 1 : Servei d’atenció a persones amb dependència a les drogues en procés de deshabituació, i LOT 2 : Servei d’atenció a persones amb dependència a les drogues en procés de reinserció, signats amb AEC GRIS FUNDACIÓ PRIVADA, amb efectes a partir de l'1 de desembre de 2017."

Sotmesa la proposta a votació, s'aprova per assentiment.

Assumptes sobrevinguts

No n'hi ha.

I, sense més assumptes a tractar, s'aixeca la sessió de la qual, com a secretari en funcions estenc aquesta acta, amb el vistiplau del president accidental.

El president accidental El secretari en funcions

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.