Notes de premsa
Reus Promoció participa en el Fòrum Gastronòmic de Barcelona per promocionar el vermut de la ciutat
Del 3 al 5 de novembre, l’Agència Reus Promoció participa en el Fòrum Gastronòmic de Barcelona, el saló de referència del sector de l’hostaleria, la gastronomia i el foodservice, que se celebra al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona. L’edició d’enguany, la més gran de la seva història, supera les 400 empreses expositores —un 10% més que el 2024— i compta amb la presència de tots els xefs amb tres estrelles Michelin de Catalunya, així com de Ferran Adrià. Coincidint amb la nominació de Catalunya com a Regió Mundial de la Gastronomia, el certamen reivindica la Nova Cuina Catalana com a moviment culinari d’abast global.
Reus Promoció hi és present amb un estand propi dedicat a la marca Vermut de Reus, on s’ofereix informació i degustació dels vermuts que en formen part: Miró, Iris, Yzaguirre, Rofes, Cori, Olave, Fot-li i Or del Camp. L’espai també acull les altres dues denominacions d’origen protegides de la ciutat, la DOP Avellana de Reus i la DOP Siurana, juntament amb el millor Pa de Pagès IGP 2025.
La participació de Reus Promoció en aquest esdeveniment "permet donar a conèixer, davant un públic especialitzat en gastronomia, la Ruta del Vermut de Reus i la marca turística GaudíReus, reforçant el posicionament de la ciutat com a capital del vermut", ha indicat la regidora de Projecció de Ciutat, Noemí Llauradó. El Fòrum Gastronòmic "és molt més que un congrés: és una plataforma de negoci que connecta talent, producte i innovació, i que projecta al món la força creativa i competitiva del sector", ha subratllat.
Durant els tres dies del certamen, els assistents poden descobrir i degustar una àmplia varietat de productes, des dels més tradicionals fins als més avantguardistes. Paral·lelament, el programa inclou tallers i conferències a càrrec de professionals de prestigi internacional, alguns d’ells molt mediàtics, que aporten una visió global i inspiradora de l’alta cuina.
Aquesta acció s’emmarca en el pla d’actuacions de l’Agència Reus Promoció per al 2025, en línia amb els objectius del Pla Estratègic i del Pla d’Actuació Municipal, amb la voluntat de “potenciar el posicionament de Reus com a capital del vermut, i promocionar la marca Vermut de Reus entre un públic principalment professional i expert en gastronomia".
Envia
Imprimeix









977 010 010