Notes de premsa
Pol Guasch clourà el cicle de poesia Contradicció
El tarragoní Pol Guasch tancarà la segona temporada del cicle Contradicció el proper dissabte 29 de novembre, a les 19 h, a Cal Massó. A la sessió “El nou irradiador del port o repensar la dissidència”, l’autor oferirà un recital de poesia amb poemes propis i d'altres autors que l'inspiren.
Contradicció és un cicle organitzat per la Regidoria de Cultura i Política Lingüística de l’Ajuntament de Reus, amb el suport de la Institució de les Lletres Catalanes (ILC). Amb una programació estable de poesia en català, que s’allunya de la imatge més tradicional d'aquest gènere i interactua amb altres disciplines com la dansa o la música. El seu objectiu és arribar al gran públic, amb un èmfasi especial en els segments més joves.
La segona edició de Contradicció va començar el 29 de març i finalitzarà el 29 de novembre de 2025, després d’haver ofert set sessions de forma mensual. La directora artística encarregada de la seva programació és Meritxell Cucurella-Jorba i el cicle compta amb la col·laboració del celler Terra Cellars, que ha proporcionat un vi diferent per a cadascun dels actes, i la DOP Avellana de Reus, que ha aportat aquesta fruita seca tan característica per als assistents.
Pol Guasch, nen prodigi de les lletres catalanes
Ha publicat els llibres de poesia Tanta gana (2018), que va guanyar el Premi Francesc Garriga, i La part del foc (2021), guardonat amb el Premi López-Picó, i ha recitat els seus versos a diversos festivals nacionals i internacionals.
El gener de 2021 va guanyar el Premi Anagrama de novel·la en català amb la seva primera novel·la Napalm al cor, que s'ha traduït a diverses llengües i que ha estat guardonada amb el Premi 42 Revelació en català i el Premio Talento a bordo del Festival Eñe de Madrid. El 2024 va publicar Ofert a les mans, el paradís crema.
Envia
Imprimeix



977 010 010